Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Με 466 χιλιάδες συνδρομητές η TV
Στους 466 χιλιάδες έφτασε η αγοράς της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα. Τα στοιχεία που συγκέντρωσε η στήλη, με χρονικό όριο γ ΄τρίμηνο του 2011, με βάση τις ανακοινώσεις των εταιρειών και τις εκτιμήσεις της αγοράς δείχνουν πως συνδρομητική τηλεόραση, είτε μέσω δορυφόρου, είτε μέσω Internet έχει ανεβάσει τον ανταγωνισμό με τους θεατές, ανάλογα με τα οικονομικά τους να επιλέγουν το σχήμα που επιθυμούν.
Η Multichoice με 373.178 συνδρομητές στη δορυφορική τηλεόραση έχει ολοφάνερα τον πρώτο λόγο. Η πορεία της είναι αυξητική, αφού το 2007 είχε 344.937 πελάτες, το 2008 οπότε και έγινε η μεταβίβαση στη Forthnet 346.408, το 2009 ανέβηκε στους 350.462 και το 2012 στους 380.041. Ο ΟΤΕ έχει διπλή παρουσία με περίπου 10.000 συνδρομητές στη δορυφορική (OTE TV) και 46.200 πελάτες στην IPTV (Conn-x TV) φτάνοντας συνολικά τους 56.200. Η παρέμβαση τους στην ιντερνετική τηλεόραση είναι σημαντική. Υπάρχουν άλλες δύο εταιρείες στην αγορά που δεν έχουν ανακοινώσει στοιχεία, αλλά εκτιμάται πως η συνολική τους απήχηση φτάνει τους 37.000 συνδρομητές στην IPTV.
Η μάχη γίνεται βέβαια προς πολλές κατευθύνσεις. Το ζητούμενο είναι η διατήρηση της ρευστότητας με βάση την ύφεση που εξακολουθεί να σαρώνει την ελληνική κοινωνία, κάτω από την πίεση που επιβάλει το «Μνημόνιο 2». Δηλαδή να διατηρηθούν οι συνδρομητές στα σημερινά επίπεδα με δεδομένο τον σκληρό ανταγωνισμό στη διεκδίκηση των δημοφιλών προγραμμάτων όπως είναι τα αθλητικά δικαιώματα και οι συμφωνίες με τα στούντιο για ταινίες και σειρές. (media industry)Στους 466 χιλιάδες έφτασε η αγοράς της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα. Τα στοιχεία που συγκέντρωσε η στήλη, με χρονικό όριο γ ΄τρίμηνο του 2011, με βάση τις ανακοινώσεις των εταιρειών και τις εκτιμήσεις της αγοράς δείχνουν πως συνδρομητική τηλεόραση, είτε μέσω δορυφόρου, είτε μέσω Internet έχει ανεβάσει τον ανταγωνισμό με τους θεατές, ανάλογα με τα οικονομικά τους να επιλέγουν το σχήμα που επιθυμούν.
Η Multichoice με 373.178 συνδρομητές στη δορυφορική τηλεόραση έχει ολοφάνερα τον πρώτο λόγο. Η πορεία της είναι αυξητική, αφού το 2007 είχε 344.937 πελάτες, το 2008 οπότε και έγινε η μεταβίβαση στη Forthnet 346.408, το 2009 ανέβηκε στους 350.462 και το 2012 στους 380.041. Ο ΟΤΕ έχει διπλή παρουσία με περίπου 10.000 συνδρομητές στη δορυφορική (OTE TV) και 46.200 πελάτες στην IPTV (Conn-x TV) φτάνοντας συνολικά τους 56.200. Η παρέμβαση τους στην ιντερνετική τηλεόραση είναι σημαντική. Υπάρχουν άλλες δύο εταιρείες στην αγορά που δεν έχουν ανακοινώσει στοιχεία, αλλά εκτιμάται πως η συνολική τους απήχηση φτάνει τους 37.000 συνδρομητές στην IPTV.
Η μάχη γίνεται βέβαια προς πολλές κατευθύνσεις. Το ζητούμενο είναι η διατήρηση της ρευστότητας με βάση την ύφεση που εξακολουθεί να σαρώνει την ελληνική κοινωνία, κάτω από την πίεση που επιβάλει το «Μνημόνιο 2». Δηλαδή να διατηρηθούν οι συνδρομητές στα σημερινά επίπεδα με δεδομένο τον σκληρό ανταγωνισμό στη διεκδίκηση των δημοφιλών προγραμμάτων όπως είναι τα αθλητικά δικαιώματα και οι συμφωνίες με τα στούντιο για ταινίες και σειρές. (media industry)