Skip to main content
30 Οκτωβρίου 2023 10:11

Η LG ΑΝΑΚΟΙΝΏΝΕΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 2023

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2023%2F10%2Flg twin towers

Οι Υψηλές Επιδόσεις και η Ισχυρή Κερδοφορία Αντικατοπτρίζουν Την Πρόοδο Στην Ανάπτυξη Του Επιχειρηματικού Χαρτοφυλακίου, Την Επιτάχυνση Των Δραστηριοτήτων B2B και την Εξασφάλιση Νέων Μοχλών Ανάπτυξης

Η LG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε σήμερα τα ενοποιημένα έσοδα του τρίτου τριμήνου του 2023 ύψους 20,7 τρισεκατομμυρίων KRW (15,732 δισεκατομμύρια USD) και τα λειτουργικά κέρδη ύψους 996,7 δισεκατομμυρίων KRW (745,492 εκατομμύρια USD). Και τα δύο είναι τα δεύτερα υψηλότερα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου στην ιστορία της εταιρείας. Η αξιοσημείωτη επίδοση οφείλεται τόσο στον τομέα των οικιακών συσκευών της εταιρείας όσο και στις λύσεις οχημάτων, έναν από τους μελλοντικούς παράγοντες ανάπτυξής της. Οι οικιακές συσκευές υπερδιπλασίασαν τα λειτουργικά τους κέρδη σε σχέση με πέρυσι, ενώ οι λύσεις οχημάτων κατέγραψαν ιστορικά υψηλά λειτουργικά κέρδη.

Οι ισχυρές επιδόσεις αντικατοπτρίζουν την ομαλή πρόοδο της εταιρείας στην υλοποίηση του μελλοντικού οράματός της για το 2030, οδηγώντας σε σταθερά έσοδα και κέρδη παρά την παρατεταμένη οικονομική κάμψη. Οι βασικές αρχές του οράματος της LG για το 2030, που ανακοινώθηκε τον περασμένο Ιούλιο, είναι να επικεντρωθεί στην επέκταση του Β2Β, στην καινοτομία του επιχειρηματικού μοντέλου χωρίς hardware, καθώς και στην ανάπτυξη και απόκτηση νέων κινητήριων δυνάμεων ανάπτυξης, με στόχο να ξεπεράσει την εταιρεία οικιακών συσκευών και να γίνει πραγματικά μια εταιρεία λύσεων Smart Life, ικανή να συνδέει και να επεκτείνει διαφορετικούς χώρους και εμπειρίες.

Η αύξηση των εσόδων ενισχύθηκε σημαντικά από την επέκταση στον τομέα Β2Β, συμπεριλαμβανομένων των ανταλλακτικών αυτοκινήτων και των συστημάτων HVAC – βασικός παράγοντας για το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό τρίτου τριμήνου στην ιστορία της εταιρείας. Τα έσοδα στον τομέα Β2Β αυξήθηκαν σημαντικά και αντιστοιχούν περίπου στο 35% των συνολικών εσόδων φέτος.

Τα τμήματα B2B επηρεάζονται λιγότερο από τις οικονομικές συνθήκες σε σύγκριση με το B2C, και μπορούν να αναμένονται σταθερά έσοδα και κέρδη μόλις η επιχείρηση διαμορφωθεί πλήρως. Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι το φαινόμενο lock-in-effect που μπορεί να συμβάλει στην προώθηση της ανάπτυξης μιας ισχυρής μακροχρόνιας σχέσης με τους πελάτες και τους καταναλωτές. Η LG σχεδιάζει να αναπτύξει πρόσθετες ευκαιρίες ανάπτυξης στον τομέα αυτό, υπερβαίνοντας την απλή προμήθεια προϊόντων Β2Β και επεκτεινόμενη στην παροχή επιχειρηματικών λύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας σε σχέση με τα παρεχόμενα προϊόντα. Ο στόχος θα είναι να αυξηθούν τα έσοδα Β2Β σε πάνω από 40 τρισεκατομμύρια KRW μέχρι το 2030.

Τα λειτουργικά κέρδη του τρίτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 30 τοις εκατό τόσο σε ετήσια όσο και σε τριμηνιαία βάση. Ένας βασικός παράγοντας που συνέβαλε στην υψηλή κερδοφορία ήταν η καινοτομία του επιχειρηματικού μοντέλου της εταιρείας – ο συνδυασμός λύσεων χωρίς hardware, όπως το περιεχόμενο και οι συνδρομητικές υπηρεσίες, με παραδοσιακά προϊόντα hardware, όπως οικιακές συσκευές και τηλεοράσεις. Στο παρελθόν, ένα μεμονωμένο έσοδο καταγραφόταν, όταν πωλούνταν ένα προϊόν. Αυτό έχει πλέον μετατραπεί σε δημιουργία επαναλαμβανόμενων εσόδων από τη χρήση λύσεων σε πλατφόρμες που είναι εγκατεστημένες σε εκατομμύρια προϊόντα που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές συσκευών LG.

Κατά την ανάπτυξη και την απόκτηση νέων κινητήριων μοχλών ανάπτυξης, η LG στοχεύει να επικεντρωθεί στην επένδυση σε πολλά υποσχόμενες επιχειρήσεις που όχι μόνο παρουσιάζουν υψηλές δυνατότητες, αλλά μπορούν επίσης να δημιουργήσουν συνέργεια με τις υπάρχουσες επιχειρήσεις. Η επένδυση στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα μιας τέτοιας στρατηγικής. Η εταιρεία έχει σχέδια για παγκόσμια επέκταση από το επόμενο έτος σε συνεργασία με διάφορους εταίρους.

Η απρόσκοπτη λειτουργία και η σταθερή πρόοδος των τριών πυλώνων του οράματος της εταιρείας για το 2030 – ηγετική ανάπτυξη της εταιρείας (B2B), δημιουργία κερδών (χωρίς hardware) και ενίσχυση της αξίας της επιχείρησης (νέοι τομείς ανάπτυξης) – είναι μια ισχυρή απόδειξη της προόδου της LG προς την επίτευξη του Triple 7 (μέσος ρυθμός ανάπτυξης και λειτουργικό κέρδος 7% ή περισσότερο και δείκτης αξίας επιχείρησης προς EBITDA 7 ή περισσότερο).

Η LG θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στην επιτάχυνση των προσπαθειών μετασχηματισμού του επιχειρηματικού της χαρτοφυλακίου κατά το τέταρτο τρίμηνο, επιδιώκοντας να διατηρήσει υψηλή ανάπτυξη στον τομέα Β2Β, με τις λύσεις για εξαρτήματα οχημάτων να κατέχουν ηγετική θέση, ενώ ταυτόχρονα θα αυξάνει τις πωλήσεις βασικής γκάμας προϊόντων καθώς πλησιάζει η περίοδος αιχμής στο τέλος του έτους. Ταυτόχρονα, η εταιρεία σχεδιάζει να βελτιστοποιήσει την αποτελεσματικότητα μέσω βελτιωμένης πρόβλεψης της ζήτησης για να υποστηρίξει τη σταθερή κερδοφορία στο μέλλον.

Η LG Home Appliance & Air Solution Company πραγματοποίησε έσοδα τρίτου τριμήνου ύψους 7,46 τρισεκατομμυρίων KRW (5,669 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 504,5 δισεκατομμυρίων KRW (383,040 εκατομμύρια USD). Το λειτουργικό κέρδος υπερδιπλασιάστηκε σε ετήσια βάση, γεγονός που οφείλεται στην ισχυρή ανταγωνιστικότητα των συνολικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένων της παραγωγής, των προμηθειών και των logistics.

Τα έσοδα διατηρήθηκαν ισχυρά σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του περασμένου έτους, υποβοηθούμενα από τη στρατηγική επανατοποθέτηση της σειράς προϊόντων ως απάντηση στην μειωμένη ζήτηση, καθώς και από την επέκταση της σειράς B2B, συμπεριλαμβανομένων των HVAC, των ανταλλακτικών και των εντοιχιζόμενων συσκευών. Η LG σχεδιάζει να αξιοποιήσει την τάση ηλεκτροκίνησης και την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα στα συστήματα HVAC για να επιταχύνει την αναπτυξιακή δυναμική της B2B.

Για παράδειγμα, στις Ηνωμένες Πολιτείες, η εταιρεία δεσμεύτηκε πρόσφατα σε μια σειρά δράσεων που υποστηρίζουν τον στόχο της Καλιφόρνιας να εγκαταστήσει έξι εκατομμύρια ηλεκτρικές αντλίες θερμότητας μέχρι το 2030. Η LG επεκτείνει επίσης ενεργά το χαρτοφυλάκιό της HVAC με νέα συστήματα Dedicated Outdoor Air Systems.

Στο τέταρτο τρίμηνο, η εταιρεία θα επιδιώξει να πρωτοστατήσει σε μια αλλαγή παραδείγματος στις οικιακές συσκευές με το LG ThinQ UP 2.0 επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της σε υπηρεσίες και συνδρομές. Τέσσερα αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά για το ThinQ UP έχουν ήδη κυκλοφορήσει στη Βόρεια Αμερική, επιταχύνοντας την ταχύτητα της καινοτομίας στην εμπειρία του πελάτη.

Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου της LG Vehicle component Solutions Company ήταν 2,5 τρισεκατομμύρια KRW (1,900 δισεκατομμύρια USD) και τα λειτουργικά κέρδη 134,9 δισεκατομμύρια KRW (102,524 εκατομμύρια USD) – τα υψηλότερα μεταξύ όλων των εσόδων και των λειτουργικών κερδών του τρίτου τριμήνου. Η εταιρεία επιταχύνει τον ρυθμό ανάπτυξής της με βάση τη σταθερή διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού της και το υπόλοιπο των παραγγελιών που αναμένεται να φθάσει τα 100 τρισεκατομμύρια KRW μέχρι το τέλος του έτους.

Η επιχειρηματική μονάδα αναμένεται να ξεπεράσει τα 10 τρισεκατομμύρια KRW (7,6 δισεκατομμύρια USD) σε ετήσια έσοδα για πρώτη φορά φέτος, θέτοντας τις βάσεις για να γίνει βασική κινητήρια δύναμη στη συνολική ανάπτυξη της LG. Η ανάπτυξη αναμένεται να παραμείνει υψηλή λόγω της επιταχυνόμενης μετάβασης στα ηλεκτρικά οχήματα και της ραγδαίας αύξησης της ζήτησης για εξαρτήματα υψηλής προστιθέμενης αξίας, παρά τις ανησυχίες για προσωρινή επιβράδυνση της ζήτησης στη βιομηχανία εξαρτημάτων αυτοκινήτων. Υπό το πρίσμα αυτών των εξελίξεων, η LG σχεδιάζει να διατηρήσει τη δυναμική ανάπτυξής της εστιάζοντας σε έργα υψηλής προστιθέμενης αξίας και στην επιτάχυνση της περιφερειακής παραγωγής στο εργοστάσιο της LG Magna στο Ramos Arizpe στο Μεξικό.

Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε έσοδα τρίτου τριμήνου ύψους 3,57 τρισεκατομμυρίων KRW (2,713 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη 110,7 δισεκατομμυρίων KRW (84,132 εκατομμύρια USD). Η εταιρεία διατήρησε την κερδοφόρα ανάπτυξή της με την αποτελεσματική διαχείριση των δαπανών μάρκετινγκ παρά τις αυξημένες τιμές των πάνελ LCD, ενώ παράλληλα διαφοροποίησε τις πηγές κέρδους με βάση την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων περιεχομένου και υπηρεσιών που βασίζονται στην πλατφόρμα έξυπνων τηλεοράσεων.

Η εταιρεία επιταχύνει τη μετάβασή της από μια επιχείρηση βασισμένη σε προϊόντα σε μια επιχείρηση μέσων που βασίζονται σε πλατφόρμες ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. καθώς η αγορά περιεχομένου και υπηρεσιών συνεχίζει να αναπτύσσεται. Για τον σκοπό αυτό, εκτός από την επέκταση της συνεργασίας με διάφορους παρόχους περιεχομένου, η εταιρεία αναβαθμίζει τα λειτουργικά συστήματα τηλεόρασης για να διευρύνει την εμπειρία περιεχομένου των πελατών. Ο αριθμός των τηλεοράσεων που λειτουργούν με webOS, το θεμέλιο της επιχείρησης περιεχομένου και υπηρεσιών της LG, αναμένεται να φτάσει τις 300 εκατομμύρια μονάδες μέχρι το 2026.

Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου της LG Business Solutions Company ανήλθαν σε 1,33 τρισεκατομμύρια KRW (1,01 δισεκατομμύρια USD) με λειτουργικές ζημίες ύψους 20,5 δισεκατομμυρίων KRW (15,580 εκατομμύρια USD). Τόσο τα έσοδα όσο και η κερδοφορία αποδυναμώθηκαν λόγω της μείωσης της ζήτησης για προϊόντα ΙΤ. Καθώς οι δύσκολες επιχειρηματικές συνθήκες παραμένουν, η εταιρεία συνεχίζει να καινοτομεί στις εμπειρίες των πελατών με Premium σειρές ΙΤ , όπως οι display οθόνες και οι πτυσσόμενοι φορητοί υπολογιστές που παρέχουν εξατομικευμένες λύσεις, ενώ παράλληλα σημειώνει πρόοδο στην προώθηση του τομέα φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων, έναν από τους νέους κινητήριους μοχλούς ανάπτυξης της LG.

Διευκρινίσεις επί της συναλλαγματικής ισοτιμίας

Οι μη-ελεγμένες λογιστικές καταστάσεις της LG Electronics το τρίτο τρίμηνο του 2023, έχουν συνταχθεί έχουν συνταχθεί με βάση τα διεθνή λογιστικά πρότυπα (IFRS).

Τα ποσά σε κορεατικό γουόν (KRW) μετατράπηκαν σε δολάρια ΗΠΑ (USD) με βάση τη μέση ισοτιμία του τρίτου τριμήνου του 2023: 1 KRW= 0.00076USD

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

  • Δορυφορικά κάτοπτρα Kathrein για σκληρές καιρικές συνθήκες

    Δορυφορικά κάτοπτρα Kathrein για σκληρές καιρικές συνθήκες

    Τα δορυφορικά κάτοπτρα της Kathrein, έκτος από τα υψηλής ποιότητας τεχνικά χαρακτηριστικά που διαθέτουν (αντοχή σε ισχυρές ανεμοπιέσεις – μέχρι 190 km/h) και τα κορυφαίας κατασκευής υλικά τους, έρ...
  • TP-LINK ER706W

    TP-LINK ER706W

    Η TP-Link παρουσιάζει το νέο ER706W, ένα ασύρματο router διπλής ζώνης εταιρικής ποιότητας. Είναι ιδανικό για απομακρυσμένη διαχείριση που απαιτεί υψηλή απόδοση, χάρη στον επαναστατικό συνδυασμό τω...
  • Prolink PF352

    Prolink PF352

    Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου εξαρτήματος PF352 της Prolink. Πρόκειται για έναν μετατροπέα σήματος από Mini DisplayPort σε HDMI 1.4 θηλυκό, μήκους 0,1 μέτρου. Συνδέε...
  • PROMAX PD-350, PD-351, PD-352

    PROMAX PD-350, PD-351, PD-352

    Η PROMAX, εκτός από επαγγελματικά πεδιόμετρα, παράγει μία ευρεία γκάμα ηλεκτρονικών στους τομείς διανομής σήματος, RFR, οπτικών και ηλεκτρολογικών προϊόντων. Η σειρά ψηφιακών πολυμέτρων PD-350, PD...
  • Amiko FTP/UTP

    Amiko FTP/UTP

    Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή καλωδίων δικτύου της Amiko. Περιλαμβάνει τα καλώδια FTP CAT5, FTP CAT5 Outdoor (μαύρο), FTP CAT6 και UTP CAT5, τα οποία διατίθενται σε συσκευασία στροφ...
  • SONORA TERRA DIGITAL

    SONORA TERRA DIGITAL

    Η Sonora Terra Digital είναι μια κεραία με συμπαγή και μοντέρνο σχεδιασμό, κατάλληλη για χρήση σε εξωτερικούς χώρους, ώστε να απολαμβάνετε σταθερή σύνδεση και εικόνα υψηλής ποιότητας! Είναι κατάλλ...
  • TVIP S-Box v.705

    TVIP S-Box v.705

    Με τον νέο δέκτη IP TVIP S-Box v.705 μπορείτε εύκολα να απολαύσετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας στη μεγάλη οθόνη της τηλεόρασης. Ο δέκτης διατίθεται στην ελληνική αγορά από την εταιρεία Tronix και...
  • Prolink PF485A-0050 & PF485A-0150

    Prolink PF485A-0050 & PF485A-0150

    Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των νέων καλωδίων PF485A-0050 και PF485A-0150 της Prolink. Πρόκειται για υψηλής ποιότητας καλώδια USB Type-C σε USB-A version 3.0, με διαστάσεις...
  • Kathrein UFOpro Lite

    Kathrein UFOpro Lite

    Τα Νέα Ψηφιακά Compact Headend της Kathrein με την ονομασία UFOpro Lite είναι τα νέα οικονομικά, all in one Headend για εφαρμογές τηλεόρασης σε ξενοδοχεία, σκάφη, στάδια, συγκροτήματα κατοικιών κα...
  • FRITZ!Fon X6

    FRITZ!Fon X6

    Το νέο FRITZ!Fon X6 εντυπωσιάζει με τη μοντέρνα σχεδίασή του σε κομψή λευκή και μαύρη έκδοση, ενώ διαθέτει μεγάλη έγχρωμη οθόνη 2,4″ υψηλής αντίθεσης για τέλεια αναγνωσιμότητα. Ο χρήστης μπορεί να...
  • TP-Link EAP783

    TP-Link EAP783

    Η TP-Link ανακοινώνει την είσοδο ενός νέου access point στην οικογένεια συσκευών Omada. Πρόκειται για το EAP783, ένα BE19000 access point οροφής τριπλής μπάντας Wi-Fi 7, που χαρακτηρίζεται από υψη...
  • YouTube PROMAX Hellas

    YouTube PROMAX Hellas

    Η PROMAX έχει δημιουργήσει μία σειρά εκπαιδευτικών video για τα κορυφαία μοντέλα αναλυτών φάσματος RANGER Neo, HD RANGER και φυσικά για την ναυαρχίδα ATLaS NG. Στο YouTube κανάλι της PROMAX Hellas...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Δεκεμβρίου 2023

    Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Δεκεμβρίου 2023

    Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου 2023 του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Τηλεχειρι...
  • Τηλεχειριστήρια αντικατάστασης

    Τηλεχειριστήρια αντικατάστασης

    Η συνεχής χρήση και οι ανεπιθύμητες πτώσεις των πάσης φύσης τηλεχειριστηρίων προκαλούν τη φυσική φθορά τους, που όπως είναι λογικό μειώνει τον κύκλο ζωής τους και κάποια στιγμή τα καθιστά μη λειτο...
  • Opticum T-Box

    Opticum T-Box

    Έναν επίγειο ψηφιακό δέκτη, που ξεχωρίζει από τα περισσότερα μοντέλα αυτής της κατηγορίας, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για τον OpticumT-Box, έναν δέκτη συμ...