Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η προηγμένη τεχνολογία του sequel του Avatar «κράσαρε» ορισμένους κινηματογραφικούς projectors στην Ιαπωνία
Αν και ο αριθμός των κινηματογραφικών αιθουσών που έδειχναν το Avatar: The Way of the Water ήταν ο μεγαλύτερος όλων των εποχών στην Ιαπωνία, η ταινία του James Cameron απέτυχε να κόψει τα περισσότερα εισιτήρια με τη πρώτη θέση να καταλαμβάνει μία ταινία anime με θέμα το μπάσκετ που είχε τον τίτλο The First Slam Dunk.
Πέρα από το παραπάνω, διαπιστώθηκαν πολλά τεχνικά προβλήματα σε πολλές κινηματογραφικές αίθουσες στη χώρα, με μία από αυτές στην κεντρική Ιαπωνία να αναγκάζεται να μειώσει τον ρυθμό των καρέ ανά δευτερόλεπτo στα παραδοσιακά 24 fps από τα 48 fps.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg, φίλοι του κινηματογράφου βγήκαν από άλλες προβολές λόγω των τεχνικών ζητημάτων για να λάβουν επιστροφές χρημάτων. Ανάμεσα στις κινηματογραφικές αλυσίδες που αντιμετώπισαν προβλήματα σύμφωνα με μαρτυρίες ήταν οι United Cinemas Co., Toho Col και Tokyu Corp. εκπρόσωποι των οποίων αρνήθηκαν να σχολιάσουν τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν.
Από ότι φαίνεται υπάρχουν πολλές κινηματογραφικές αίθουσες που δεν υποστηρίζουν αναπαραγωγή σε υψηλή ταχύτητα καρέ (HFR) 48 fps, καθώς η τεχνολογία απαιτεί τους πιο πρόσφατους προβολείς ή κάποιες αναβαθμίσεις στους υπάρχοντες. Κανονικά, οι κινηματογραφικές αίθουσες γνωρίζουν ποια φορμά μπορούν να παίξουν και σχεδιάζουν αναλόγως το πρόγραμμα τους. Το HFR ωστόσο έχει χρησιμοποιηθεί τόσο λίγο που αποκλείεται να μην είχαν προβλέψει ότι ενδέχεται να συναντούσαν σφάλματα και προβλήματα. Και όμως τελικά…
Το Avatar: The Way of the Water είναι διαθέσιμο σε πολλά διαφορετικά φορμά, συμπεριλαμβανομένων των 2D 48 fps και 3D 48 fps καθώς και στο τυπικό φορμά των 24 fps. Στην περίπτωση της έκδοσης 48 fps, η τεχνολογία HFR χρησιμοποιείται μόνο στις σκηνές δράσης, ενώ στις σκηνές διαλόγου και στις πιο αργές ή κανονικού ρυθμού σκηνές χρησιμοποιούνται τα 24 fps. Άλλες ταινίες που χρησιμοποίησαν την τεχνολογία HFR ήταν η ταινία Gemini Man του Ang Lee και η τριλογία The Hobbit.
Πηγή: https://www.insomnia.gr/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 23/12/2022)