Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η Sony μετατοπίζει την παραγωγή από τις ταινίες στη τηλεόραση
Η Sony πραγματοποιεί αυτό που αποκαλεί μία «σημαντική» αλλαγή με τη παραγωγή περισσότερων τηλεοπτικών σόου, όπως η δημοφιλής δραματική σειρά Breaking Bad, και απομακρύνεται από τη παραγωγή ταινιών blockbuster, ως μέρος ενός σχεδίου εξοικονόμησης 250 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η Sony ανακοίνωσε ότι παράγει γύρω στις 18 ταινίες το χρόνο, αντί 23, όπως η Columbia Studios, που αποτελεί βραχίονα της εταιρείας. «Δεν υπάρχει κόστος που είναι τόσο ‘ιερό’, ώστε να μην μπορεί να κοπεί», προειδοποίησε ο Michael Lynton, επικεφαλής του ψυχαγωγικού τμήματος της Sony, το οποίο είχε έναν αριθμό ρεκόρ επιτυχημένων ταινιών, όπως ο Spider Man, το Cloudy With A Chance of Meatballs, αλλά και αποτυχίες που κόστισαν πολύ, όπως το White House Down.
Η ώθηση που δίνει η Sony στη τηλεόραση φαίνεται να είναι μία απάντηση στην επιτυχία που γνωρίζουν οι online ανταγωνιστές, όπως η Netflix, η οποία συσσωρεύει πίεση στη βιομηχανία του κινηματογράφου, καθώς οι καταναλωτές παρακολουθούν περισσότερο περιεχόμενο στο σπίτι.
Η εξοικονόμηση κόστους από το ψυχαγωγικό τμήμα, είναι τμήμα του σχεδίου του προέδρου και διευθύνοντος σύμβουλου της Sony, Kazuo Hirai, να αυξήσει τα κέρδη και να διατηρήσει πλήρως την ιδιοκτησία των μουσικών, κινηματογραφικών και τηλεοπτικών τμημάτων. Επενδυτές πιέζουν για ένα διαχωρισμό τους από το τμήμα των ηλεκτρονικών.
Πηγή: advanced-television.com
Η Sony πραγματοποιεί αυτό που αποκαλεί μία «σημαντική» αλλαγή με τη παραγωγή περισσότερων τηλεοπτικών σόου, όπως η δημοφιλής δραματική σειρά Breaking Bad, και απομακρύνεται από τη παραγωγή ταινιών blockbuster, ως μέρος ενός σχεδίου εξοικονόμησης 250 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η Sony ανακοίνωσε ότι παράγει γύρω στις 18 ταινίες το χρόνο, αντί 23, όπως η Columbia Studios, που αποτελεί βραχίονα της εταιρείας. «Δεν υπάρχει κόστος που είναι τόσο ‘ιερό’, ώστε να μην μπορεί να κοπεί», προειδοποίησε ο Michael Lynton, επικεφαλής του ψυχαγωγικού τμήματος της Sony, το οποίο είχε έναν αριθμό ρεκόρ επιτυχημένων ταινιών, όπως ο Spider Man, το Cloudy With A Chance of Meatballs, αλλά και αποτυχίες που κόστισαν πολύ, όπως το White House Down.
Η ώθηση που δίνει η Sony στη τηλεόραση φαίνεται να είναι μία απάντηση στην επιτυχία που γνωρίζουν οι online ανταγωνιστές, όπως η Netflix, η οποία συσσωρεύει πίεση στη βιομηχανία του κινηματογράφου, καθώς οι καταναλωτές παρακολουθούν περισσότερο περιεχόμενο στο σπίτι.
Η εξοικονόμηση κόστους από το ψυχαγωγικό τμήμα, είναι τμήμα του σχεδίου του προέδρου και διευθύνοντος σύμβουλου της Sony, Kazuo Hirai, να αυξήσει τα κέρδη και να διατηρήσει πλήρως την ιδιοκτησία των μουσικών, κινηματογραφικών και τηλεοπτικών τμημάτων. Επενδυτές πιέζουν για ένα διαχωρισμό τους από το τμήμα των ηλεκτρονικών.
Πηγή: advanced-television.com