Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Κυπελούχος Ελλάδος ο …ΟΤΕ!
Την ευκαιρία να διαφημίσει την τηλεοπτική του πρόταση με τον καλύτερο τρόπο εκμεταλλεύτηκε ο ΟΤΕ στον τελικό της Κυριακής. Όλες οι διαφημιστικές πινακίδες περιμετρικά του γηπέδου, πίσω από τα τέρματα, οι πάγκοι, η σέντρα (πριν την έναρξη του αγώνα) και όπου αλλού υπήρχε χώρος για διαφημιστική εκμετάλλευση, όλα ντυμένα με το λογότυπο του ΟΤΕ TV. Οι διαφημιστικές πινακίδες επικοινωνούσαν με πολύ δυνατό τρόπο και την τιμή του πακέτου στα 19.90 ευρώ, τιμή αν μη τι άλλο δελεαστική, αλλά και σημαντικά χαμηλότερη από την ανταγωνιστική nova. Όσοι παρακολούθησαν επίσης την ελεύθερη μετάδοση από τον ΣΚΑΙ, έβλεπαν πάνω δεξιά το σήμα του ΟΤΕ και ανά τακτά χρονικά διαστήματα σχετικά διαφημιστικά teasers. Έτσι, με μια κίνηση ο ΟΤΕ προώθησε το μήνυμα του στους πάνω από 40.000 φιλάθλους που βρέθηκαν στο Ολ. στάδιο, αλλά και σε όσους παρακολουθούσαν από το ΣΚΑΙ, κοινό που αποτελεί σίγουρα target group του ΟΤΕ. Η ποιότητα της εικόνας για όσους παρακολούθησαν τον τελικό από το OTE Sport HD ήταν εξαιρετική, ξεκάθαρα καλύτερη από το El Classico της 21ης Απριλίου.Την ευκαιρία να διαφημίσει την τηλεοπτική του πρόταση με τον καλύτερο τρόπο εκμεταλλεύτηκε ο ΟΤΕ στον τελικό της Κυριακής. Όλες οι διαφημιστικές πινακίδες περιμετρικά του γηπέδου, πίσω από τα τέρματα, οι πάγκοι, η σέντρα (πριν την έναρξη του αγώνα) και όπου αλλού υπήρχε χώρος για διαφημιστική εκμετάλλευση, όλα ντυμένα με το λογότυπο του ΟΤΕ TV. Οι διαφημιστικές πινακίδες επικοινωνούσαν με πολύ δυνατό τρόπο και την τιμή του πακέτου στα 19.90 ευρώ, τιμή αν μη τι άλλο δελεαστική, αλλά και σημαντικά χαμηλότερη από την ανταγωνιστική nova. Όσοι παρακολούθησαν επίσης την ελεύθερη μετάδοση από τον ΣΚΑΙ, έβλεπαν πάνω δεξιά το σήμα του ΟΤΕ και ανά τακτά χρονικά διαστήματα σχετικά διαφημιστικά teasers. Έτσι, με μια κίνηση ο ΟΤΕ προώθησε το μήνυμα του στους πάνω από 40.000 φιλάθλους που βρέθηκαν στο Ολ. στάδιο, αλλά και σε όσους παρακολουθούσαν από το ΣΚΑΙ, κοινό που αποτελεί σίγουρα target group του ΟΤΕ. Η ποιότητα της εικόνας για όσους παρακολούθησαν τον τελικό από το OTE Sport HD ήταν εξαιρετική, ξεκάθαρα καλύτερη από το El Classico της 21ης Απριλίου.