Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 192
592
SECURITY REPORT 152
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

30 Αυγούστου 2019 11:42

Η LG φέρνει την ενισχυμένη AI υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στους καταναλωτές για την αγορά της Ευρώπης

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2Fc048df13f36465970ecbdf49712cc3ba XL

Η IFA 2019 θα αποτελέσει το σημείο εκκίνησης για την παρουσίαση της πρωτοποριακής AI-υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών της LG Electronics (LG), την Proactive Customer Care. Η υπηρεσία αξιοποιεί την προηγμένη τεχνολογία ThinQ AI της εταιρείας για να παρέχει εξατομικευμένη υποστήριξη, ενημερώνοντας τους χρήστες…

Η υπηρεσία Proactive Customer Care ‘αντιλαμβάνεται’ στο μέγιστο βαθμό τις ανάγκες των καταναλωτών χάρη στην αποτελεσματικότητα της AI τεχνολογίας

Η IFA 2019 θα αποτελέσει το σημείο εκκίνησης για την παρουσίαση της πρωτοποριακής AI-υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών της LG Electronics (LG), την Proactive Customer Care. Η υπηρεσία αξιοποιεί την προηγμένη τεχνολογία ThinQ AI της εταιρείας για να παρέχει εξατομικευμένη υποστήριξη, ενημερώνοντας τους χρήστες για τυχόν θέματα στις LG οικιακές συσκευές τους και προσφέροντας χρήσιμες συμβουλές και λύσεις για την καλύτερη δυνατή απόδοσή τους και τη μακροχρόνια διάρκεια ζωής τους. Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη φέτος, αρχικά στα πιο πρόσφατα πλυντήρια ρούχων εμπρόσθιας φόρτωσης της LG και στους ψυγειοκαταψύκτες στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και σε άλλες βασικές αγορές στην Ευρώπη το 2020.

Χρησιμοποιώντας την πιο πρόσφατη τεχνολογία AI, η υπηρεσία Proactive Customer Care της LG έχει σχεδιαστεί για να ενημερώνει τους χρήστες έξυπνων οικιακών συσκευών της LG για πιθανά προβλήματα πριν ακόμη συμβούν. Μπορεί, αν χρειαστεί, να επισπεύσει τις επισκέψεις τεχνικών και να προσφέρει καθοδήγηση σχετικά με την άριστη λειτουργία των προϊόντων της εταιρείας. Οι χρήστες μπορούν να επωφεληθούν από την υπηρεσία με την εγγραφή και σύνδεση των οικιακών συσκευών τους μέσω της δωρεάν εφαρμογής LG ThinQ™ (για Android και iOS).

Η πρωτοποριακή AI λύση εξυπηρέτησης πελατών της LG καλύπτει τα πάντα, από την εγκατάσταση έως τη συντήρηση, προσδιορίζοντας εάν η συσκευή του χρήστη έχει εγκατασταθεί και λειτουργεί σωστά κατά την ενεργοποίηση της εφαρμογής. Οι πελάτες ενημερώνονται με ένα newsletter κατά την ενεργοποίηση και ειδοποιούνται αν εντοπιστεί κάποιο πρόβλημα, με λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με τον τρόπο επίλυσής του. Η υπηρεσία Proactive Customer Care της LG έχει σχεδιαστεί ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες των καταναλωτών στο μέγιστο βαθμό, καθώς δίνει λύσεις σε όλες τις ερωτήσεις σχετικά με το υποστηριζόμενο LG προϊόν.

Για παράδειγμα, η υπηρεσία Proactive Customer Care παρακολουθεί συνεχώς τη θερμοκρασία του ψυγειοκαταψύκτη και παρέχει συμβουλές για την καλύτερη δυνατή λύση αν διαπιστωθεί διακύμανση της θερμοκρασίας που υπερβαίνει τους 3°C. Η υπηρεσία αναζητά τους λόγους που θα μπορούσαν ενδεχομένως να προκαλέσουν αύξηση της κατανάλωσης ενέργειας και της κατανάλωσης νερού και παρέχει οδηγίες για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και την εξοικονόμηση κόστους. Οι χρήστες λαμβάνουν τακτικά emails που αναφέρουν λεπτομερώς την απόδοση, το ιστορικό ειδοποιήσεων και την τρέχουσα κατάσταση της συσκευής με υπενθυμίσεις για τον κατάλληλο χρόνο για τη συνήθη συντήρηση.

«Η υπηρεσία Proactive Customer Care της LG είναι ένα νέο πρότυπο εξυπηρέτησης πελατών, που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ασφάλεια και σιγουριά στους χρήστες των έξυπνων οικιακών συσκευών μας», δήλωσε ο Song Dae-hyun, πρόεδρος της LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company. Παράλληλα, συμπλήρωσε ότι «θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε καινοτόμες έξυπνες οικιακές λύσεις για την ευρωπαϊκή αγορά και να προσφέρουμε νέες λύσεις για να προσδίδουμε άνεση στην καθημερινότητα των χρηστών οικιακών συσκευών της LG».

Οι επισκέπτες της IFA 2019 μπορούν να μάθουν περισσότερα σχετικά με τις έξυπνες LG οικιακές συσκευές και την υπηρεσία Proactive Customer Care στην αίθουσα 18 του Messe Berlin από τις 6 έως 11 Σεπτεμβρίου, ενώ μπορούν να ενημερωθούν για τις ενέργειες της LG στην IFA στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το hashtag #LGIFA2019.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

TP-Link EAP623-Outdoor HD AX1800
Το EAP623-Outdoor HD είναι ένα Access Point εξωτερικού χώρου από τη σειρά EAP της TP-Link, που υποστηρίζει το πρότυπο Wi-Fi 6 με μέγιστη ταχύτητα μετάδοσης δεδομένων έως και 1,8Gbps (574Mbps στα 2...
Prolink Patch cord PF207-1000
Το Patch cord PF207-1000 της Prolink είναι ένα υψηλής ποιότητας καλώδιο δικτύου UTP CAT7 με μήκος 10m, το οποίο υποστηρίζει αστραπιαίες ταχύτητες μετάδοσης δεδομένων που μπορούν να φτάσουν έως τα ...
Μέτρηση Link Margin με τη χρήση πεδιομέτρων Promax
Το Link Margin είναι μια μέτρηση που δείχνει πόσο MER μπορεί να χάσει ένα ψηφιακό κανάλι πριν καταστεί αδύνατο να «κλειδώσει». Αυτό συμβαίνει όταν η μέτρηση Link Margin είναι ίση, πολύ κοντά ή κάτ...
Teletek MV series
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή της σειράς πολυδιακοπτών MV της Teletek. Διαθέτει μεγάλη γκάμα επιλογών, με εισόδους για σήματα που καλύπτουν το πλήρες φάσμα 1, 2 και 4 δορυφόρων, με ...
Ikusi FlasHD HDTF-C48V & HDTF-C48G
Οι πιο ισχυρές επίγειες κεραίες της Ikusi είναι τα μοντέλα FlasHD και συγκεκριμένα τα HDTF-C48V & HDTF-C48G σε πράσινο και γκρι. Με αξιόλογα χαρακτηριστικά και ισχυρή απόρριψη υψηλότερων συχνο...
ANGA HD5000T2-H.265
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή του επίγειου ψηφιακού δέκτη HD5000T2-H.265 της ANGA. Πρόκειται για έναν δέκτη Full HD που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις τηλεοράσεις υψηλ...
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση – Magic Panel κεραία νέας τεχνολογίας
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή της Magic Panel, της πιο μικρής κεραίας με τη μεγαλύτερη απολαβή. Πρόκειται για μια εξελιγμένη επίπεδη κεραία. Οι επίπεδες ...
TP-Link SG6428X & SG6654X
Τα SG6428X και SG6654X είναι δύο υψηλής απόδοσης επαγγελματικά switches επιπέδου L3 της TP-Link, τα οποία διαθέτουν πλεονάζουσες μονάδες τροφοδοσίας και προσφέρουν γρήγορες ενσύρματες ταχύτητες 10...
DiGiVIEW DV-512
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή του DiGiVIEW DV-512. Πρόκειται για ένα σετ που περιλαμβάνει ενισχυτή κεραίας ιστού για αναλογικά και ψηφιακά κανάλια VHF/UHF, καθώς και τροφοδοτ...
Ikusi Flow
Το Ikusi Flow smart Headend της ισπανικής Ikusi, λειτουργεί ήδη σε εκατοντάδες ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα και δεκάδες χιλιάδες στο εξωτερικό, καθώς αποτελεί ένα υπόδειγμα τεχνολογίας διανομ...
Amiko WLN-851 & WLN-881
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή των Wi-Fi USB sticks WLN-851 και WLN-881 της Amiko. Το WLN-851 είναι σε μορφή mini USB adapter, ενώ το WLN-881 έχει περιστρεφόμενη εξωτερική κεραία. Πρ...
Promax RANGER Neo
Τα πεδιόμετρα RANGER Neo της Promax παρέχουν μετρήσεις για την κατανόηση, τον εντοπισμό και τη διόρθωση των προβλημάτων που αναδύονται στα multicast τηλεοπτικά δίκτυα μέσω IP (IPTV), τα οποία χρησ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Οκτωβρίου 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Οκτωβρίου 2024 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report” Το νέο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το πε...
Latency: Τι είναι και πώς επηρεάζει την ποιότητα της σύνδεσης στο internet
Όλοι όσοι χρησιμοποιούμε το internet για πλοήγηση σε ιστοσελίδες, live streaming, online gaming, video διάσκεψη ή οτιδήποτε άλλο, ενδέχεται να αντιμετωπίσουμε προβλήματα με καθυστέρηση, αργή απόκρ...
Future Of Media 2024 – FOM24
Ανανεώσαμε φέτος το ραντεβού μας με την Future Of Media, μία εκδήλωση - γιορτή για τις νέες τεχνολογίες και τους ανθρώπους της! Η φετινή FOM αποτέλεσε εξαιρετική ευκαιρία και για μία επιπλέον γιορ...
Sat & Zap, Οκτώβριος 2024
Όλο και σπανιότερα στο δορυφορικό τόξο τα ελεύθερα ευρωπαϊκά κανάλια, σε αντίθεση με τα ασιατικά και αφρικανικά. Απ’ όσα ακούμε και οι ελληνικές πλατφόρμες προσανατολίζονται να περάσουν σταδιακά σ...