ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η Sky Italia έχασε

Μια ακόμη σημαντική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου προστίθεται στην ήδη πλούσια ευρωπαϊκή νομολογία για τη ραδιοτηλεόραση. Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο έκρινε επί της προσφυγής της Sky Italia για πρόστιμο ύψους 10.329 ευρώ που επιβλήθηκε από την ανεξάρτητη αρχή εποπτείας Επικοινωνιών, την AGCOM επειδή υπερέβη το νόμιμο όριο διάρκειας διαφημιστικών μηνυμάτων στη διάρκεια της ώρας κατά 14% τον Μάρτιο του 2011. Όπως σημειώνει η υπηρεσία Τύπου «η ιταλική νομοθεσία περί τηλεοπτικής διαφημίσεως η οποία προβλέπει μειωμένη χρονική διάρκεια μεταδόσεως τηλεοπτικών διαφημίσεων για τους οργανισμούς συνδρομητικής τηλεοράσεως σε σύγκριση προς τους οργανισμούς που εκπέμπουν τηλεοπτικό πρόγραμμα ελεύθερης λήψεως συνάδει, καταρχήν, προς το ενωσιακό δίκαιο. Πρέπει, πάντως, να τηρείται η αρχή της αναλογικότητας».
Πρακτικά δηλαδή το δικαστήριο της Ε.Ε αναγνωρίζει στις χώρες μέλη της Ένωσης πως μπορούν να θεσπίζουν διαφορετικούς όρους επί της διαφήμισης για τους εμπορικούς σταθμούς ελεύθερης και συνδρομητικής τηλεόρασης. Στην Ιταλία τα κανάλια ελεύθερης λήψης μπορούν να εκπέμπουν ως 15% του ημερήσιου προγράμματος τους σε διαφημίσεις και ως 18% σε κάθε δεδομένη ωρολογιακή ώρα ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τους συνδρομητικούς σταθμούς είναι 14%. Το Δικαστήριο έλαβε υπόψη του πως η ύπαρξη συνδρομητών διαφοροποιεί τους όρους ανταγωνισμού σε σχέση με τα ελεύθερης λήψης κανάλια.
Ολόκληρη την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου μπορείτε να δείτε εδώ:
Μια ακόμη σημαντική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου προστίθεται στην ήδη πλούσια ευρωπαϊκή νομολογία για τη ραδιοτηλεόραση. Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο έκρινε επί της προσφυγής της Sky Italia για πρόστιμο ύψους 10.329 ευρώ που επιβλήθηκε από την ανεξάρτητη αρχή εποπτείας Επικοινωνιών, την AGCOM επειδή υπερέβη το νόμιμο όριο διάρκειας διαφημιστικών μηνυμάτων στη διάρκεια της ώρας κατά 14% τον Μάρτιο του 2011. Όπως σημειώνει η υπηρεσία Τύπου «η ιταλική νομοθεσία περί τηλεοπτικής διαφημίσεως η οποία προβλέπει μειωμένη χρονική διάρκεια μεταδόσεως τηλεοπτικών διαφημίσεων για τους οργανισμούς συνδρομητικής τηλεοράσεως σε σύγκριση προς τους οργανισμούς που εκπέμπουν τηλεοπτικό πρόγραμμα ελεύθερης λήψεως συνάδει, καταρχήν, προς το ενωσιακό δίκαιο. Πρέπει, πάντως, να τηρείται η αρχή της αναλογικότητας».
Πρακτικά δηλαδή το δικαστήριο της Ε.Ε αναγνωρίζει στις χώρες μέλη της Ένωσης πως μπορούν να θεσπίζουν διαφορετικούς όρους επί της διαφήμισης για τους εμπορικούς σταθμούς ελεύθερης και συνδρομητικής τηλεόρασης. Στην Ιταλία τα κανάλια ελεύθερης λήψης μπορούν να εκπέμπουν ως 15% του ημερήσιου προγράμματος τους σε διαφημίσεις και ως 18% σε κάθε δεδομένη ωρολογιακή ώρα ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τους συνδρομητικούς σταθμούς είναι 14%. Το Δικαστήριο έλαβε υπόψη του πως η ύπαρξη συνδρομητών διαφοροποιεί τους όρους ανταγωνισμού σε σχέση με τα ελεύθερης λήψης κανάλια.
Ολόκληρη την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου μπορείτε να δείτε εδώ: