Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 202
TM 780
SECURITY REPORT 165
satpraxis 2022
now 33 2022
23 Σεπτεμβρίου 2021 11:29

Κορυφαίες εταιρείες και τεχνολογικοί φορείς δημιουργούν την #ChangeTheFace Alliance

image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2Ffdc3962ed0eef7248e107d7be4290513 XL

Περισσότερες από 12 κορυφαίες παγκόσμιες εταιρείες και φορείς τεχνολογίας συμφώνησαν να συνεργαστούν για να αυξήσουν την διαφορετικότητα και την ισότητα στον κλάδο της τεχνολογίας στο πλαίσιο της Συμμαχίας #ChangeTheFace. Η Συμμαχία #ChangeTheFace δημιουργήθηκε από τις…

Κορυφαίες παγκόσμιες εταιρείες δημιουργούν τη Συμμαχία #ChangeTheFace για να αυξήσουν την ένταξη περισσότερων γυναικών στον τεχνολογικό κλάδο

Περισσότερες από 12 κορυφαίες παγκόσμιες εταιρείες και φορείς τεχνολογίας συμφώνησαν να συνεργαστούν για να αυξήσουν την διαφορετικότητα και την ισότητα στον κλάδο της τεχνολογίας στο πλαίσιο της Συμμαχίας #ChangeTheFace. Η Συμμαχία #ChangeTheFace δημιουργήθηκε από τις Deloitte, Digital Boost, Ericsson, Expedia Group, Facebook, Founders4Schools, Girl Effect, IBM, Nokia, PwC, Samsung, UN Women και Vodafone. Οι ιδρυτές της εργάζονται από κοινού για να μοιραστούν τις γνώσεις του κλάδου και τις βέλτιστες πρακτικές για τη διαφορετικότητα και την ισότητα, να συνεργαστούν σε πρωτοβουλίες για την προώθηση της αλλαγής και να παρουσιάσουν μελέτες περιπτώσεων μελών της Συμμαχίας για το σύνολο του τεχνολογικού κλάδου.

Με αφετηρία τη Vodafone τον Μάρτιο του 2020, η πρωτοβουλία # ChangeTheFace απεύθυνε κάλεσμα στους ηγέτες της τεχνολογίας να αυξήσουν την διαφορετικότητα και την ισότητα στον κλάδο της τεχνολογίας, δημιουργώντας μια θετική κοινότητα ατόμων και οργανώσεων που μπορούν να δώσουν το έναυσμα για την προώθηση θετικών αλλαγών. Εναρμονιζόμενοι με τον Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών (UNSDG) 10, πάνω από 300 εταιρείες και ιδιώτες δεσμεύτηκαν να καταστήσουν τον τεχνολογικό κλάδο πιο περιεκτικό.

Η Serpil Timuray, CEO Europe Cluster της Vodafone δήλωσε: «Προκειμένου ο τομέας της τεχνολογίας να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του, πρέπει να αντανακλά πιο δίκαια τον κόσμο στον οποίο δραστηριοποιούμαστε. Είμαι ενθουσιασμένος που οι κυριότεροι ηγέτες της παγκόσμιας τεχνολογίας αγκάλιασαν την πρωτοβουλία Change The Face που ξεκίνησε η Vodafone πέρυσι και ως Συμμαχία θα συνεργαστούμε για την επίτευξη του ίδιου στόχου – να οικοδομήσουμε ένα ψηφιακό μέλλον που θα προάγει την ποικιλομορφία και στο οποίο δε θα έχουν θέση οι αποκλεισμοί».

Ο Jolyon Barker, Global Leader, Insight and Client Experience της Deloitte, δήλωσε σχετικά: «Η προώθηση της διαφορετικότητας και της ένταξης στο χώρο εργασίας δεν είναι μόνο αυτό που πρέπει να κάνουμε. Κινείται και στη σωστή επιχειρηματική κατεύθυνση. Όταν οι άνθρωποι αισθάνονται αποδεκτοί για αυτό που είναι, είναι πιο ενεργοί και ικανοί να πετύχουν στη δουλειά. Και η έρευνα δείχνει ότι οι οργανώσεις που είναι πιο ανοικτές στη διαφορετικότητα και αντανακλούν τον κόσμο στον οποίο ζούμε και εργαζόμαστε είναι πιο επιτυχημένες. Είμαστε υπερήφανοι που συμμετέχουμε στη Συμμαχία #ChangeTheFace για να στηρίξουμε την προώθηση της διαφορετικότητας εντός του κλάδου της τεχνολογίας και πέραν αυτού».

Ο Arun Bansal, President of Europe and Latin America της Ericsson, σχολίασε τα εξής: «Η διαφορετικότητα και η ένταξη είναι θεμελιώδους σημασίας για τις αξίες της Ericsson και ως παγκόσμιος ηγέτης τεχνολογίας πιστεύουμε σε μια πλήρη δέσμευση για ίσες ευκαιρίες, ώστε να διασφαλιστεί ότι το ψηφιακό μέλλον είναι προσιτό σε όλους, χωρίς εμπόδια στην πρόσβαση. Συμπράττοντας στο πλαίσιο της Συμμαχίας #ChangeTheFace, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις συλλογικές μας δυνάμεις για να οικοδομήσουμε έναν τεχνολογικό τομέα ποικιλόμορφο και χωρίς αποκλεισμούς που εμπνέει την καινοτομία, καθιστά δυνατή την επικοινωνία και παρέχει συνδεσιμότητα που μπορεί να αλλάξει τη ζωή των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο».

Η Nicola Mendelsohn, VP Global Business Group του Facebook δήλωσε: «Ενώ έχουμε κάνει βήματα προόδου την τελευταία δεκαετία στον τομέα της τεχνολογίας για την αντιμετώπιση της διαφορετικότητας και της ένταξης, πρέπει να γίνει ακόμη πολύ σημαντική δουλειά. Το #ChangeTheFace ενθαρρύνει ενεργά τις εταιρείες σε όλο τον κόσμο να εξετάσουν πώς μπορούν να κάνουν την τεχνολογία πιο περιεκτική. Γνωρίζω από προσωπική εμπειρία πόσο σημαντικό είναι αυτό το έργο για να αξιοποιήσει πλήρως ο τομέας τις δυνατότητές του. Εμείς στο Facebook ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με το #ChangeTheFace!».

Η Jessica Posner Odede, CEO του Girl Effect, δήλωσε σχετικά: «Η τεχνολογία συνιστά τη μεγαλύτερη ευκαιρία και τη μεγαλύτερη απειλή για την ισότητα στα μάτια της σημερινής γενιάς. Οι ανισότητες των φύλων τις οποίες καταπολεμούμε εκτός σύνδεσης επιδεινώνονται στον διαδικτυακό κόσμο. Για να δημιουργήσουμε ένα δίκαιο ψηφιακό μέλλον, πρέπει να δράσουμε τώρα. Πρέπει να κατανοήσουμε καλύτερα την πραγματικότητα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα κορίτσια, ιδιαίτερα μετά την πανδημία, και να καταβάλουμε συντονισμένη προσπάθεια να δημιουργήσουμε από κοινού ψηφιακά εργαλεία μαζί με εκείνα τα άτομα τα οποία έχουν σχεδιαστεί να εξυπηρετούν. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τα μέλη της Συμμαχίας #ChangeTheFace για να διασφαλίσουμε ότι τα κορίτσια είναι από τα πρώτα – και όχι τα τελευταία – που θα επωφεληθούν από την τεχνολογία».

Η Clare Moncrieff, VP People Direction της Nokia δήλωσε: «Ως παγκόσμια δύναμη τεχνολογίας, πρέπει να έχουμε μια ποικιλόμορφη ομάδα που εργάζεται σε ένα εργασιακό περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς για να κατασκευάσει προϊόντα για διαφορετικούς ανθρώπους στον κόσμο. Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε τον κόσμο να δράσει μαζί. Όχι μόνο μερικοί, αλλά όλοι μας».

Η Anita Bhatia, Αναπληρώτρια Εκτελεστική Διευθύντρια του UN Women σχολίασε τα εξής: «Η γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος των φύλων αποτελεί μία από τις πιο ισχυρές επενδύσεις που μπορούμε να κάνουμε για το μέλλον μας. Σε έναν κόσμο όπου εξακολουθεί να υπάρχει χάσμα φύλου της τάξης του 17% στη χρήση του Διαδικτύου παγκοσμίως, κάθε κορίτσι πρέπει να έχει το δικαίωμα να είναι συνδεδεμένο και να διαδραματίζει τον ρόλο του στη διαμόρφωση ενός περισσότερο ίσου και τεχνολογικά προσανατολισμένου μέλλοντος. Η UN Women είναι στην ευχάριστη θέση να συμμετάσχει στο #ChangeTheFace και να τη συνδέσει με το έργο του Συνασπισμού Δράσης Καινοτομίας και Τεχνολογίας της Ισότητας της Γενιάς».

Νέα διεθνής έρευνα που καταγράφει τις αντιλήψεις για την τεχνολογία και την εκπροσώπηση

Καθώς η Συμμαχία έχει ήδη διαμορφωθεί, νέα διεθνής έρευνα που καταγράφει τις αντιλήψεις για την τεχνολογία και την εκπροσώπηση διαπιστώνει ότι εξακολουθεί να υπάρχει ανάγκη για αλλαγή σε ολόκληρο τον κλάδο. Υπογραμμίζει την πρόκληση να βασίζονται οι εταιρείες σε λιγότερο εδραιωμένα στερεότυπα, να χρησιμοποιούν πιο περιεκτική γλώσσα στις διαφημίσεις τους και να ενθαρρύνουν ένα ευρύτερο φάσμα ηγετών τους να εκπροσωπούν τον κλάδο τους.

Η νέα επιστημονική έρευνα, που διενεργήθηκε από την Opinium σε 7.000 άτομα από εννέα χώρες, επανέλαβε την αρχική έρευνα #ChangeTheFace του 2019. Όταν κλήθηκαν να περιγράψουν την τεχνολογία ως άτομο, υπήρξε πολύ μικρή αλλαγή στα χαρακτηριστικά του από την πρώτη έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2019, με τους περισσότερους ερωτηθέντες να απαντούν ότι το άτομο αυτό θα ήταν νεαρό, λευκό, μεσαίας τάξης και «μοντέρνο».

Άτομα από εθνοτικές μειονότητες αισθάνθηκαν να εκπροσωπούνται σημαντικά λιγότερο σε διαφημίσεις τεχνολογίας από ό,τι πριν από δύο χρόνια, με μόνο 44% να αισθάνονται ότι εκπροσωπούνται το 2021 σε σύγκριση με 68% το 2019. Οι μισοί (49%) από τους ερωτηθέντες που ανήκουν σε εθνοτικές μειονότητες εξακολουθούν να πιστεύουν ότι η σύγχρονη διαφήμιση τεχνολογίας δεν φαίνεται να είναι αντιπροσωπευτική των ανθρώπων που τη χρησιμοποίησαν και μόνο το ένα τρίτο (32%) θεώρησε ότι οι διαφημίσεις τεχνολογίας απευθύνονται σε αυτούς, αν και αυτό έχει βελτιωθεί από 22% για το 2019.

Οι μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες αισθάνονται πλέον περισσότερο εκπροσωπημένες στις διαφημίσεις τεχνολογίας (38% των ερωτηθέντων ηλικίας 55-64 ετών το 2021 έναντι 31% για το 2019), ειδικά για τη ζωντανή τηλεόραση και τη ροή ταινιών, καθώς η καθιερωμένη τεχνολογία έχει καταστεί σύνηθες μέρος της ζωής τους.

Αρχές για την Αλλαγή

Από την έναρξη του #ChangeTheFace, ένας αυξανόμενος αριθμός εταιρειών στον τομέα της τεχνολογίας – συμπεριλαμβανομένης της Samsung, της PwC και της Vodafone – συνεργάστηκαν για να μοιραστούν πληροφορίες και βέλτιστες πρακτικές, εντοπίζοντας τομείς που επιδέχονται βελτίωση και έχουν προοπτικές για περαιτέρω ανάπτυξη. 

Μια σειρά ψηφιακών συνομιλιών και εργαστηρίων με εταιρείες και ιδρύματα τεχνολογίας οδήγησαν στη διαμόρφωση της Συμμαχίας #ChangeTheFace, με επικέντρωση σε τέσσερις αρχές για την αλλαγή, με κοινό στόχο:

  • Να επιταχύνουν και να στηρίξουν διαφορετικό και χωρίς αποκλεισμούς εργατικό δυναμικό
  • Να καταστήσουν την τεχνολογία προσβάσιμη και διαθέσιμη για όλους
  • Να συνεργαστούν για την επιτάχυνση της αλλαγής στο ευρύτερο οικοσύστημα
  • Να στηρίξουν την ευρύτερη κοινωνία.

Η πύλη #ChangeTheFace Alliance είναι διαθέσιμη για κοινή χρήση βέλτιστων πρακτικών

Μια νέα πύλη, στη διεύθυνση http://www.change-the-face.com/ είναι διαθέσιμη για την κοινή χρήση γνώσεων, ιδεών, μελετών περιπτώσεων και βέλτιστων πρακτικών για την ευρύτερη χρήση του συνόλου του τεχνολογικού κλάδου.

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

TP-Link Omada Central
Αναβαθμισμένη από το Omada Cloud-Based Controller, η Omada Central είναι μια πλατφόρμα που βασίζεται στο Cloud για κεντρική διαχείριση συστημάτων δικτύωσης και επιτήρησης. Δεν απαιτείται επιπλέον ελ…
Multimedia Perspectives / FAGOR RHOMBUS 48
Δύο νέα αξιόλογα μοντέλα επίγειων κεραιών προστίθενται – μεταξύ άλλων – στην γκάμα προϊόντων της IDComs. Πρόκειται για το μοντέλο RHOMBUS 5 48 με ενεργό / παθητικό δίπολο και το RHOMBUS 5 P 48 με πα…
Wi-Tek WI-GP1412
Απολαύστε αστραπιαίο fiber internet για απρόσκοπτη συνδεσιμότητα, με το υπερυψηλής ταχύτητας GPON router WI-GP1412 της Wi-Tek! Είναι ιδανικό για εγκαταστάσεις FTTH, έξυπνα σπίτια και μικρά γραφεία…
MaxHub Interactive Flat Panel (IFP) ViewPro Series
Η νέα σειρά MaxHub Interactive Flat Panel (IFP) ViewPro Series είναι μια λύση BYOM (Bring Your Own Meeting), που δεν αφορά μόνο το πώς γίνονται οι συσκέψεις, αλλά το πώς οι συνεργάτες της PartnerNET…
Επίτοιχες βάσεις TV Jolly Line
Διαθέσιμες πλέον στο B2B της EDISION, οι σταθερές και ρυθμιζόμενες βάσεις TV τοίχου της Jolly Line, οι οποίες ξεχωρίζουν για την ποιότητα κατασκευής, την εργονομία και την ευκολία χρήσης τους. Ο λει…
Multimedia Perspectives / FAGOR STELLAR 200/300
Οι προγραμματιζόμενοι ενισχυτές STELLAR 200/300 αποτελούν μονάδες ελέγχου 5 εισόδων και μέχρι 32 καναλιών εξόδου, για επεξεργασία, απόλυτο φιλτράρισμα, μεταλλαγή και ενίσχυση ψηφιακών σημάτων TV / R…
EDISION καλώδια Multicoax RG6 4+1 & 8+1
Διαθέσιμα στο B2B της EDISION τα νέα ομοαξονικά καλώδια Multicoax RG6 4+1 και 8+1. Πρόκειται για υψηλής ποιότητας πεντάκλωνα (4+1) και εννιάκλωνα (8+1) ομοαξονικά καλώδια διπλής θωράκισης, με 5 και…
Νέα διευρυμένη γκάμα προϊόντων στην IDComs
Όπως είχε ανακοινωθεί τον Μάιο 2024, η πολύ γνωστή στην αγορά IKUSI Multimedia συγχωνεύτηκε με την Fagor Electrónica, εταιρεία η οποία αποτελεί τμήμα του μεγάλου ομίλου εταιρειών MONDRAGON, που ειδι…
Wi-Tek Smart IoT Box Series
Τα Smart IoT Box της Wi-Tek είναι κουτιά προστασίας ηλεκτρικού εξοπλισμού, σχεδιασμένα για εξωτερική χρήση σε εξωτερικό περιβάλλον παντός καιρού. Διαθέτουν κέλυφος που εξασφαλίζει αδιάβροχη προστασί…
Grandstream GCC6020 Series
Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η ανάγκη για συνοχή, ασφάλεια και ευφυή διαχείριση του δικτύου και των επικοινωνιών δεν αποτελεί πλέον πολυτέλεια, αλλά βασική προϋπόθεση για την εύρυθμη και…
Unitronic AIR
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου τηλεχειριστηρίου Unitronic AIR. Πρόκειται για ένα ποιοτικό και πολύ όμορφα σχεδιασμένο τηλεχειριστήριο κλιματιστικού γενικής χρήσης. Είν…
K-1000 / K-1080ES / K-2080E / K-3302E / K-650E
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή σειράς τηλεχειριστηρίων για κλιματιστικά και air conditioners. Πρόκειται για τα K-1000, K-1080ES, K-2080E, K-3302E και K-650E, τα οποία προγραμματ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Αύγουστος 2025
Το νέο τεύχος Αυγούστου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Θέματα Τεύχο…
Τεχνητή νοημοσύνη στις τηλεοράσεις
Η τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης έχει γίνει πολύ γρήγορα το μεγαλύτερο θέμα συζήτησης σε μια σειρά από βιομηχανίες σε όλο τον κόσμο. Λόγω των πολλών πιθανών εφαρμογών της, η τεχνητή νοημοσύνη πρ…
Kit ενισχυτή ιστού EDISION MAK-100
Ένα νέο kit ενισχυτή, που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης αυτού του μήνα. Πρόκειται για το EDISION MAK-100, το οποίο περι…
Sat & Zap, Αύγουστος 2025
Σημαντική κινητικότητα αυτόν τον μήνα, με αξιοσημείωτα το ιταλικό ταξιδιωτικό κανάλι στις 13 Ανατολικά, πολλά γαλλικά ελεύθερα στις 5 Δυτικά, το αγγλόφωνο παιδικό στις 52 Ανατολικά και, για πρώτη φο…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.