Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εγκρίνει την εξαγορά της Shazam από την Apple

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε την Πέμπτη το “πράσινο φως” στην Apple να προχωρήσει στην προγραμματισμένη εξαγορά της Shazam, μίας εφαρμογής αναγνώρισης της μουσικής, λέγοντας ότι η έρευνά της έδειξε ότι η κίνηση αυτή δεν θα βλάψει τον ανταγωνισμό κάποιου μέλους της Ένωσης. Η συμφωνία, η οποία ανακοινώθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο, θα επιτρέψει στην κατασκευάστρια εταιρεία του…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε την Πέμπτη το “πράσινο φως” στην Apple να προχωρήσει στην προγραμματισμένη εξαγορά της Shazam, μίας εφαρμογής αναγνώρισης της μουσικής, λέγοντας ότι η έρευνά της έδειξε ότι η κίνηση αυτή δεν θα βλάψει τον ανταγωνισμό κάποιου μέλους της Ένωσης.
Η συμφωνία, η οποία ανακοινώθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο, θα επιτρέψει στην κατασκευάστρια εταιρεία του iPhone να ανταγωνιστεί καλύτερα τη Spοtify, την ηγέτιδα δύναμη στον τομέα των υπηρεσιών streaming μουσικής. Η εφαρμογή Shazam αναγνωρίζει τα τραγούδια με τη βοήθεια ενός smartphone που στοχεύει μία πηγή ήχου.
“Μετά από λεπτομερή ανάλυση δεδομένων των χρηστών και της μουσικής της Shazam, διαπιστώσαμε ότι η εξαγορά της από την Apple δεν θα περιορίσει τον ανταγωνισμό στην αγορά της streaming ψηφιακής μουσικής”, ανέφερε η ανακοίνωση της Επιτρόπου Ανταγωνισμού της ΕΕ, Margrette Vestager.
“Τα δεδομένα είναι καθοριστικής σημασίας για την ψηφιακή οικονομία. Πρέπει επομένως να εξετάζουμε συμφωνίες που οδηγούν σε συγκεντρώσεις, συμπεριλαμβανομένων πιθανώς και κάποιων εμπορικά ευαίσθητων”, πρόσθεσε η Επίτροπος Ανταγωνισμού.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε μια έρευνα πλήρους κλίμακας για τη συμφωνία τον Απρίλιο, αντιπροσωπευτική για τις πρόσφατες ανησυχίες της ότι εταιρείες μπορούν να αγοράσουν έναν ανταγωνιστή που κατέχει μία πλούσια βάση δεδομένων, για την εξόρυξη πληροφοριών ή να οδηγήσουν άλλους έξω από την αγορά.