Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η ζήτηση για iSTB παραμένει ισχυρή
![admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2Fede99aa33e27f2047a809348e4f8c3c7 XL](https://digitaltvinfo.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp-content%2Fuploads%2F2022%2F04%2Fede99aa33e27f2047a809348e4f8c3c7_XL.jpg%22%2C%22thumbnail%22%3A%221200%2C600%2C%22%7D&hash=380f21df)
Το 14% των αμερικανικών νοικοκυριών που έχουν ευρυζωνική σύνδεση χρησιμοποιούν ένα διαδικτυακό αποκωδικοποιητή (internet set-top box, iSTB), όπως το Roku ή το Apple TV, για να έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο βίντεο OTT (over the top) στη τηλεόραση τους. Σύμφωνα με έρευνα του «The Diffusion Group» (TDG)…
Το 14% των αμερικανικών νοικοκυριών που έχουν ευρυζωνική σύνδεση χρησιμοποιούν ένα διαδικτυακό αποκωδικοποιητή (internet set-top box, iSTB), όπως το Roku ή το Apple TV, για να έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο βίντεο OTT (over the top) στη τηλεόραση τους.
Σύμφωνα με έρευνα του «The Diffusion Group» (TDG), η χρήση των internet STB είναι ιδιαίτερα εμφανής στις ηλικίες των 25 – 35 ετών και 45 – 54 ετών. Όπως σημειώνεται στην έκθεση «A primary Profile of Internet Set-top Box Users & Intenders» της TDG, το 29% των ενήλικων χρηστών ευρυζωνικών συνδέσεων είναι πιθανό να αγοράσει ένα νέο iSTB τους εννέα επόμενους μήνες. Ένα ενδιαφέρον εύρημα της έρευνας είναι ότι το 48% των σημερινών χρηστών iSTB σκέφτεται να αγοράσει μία ακόμα συσκευή iSTB.
«Το γεγονός ότι οι σημερινοί ιδιοκτήτες ενός iSTB είναι πολύ πιθανότερο να αγοράσουν ένα ακόμα, σε σχέση με όσους δεν έχουν στην ιδιοκτησία τους τέτοια συσκευή, μιλά από μόνο του για το multi-room μέλλον των iSTB», επισημαίνει ο Michael Greeson, συνιδρυτής της TDG και διευθυντής έρευνας της εταιρείας.
«Αυτό δεν μειώνει με κανένα τρόπο την έκταση της νέας ζήτησης, αλλά μιλά για το γεγονός ότι από τη στιγμή που ένα νοικοκυριό αποκτήσει ένα iSTB και αντιληφθεί τα οφέλη του, το θέλει σε όλες τις τηλεοράσεις του σπιτιού. Τα iSTB απευθύνονται επίσης στους παρόχους που αναζητούν ένα φτηνό και επιδοτούμενο στους καταναλωτές τρόπο να επεκτείνουν τις προηγμένες ψηφιακές τηλεοπτικές τους υπηρεσίες σε άλλα δωμάτια του σπιτιού. Αυτά είναι θετικά νέα για τους πωλητές των iSTB και των ‘internet sticks’», συμπληρώνει ο Greeson.
Πηγή: broadbandtvnews.com