Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η Televes ενισχύει σημαντικά την θέση της με ένα φιλόδοξο σχέδιο για τους επόμενους 18 μήνες
Η πρόκληση που έθεσε η Televes για το 2011 είναι να καταστήσει την καινοτομία και την τεχνολογική πρόοδο την κινητήρια δύναμη της ανάπτυξης της. Για το σκοπό αυτό η εταιρεία θα θέσει σε εφαρμογή ένα φιλόδοξο πρόγραμμα για την επικαιροποίηση του καταλόγου της, με την δημιουργία 100 νέων προϊόντων μέσα σε ένα διάστημα 18 μηνών. Με την πρωτοβουλία αυτή, την οποία ονόμασε NP100, η Televes θέλει να ενισχύσει τρεις παράγοντες που θα την διαφοροποιήσουν από τους ανταγωνιστές της και θα της δώσουν ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την αντιμετώπιση μιας πολύπλοκης μακροοικονομικής κατάστασης, όπως η σημερινή. Συγκεκριμένα η Televes θέλει: α) να έχει την πιο ισχυρή δομή R&D&I (έρευνα / ανάπτυξη / καινοτομία) στον τομέα, με την απασχόληση πάνω από 60 μηχανικών, β) να διαθέτει τις πιο ολοκληρωμένες, σύγχρονες και ικανές εγκαταστάσεις παραγωγής, και γ) να έχει μία σταθερή οικονομική στήριξη.
Το πρόγραμμα NP100 θα απαιτήσει μια επένδυση περίπου 10 εκατομμυρίων ευρώ και θα επιτρέψει την δημιουργία εκατό νέων προϊόντων στους επόμενους 18 μήνες. Ως αποτέλεσμα θα υπάρξει μεγάλη πρόοδος στην επικαιροποίηση του καταλόγου των προϊόντων της εταιρείας, ενώ θα δοθεί ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στη μείωση της κατανάλωσης και την αύξηση της ενεργειακής απόδοσης τους. Η προσφορά των προϊόντων στην παγκόσμια αγορά θα επεκταθεί και θα ενημερωθεί ώστε να προσφέρει στους επαγγελματίες εγκαταστάτες όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να επιτελέσουν το έργο τους. Το πρόγραμμα αυτό, που απαιτεί ρυθμό παραγωγής πάνω από πέντε νέων προϊόντων κάθε μήνα, θα αποτελέσει τεράστια πρόκληση για τα τμήματα R&D&I της Televes, καθώς και για τα εμπορικά τμήματα και τις υπηρεσίες οργάνωσης της βιομηχανικής παραγωγής, δεδομένου ότι η εταιρεία διεξάγει με δικούς της πόρους την πλήρη διαδικασία σχεδιασμού, ανάπτυξης, κατασκευής και μεταπώλησης των προϊόντων της, μια φιλοσοφία η οποία συνοψίζεται στην ετικέτα “European Technology Made in Europe”, η οποία διακρίνει τα προϊόντα της Televes.
Οι στόχοι του προγράμματος NP100 είναι η ενθάρρυνση της ανάπτυξης της εταιρίας, η αύξηση του μεριδίου αγοράς με την ενδυνάμωση του εμπορικού σήματος της Televes ως πραγματικό σήμα αναφοράς στον τομέα, η προσθήκη αξίας στην αλυσίδα διανομής, η στήριξη του εγκαταστάτη, η πρόβλεψη των μελλοντικών τεχνικών αναγκών, καθώς και η παρακίνηση όλου του δυναμικού της εταιρείας με την συμμετοχή του σε ένα φιλόδοξο σχέδιο μέσω του οποίου θα αναδειχθεί το ηγετικό προφίλ της εταιρείας. Το NP100 είναι επίσης σύμφωνο και με την πολιτική διεθνής επέκτασης της εταιρείας, η οποία έχει θέσει ως μεσοπρόθεσμο στόχο την αύξηση των διεθνών πωλήσεων στο 50% του συνολικού κύκλου εργασιών, με την πολύ ισχυρή δέσμευση προς τις αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, ιδίως της Γερμανίας και Πολωνίας.
Για τον σχεδιασμό και την κινητοποίηση του προγράμματος NP100 η Televes θα εφαρμόσει την εκτεταμένη εμπειρία της σε καταστάσεις ευημερίας αλλά και ύφεσης της αγοράς. Το πρόγραμμα υποστηρίζεται επίσης από τη μεγάλη επιτυχία σημαντικών προϊόντων που παρουσιάστηκαν τα τελευταία δύο χρόνια, μεταξύ των οποίων μπορούμε να επισημάνουμε την κεραία DAT HD BOSS, το φορητό πεδιόμετρο H45, τα headend διανομής T0X και τους ενισχυτές DTKom και MiniKom.
Πηγή: Televes.com
Η πρόκληση που έθεσε η Televes για το 2011 είναι να καταστήσει την καινοτομία και την τεχνολογική πρόοδο την κινητήρια δύναμη της ανάπτυξης της. Για το σκοπό αυτό η εταιρεία θα θέσει σε εφαρμογή ένα φιλόδοξο πρόγραμμα για την επικαιροποίηση του καταλόγου της, με την δημιουργία 100 νέων προϊόντων μέσα σε ένα διάστημα 18 μηνών. Με την πρωτοβουλία αυτή, την οποία ονόμασε NP100, η Televes θέλει να ενισχύσει τρεις παράγοντες που θα την διαφοροποιήσουν από τους ανταγωνιστές της και θα της δώσουν ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την αντιμετώπιση μιας πολύπλοκης μακροοικονομικής κατάστασης, όπως η σημερινή. Συγκεκριμένα η Televes θέλει: α) να έχει την πιο ισχυρή δομή R&D&I (έρευνα / ανάπτυξη / καινοτομία) στον τομέα, με την απασχόληση πάνω από 60 μηχανικών, β) να διαθέτει τις πιο ολοκληρωμένες, σύγχρονες και ικανές εγκαταστάσεις παραγωγής, και γ) να έχει μία σταθερή οικονομική στήριξη.
Το πρόγραμμα NP100 θα απαιτήσει μια επένδυση περίπου 10 εκατομμυρίων ευρώ και θα επιτρέψει την δημιουργία εκατό νέων προϊόντων στους επόμενους 18 μήνες. Ως αποτέλεσμα θα υπάρξει μεγάλη πρόοδος στην επικαιροποίηση του καταλόγου των προϊόντων της εταιρείας, ενώ θα δοθεί ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στη μείωση της κατανάλωσης και την αύξηση της ενεργειακής απόδοσης τους. Η προσφορά των προϊόντων στην παγκόσμια αγορά θα επεκταθεί και θα ενημερωθεί ώστε να προσφέρει στους επαγγελματίες εγκαταστάτες όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να επιτελέσουν το έργο τους. Το πρόγραμμα αυτό, που απαιτεί ρυθμό παραγωγής πάνω από πέντε νέων προϊόντων κάθε μήνα, θα αποτελέσει τεράστια πρόκληση για τα τμήματα R&D&I της Televes, καθώς και για τα εμπορικά τμήματα και τις υπηρεσίες οργάνωσης της βιομηχανικής παραγωγής, δεδομένου ότι η εταιρεία διεξάγει με δικούς της πόρους την πλήρη διαδικασία σχεδιασμού, ανάπτυξης, κατασκευής και μεταπώλησης των προϊόντων της, μια φιλοσοφία η οποία συνοψίζεται στην ετικέτα “European Technology Made in Europe”, η οποία διακρίνει τα προϊόντα της Televes.
Οι στόχοι του προγράμματος NP100 είναι η ενθάρρυνση της ανάπτυξης της εταιρίας, η αύξηση του μεριδίου αγοράς με την ενδυνάμωση του εμπορικού σήματος της Televes ως πραγματικό σήμα αναφοράς στον τομέα, η προσθήκη αξίας στην αλυσίδα διανομής, η στήριξη του εγκαταστάτη, η πρόβλεψη των μελλοντικών τεχνικών αναγκών, καθώς και η παρακίνηση όλου του δυναμικού της εταιρείας με την συμμετοχή του σε ένα φιλόδοξο σχέδιο μέσω του οποίου θα αναδειχθεί το ηγετικό προφίλ της εταιρείας. Το NP100 είναι επίσης σύμφωνο και με την πολιτική διεθνής επέκτασης της εταιρείας, η οποία έχει θέσει ως μεσοπρόθεσμο στόχο την αύξηση των διεθνών πωλήσεων στο 50% του συνολικού κύκλου εργασιών, με την πολύ ισχυρή δέσμευση προς τις αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, ιδίως της Γερμανίας και Πολωνίας.
Για τον σχεδιασμό και την κινητοποίηση του προγράμματος NP100 η Televes θα εφαρμόσει την εκτεταμένη εμπειρία της σε καταστάσεις ευημερίας αλλά και ύφεσης της αγοράς. Το πρόγραμμα υποστηρίζεται επίσης από τη μεγάλη επιτυχία σημαντικών προϊόντων που παρουσιάστηκαν τα τελευταία δύο χρόνια, μεταξύ των οποίων μπορούμε να επισημάνουμε την κεραία DAT HD BOSS, το φορητό πεδιόμετρο H45, τα headend διανομής T0X και τους ενισχυτές DTKom και MiniKom.
Πηγή: Televes.com