Skip to main content
12 Απριλίου 2023 11:05

Η LG χαμογελάει στον κόσμο παρουσιάζοντας τη νέα της ταυτότητα

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2023%2F04%2FLG New Brand Identity

Με τη νέα στρατηγική της για το brand, η εταιρεία στοχεύει στην ενεργή επικοινωνία με τους πελάτες της, ανεξαρτήτως ηλικίας και σημείου όπου ζουν ανά τον κόσμο.

Η LG Electronics (LG) παρουσίασε μια νέα κατεύθυνση σχετικά με το brand και μία visual identity, η οποία θα τονίσει περισσότερο την αξία του Life’s Good με μια πιο δυναμική και νεανική εμφάνιση σε όλα τα αναλογικά και ψηφιακά σημεία επαφής με τους πελάτες.

Στις νέες οδηγίες επικοινωνίας του brand, που μοιράστηκε με τους εργαζομένους της σε όλον τον κόσμο, η LG παρουσίασε την καινούργια κατεύθυνση, ώστε το brand να αγαπηθεί από τους πελάτες σε όλες τις χώρες και όλες τις γενιές, συμπεριλαμβανομένης της γενιάς Z και τελικά να καθιερωθεί ως εμβληματικό. Οι κατευθυντήριες γραμμές επικοινωνίας για το brand επαναλαμβάνουν τις βασικές αξίες της LG: «Εμπειρία Πελάτη Χωρίς Συμβιβασμούς», «Καινοτομία με Επίκεντρο τον Άνθρωπο» και «Οικειότητα που Γεννά Χαμόγελα».

LG New Brand Identity 02

Το σλόγκαν του brand, Life’s Good, περικλείει το μήνυμα του τρόπου με τον οποίο η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να απολαμβάνουν μια ποιοτική ζωή και πολύτιμες στιγμές μέσω των προϊόντων, των υπηρεσιών και της επικοινωνίας της LG. Επίσης, ως αποστολή της, η εταιρεία έχει επιδιώξει την καινοτομία για μια καλύτερη ζωή, συμβάλλοντας στη διαμόρφωσή της, αλλά και στη διαμόρφωση ενός καλύτερου μέλλοντος για τον πλανήτη.

Η νέα κατεύθυνση του brand περιλαμβάνει την ανανέωση του visual identity της LG, ερμηνεύοντας εκ νέου την αίσθηση οικειότητας και ομαδικότητας. Η εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει την αλληλεπίδραση με περισσότερους πελάτες μέσω μιας νέας ταυτότητας που προσθέτει ζωντάνια και διαδραστικά στοιχεία, ενώ δίνει νέα πνοή στην παρούσα εικόνα της εταιρείας.

Στον ψηφιακό χώρο, το λογότυπο της εταιρείας θα ζωντανέψει προσελκύοντας τους πελάτες με ένα νέο επίπεδο εκφραστικότητας. Το λογότυπο του brand, που αποτελείται από τα γράμματα “L” και “G”, θα μπορεί να εκτελεί οκτώ μοναδικές κινήσεις, μεταξύ των οποίων γνέψιμο, περιστροφή και κλείσιμο του ματιού. Με τα  νέα χαρακτηριστικά του, το λογότυπο της LG θα μπορεί να υποδέχεται τους πελάτες με ένα φιλικό χαμόγελο ή να κινείται ανάλογα με τη μουσική υπόκρουση σε ψηφιακές πλατφόρμες.

Εκτός από το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα της LG, η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει το πιο δυναμικό LG Active Red σε όλα τα σημεία επαφής με τους πελάτες. Επιπλέον, παρουσιάστηκαν διάφορα στοιχεία διαβάθμισης στα χρώματα LG Active Red, white και black, προσφέροντας ποικιλία, καθώς μπορούν να εφαρμοστούν ανάλογα με τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας.

LG New Brand Identity GIF 00

Επίσης, η  εταιρεία σχεδίασε μια νέα γραμματοσειρά για το σλόγκαν του brand Lifes Good, το οποίο θα χρησιμοποιείται ευρύτερα ως στοιχείο του brand στις συσκευασίες των προϊόντων. Στη γραμματοσειρά ενσωματώθηκαν έξυπνα σχήματα εμπνευσμένα από διάφορα προϊόντα της LG.

Η νέα στρατηγική της LG δεν ενισχύει μόνο τη μοναδική ταυτότητα της εταιρείας, αλλά σηματοδοτεί την επιθυμία και την ικανότητά της να εξελίσσεται μαζί με τις γενιές, καθώς και την απαράμιλλη δέσμευσή της να παρέχει καινοτόμες εμπειρίες σε όλους τους πελάτες της ανά κόσμο. Η εταιρεία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το μοναδικό brand asset της σε όλα τα σημεία επαφής με τους πελάτες παγκοσμίως καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

«Το να έχουμε μια ισχυρή, συνεπή στρατηγική για το brand, μας δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνήσουμε καλύτερα την πολύτιμη προσφορά μας και τη μοναδική μας ταυτότητα, η οποία συνδυάζει αρμονικά την καινοτομία και την οικειότητα», δήλωσε ο William Cho, CEO της LG Electronics. «Εφαρμόζοντας τη νέα στρατηγική, η LG στοχεύει να γίνει ένα εμβληματικό brand που θα έχει απήχηση στους καταναλωτές ανεξαρτήτως γενεών και τοποθεσίας».

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση – Ενισχυτής κεραίας U35Auto
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα περιγράψουμε σε αυτό το τεύχος τους ενισχυτές κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Οι ενισχυτές με ακροδέκτες ...
TP-Link EAP683 UR AX6000
Το TP-Link Omada EAP683 UR ξεχωρίζει ως μια αξιόπιστη λύση στην κατηγορία των συσκευών δικτύου, συνδυάζοντας συνδεσιμότητα υψηλής ταχύτητας, προηγμένη ασφάλεια και απρόσκοπτη διαχείριση δικτύου. Μ...
Ikusi ENC-108
Η Ikusi, συνεχίζοντας τον σχεδιασμό και την υλοποίηση νέων προϊόντων, παρουσιάζει το ENC-108 με 8 εισόδους HDMI, τα σήματα των οποίων μπορούν να μετατραπούν σε 8 streams IP σε SPTS (unicast ή mult...
Redline S30 HEVC
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου δέκτη της Redline, S30 HEVC. Πρόκειται για έναν οικονομικό δέκτη Full HD που είναι εξοπλισμένος με DVB-T2 tuner και υποστηρίζει συμπίεση H.265...
Ikusi IKUGaF
Η Ikusi καλύπτει με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες τηλεοπτικής αναμετάδοσης προγραμμάτων, με τα έτοιμα επαγγελματικά πακέτα IKUGaF που διαθέτει για τα Gap Fillers. Τα έτοιμα πακέτα IKUGaF είνα...
ANGA PS series
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή σειράς ποιοτικών κεραιών ANGA. Πρόκειται για τη σειρά PS, η οποία περιλαμβάνει εξωτερικές και εσωτερικές κεραίες που είναι κατάλληλες για επίγε...
Amiko MIRA X-4200
Ο Amiko MiraX HiS-4200 είναι ένας κορυφαίος Linux 4K UHD media streamer, που σας επιτρέπει να απολαμβάνετε τα αγαπημένα σας προγράμματα σε 4K UHD. Αυτός ο media streamer υποστηρίζει μεταξύ άλλων τ...
KAL KL-60
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου τηλεχειριστηρίου KL-60. Πρόκειται για ένα προγραμματιζόμενο τηλεχειριστήριο 4:1, το οποίο προγραμματίζεται μέσω μονάδας υπέρυθρων από τ...
Promax ATLaS NG
Η Promax έχει δημιουργήσει μία σειρά εκπαιδευτικών video για τον κορυφαίο αναλυτή φάσματος ATLaS NG. Στα συγκεκριμένα video, περιγράφονται όλες οι λειτουργίες του αναλυτή, καθώς και ο τρόπος που δ...
SatLink COL5141A
Ο κωδικοποιητής COL5141A 4 σε 1 της SatLink είναι μια επαγγελματική συσκευή κωδικοποίησης και πολυπλεξίας ήχου και video με ισχυρή λειτουργικότητα. Διαθέτει διεπαφές εισόδου 4 καναλιών CVBS video ...
AVM FRITZ!DECT 350
Προσαρμόστε το FRITZ!DECT 350 σε πόρτες ή παράθυρα και αμέσως θα ανιχνεύσει αν είναι ανοικτά ή κλειστά. Αποτελώντας έναυσμα για την επακόλουθη λειτουργία προϊόντων FRITZ!DECT και συμβατών συσκευών...
KAL K-320
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του K-320, ενός ασύρματου ανιχνευτή κίνησης υποδοχής με εμβέλεια ανίχνευσης κίνησης 3 έως 7 μέτρων και γωνία κάλυψης 100°. Είναι ιδανικός για τη...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Ιουλίου 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιουλίου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδ...
Διανομή σήματος HDMI στο σπίτι
Για τη θέαση τηλεοπτικών προγραμμάτων υψηλής ανάλυσης μέσω ενός δέκτη, IPTV Box, αποκωδικοποιητή συνδρομητικής πλατφόρμας ή οποιασδήποτε άλλης εξωτερικής πηγής, απαιτείται μόνο η σύνδεσή τους στην...
CRETA ELECTRONIX 2024
Μετά την τεράστια επιτυχία των κλαδικών εκθέσεων Salonica Electronix 2023 και Athens Electronix 2024, που πραγματοποιήθηκαν για τρίτη φορά σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, αντίστοιχα, και έσπασαν κάθε ρε...
Fracarro D-Matrix 4S FTA
Την πιο πρόσφατη μονάδα της οικογένειας των Headend της ιταλικής Fracarro, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για το D-Matrix 4S FTA, ένα Compact Headend που έρχε...
Amiko MIRA X-4200
Ένα νέο μοντέλο της σειράς OTT της Amiko δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για το MIRA X-4200, ένα Set-Top Box που βασίζεται σε λειτουργικό σύστημα Linux και προ...
Sat & Zap, Ιούλιος 2024
Αρκετά νέα κανάλια στις 28 ανατολικά, ενώ και πάλι το Ιράν εμφανίζεται με νέα κανάλια εξωτερικού, μη εγκεκριμένα φυσικά από το θεοκρατικό καθεστώς… Al Mayadeen HD Hot Bird 13G – 13 East 11....