Skip to main content
TM 839
SECREPORT 169
satpraxis 2022
now 33 2022
29 Ιουλίου 2025 07:06

Η LG ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ Β΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2025

image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2025%2F07%2FLG Twin Towers v2

Ενίσχυση των βάσεων για μακροπρόθεσμη ποιοτική ανάπτυξη μέσω μετασχηματισμού χαρτοφυλακίου και λειτουργικής ανθεκτικότητας

Η LG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα ύψους 20,74 τρισεκατομμυρίων KRW (14,77 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη 639,4 δισεκατομμυρίων KRW (455,3 εκατ. USD) για το δεύτερο τρίμηνο του 2025.

Τόσο τα έσοδα όσο και τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν σε ετήσια βάση. Αυτό συνέβη, κυρίως λόγω της συνεχιζόμενης αδυναμίας στις παγκόσμιες αγορές, της αύξησης των τελωνειακών επιβαρύνσεων, εξαιτίας αλλαγών στην εμπορική πολιτική των ΗΠΑ και του εντεινόμενου ανταγωνισμού. Οι αυξημένες δαπάνες, μεταξύ των οποίων και τα έξοδα logistics, επηρέασαν επίσης αρνητικά την κερδοφορία σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Παρά τις προκλήσεις, οι τομείς Home Appliance Solution (HS), Vehicle Solution (VS) και Eco Solution (ES) παρουσίασαν ισχυρή απόδοση, σημειώνοντας αύξηση τόσο στα έσοδα όσο και στα λειτουργικά κέρδη, σε ετήσια βάση. Και οι τρεις τομείς πέτυχαν τα υψηλότερα έσοδα και κέρδη που έχουν καταγράψει ποτέ σε δεύτερο τρίμηνο. Ειδικότερα, η VS Company κατέγραψε τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα και λειτουργικά κέρδη στην ιστορία της.

Αντιθέτως, η Media Entertainment Solution (MS) Company κατέγραψε λειτουργικές ζημίες, κυρίως λόγω της μείωσης των πωλήσεων τηλεοράσεων και της αύξησης των δαπανών για marketing. Ωστόσο, ο διαφημιστικός και ψυχαγωγικός τομέας, που βασίζεται στην πλατφόρμα webOS, συνέχισε να αποφέρει σταθερά κέρδη, συμβάλλοντας όλο και περισσότερο στη συνολική απόδοση της εταιρείας.

Θέτοντας τις βάσεις για ποιοτική ανάπτυξη

Η LG ενισχύει τα θεμέλια των δραστηριοτήτων της, εστιάζοντας σε B2B τομείς όπως τα εξαρτήματα οχημάτων και τα συστήματα HVAC, σε μη υλικές δραστηριότητες όπως οι υπηρεσίες συνδρομής και η πλατφόρμα webOS, καθώς και σε άμεσες προς τον καταναλωτή (D2C) δραστηριότητες μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας LGE.COM.

Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2025, τα B2B έσοδα – που περιλαμβάνουν λύσεις για οχήματα, εξαρτήματα και «έξυπνα» εργοστάσια, καθώς και HVAC – αυξήθηκαν κατά 3% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 6,2 τρισεκατομμύρια KRW (4,42 δισ. USD). Τα έσοδα από τις υπηρεσίες συνδρομής για οικιακές συσκευές αυξήθηκαν κατά 18%, φτάνοντας τα 630 δισεκατομμύρια KRW (448,7 εκατ. USD).

Οι παραπάνω τομείς εξακολουθούν να κατέχουν κεντρική θέση στη διαδικασία μετασχηματισμού του χαρτοφυλακίου της εταιρείας. Οι B2B δραστηριότητες είναι λιγότερο ευάλωτες σε διακυμάνσεις της ζήτησης και ωφελούνται από υψηλά εμπόδια εισόδου λόγω της φύσης των σχέσεων με τους πελάτες. Οι μη υλικές δραστηριότητες προσφέρουν επαναλαμβανόμενα έσοδα και υψηλά περιθώρια κέρδους, ενώ το κανάλι D2C ενισχύει την κερδοφορία και την αναγνωρισιμότητα του brand.

Αποτελέσματα Β’ Τριμήνου 2025 και Προοπτικές ανά Τομέα

LG Home Appliance Solution (HS) Company

Η HS Company κατέγραψε έσοδα 6,59 τρισεκατομμυρίων KRW (4,69 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη 439,9 δισεκατομμυρίων KRW (313,3 εκατ. USD) για το δεύτερο τρίμηνο, σημειώνοντας την καλύτερη επίδοση δεύτερου τριμήνου στην ιστορία της. Παρά τη χαμηλή καταναλωτική ζήτηση, τις πιέσεις από δασμούς και την αύξηση του κόστους μεταφορών, η επιχείρηση διατήρησε την ισχυρή παγκόσμια ανταγωνιστικότητά της. Η στρατηγική διπλής προσέγγισης – στόχευση τόσο στην premium όσο και στη μαζική αγορά – συνέχισε να αποδίδει σταθερά αποτελέσματα. Το μοντέλο συνδρομής σημείωσε ταχεία ανάπτυξη, ενώ η επιχειρησιακή αποδοτικότητα και η βελτιστοποίηση της παραγωγής συνέβαλαν στην αντιστάθμιση των αυξημένων εξόδων και στη στήριξη της κερδοφορίας.

Για το προσεχές διάστημα, η ανάκαμψη της αγοράς αναμένεται να είναι σταδιακή, εν μέσω εντονότερου ανταγωνισμού. Η εταιρεία θα επικεντρωθεί στην επέκταση των δραστηριοτήτων συνδρομής και άμεσης πώλησης προς καταναλωτές (D2C), ενώ θα επιδιώξει περαιτέρω μειώσεις κόστους ώστε να περιορίσει τον αντίκτυπο των δασμών των ΗΠΑ. Αν και οι πιέσεις από το κόστος logistics προβλέπεται να μειωθούν ελαφρώς σε σχέση με τα τέλη του 2024 και τις αρχές του 2025, η εταιρεία σχεδιάζει να διαχειριστεί με προσοχή τις δαπάνες marketing, ώστε να διατηρήσει ή και να ξεπεράσει το επίπεδο λειτουργικού κέρδους της προηγούμενης χρονιάς.

LG Media Entertainment Solution (MS) Company

Η MS Company κατέγραψε έσοδα 4,39 τρισεκατομμυρίων KRW (3,13 δισ. USD) και λειτουργικές ζημίες 191,7 δισεκατομμυρίων KRW (136,5 εκατ. USD) για το δεύτερο τρίμηνο, κυρίως λόγω της μειωμένης ζήτησης που οδήγησε σε χαμηλότερες πωλήσεις τηλεοράσεων και της αύξησης των εξόδων marketing.

Στο μέλλον, η εταιρεία θα επικεντρωθεί στη βελτίωση της λειτουργικής αποδοτικότητας σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς. Σχεδιάζει να ενισχύσει την παρουσία της σε αγορές του Νότιου Ημισφαιρίου, όπως η Ινδία, όπου η ζήτηση παραμένει σχετικά ισχυρή. Επιπλέον, αναμένεται να συνεχιστεί η ανάπτυξη της πλατφόρμας webOS, με προσφορά νέου περιεχομένου στους τομείς του gaming και της ψηφιακής τέχνης.

LG Vehicle Solution (VS) Company

Η VS Company κατέγραψε έσοδα 2,85 τρισεκατομμυρίων KRW (2,03 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη 126,2 δισεκατομμυρίων KRW (89,9 εκατ. USD) για το δεύτερο τρίμηνο – τα υψηλότερα στην ιστορία της. Η επίδοση ενισχύθηκε από το ισχυρό ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών και την αύξηση των πωλήσεων οχημάτων OEM, κυρίως στην Ευρώπη.

Η στρατηγική στροφή προς τα premium συστήματα infotainment εντός οχήματος (IVI) συνέβαλε σημαντικά στη βελτίωση της κερδοφορίας, ενώ οι βελτιώσεις στην αποδοτικότητα λειτουργιών στα εξαρτήματα ηλεκτρικών οχημάτων και τα συστήματα φωτισμού ενίσχυσαν περαιτέρω τα αποτελέσματα. Στο μέλλον, η εταιρεία θα επικεντρωθεί στην ενδυνάμωση των σχέσεων με βασικούς πελάτες και στη διατήρηση της κερδοφορίας μέσω της συνεχούς βελτίωσης της αποδοτικότητας.

LG Eco Solution (ES) Company

Η ES Company πέτυχε έσοδα 2,64 τρισεκατομμυρίων KRW (1,88 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη 250,5 δισεκατομμυρίων KRW (178,4 εκατ. USD) για το δεύτερο τρίμηνο, καταγράφοντας ιστορικό ρεκόρ για δεύτερο τρίμηνο. Η ανάπτυξη οφείλεται στη μεγάλη ζήτηση για οικιακά κλιματιστικά στην Κορέα και στη συνεχιζόμενη επέκταση στους επαγγελματικούς και βιομηχανικούς τομείς HVAC. Οι αυξημένοι όγκοι πωλήσεων ενίσχυσαν τη λειτουργική μόχλευση, οδηγώντας σε βελτιωμένη κερδοφορία.

Για το δεύτερο εξάμηνο του έτους, η εταιρεία στοχεύει να καλύψει τη ζήτηση αντικατάστασης για προϊόντα υψηλής απόδοσης και να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της για να στηρίξει τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη. Παράλληλα, σχεδιάζει να εξερευνήσει νέες ευκαιρίες σε αναδυόμενους τομείς όπως τα κέντρα δεδομένων που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη (AI), ενισχύοντας τις δυνατότητές της σε επαγγελματικά HVAC και βιομηχανικά ψυκτικά συγκροτήματα – περιλαμβανομένων συστημάτων για παραγωγή ενέργειας – και επεκτείνοντας την παρουσία του στις λύσεις υγρής ψύξης.

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Ομοαξονικά καλώδια Kathrein για αξιοπιστία, αποδοτικότητα και ανθεκτικότητα
Η σύνδεση δεν είναι απλώς τεχνολογία – είναι θέμα εμπιστοσύνης. Σε έναν κόσμο όπου η ποιότητα του σήματος και η σταθερότητα της μετάδοσης είναι κρίσιμη, τα καλώδια Kathrein προσφέρουν απόλυτη αξιοπι…
PROMAX TV Explorer NG
Είναι πλέον διαθέσιμο από την IDComs το πλήρες manual σε αρχείο PDF, για τον νέο επαναστατικό αναλυτή TV Explorer NG της PROMAX. Το συγκεκριμένο manual διαθέτει πάνω από 120 σελίδες με αναλυτικές πε…
ALE UC Solution
Η υβριδική εργασία αυξάνεται με ραγδαίο ρυθμό. Οι εργαζόμενοι εργάζονται και επικοινωνούν από όπου και αν βρίσκονται, χωρίς να κρίνεται απαραίτητη η φυσική παρουσία στον ίδιο χώρο. Με τη λύση ενοποι…
Akuvox Self-Organizing Network
Η Akuvox παρουσιάζει μια καινοτόμα προσέγγιση στον έλεγχο πρόσβασης για πολυκατοικίες και gated communities, με τη λύση Self-Organizing Network, σχεδιασμένη για να προσφέρει ευκολία, αποδοτικότητα κ…
EDISION διπλές πρίζες TV/R-SAT
Μια εξαιρετική νέα σειρά πριζών τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σήματος και αξεσουάρ είναι άμεσα διαθέσιμη από την EDISION. Οι πρίζες σχεδιάζονται και κατασκευάζονται από την EDISION, διαθέτουν εξαιρετ…
Multimedia Perspectives / Fagor COMPACT ROT 310C & ROR 260C
Η σειρά COMPACT της Multimedia Perspectives / Fagor περιλαμβάνει τον οπτικό πομπό ROT 310C και τον οπτικό δέκτη ROR 260C με ισχυρά χαρακτηριστικά και υψηλή αξιοπιστία, ενώ να σημειωθεί ότι τα παραπά…
Ομοαξονικά καλώδια της Multimedia Perspectives / Fagor
Στη νέα διευρυμένη γκάμα προϊόντων της IDComs συμπεριλαμβάνεται ένα σύνολο ιδιαίτερα αξιόλογων ομοαξονικών καλωδίων για όλες τις εφαρμογές λήψης και διανομής επίγειων και δορυφορικών τηλεοπτικών σημ…
Yeastar TB Series BRI VoIP Gateway
Η σειρά TB της Yeastar περιλαμβάνει τα TB200 και TB400, δύο συμπαγείς και αξιόπιστες αυτόνομες πύλες (gateways) VoIP που μετατρέπουν τις γραμμές ISDN BRI σε VoIP, επιτρέποντας σε επιχειρήσεις να ενσ…
Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall
Η συνδεσιμότητα είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοξενίας και το Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall δίνει τη λύση που κάθε ξενοδόχος χρειάζεται. Με τεχνολογία Wi-Fi 6 AX3000 και ταχύτητες έως 2.974Mbps…
Televes 552220 ενισχυτής γραμμής 3 εξόδων
O Televes 552220 είναι ένας ενισχυτής γραμμής τηλεοπτικού σήματος κατάλληλος για διαμερίσματα, με 3 εξόδους και αυτόματη αποκοπή παρεμβολών 5G / LTE. Διαθέτει 2 κύριες εξόδους και 1 για μία τοπική T…
TP-Link Omada OC220
Η σειρά εξειδικευμένων επιχειρηματικών λύσεων της TP-Link, Omada, μόλις κυκλοφόρησε τον OC220, έναν νέο ελεγκτή υλικού με 2,6 φορές ταχύτερη εκκίνηση από τον ελεγκτή προηγούμενης γενιάς. Μικρό κουτί…
Audien W-990B & W-176
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των ηχείων W-990B μαζί με την κονσόλα χειρισμού W-176 της Audien, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργούν ένα ολοκληρωμένο σετ ήχου, ιδανικό…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Δεκεμβρίου 2025
Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας.  Θέματα Τεύχους…
Λίστες αναπαραγωγής M3U
Για τους χρήστες που αρέσκονται να χρησιμοποιούν την IPTV και όχι τον παραδοσιακό τρόπο της επίγειας λήψης για να βλέπουν τηλεόραση, οι λίστες αναπαραγωγής M3U αποτελούν ένα τέλειο εργαλείο που μπορ…
EDISION CAM-100
Ένα νέο μοντέλο EDISION ενισχυτή δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για τον CAM-100, έναν ποιοτικό κεντρικό ενισχυτή που διαθέτει μία είσοδο UHF για…
Kathrein UFX 12 & UFX 14
Η γερμανική Kathrein, που αποτελεί έναν αξιόπιστο και δυναμικό συνεργάτη για όσους επιδιώκουν αποτελεσματικότητα, καινοτομία και βιώσιμες λύσεις, παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα διαμορφωτών, τα UFX 12 κ…
ARLI βάσεις TV
Η Astrasat διαθέτει σειρά βάσεων της ARLI για διάφορα μεγέθη τηλεοράσεων, όπως βάσεις τοίχου σταθερές ή με κλίση και περιστροφή που είναι σχεδιασμένες να μειώνουν την απόσταση της τηλεόρασης από τον…
Lemco HDMOD-7
Ένα νέο HDMI modulator της Lemco που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για το HDMOD-7, το οποίο συνδυάζει…
Sat & Zap, Δεκέμβριος 2025
Λίγα τα αξιόλογα ελεύθερα κανάλια του δορυφορικού τόξου – για να περνάει η ώρα θα προτείναμε το Strongman Champions League στις 13 Ανατολικά ή το δικαστικό Court TV στις 28.2 Ανατολικά. Για ποδοσφαι…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.