Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η Marvel θέλει να ξεμπερδέψει το περιεχόμενο και το κοινό της
Εντείνοντας περαιτέρω τις προσπάθειές της για να επιστρέψουν οι fans στο σύμπαν της Marvel Studios, η εταιρία ανακοίνωσε εν μέσω του Disney Upfront 2024 event μια επέκταση του ευρύτερου σχεδίου της, μετά τις φουρτούνες στο box office αλλά και τις αποτυχίες της στο τηλεοπτικό τοπίο. Κυρίως διότι το κοινό που πηγαίνει να δει μια ταινία ή σειρά της Marvel πρέπει να γνωρίζει κάποια πράγματα εκ των προτέρων ώστε να καταλάβει πλήρως τι συμβαίνει ή να έχει κάνει… μελέτη. Πάνω σε αυτόν τον προβληματισμό του fanbase θέλει να εργαστεί η Marvel για να ξεμπλέξει τα πράγματα.
Αυτή προβλέπει την αναβίωση του banner της Marvel Television, του τμήματος δηλαδή της Marvel που είχε διαλυθεί και απορροφηθεί από την Marvel Studios το 2019. Αν θυμάστε, σειρές όπως το Agents of SHIELD, το Ranaways, το Legion αλλά και οι σειρές του Netflix κυκλοφόρησαν με αυτό το σήμα.
Υπό το σήμα της Marvel Television, λοιπόν, θα προβληθούν οι τρεις επερχόμενες live-action σειρές του MCU, ξεκινώντας με το “Agatha All Along” με την Kathryn Hahn, που αναμένεται στις 18 Σεπτεμβρίου 2024, έπειτα το “Daredevil: Born Again” με τους Charlie Cox και Vincent D’Onofrio που αναμένεται τον Μάρτιο και το “Ironheart” με τους Dominique Thorne και Anthony Ramos, το οποίο αναμένεται το 2025. Το MCU πλέον αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά σήματα: Marvel Studios για τον κινηματογράφο, την Marvel Animation για τις animated σειρές και projects, το Marvel Spotlight για τα πιο ξεχωριστά, αυτοτελή και πειραματικά projects και πλέον τη Marvel Television για κάθε τι αφορά τις τηλεοπτικές live-action σειρές.
Ωστόσο το υψηλόβαθμο στέλεχος της Marvel Studios, Brad Winderbaum, θέλησε να εξηγήσει περαιτέρω πως όλα αυτά αποτελούν όχι μια προσπάθεια ενοποίησης κάθε project αλλά περισσότερο μια προσπάθεια να κάνουν ευκολότερη τη θέαση κάθε νέας ταινίας ή σειράς χωρίς να απαιτείται μελέτη από τον θεατή.
“Έτσι, μέρος του rebranding των Marvel Studios, της Marvel Television, της Marvel Animation, ακόμη και του Marvel Spotlight είναι, νομίζω, να πούμε στο κοινό: ‘Μπορείτε να μπείτε και να δείτε οτιδήποτε. Είναι μεταξύ τους συνδεδεμένα, άλλα και δεν είναι. Δεν χρειάζεται να παρακολουθήσετε το Α για να απολαύσετε το Β. Μπορείτε να ακολουθήσετε αυτό που σας ευχαριστεί. Μπορείτε να ακολουθήσετε τις δικές σας προτιμήσεις και να βρείτε αυτό που θέλετε μέσα στο ψηφιδωτό της Marvel“, είπε ο Winderbaum, μιλώντας στο Comicbook.com.
Πηγή: https://unboxholics.com/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 22/5/2024)