Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 202
TM 770
SECREP 164
satpraxis 2022
now 33 2022
30 Οκτωβρίου 2023 10:11

Η LG ΑΝΑΚΟΙΝΏΝΕΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 2023

image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2023%2F10%2Flg twin towers

Οι Υψηλές Επιδόσεις και η Ισχυρή Κερδοφορία Αντικατοπτρίζουν Την Πρόοδο Στην Ανάπτυξη Του Επιχειρηματικού Χαρτοφυλακίου, Την Επιτάχυνση Των Δραστηριοτήτων B2B και την Εξασφάλιση Νέων Μοχλών Ανάπτυξης

Η LG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε σήμερα τα ενοποιημένα έσοδα του τρίτου τριμήνου του 2023 ύψους 20,7 τρισεκατομμυρίων KRW (15,732 δισεκατομμύρια USD) και τα λειτουργικά κέρδη ύψους 996,7 δισεκατομμυρίων KRW (745,492 εκατομμύρια USD). Και τα δύο είναι τα δεύτερα υψηλότερα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου στην ιστορία της εταιρείας. Η αξιοσημείωτη επίδοση οφείλεται τόσο στον τομέα των οικιακών συσκευών της εταιρείας όσο και στις λύσεις οχημάτων, έναν από τους μελλοντικούς παράγοντες ανάπτυξής της. Οι οικιακές συσκευές υπερδιπλασίασαν τα λειτουργικά τους κέρδη σε σχέση με πέρυσι, ενώ οι λύσεις οχημάτων κατέγραψαν ιστορικά υψηλά λειτουργικά κέρδη.

Οι ισχυρές επιδόσεις αντικατοπτρίζουν την ομαλή πρόοδο της εταιρείας στην υλοποίηση του μελλοντικού οράματός της για το 2030, οδηγώντας σε σταθερά έσοδα και κέρδη παρά την παρατεταμένη οικονομική κάμψη. Οι βασικές αρχές του οράματος της LG για το 2030, που ανακοινώθηκε τον περασμένο Ιούλιο, είναι να επικεντρωθεί στην επέκταση του Β2Β, στην καινοτομία του επιχειρηματικού μοντέλου χωρίς hardware, καθώς και στην ανάπτυξη και απόκτηση νέων κινητήριων δυνάμεων ανάπτυξης, με στόχο να ξεπεράσει την εταιρεία οικιακών συσκευών και να γίνει πραγματικά μια εταιρεία λύσεων Smart Life, ικανή να συνδέει και να επεκτείνει διαφορετικούς χώρους και εμπειρίες.

Η αύξηση των εσόδων ενισχύθηκε σημαντικά από την επέκταση στον τομέα Β2Β, συμπεριλαμβανομένων των ανταλλακτικών αυτοκινήτων και των συστημάτων HVAC – βασικός παράγοντας για το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό τρίτου τριμήνου στην ιστορία της εταιρείας. Τα έσοδα στον τομέα Β2Β αυξήθηκαν σημαντικά και αντιστοιχούν περίπου στο 35% των συνολικών εσόδων φέτος.

Τα τμήματα B2B επηρεάζονται λιγότερο από τις οικονομικές συνθήκες σε σύγκριση με το B2C, και μπορούν να αναμένονται σταθερά έσοδα και κέρδη μόλις η επιχείρηση διαμορφωθεί πλήρως. Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι το φαινόμενο lock-in-effect που μπορεί να συμβάλει στην προώθηση της ανάπτυξης μιας ισχυρής μακροχρόνιας σχέσης με τους πελάτες και τους καταναλωτές. Η LG σχεδιάζει να αναπτύξει πρόσθετες ευκαιρίες ανάπτυξης στον τομέα αυτό, υπερβαίνοντας την απλή προμήθεια προϊόντων Β2Β και επεκτεινόμενη στην παροχή επιχειρηματικών λύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας σε σχέση με τα παρεχόμενα προϊόντα. Ο στόχος θα είναι να αυξηθούν τα έσοδα Β2Β σε πάνω από 40 τρισεκατομμύρια KRW μέχρι το 2030.

Τα λειτουργικά κέρδη του τρίτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 30 τοις εκατό τόσο σε ετήσια όσο και σε τριμηνιαία βάση. Ένας βασικός παράγοντας που συνέβαλε στην υψηλή κερδοφορία ήταν η καινοτομία του επιχειρηματικού μοντέλου της εταιρείας – ο συνδυασμός λύσεων χωρίς hardware, όπως το περιεχόμενο και οι συνδρομητικές υπηρεσίες, με παραδοσιακά προϊόντα hardware, όπως οικιακές συσκευές και τηλεοράσεις. Στο παρελθόν, ένα μεμονωμένο έσοδο καταγραφόταν, όταν πωλούνταν ένα προϊόν. Αυτό έχει πλέον μετατραπεί σε δημιουργία επαναλαμβανόμενων εσόδων από τη χρήση λύσεων σε πλατφόρμες που είναι εγκατεστημένες σε εκατομμύρια προϊόντα που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές συσκευών LG.

Κατά την ανάπτυξη και την απόκτηση νέων κινητήριων μοχλών ανάπτυξης, η LG στοχεύει να επικεντρωθεί στην επένδυση σε πολλά υποσχόμενες επιχειρήσεις που όχι μόνο παρουσιάζουν υψηλές δυνατότητες, αλλά μπορούν επίσης να δημιουργήσουν συνέργεια με τις υπάρχουσες επιχειρήσεις. Η επένδυση στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα μιας τέτοιας στρατηγικής. Η εταιρεία έχει σχέδια για παγκόσμια επέκταση από το επόμενο έτος σε συνεργασία με διάφορους εταίρους.

Η απρόσκοπτη λειτουργία και η σταθερή πρόοδος των τριών πυλώνων του οράματος της εταιρείας για το 2030 – ηγετική ανάπτυξη της εταιρείας (B2B), δημιουργία κερδών (χωρίς hardware) και ενίσχυση της αξίας της επιχείρησης (νέοι τομείς ανάπτυξης) – είναι μια ισχυρή απόδειξη της προόδου της LG προς την επίτευξη του Triple 7 (μέσος ρυθμός ανάπτυξης και λειτουργικό κέρδος 7% ή περισσότερο και δείκτης αξίας επιχείρησης προς EBITDA 7 ή περισσότερο).

Η LG θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στην επιτάχυνση των προσπαθειών μετασχηματισμού του επιχειρηματικού της χαρτοφυλακίου κατά το τέταρτο τρίμηνο, επιδιώκοντας να διατηρήσει υψηλή ανάπτυξη στον τομέα Β2Β, με τις λύσεις για εξαρτήματα οχημάτων να κατέχουν ηγετική θέση, ενώ ταυτόχρονα θα αυξάνει τις πωλήσεις βασικής γκάμας προϊόντων καθώς πλησιάζει η περίοδος αιχμής στο τέλος του έτους. Ταυτόχρονα, η εταιρεία σχεδιάζει να βελτιστοποιήσει την αποτελεσματικότητα μέσω βελτιωμένης πρόβλεψης της ζήτησης για να υποστηρίξει τη σταθερή κερδοφορία στο μέλλον.

Η LG Home Appliance & Air Solution Company πραγματοποίησε έσοδα τρίτου τριμήνου ύψους 7,46 τρισεκατομμυρίων KRW (5,669 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 504,5 δισεκατομμυρίων KRW (383,040 εκατομμύρια USD). Το λειτουργικό κέρδος υπερδιπλασιάστηκε σε ετήσια βάση, γεγονός που οφείλεται στην ισχυρή ανταγωνιστικότητα των συνολικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένων της παραγωγής, των προμηθειών και των logistics.

Τα έσοδα διατηρήθηκαν ισχυρά σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του περασμένου έτους, υποβοηθούμενα από τη στρατηγική επανατοποθέτηση της σειράς προϊόντων ως απάντηση στην μειωμένη ζήτηση, καθώς και από την επέκταση της σειράς B2B, συμπεριλαμβανομένων των HVAC, των ανταλλακτικών και των εντοιχιζόμενων συσκευών. Η LG σχεδιάζει να αξιοποιήσει την τάση ηλεκτροκίνησης και την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα στα συστήματα HVAC για να επιταχύνει την αναπτυξιακή δυναμική της B2B.

Για παράδειγμα, στις Ηνωμένες Πολιτείες, η εταιρεία δεσμεύτηκε πρόσφατα σε μια σειρά δράσεων που υποστηρίζουν τον στόχο της Καλιφόρνιας να εγκαταστήσει έξι εκατομμύρια ηλεκτρικές αντλίες θερμότητας μέχρι το 2030. Η LG επεκτείνει επίσης ενεργά το χαρτοφυλάκιό της HVAC με νέα συστήματα Dedicated Outdoor Air Systems.

Στο τέταρτο τρίμηνο, η εταιρεία θα επιδιώξει να πρωτοστατήσει σε μια αλλαγή παραδείγματος στις οικιακές συσκευές με το LG ThinQ UP 2.0 επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της σε υπηρεσίες και συνδρομές. Τέσσερα αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά για το ThinQ UP έχουν ήδη κυκλοφορήσει στη Βόρεια Αμερική, επιταχύνοντας την ταχύτητα της καινοτομίας στην εμπειρία του πελάτη.

Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου της LG Vehicle component Solutions Company ήταν 2,5 τρισεκατομμύρια KRW (1,900 δισεκατομμύρια USD) και τα λειτουργικά κέρδη 134,9 δισεκατομμύρια KRW (102,524 εκατομμύρια USD) – τα υψηλότερα μεταξύ όλων των εσόδων και των λειτουργικών κερδών του τρίτου τριμήνου. Η εταιρεία επιταχύνει τον ρυθμό ανάπτυξής της με βάση τη σταθερή διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού της και το υπόλοιπο των παραγγελιών που αναμένεται να φθάσει τα 100 τρισεκατομμύρια KRW μέχρι το τέλος του έτους.

Η επιχειρηματική μονάδα αναμένεται να ξεπεράσει τα 10 τρισεκατομμύρια KRW (7,6 δισεκατομμύρια USD) σε ετήσια έσοδα για πρώτη φορά φέτος, θέτοντας τις βάσεις για να γίνει βασική κινητήρια δύναμη στη συνολική ανάπτυξη της LG. Η ανάπτυξη αναμένεται να παραμείνει υψηλή λόγω της επιταχυνόμενης μετάβασης στα ηλεκτρικά οχήματα και της ραγδαίας αύξησης της ζήτησης για εξαρτήματα υψηλής προστιθέμενης αξίας, παρά τις ανησυχίες για προσωρινή επιβράδυνση της ζήτησης στη βιομηχανία εξαρτημάτων αυτοκινήτων. Υπό το πρίσμα αυτών των εξελίξεων, η LG σχεδιάζει να διατηρήσει τη δυναμική ανάπτυξής της εστιάζοντας σε έργα υψηλής προστιθέμενης αξίας και στην επιτάχυνση της περιφερειακής παραγωγής στο εργοστάσιο της LG Magna στο Ramos Arizpe στο Μεξικό.

Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε έσοδα τρίτου τριμήνου ύψους 3,57 τρισεκατομμυρίων KRW (2,713 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη 110,7 δισεκατομμυρίων KRW (84,132 εκατομμύρια USD). Η εταιρεία διατήρησε την κερδοφόρα ανάπτυξή της με την αποτελεσματική διαχείριση των δαπανών μάρκετινγκ παρά τις αυξημένες τιμές των πάνελ LCD, ενώ παράλληλα διαφοροποίησε τις πηγές κέρδους με βάση την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων περιεχομένου και υπηρεσιών που βασίζονται στην πλατφόρμα έξυπνων τηλεοράσεων.

Η εταιρεία επιταχύνει τη μετάβασή της από μια επιχείρηση βασισμένη σε προϊόντα σε μια επιχείρηση μέσων που βασίζονται σε πλατφόρμες ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. καθώς η αγορά περιεχομένου και υπηρεσιών συνεχίζει να αναπτύσσεται. Για τον σκοπό αυτό, εκτός από την επέκταση της συνεργασίας με διάφορους παρόχους περιεχομένου, η εταιρεία αναβαθμίζει τα λειτουργικά συστήματα τηλεόρασης για να διευρύνει την εμπειρία περιεχομένου των πελατών. Ο αριθμός των τηλεοράσεων που λειτουργούν με webOS, το θεμέλιο της επιχείρησης περιεχομένου και υπηρεσιών της LG, αναμένεται να φτάσει τις 300 εκατομμύρια μονάδες μέχρι το 2026.

Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου της LG Business Solutions Company ανήλθαν σε 1,33 τρισεκατομμύρια KRW (1,01 δισεκατομμύρια USD) με λειτουργικές ζημίες ύψους 20,5 δισεκατομμυρίων KRW (15,580 εκατομμύρια USD). Τόσο τα έσοδα όσο και η κερδοφορία αποδυναμώθηκαν λόγω της μείωσης της ζήτησης για προϊόντα ΙΤ. Καθώς οι δύσκολες επιχειρηματικές συνθήκες παραμένουν, η εταιρεία συνεχίζει να καινοτομεί στις εμπειρίες των πελατών με Premium σειρές ΙΤ , όπως οι display οθόνες και οι πτυσσόμενοι φορητοί υπολογιστές που παρέχουν εξατομικευμένες λύσεις, ενώ παράλληλα σημειώνει πρόοδο στην προώθηση του τομέα φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων, έναν από τους νέους κινητήριους μοχλούς ανάπτυξης της LG.

Διευκρινίσεις επί της συναλλαγματικής ισοτιμίας

Οι μη-ελεγμένες λογιστικές καταστάσεις της LG Electronics το τρίτο τρίμηνο του 2023, έχουν συνταχθεί έχουν συνταχθεί με βάση τα διεθνή λογιστικά πρότυπα (IFRS).

Τα ποσά σε κορεατικό γουόν (KRW) μετατράπηκαν σε δολάρια ΗΠΑ (USD) με βάση τη μέση ισοτιμία του τρίτου τριμήνου του 2023: 1 KRW= 0.00076USD

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

EDISION καλώδια Multicoax RG6 4+1 & 8+1
Διαθέσιμα στο B2B της EDISION τα νέα ομοαξονικά καλώδια Multicoax RG6 4+1 και 8+1. Πρόκειται για υψηλής ποιότητας πεντάκλωνα (4+1) και εννιάκλωνα (8+1) ομοαξονικά καλώδια διπλής θωράκισης, με 5 και…
Νέα διευρυμένη γκάμα προϊόντων στην IDComs
Όπως είχε ανακοινωθεί τον Μάιο 2024, η πολύ γνωστή στην αγορά IKUSI Multimedia συγχωνεύτηκε με την Fagor Electrónica, εταιρεία η οποία αποτελεί τμήμα του μεγάλου ομίλου εταιρειών MONDRAGON, που ειδι…
Wi-Tek Smart IoT Box Series
Τα Smart IoT Box της Wi-Tek είναι κουτιά προστασίας ηλεκτρικού εξοπλισμού, σχεδιασμένα για εξωτερική χρήση σε εξωτερικό περιβάλλον παντός καιρού. Διαθέτουν κέλυφος που εξασφαλίζει αδιάβροχη προστασί…
Grandstream GCC6020 Series
Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η ανάγκη για συνοχή, ασφάλεια και ευφυή διαχείριση του δικτύου και των επικοινωνιών δεν αποτελεί πλέον πολυτέλεια, αλλά βασική προϋπόθεση για την εύρυθμη και…
Unitronic AIR
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου τηλεχειριστηρίου Unitronic AIR. Πρόκειται για ένα ποιοτικό και πολύ όμορφα σχεδιασμένο τηλεχειριστήριο κλιματιστικού γενικής χρήσης. Είν…
K-1000 / K-1080ES / K-2080E / K-3302E / K-650E
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή σειράς τηλεχειριστηρίων για κλιματιστικά και air conditioners. Πρόκειται για τα K-1000, K-1080ES, K-2080E, K-3302E και K-650E, τα οποία προγραμματ…
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτές κεντρικής κεραίας
Οι ενισχυτές κεντρικής κεραίας διατίθενται σε δύο διαφορετικές κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία είναι αυτή της οποίας οι ενισχυτές έχουν μία έξοδο και η άλλη κατηγορία είναι αυτή με τους ενισχυτές που…
Φόρμα υποστήριξης ξενοδοχείων στο website της IDComs
Στα πλαίσια της πολυετούς τεχνικής υποστήριξης ξενοδοχείων, η εταιρεία IDComs ανακοινώνει έναν επιπλέον τρόπο αποστολής αιτημάτων support. Πρόκειται για μία φόρμα, στην οποία μπορείτε να εισαγάγετε…
Τηλεχειριστήρια JollyLine Compatible
Νέα οικονομική σειρά τηλεχειριστηρίων άμεσης αντικατάστασης TV JollyLine Compatible διαθέσιμη στο B2B της EDISION. Τα τηλεχειριστήρια υπέρυθρων JollyLine συμβατότητας είναι έτοιμα και προγραμματ…
TP-Link Omada EAP668-Outdoor HD
Η TP-Link παρουσιάζει το τελευταίο της μοντέλο Access Point της σειράς Omada, το νέο EAP668-Outdoor HD. Πρόκειται για ένα πανκατευθυντικό, AX3600 Access Point Wi-Fi 6, που είναι σχεδιασμένο για εσωτ…
Solray S22C-200W
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του ηλιακού προβολέα δρόμου Solray S22C-200W. Πρόκειται για ένα πλήρως αυτόνομο σύστημα φωτισμού με φωτοβολταϊκό πάνελ, το οποίο είναι ιδανικό για…
Rexer X Power RXBA2
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της νέας σειράς μπαταριών 1,5V Rexer X Power RXBA2. Πρόκειται για αλκαλικές μπαταρίες extra ισχύος, μεγέθους AA και AAA, οι οποίες διατίθενται σε…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Αύγουστος 2025
Το νέο τεύχος Αυγούστου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Θέματα Τεύχο…
Τεχνητή νοημοσύνη στις τηλεοράσεις
Η τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης έχει γίνει πολύ γρήγορα το μεγαλύτερο θέμα συζήτησης σε μια σειρά από βιομηχανίες σε όλο τον κόσμο. Λόγω των πολλών πιθανών εφαρμογών της, η τεχνητή νοημοσύνη πρ…
Kit ενισχυτή ιστού EDISION MAK-100
Ένα νέο kit ενισχυτή, που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης αυτού του μήνα. Πρόκειται για το EDISION MAK-100, το οποίο περι…
Sat & Zap, Αύγουστος 2025
Σημαντική κινητικότητα αυτόν τον μήνα, με αξιοσημείωτα το ιταλικό ταξιδιωτικό κανάλι στις 13 Ανατολικά, πολλά γαλλικά ελεύθερα στις 5 Δυτικά, το αγγλόφωνο παιδικό στις 52 Ανατολικά και, για πρώτη φο…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.