Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η Nielsen ξεκινά μετρήσεις τηλεθέασης του Netflix
H διεθνής εταιρεία μέτρησης της τηλεθέασης Nielsen ανακοίνωσε ότι ξεκινά την καταγραφή ορισμένων δεδομένων που αφορούν το Netflix. Παρόλο που η ανακοίνωση έγινε την Τετάρτη το πρωί, η εταιρεία “συγκεντρώνει δεδομένα τηλεθέασης του Netflix τους τελευταίους δύο μήνες”, σύμφωνα με τους New York Times. Αυτό είναι σημαντικό επειδή παρά το υψηλό προφίλ του προγράμματος του Netflix…
H διεθνής εταιρεία μέτρησης της τηλεθέασης Nielsen ανακοίνωσε ότι ξεκινά την καταγραφή ορισμένων δεδομένων που αφορούν το Netflix. Παρόλο που η ανακοίνωση έγινε την Τετάρτη το πρωί, η εταιρεία “συγκεντρώνει δεδομένα τηλεθέασης του Netflix τους τελευταίους δύο μήνες”, σύμφωνα με τους New York Times.
Αυτό είναι σημαντικό επειδή παρά το υψηλό προφίλ του προγράμματος του Netflix και τις προφανείς επιπτώσεις του στην αγορά, οι περισσότεροι άνθρωποι που ασχολούνται με αυτές τις εκπομπές δεν γνωρίζουν ακριβώς τι απήχηση έχει το έργο τους στους τηλεθεατές. Διατηρώντας τα δεδομένα αυτά ιδιωτικά έχει δώσει στο Netflix (όπως και στην Amazon και Hulu) το μονοπώλιο στις πληροφορίες τους. Ωστόσο, ούτε η Nielsen έχει δημοσιοποιήσει τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει μέχρι στιγμής.
Για την ώρα μόνο οι εταιρείες μίντια που έχουν εγγραφεί στην υπηρεσία της Nielsen (συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών Walt Disney, Warner Bros., Lionsgate, NBCUniversal και A & E Networks, σύμφωνα με το Deadline) θα λάβουν τα δεδομένα τηλεθέασης του Netflix.
Ενώ η Nielsen δεν έχει ακόμη προχωρήσει στην ίδια στρατηγική για την Hulu ή την Amazon, η επίτευξη αυτής της συμφωνίας με τη Netflix είναι ένα σημαντικό βήμα για μια εταιρεία που αγνοεί εδώ και καιρό τις ψηφιακές υπηρεσίες. Τα στοιχεία της θα αντιμετωπιστούν πιθανώς με μεγάλη επιφύλαξη εάν δοθούν στο κοινό, ειδικά επειδή προέρχονται αποκλειστικά από εκείνους που παρακολουθούν το Netflix στην τηλεόραση. Τα στοιχεία της τηλεθέασης όσων παρακολουθούν το Netflix κυρίως στους υπολογιστές τους, στα iPad ή στα smartphone, θα έχουν χαθεί σε μια mobile μαύρη τρύπα, καθώς η Nielsen συνεχίζει να υιοθετεί με πολύ αργούς ρυθμούς τη νεωτερικότητα.
Επιπλέον, σύμφωνα με τους NYT, τα δεδομένα του Netflix αντικατοπτρίζουν μόνο τους θεατές στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι οποίοι ανέρχονται σε λιγότερους από τους μισούς συνδρομητές του γίγαντα των 104 εκατομμυρίων συνδρομητών. Η ύπαρξη τόσων κενών και συνθηκών σε αυτά τα δεδομένα ίσως δικαιώνουν την Linda Yaccarino, επικεφαλής του τμήματος διαφημιστικών πωλήσεων της NBCUniversal, όταν σε επιστολή της τον περασμένο Δεκέμβριο αναφερόμενη στη Nielset έγραφε: “Μερικοί λένε, ότι το κάτι είαι καλύτερο από το τίποτα. Διαφωνούμε. Τα κακά, ανακριβή, και παραπλανητικά δεδομένα, είναι πολύ χειρότερα από το να μην υπάρχουν καθόλου δεδομένα”.
https://www.forbes.com/sites/jacoboller/2017/10/18/nielsen-begins-tracking-netflix-viewership-data/