Η Γερμανία πρώτη πανευρωπαϊκά στην προβολή online βίντεο
Η Γερμανία κατατάσσεται πρώτη στην προβολή online βίντεο στην Ευρώπη, σύμφωνα με έρευνα της αμερικανικής εταιρείας comScope, με 45 εκατομμύρια μοναδικούς θεατές που παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 187 βίντεο σε 19,6 ώρες ανά θεατή τον Απρίλιο. Η Τουρκία με 20,7 εκατομμύρια μοναδικούς θεατές εμφανίζεται στην δεύτερη θέση, με 169 βίντεο ή 18,7 ώρες προβολής ανά θεατή κατά μέσο όρο. Στην τρίτη θέση βρίσκεται το Ηνωμένο Βασίλειο με 166 βίντεο και 17 ώρες προβολής ανά θεατή. «Το online βίντεο αρχίζει να ανταγωνίζεται με την παραδοσιακή τηλεόραση για να κατακτήσει την προσοχή των ανθρώπων και οι χρήστες του internet σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες δείχνουν τον δρόμο» λέει ο Mike Read, αντιπρόεδρος της comScope στην Ευρώπη. «Η Γερμανία δεν είναι μόνο η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αγορά του online βίντεο, αλλά και η πιο δραστήρια με σχεδόν 20 ώρες ανά θεατή κάθε μήνα, ενώ και αρκετές άλλες χώρες δεν βρίσκονται μακριά.» Με την εξαίρεση της Τουρκίας, όπου στην πρώτη θέση βρίσκεται το Facebook, οι ιστότοποι του Google – με πρωταγωνιστή το YouTube – βρίσκονται στην πρώτη θέση προτιμήσεων στην ευρωπαϊκή αγορά του online βίντεο σύμφωνα με αναφορά της Video Metrix. Το Facebook συνεχίζει να αυξάνει την θέαση του στις περισσότερες χώρες και βρίσκεται στις τρεις πρώτες θέσεις προορισμών με online βίντεο στις πέντε από τις επτά ευρωπαϊκές χώρες που αναφέρονται στην έρευνα. Τοπικοί ιστότοποι που προσφέρουν online βίντεο βρίσκονται στις πρώτες τρεις θέσεις στην Γερμανία (το site του ProSiebenSat.1), στο Ηνωμένο Βασίλειο (BBC) στην Γαλλία (Dailymotion.com) και στην Ρωσία (Mail.ru). Σε όλες τις αγορές τα βίντεο του Vevo καταναλώθηκαν περισσότερο μέσω του καναλιού του YouTube.
Πηγή: broadbandtvnews.com
Η Γερμανία κατατάσσεται πρώτη στην προβολή online βίντεο στην Ευρώπη, σύμφωνα με έρευνα της αμερικανικής εταιρείας comScope, με 45 εκατομμύρια μοναδικούς θεατές που παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 187 βίντεο σε 19,6 ώρες ανά θεατή τον Απρίλιο. Η Τουρκία με 20,7 εκατομμύρια μοναδικούς θεατές εμφανίζεται στην δεύτερη θέση, με 169 βίντεο ή 18,7 ώρες προβολής ανά θεατή κατά μέσο όρο. Στην τρίτη θέση βρίσκεται το Ηνωμένο Βασίλειο με 166 βίντεο και 17 ώρες προβολής ανά θεατή. «Το online βίντεο αρχίζει να ανταγωνίζεται με την παραδοσιακή τηλεόραση για να κατακτήσει την προσοχή των ανθρώπων και οι χρήστες του internet σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες δείχνουν τον δρόμο» λέει ο Mike Read, αντιπρόεδρος της comScope στην Ευρώπη. «Η Γερμανία δεν είναι μόνο η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αγορά του online βίντεο, αλλά και η πιο δραστήρια με σχεδόν 20 ώρες ανά θεατή κάθε μήνα, ενώ και αρκετές άλλες χώρες δεν βρίσκονται μακριά.» Με την εξαίρεση της Τουρκίας, όπου στην πρώτη θέση βρίσκεται το Facebook, οι ιστότοποι του Google – με πρωταγωνιστή το YouTube – βρίσκονται στην πρώτη θέση προτιμήσεων στην ευρωπαϊκή αγορά του online βίντεο σύμφωνα με αναφορά της Video Metrix. Το Facebook συνεχίζει να αυξάνει την θέαση του στις περισσότερες χώρες και βρίσκεται στις τρεις πρώτες θέσεις προορισμών με online βίντεο στις πέντε από τις επτά ευρωπαϊκές χώρες που αναφέρονται στην έρευνα. Τοπικοί ιστότοποι που προσφέρουν online βίντεο βρίσκονται στις πρώτες τρεις θέσεις στην Γερμανία (το site του ProSiebenSat.1), στο Ηνωμένο Βασίλειο (BBC) στην Γαλλία (Dailymotion.com) και στην Ρωσία (Mail.ru). Σε όλες τις αγορές τα βίντεο του Vevo καταναλώθηκαν περισσότερο μέσω του καναλιού του YouTube.
Πηγή: broadbandtvnews.com




