Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η ισπανική Prisa χάνει συνδρομητές στην δορυφορική
Ο ισπανικός όμιλος Prisa έχασε 50.785 συνδρομητές της δορυφορικής πλατφόρμας Canal+ από τις αρχές του έτους έως το τέλος Σεπτεμβρίου του 2012, εξαιτίας των κακών οικονομικών συνθηκών και της αύξησης του ισπανικού ΦΑΠ. Παρόλα αυτά τα έσοδα του Canal+ αυξήθηκαν κατά 4,2% και έφτασαν τα 788,12 εκατομμύρια ευρώ, και το EBITDA αυξήθηκε κατά 14,3% και έφτασε τα 175,45 εκατομμύρια ευρώ. Αύξηση παρουσίασε επίσης ο αριθμός των συνδρομητών σε άλλες πλατφόρμες και σε υπηρεσίες ΟΤΤ (Over The Top) του ομίλου. Τα έσοδα ανά συνδρομητή της δορυφορικής πλατφόρμας στο τρίτο τρίμηνο ήταν 42 ευρώ κατά μέσο όρο (ARPU).
Τα οικονομικά αποτελέσματα της Prisa επηρεάστηκαν από την πτώση των διαφημιστικών εσόδων στην Ισπανία και Πορτογαλία, που όμως μετριάστηκαν κατά κάποιο βαθμό από μία αύξηση των εσόδων στην Λατινική Αμερική. Στους 9 πρώτους μήνες του έτους τα διαφημιστικά έσοδα ήταν το 20% των συνολικών εσόδων του ομίλου, ενώ πέρυσι την ίδια περίοδο αποτελούσαν το 21,8%.
Πηγή: broadbandtvnews.comΟ ισπανικός όμιλος Prisa έχασε 50.785 συνδρομητές της δορυφορικής πλατφόρμας Canal+ από τις αρχές του έτους έως το τέλος Σεπτεμβρίου του 2012, εξαιτίας των κακών οικονομικών συνθηκών και της αύξησης του ισπανικού ΦΑΠ. Παρόλα αυτά τα έσοδα του Canal+ αυξήθηκαν κατά 4,2% και έφτασαν τα 788,12 εκατομμύρια ευρώ, και το EBITDA αυξήθηκε κατά 14,3% και έφτασε τα 175,45 εκατομμύρια ευρώ. Αύξηση παρουσίασε επίσης ο αριθμός των συνδρομητών σε άλλες πλατφόρμες και σε υπηρεσίες ΟΤΤ (Over The Top) του ομίλου. Τα έσοδα ανά συνδρομητή της δορυφορικής πλατφόρμας στο τρίτο τρίμηνο ήταν 42 ευρώ κατά μέσο όρο (ARPU).
Τα οικονομικά αποτελέσματα της Prisa επηρεάστηκαν από την πτώση των διαφημιστικών εσόδων στην Ισπανία και Πορτογαλία, που όμως μετριάστηκαν κατά κάποιο βαθμό από μία αύξηση των εσόδων στην Λατινική Αμερική. Στους 9 πρώτους μήνες του έτους τα διαφημιστικά έσοδα ήταν το 20% των συνολικών εσόδων του ομίλου, ενώ πέρυσι την ίδια περίοδο αποτελούσαν το 21,8%.
Πηγή: broadbandtvnews.com