Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
19 Φεβρουαρίου 2025 10:21
19 Φεβρουαρίου 2025 09:50
19 Φεβρουαρίου 2025 09:38
19 Φεβρουαρίου 2025 09:24
19 Φεβρουαρίου 2025 09:20
19 Φεβρουαρίου 2025 09:16
19 Φεβρουαρίου 2025 09:14
19 Φεβρουαρίου 2025 09:11
17 Ιανουαρίου 2011 02:00
Η ευρωπαϊκή εμπειρία της ψηφιακής TV
Δελτίο τύπου της ΙΟΜ
Γράφει: Ν.Δρικάκης

Η πολιτική των επιδοτήσεων και των κρατικών ενισχύσεων με στόχο την υποστήριξη και προώθηση της διαδικασίας της μετάβασης στην ψηφιακή τηλεόραση (analogue to digital switchover ή απλά switchover όπως έχει καθιερωθεί διεθνώς) παρουσιάζεται εκτενώς σε πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου Οπτικοακουστικών Μέσων (ΙΟΜ). Η έρευνα αναδεικνύει το γεγονός ότι η πολιτική ενισχύσεων δεν αφορά και δεν απευθύνεται μόνο στους πολίτες αλλά και στους τηλεοπτικούς οργανισμούς, τις εταιρείες διαχείρισης δικτύων, τους κατασκευαστές τηλεοπτικού εξοπλισμού ακόμα και την τοπική αυτοδιοίκηση και τις περιφερειακές υπηρεσίες. Στο παράρτημά της παρατίθενται επικαιροποιημένοι πίνακες με ποσοτικά στοιχεία και δεδομένα που αφορούν τις κρατικές επιδοτήσεις χωρισμένες ανά κατηγορία.
Επίσης, η μελέτη αυτή εστιάζει σε έναν κρίσιμο για την επιτυχή έκβαση της ψηφιακής μετάβασης παράγοντα, αυτόν της ενημέρωσης του πολίτη. Παρουσιάζονται και αναλύονται περιπτώσεις κρατών (case studies) εκ των οποίων άλλα έχουν ήδη υλοποιήσει τη μετάβαση (π.χ. Σουηδία-Φινλανδία) και άλλα βρίσκονται σε ένα πολύ προχωρημένο στάδιο της διαδικασίας (Ηνωμένο Βασίλειο).
Τέλος, παρουσιάζεται το μεγάλο ζήτημα του Ψηφιακού Μερίσματος τονίζοντας την πολυμορφία των χρήσεων που μπορεί να έχει, τους τρόπους διάθεσής του από τα κράτη και τη βασική στρατηγική στόχευση που έχει η πολιτική παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο ζήτημα. (Παρόν)
Το πλήρες κείμενο της νέας μελέτης του ΙΟΜ για την επίγεια ψηφιακή τηλεόραση είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα του www.iom.gr
Η πολιτική των επιδοτήσεων και των κρατικών ενισχύσεων με στόχο την υποστήριξη και προώθηση της διαδικασίας της μετάβασης στην ψηφιακή τηλεόραση (analogue to digital switchover ή απλά switchover όπως έχει καθιερωθεί διεθνώς) παρουσιάζεται εκτενώς σε πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου Οπτικοακουστικών Μέσων (ΙΟΜ). Η έρευνα αναδεικνύει το γεγονός ότι η πολιτική ενισχύσεων δεν αφορά και δεν απευθύνεται μόνο στους πολίτες αλλά και στους τηλεοπτικούς οργανισμούς, τις εταιρείες διαχείρισης δικτύων, τους κατασκευαστές τηλεοπτικού εξοπλισμού ακόμα και την τοπική αυτοδιοίκηση και τις περιφερειακές υπηρεσίες. Στο παράρτημά της παρατίθενται επικαιροποιημένοι πίνακες με ποσοτικά στοιχεία και δεδομένα που αφορούν τις κρατικές επιδοτήσεις χωρισμένες ανά κατηγορία.
Επίσης, η μελέτη αυτή εστιάζει σε έναν κρίσιμο για την επιτυχή έκβαση της ψηφιακής μετάβασης παράγοντα, αυτόν της ενημέρωσης του πολίτη. Παρουσιάζονται και αναλύονται περιπτώσεις κρατών (case studies) εκ των οποίων άλλα έχουν ήδη υλοποιήσει τη μετάβαση (π.χ. Σουηδία-Φινλανδία) και άλλα βρίσκονται σε ένα πολύ προχωρημένο στάδιο της διαδικασίας (Ηνωμένο Βασίλειο).
Τέλος, παρουσιάζεται το μεγάλο ζήτημα του Ψηφιακού Μερίσματος τονίζοντας την πολυμορφία των χρήσεων που μπορεί να έχει, τους τρόπους διάθεσής του από τα κράτη και τη βασική στρατηγική στόχευση που έχει η πολιτική παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο ζήτημα. (Παρόν)
Το πλήρες κείμενο της νέας μελέτης του ΙΟΜ για την επίγεια ψηφιακή τηλεόραση είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα του www.iom.gr