Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 202
TM 770
SECREP 164
satpraxis 2022
now 33 2022
25 Απριλίου 2025 10:42

Η LG ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2025

image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2023%2F10%2Flg twin towers

Η εταιρεία επιτυγχάνει ρεκόρ εσόδων πρώτου τριμήνου χάρη στην ισοδύναμη ανάπτυξη των τομέων των οικιακών συσκευών και του B2B

Η LG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα ύψους 22,74 τρισεκατομμυρίων KRW (15,98 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 1,26 τρισεκατομμυρίων KRW (885,78 εκατ. USD) για το πρώτο τρίμηνο του 2025. Αυτό σηματοδοτεί τα υψηλότερα έσοδα πρώτου τριμήνου στην ιστορία της εταιρείας και το έκτο συνεχόμενο έτος κατά το οποίο τα λειτουργικά κέρδη ξεπέρασαν το 1 τρισεκατομμύριο KRW (703,00 εκατ. USD) κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου. Οι ισχυρές επιδόσεις οφείλονται στην ποιοτική ανάπτυξη σε όλους τους βασικούς επιχειρηματικούς τομείς, ιδίως στα τμήματα B2B, μη-hardware (όπως οι συνδρομές και η πλατφόρμα webOS) και πωλήσεις απευθείας στον καταναλωτή (D2C).

Οι λύσεις για οχήματα και η θέρμανση, ο εξαερισμός και ο κλιματισμός (HVAC), οι οποίες αποτελούν κρίσιμες για τη στρατηγική B2B και τη μελλοντική ανάπτυξη της LG, σημείωσαν ρεκόρ τριμηνιαίων εσόδων και λειτουργικών κερδών. Τα συνδυασμένα λειτουργικά κέρδη από την Vehicle Solution Company και την Eco Solution Company αυξήθηκαν κατά 37,2% σε σχέση με πέρυσι, με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 12,3%.

Η Home Appliance Solution Company, η ναυαρχίδα της LG και η κύρια πηγή κερδών, κατέγραψε επίσης τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα όλων των εποχών, διατηρώντας παράλληλα την παγκόσμια ηγετική θέση στην αγορά. Η επιχείρηση μετασχηματίζεται ταχύτατα μέσω καινοτόμων μοντέλων, όπως οι συνδρομητικές υπηρεσίες και οι πωλήσεις D2C. Εν τω μεταξύ, ο τομέας των μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας επέδειξε σταθερή απόδοση, καθοδηγούμενος από τη συνεχή ανάπτυξη της πλατφόρμας διαφήμισης και περιεχομένου της LG που βασίζεται στο Λογισμικό webOS.

Η LG Home Appliance Solution Company ανακοίνωσε έσοδα πρώτου τριμήνου ύψους 6,70 τρισεκατομμυρίων KRW (4,71 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 644,6 δισεκατομμυρίων KRW (452,94 εκατ. USD). Σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 9,3%, σημειώνοντας νέο ρεκόρ, και τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 9,9%. Η Εταιρεία συνεχίζει να διατηρεί την ηγετική της θέση στην αγορά, ενώ παράλληλα επιταχύνει την αύξηση των συνδρομητικών και D2C πωλήσεών της.

Όσον αφορά το δεύτερο τρίμηνο, η Εταιρεία αναμένει αυξημένη αβεβαιότητα λόγω των μεταβαλλόμενων παγκόσμιων εμπορικών πολιτικών και του αυξανόμενου ανταγωνισμού στην αγορά. Για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων, η Εταιρεία θα επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των νέων και όγκου-ζώνης προϊόντων, ενώ παράλληλα θα εμβαθύνει την εστίασή της σε συνδρομητικές και διαδικτυακές δραστηριότητες. Στις πρόσθετες προτεραιότητες περιλαμβάνονται οι ευκαιρίες στον τομέα Β2Β, όπως οι εντοιχιζόμενες συσκευές και οι εξωτερικές πωλήσεις βασικών εξαρτημάτων, όπως οι κινητήρες και οι συμπιεστές. Οι προσπάθειες κερδοφορίας θα επικεντρωθούν στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας κόστους μέσω της βελτιστοποίησης της λειτουργικής αποδοτικότητας.

Η LG Media Entertainment Solution Company ανακοίνωσε έσοδα πρώτου τριμήνου ύψους 4,95 τρισεκατομμυρίων KRW (3,48 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 4,9 δισεκατομμυρίων KRW (3,45 εκατ. USD). Ενώ η ζήτηση των τηλεοράσεων παρέμεινε υποτονική, η ανάπτυξη των υπηρεσιών διαφήμισης και περιεχομένου που βασίζονται στο webOS συνέβαλε σημαντικά στις επιδόσεις. Τα έσοδα παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος, αν και η κερδοφορία επηρεάστηκε από την αύξηση των τιμών των πάνελ LCD και τις υψηλότερες δαπάνες μάρκετινγκ.

Κατά το δεύτερο τρίμηνο, η εταιρεία θα επιδιώξει να δημιουργήσει συνέργειες σε όλες τις δραστηριότητες της που επικεντρώνονται στις οθόνες, συμπεριλαμβανομένων των τηλεοράσεων, των εμπορικών οθονών και των IT οθονών, όπως οι φορητοί υπολογιστές και τα monitors. Ενώ η αγορά ανακάμπτει αργά, η Εταιρεία θα δώσει έμφαση στην κερδοφορία, κυρίως μέσω των premium προϊόντων. Η επεκτεινόμενη πλατφόρμα που βασίζεται στο webOS θα στοχεύσει στην αύξηση της γεωγραφικής εμβέλειας και της βάσης προϊόντων, ενώ θα προωθήσει στρατηγικές συνεργασίες με παρόχους περιεχομένου για να διατηρήσει την αναπτυξιακή της πορεία.

Η LG Vehicle Solution Company κατέγραψε τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα και λειτουργικά κέρδη όλων των εποχών, με έσοδα 2,84 τρισεκατομμυρίων KRW (1,99 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη 125,1 δισεκατομμυρίων KRW (88,00 εκατ. USD). Η ανάπτυξη συνεχίζει να τροφοδοτείται από ένα ισχυρό ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών συνολικού ύψους 100 τρισεκατομμυρίων KRW (70,30 δισ. USD). Ειδικότερα, η κερδοφορία βελτιώθηκε στον τομέα της ενημέρωσης και ψυχαγωγίας εντός του οχήματος, όπου το μερίδιο των premium προϊόντων αυξάνεται σταθερά. Κατά το δεύτερο τρίμηνο, η Εταιρεία στοχεύει στη διατήρηση της αύξησης των εσόδων και την εδραίωση μιας σταθερής δομής κερδών μέσω της επέκτασης των πωλήσεων προϊόντων υψηλής αξίας, της βελτιστοποίησης των λειτουργιών στον τομέα των εξαρτημάτων EV και της βελτίωσης της αποδοτικότητας των πόρων.

Η LG Eco Solution Company πέτυχε επίσης ρεκόρ υψηλών τριμηνιαίων εσόδων και λειτουργικών κερδών. Τα έσοδα του πρώτου τριμήνου έφτασαν τα 3,05 τρισεκατομμύρια KRW (2,14 δισ. USD), με λειτουργικά κέρδη 406,7 δισεκατομμυρίων KRW (285,94 εκατ. USD), με αποτέλεσμα ένα ισχυρό λειτουργικό περιθώριο κέρδους 13,3%. Σε ετήσια βάση, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 18,0% και τα λειτουργικά κέρδη κατά 21,2%. Από τις αρχές του 2025, η LG λειτουργεί την επιχείρησή της HVAC ως ανεξάρτητο τμήμα, με αξιοσημείωτη αύξηση των επιδόσεων που οφείλεται στην αποτελεσματική κατανομή των πόρων και σε μια οργανωτική δομή με επίκεντρο το B2B.

Παράλληλα με την εταιρεία Vehicle Solution Company, η Eco Solution Company αποτελεί τον βασικό μοχλό ανάπτυξης της LG στον τομέα B2B. Κατά το δεύτερο τρίμηνο, η Εταιρεία θα επιδιώξει να επεκτείνει τις πωλήσεις νέων οικιακών προϊόντων HVAC και να εξασφαλίσει συμβόλαια εμπορικού κλιματισμού στις αναδυόμενες αγορές. Σχεδιάζει ,επίσης, να στοχεύσει σε μεγάλης κλίμακας βιομηχανικά έργα και έργα παραγωγής ενέργειας – συμπεριλαμβανομένων των κέντρων δεδομένων AI – αξιοποιώντας τις λύσεις υπερμεγέθους ψύξης της.

Οι υπολογισμοί βασίζονται στην ισοτιμία 1 KRW = 0,000703 USD

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

EDISION καλώδια Multicoax RG6 4+1 & 8+1
Διαθέσιμα στο B2B της EDISION τα νέα ομοαξονικά καλώδια Multicoax RG6 4+1 και 8+1. Πρόκειται για υψηλής ποιότητας πεντάκλωνα (4+1) και εννιάκλωνα (8+1) ομοαξονικά καλώδια διπλής θωράκισης, με 5 και…
Νέα διευρυμένη γκάμα προϊόντων στην IDComs
Όπως είχε ανακοινωθεί τον Μάιο 2024, η πολύ γνωστή στην αγορά IKUSI Multimedia συγχωνεύτηκε με την Fagor Electrónica, εταιρεία η οποία αποτελεί τμήμα του μεγάλου ομίλου εταιρειών MONDRAGON, που ειδι…
Wi-Tek Smart IoT Box Series
Τα Smart IoT Box της Wi-Tek είναι κουτιά προστασίας ηλεκτρικού εξοπλισμού, σχεδιασμένα για εξωτερική χρήση σε εξωτερικό περιβάλλον παντός καιρού. Διαθέτουν κέλυφος που εξασφαλίζει αδιάβροχη προστασί…
Grandstream GCC6020 Series
Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η ανάγκη για συνοχή, ασφάλεια και ευφυή διαχείριση του δικτύου και των επικοινωνιών δεν αποτελεί πλέον πολυτέλεια, αλλά βασική προϋπόθεση για την εύρυθμη και…
Unitronic AIR
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου τηλεχειριστηρίου Unitronic AIR. Πρόκειται για ένα ποιοτικό και πολύ όμορφα σχεδιασμένο τηλεχειριστήριο κλιματιστικού γενικής χρήσης. Είν…
K-1000 / K-1080ES / K-2080E / K-3302E / K-650E
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή σειράς τηλεχειριστηρίων για κλιματιστικά και air conditioners. Πρόκειται για τα K-1000, K-1080ES, K-2080E, K-3302E και K-650E, τα οποία προγραμματ…
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτές κεντρικής κεραίας
Οι ενισχυτές κεντρικής κεραίας διατίθενται σε δύο διαφορετικές κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία είναι αυτή της οποίας οι ενισχυτές έχουν μία έξοδο και η άλλη κατηγορία είναι αυτή με τους ενισχυτές που…
Φόρμα υποστήριξης ξενοδοχείων στο website της IDComs
Στα πλαίσια της πολυετούς τεχνικής υποστήριξης ξενοδοχείων, η εταιρεία IDComs ανακοινώνει έναν επιπλέον τρόπο αποστολής αιτημάτων support. Πρόκειται για μία φόρμα, στην οποία μπορείτε να εισαγάγετε…
Τηλεχειριστήρια JollyLine Compatible
Νέα οικονομική σειρά τηλεχειριστηρίων άμεσης αντικατάστασης TV JollyLine Compatible διαθέσιμη στο B2B της EDISION. Τα τηλεχειριστήρια υπέρυθρων JollyLine συμβατότητας είναι έτοιμα και προγραμματ…
TP-Link Omada EAP668-Outdoor HD
Η TP-Link παρουσιάζει το τελευταίο της μοντέλο Access Point της σειράς Omada, το νέο EAP668-Outdoor HD. Πρόκειται για ένα πανκατευθυντικό, AX3600 Access Point Wi-Fi 6, που είναι σχεδιασμένο για εσωτ…
Solray S22C-200W
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του ηλιακού προβολέα δρόμου Solray S22C-200W. Πρόκειται για ένα πλήρως αυτόνομο σύστημα φωτισμού με φωτοβολταϊκό πάνελ, το οποίο είναι ιδανικό για…
Rexer X Power RXBA2
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της νέας σειράς μπαταριών 1,5V Rexer X Power RXBA2. Πρόκειται για αλκαλικές μπαταρίες extra ισχύος, μεγέθους AA και AAA, οι οποίες διατίθενται σε…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Αύγουστος 2025
Το νέο τεύχος Αυγούστου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Θέματα Τεύχο…
Τεχνητή νοημοσύνη στις τηλεοράσεις
Η τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης έχει γίνει πολύ γρήγορα το μεγαλύτερο θέμα συζήτησης σε μια σειρά από βιομηχανίες σε όλο τον κόσμο. Λόγω των πολλών πιθανών εφαρμογών της, η τεχνητή νοημοσύνη πρ…
Kit ενισχυτή ιστού EDISION MAK-100
Ένα νέο kit ενισχυτή, που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης αυτού του μήνα. Πρόκειται για το EDISION MAK-100, το οποίο περι…
Sat & Zap, Αύγουστος 2025
Σημαντική κινητικότητα αυτόν τον μήνα, με αξιοσημείωτα το ιταλικό ταξιδιωτικό κανάλι στις 13 Ανατολικά, πολλά γαλλικά ελεύθερα στις 5 Δυτικά, το αγγλόφωνο παιδικό στις 52 Ανατολικά και, για πρώτη φο…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.