Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η λουξεμβουργιανή κυβέρνηση ζητά από την ITU την απόρριψη της άδειας του Hylas 2
Η κυβέρνηση του Λουξεμβούργου ζήτησε από τη διεθνή ένωση τηλεπικοινωνιών ITU να απορρίψει την έγκριση της άδειας του τηλεπικοινωνιακού δορυφόρου Hylas 2 της Avanti Communications, με την αιτιολογία ότι τα δικαιώματα της Avanti για την τροχιακή θέση (31°Ε) εξέπνευσαν τον Μάιο και ότι ο Hylas 2 θα δημιουργεί παρεμβολές σε δορυφόρο που έχει προγραμματίσει η SES για εκτόξευση το 2013.
Η Βρετανική κυβέρνηση, η οποία είναι χορηγός της Avanti για τον Hylas 2, απέρριψε τους ισχυρισμούς του Λουξεμβούργου με επιχειρήματα που περιλαμβάνουν το γεγονός ότι ο δορυφόρος Hylas 1 της Avanti, που εκτοξεύθηκε το Νοέμβριο του 2010, είχε κρατήσει τη τροχιακή θέση του Hylas 2 για 16 ημέρες πριν τοποθετηθεί στην προγραμματισμένη του θέση. Η Βρετανία δήλωσε στη διεθνή ρυθμιστική αρχή ότι η πρόταση του Λουξεμβούργου θα έχει καταστροφικές συνέπειες για την Avanti. Η λουξεμβουργιανή και η βρετανική κυβέρνηση παρουσίασαν γραπτώς τα επιχειρήματα τους στις 30 Αυγούστου και στις 5 Σεπτεμβρίου αντίστοιχα, πριν από την συνάντηση του διοικητικού συμβουλίου της ITU που είναι προγραμματισμένη για τις 10 Σεπτεμβρίου στη Γενεύη.
Το Radiocommunication Bureau της ITU, μία επιτροπή χαμηλότερου επιπέδου που προτείνει τρόπους δράσης στο διοικητικό συμβούλιο, τάχθηκε υπέρ της βρετανικής θέσης, λέγοντας ότι αν και ο Hylas 2 δεν έφτασε σε τροχιά μέσα σε τρεις μήνες από την εκπνοή των δικαιωμάτων χρήσης της τροχιακής θέσης και των συχνοτήτων της, η Avanti έκανε ότι μπορούσε με καλή πίστη για να προλάβει το χρονικό όριο. Η ίδια επιτροπή όμως πρότεινε, με βρετανική συναίνεση, την ακύρωση κράτησης της τροχιακής θέσης των 61,5 μοιρών ανατολικά από την Avanti, η οποία εξέπνευσε και αυτή τον Μάιο.
Η βρετανική ρυθμιστική αρχή των τηλεπικοινωνιών Ofcom είχε επιχειρηματολογήσει υπέρ του Hylas 2 της Avanti σε κυβερνητική συνεδρίαση της ITU νωρίτερα φέτος. Στη συνεδρίαση αυτή εγκρίθηκε η πρόταση της ITU που υποχρεώνει τους φορείς που εκμεταλλεύονται δορυφόρους να σταθμεύουν σε μία συγκεκριμένη τροχιακή θέση έναν δορυφόρο για τουλάχιστον 90 ημέρες, για να μπορεί αυτή η θέση να θεωρείται κατοχυρωμένη. Η απόφαση αυτή ελήφθη για αποφευχθεί η κατάχρηση του συστήματος κατοχύρωσης με τη χρήση ενός δορυφόρου που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να «ενεργοποιήσει» τις διάφορες τροχιακές θέσεις, και με αυτό τον τρόπο να απαγορεύσει την χρήση τους σε άλλους δορυφορικούς φορείς.
Ο Hylas 1 δεν εκπλήρωσε αυτή την απαίτηση όταν σταμάτησε για 16 ημέρες στις 31 μοίρες ανατολικά στις αρχές του 2011. Αλλά οι μανούβρες αυτές διεξήχθησαν πριν το κυβερνητικό σώμα της ITU ενσωματώσει το μίνιμουμ των 90 ημερών στους κανονισμούς της. Ανάμεσα στα επιχειρήματα που έφερε ακόμα η βρετανική κυβέρνηση ήταν η καθυστέρηση που προήλθε από σοβαρά προβλήματα που είχε ο κατασκευαστής των ενισχυτών της Ka-band τα δύο προηγούμενα χρόνια, ενώ λέει ότι το πρόγραμμα του Hylas 2 είναι πραγματικό, με πλήρη χρηματοδότηση, που οδεύει στην ολοκλήρωση του.
Η Avanti διαχειρίζεται τον δορυφόρο Hylas 1 στις 33,5 μοίρες δυτικά, για τον οποίο έχουν συναφθεί συμβόλαια με το ΝΑΤΟ, με την Paradigm Services για λογαριασμό του βρετανικού υπουργείου άμυνας και με εμπορικούς πελάτες.
Η κίνηση του Λουξεμβούργου εναντίον του Hylas 2 εν μέρει έχει σχεδιαστεί για να προστατεύσει την SES, που έχει έδρα στη χώρα, της οποίας ο δορυφόρος Astra 5B βρίσκεται υπό κατασκευή και θα εκτοξευθεί το 2013. O Astra 5B, ο οποίος θα τοποθετηθεί μισή μοίρα ανατολικότερα από τον Hylas 2 και συγκεκριμένα στις 31,5 μοίρες ανατολικά, αντικαθιστά δορυφόρο της SES που χρησιμοποιείται για απευθείας τηλεοπτικές μεταδόσεις, ο οποίος λειτουργεί στην Ku-band. Αλλά ο Astra 5B έχει και ένα δευτερεύων φορτίο στην Ka-band, το οποίο ίσως χρησιμοποιήσει για την μεταφορά των πελατών δορυφορικού ευρυζωνικού internet που τώρα χρησιμοποιούν της Ku-band.
Πηγή: spacenews.com
Η κυβέρνηση του Λουξεμβούργου ζήτησε από τη διεθνή ένωση τηλεπικοινωνιών ITU να απορρίψει την έγκριση της άδειας του τηλεπικοινωνιακού δορυφόρου Hylas 2 της Avanti Communications, με την αιτιολογία ότι τα δικαιώματα της Avanti για την τροχιακή θέση (31°Ε) εξέπνευσαν τον Μάιο και ότι ο Hylas 2 θα δημιουργεί παρεμβολές σε δορυφόρο που έχει προγραμματίσει η SES για εκτόξευση το 2013.
Η Βρετανική κυβέρνηση, η οποία είναι χορηγός της Avanti για τον Hylas 2, απέρριψε τους ισχυρισμούς του Λουξεμβούργου με επιχειρήματα που περιλαμβάνουν το γεγονός ότι ο δορυφόρος Hylas 1 της Avanti, που εκτοξεύθηκε το Νοέμβριο του 2010, είχε κρατήσει τη τροχιακή θέση του Hylas 2 για 16 ημέρες πριν τοποθετηθεί στην προγραμματισμένη του θέση. Η Βρετανία δήλωσε στη διεθνή ρυθμιστική αρχή ότι η πρόταση του Λουξεμβούργου θα έχει καταστροφικές συνέπειες για την Avanti. Η λουξεμβουργιανή και η βρετανική κυβέρνηση παρουσίασαν γραπτώς τα επιχειρήματα τους στις 30 Αυγούστου και στις 5 Σεπτεμβρίου αντίστοιχα, πριν από την συνάντηση του διοικητικού συμβουλίου της ITU που είναι προγραμματισμένη για τις 10 Σεπτεμβρίου στη Γενεύη.
Το Radiocommunication Bureau της ITU, μία επιτροπή χαμηλότερου επιπέδου που προτείνει τρόπους δράσης στο διοικητικό συμβούλιο, τάχθηκε υπέρ της βρετανικής θέσης, λέγοντας ότι αν και ο Hylas 2 δεν έφτασε σε τροχιά μέσα σε τρεις μήνες από την εκπνοή των δικαιωμάτων χρήσης της τροχιακής θέσης και των συχνοτήτων της, η Avanti έκανε ότι μπορούσε με καλή πίστη για να προλάβει το χρονικό όριο. Η ίδια επιτροπή όμως πρότεινε, με βρετανική συναίνεση, την ακύρωση κράτησης της τροχιακής θέσης των 61,5 μοιρών ανατολικά από την Avanti, η οποία εξέπνευσε και αυτή τον Μάιο.
Η βρετανική ρυθμιστική αρχή των τηλεπικοινωνιών Ofcom είχε επιχειρηματολογήσει υπέρ του Hylas 2 της Avanti σε κυβερνητική συνεδρίαση της ITU νωρίτερα φέτος. Στη συνεδρίαση αυτή εγκρίθηκε η πρόταση της ITU που υποχρεώνει τους φορείς που εκμεταλλεύονται δορυφόρους να σταθμεύουν σε μία συγκεκριμένη τροχιακή θέση έναν δορυφόρο για τουλάχιστον 90 ημέρες, για να μπορεί αυτή η θέση να θεωρείται κατοχυρωμένη. Η απόφαση αυτή ελήφθη για αποφευχθεί η κατάχρηση του συστήματος κατοχύρωσης με τη χρήση ενός δορυφόρου που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να «ενεργοποιήσει» τις διάφορες τροχιακές θέσεις, και με αυτό τον τρόπο να απαγορεύσει την χρήση τους σε άλλους δορυφορικούς φορείς.
Ο Hylas 1 δεν εκπλήρωσε αυτή την απαίτηση όταν σταμάτησε για 16 ημέρες στις 31 μοίρες ανατολικά στις αρχές του 2011. Αλλά οι μανούβρες αυτές διεξήχθησαν πριν το κυβερνητικό σώμα της ITU ενσωματώσει το μίνιμουμ των 90 ημερών στους κανονισμούς της. Ανάμεσα στα επιχειρήματα που έφερε ακόμα η βρετανική κυβέρνηση ήταν η καθυστέρηση που προήλθε από σοβαρά προβλήματα που είχε ο κατασκευαστής των ενισχυτών της Ka-band τα δύο προηγούμενα χρόνια, ενώ λέει ότι το πρόγραμμα του Hylas 2 είναι πραγματικό, με πλήρη χρηματοδότηση, που οδεύει στην ολοκλήρωση του.
Η Avanti διαχειρίζεται τον δορυφόρο Hylas 1 στις 33,5 μοίρες δυτικά, για τον οποίο έχουν συναφθεί συμβόλαια με το ΝΑΤΟ, με την Paradigm Services για λογαριασμό του βρετανικού υπουργείου άμυνας και με εμπορικούς πελάτες.
Η κίνηση του Λουξεμβούργου εναντίον του Hylas 2 εν μέρει έχει σχεδιαστεί για να προστατεύσει την SES, που έχει έδρα στη χώρα, της οποίας ο δορυφόρος Astra 5B βρίσκεται υπό κατασκευή και θα εκτοξευθεί το 2013. O Astra 5B, ο οποίος θα τοποθετηθεί μισή μοίρα ανατολικότερα από τον Hylas 2 και συγκεκριμένα στις 31,5 μοίρες ανατολικά, αντικαθιστά δορυφόρο της SES που χρησιμοποιείται για απευθείας τηλεοπτικές μεταδόσεις, ο οποίος λειτουργεί στην Ku-band. Αλλά ο Astra 5B έχει και ένα δευτερεύων φορτίο στην Ka-band, το οποίο ίσως χρησιμοποιήσει για την μεταφορά των πελατών δορυφορικού ευρυζωνικού internet που τώρα χρησιμοποιούν της Ku-band.
Πηγή: spacenews.com