Skip to main content
TM 839
SECURITY REPORT 170
satpraxis 2022
now 33 2022
7 Δεκεμβρίου 2010 02:00

Μεγάλα ευρωπαϊκά κανάλια επενδύουν στο Διαδίκτυο

Γράφει: Νίκος Δρικάκης
7260cbfd914be30cb6f02a858ccb3f60 XL 2cd89a59

Στην ενίσχυση της παρουσίας τους στο Διαδίκτυο προχωρούν οι μεγάλοι τηλεοπτικοί σταθμοί της Ευρώπης (πάροχοι περιεχομένου), επενδύοντας με πολλαπλές εφαρμογές και κανάλια στο webTV.

Ηδη τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης της διαφήμισης στην Ευρώπη είναι κάτι παραπάνω από αισθητά -και υψηλότερα του αρχικά αναμενομένου-, ενώ την ίδια ώρα οι εκτιμήσεις για την επόμενη χρονιά είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, γεγονός που αφήνει στους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς μεγαλύτερα περιθώρια για επενδύσεις σε νέες τεχνολογικές εφαρμογές.

Αξίζει πάντως να επισημανθεί ότι, ακόμα και στην περίοδο της κρίσεως για της αγορές της Δυτικής Ευρώπης, δεν σταμάτησαν οι επενδύσεις στον τομέα του Διαδικτύου, αφού οι όμιλοι των ΜΜΕ και, ειδικότερα, οι τηλεοπτικοί σταθμοί, είδαν το συγκεκριμένο δίαυλο ως ένα νέο πεδίο, με λιγότερους περιορισμούς και σημαντικές προοπτικές.

Την ίδια ώρα και στην Ελλάδα, παρά την οικονομική κρίση, οι τηλεοπτικές επιχειρήσεις έχουν επενδύσει στο χώρο του webTV -κάνοντας ήδη το πρώτο βήμα μέσα στο 2010- ενώ στην πρώτη αναλαμπή εσόδων, σύμφωνα με τις αναφορές των στελεχών του χώρου, θα προχωρήσουν περαιτέρω.

Νέο πεδίο ανταγωνισμού

Παρά το ότι η διαφημιστική αγορά του Διαδικτύου δεν μπορεί να καλύψει τα έξοδα παραγωγής και λειτουργίας της τηλεοπτικής βιομηχανίας, τουλάχιστον επί του παρόντος, η επένδυση στο Διαδίκτυο μοιάζει να αποτελεί στρατηγική επιλογή όλων, κυρίως λόγω της υψηλής διείσδυσης του Διαδικτύου στα ευρωπαϊκά νοικοκυριά.

Στους αγγλόφωνους τηλεοπτικούς οργανισμούς, αλλά και στους ισπανόφωνους, η κίνηση αυτή μεταφράζεται και σε αύξηση του απευθυνόμενου κοινού και ήδη έχει αρχίσει να διαμορφώνεται ανταγωνισμός μεταξύ των broadcasters στο Διαδίκτυο.

Το πεδίο της μάχης έχει μεταφερθεί από τις κεραίες στο YouTube, όπου οι μεγαλύτεροι ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί έχουν παρουσία με δικά τους κανάλια.

Το BBC, το οποίο έχει και τη δική του πλατφόρμα Web TV, το iPlayer, κατέχει την πρώτη θέση όσον αφορά στην τηλεθέαση των προγραμμάτων του μέσω του YouTube, με 5.669 θεάσεις, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται τα προγράμματα ενός άλλου τομέα της ίδιας εταιρείας, του BBC Worldwide με 4.041 θεάσεις. Στην τρίτη θέση ακολουθεί η ισπανική πλατφόρμα Cuatro με 3.544, ενώ στην τέταρτη το επίσης ισπανικό rtve με 3.163. Τη λίστα συμπληρώνουν κατά σειρά ο Antenna3 (Ισπανία) με 3,094, η RAI (Ιταλία) με 1.626, το Direct 8 (Γαλλία) με 1.418, το ARD (Γερμανία) με 1.093 και το 4 (Ην. Βασίλειο) με 1.044.

Στάση αναμονής

Οι δύο μεγαλύτεροι (από πλευράς πωλήσεων) τηλεοπτικοί σταθμοί της χώρας, το Mega και ο ΑΝΤ1, προχώρησαν, μέσα στο 2010, σε επενδύσεις στον τομέα της διαδικτυακής τηλεόρασης.

Ο δεύτερος μάλιστα παρέχει και παραγωγή αποκλειστικά μέσω Διαδικτύου. Η επέκταση στο Διαδίκτυο συμπεριλαμβάνεται στα σχέδια και των άλλων καναλιών, η κρίση ωστόσο που πλήττει την ελληνική τηλεοπτική αγορά και πολύ μεγάλη κάμψη στη διαφημιστική δαπάνη, έχουν οδηγήσει στο «πάγωμα» των όποιων κινήσεων.

Ανάλογη στάση έχει κρατήσει και η ΕΡΤ η οποία, στο πρώτο εξάμηνο του 2010, είχε εξαγγείλει τη δημιουργία του iERT, μιας πρωτοβουλίας στα πρότυπα του BBC, η κίνηση «πάγωσε» ωστόσο, λόγω των δραστικών περικοπών και της έλλειψης κονδυλίων.

Πηγή :Η Ναυτεμπορική

Στην ενίσχυση της παρουσίας τους στο Διαδίκτυο προχωρούν οι μεγάλοι τηλεοπτικοί σταθμοί της Ευρώπης (πάροχοι περιεχομένου), επενδύοντας με πολλαπλές εφαρμογές και κανάλια στο webTV.

Ηδη τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης της διαφήμισης στην Ευρώπη είναι κάτι παραπάνω από αισθητά -και υψηλότερα του αρχικά αναμενομένου-, ενώ την ίδια ώρα οι εκτιμήσεις για την επόμενη χρονιά είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, γεγονός που αφήνει στους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς μεγαλύτερα περιθώρια για επενδύσεις σε νέες τεχνολογικές εφαρμογές.

Αξίζει πάντως να επισημανθεί ότι, ακόμα και στην περίοδο της κρίσεως για της αγορές της Δυτικής Ευρώπης, δεν σταμάτησαν οι επενδύσεις στον τομέα του Διαδικτύου, αφού οι όμιλοι των ΜΜΕ και, ειδικότερα, οι τηλεοπτικοί σταθμοί, είδαν το συγκεκριμένο δίαυλο ως ένα νέο πεδίο, με λιγότερους περιορισμούς και σημαντικές προοπτικές.

Την ίδια ώρα και στην Ελλάδα, παρά την οικονομική κρίση, οι τηλεοπτικές επιχειρήσεις έχουν επενδύσει στο χώρο του webTV -κάνοντας ήδη το πρώτο βήμα μέσα στο 2010- ενώ στην πρώτη αναλαμπή εσόδων, σύμφωνα με τις αναφορές των στελεχών του χώρου, θα προχωρήσουν περαιτέρω.

Νέο πεδίο ανταγωνισμού

Παρά το ότι η διαφημιστική αγορά του Διαδικτύου δεν μπορεί να καλύψει τα έξοδα παραγωγής και λειτουργίας της τηλεοπτικής βιομηχανίας, τουλάχιστον επί του παρόντος, η επένδυση στο Διαδίκτυο μοιάζει να αποτελεί στρατηγική επιλογή όλων, κυρίως λόγω της υψηλής διείσδυσης του Διαδικτύου στα ευρωπαϊκά νοικοκυριά.

Στους αγγλόφωνους τηλεοπτικούς οργανισμούς, αλλά και στους ισπανόφωνους, η κίνηση αυτή μεταφράζεται και σε αύξηση του απευθυνόμενου κοινού και ήδη έχει αρχίσει να διαμορφώνεται ανταγωνισμός μεταξύ των broadcasters στο Διαδίκτυο.

Το πεδίο της μάχης έχει μεταφερθεί από τις κεραίες στο YouTube, όπου οι μεγαλύτεροι ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί έχουν παρουσία με δικά τους κανάλια.

Το BBC, το οποίο έχει και τη δική του πλατφόρμα Web TV, το iPlayer, κατέχει την πρώτη θέση όσον αφορά στην τηλεθέαση των προγραμμάτων του μέσω του YouTube, με 5.669 θεάσεις, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται τα προγράμματα ενός άλλου τομέα της ίδιας εταιρείας, του BBC Worldwide με 4.041 θεάσεις. Στην τρίτη θέση ακολουθεί η ισπανική πλατφόρμα Cuatro με 3.544, ενώ στην τέταρτη το επίσης ισπανικό rtve με 3.163. Τη λίστα συμπληρώνουν κατά σειρά ο Antenna3 (Ισπανία) με 3,094, η RAI (Ιταλία) με 1.626, το Direct 8 (Γαλλία) με 1.418, το ARD (Γερμανία) με 1.093 και το 4 (Ην. Βασίλειο) με 1.044.

Στάση αναμονής

Οι δύο μεγαλύτεροι (από πλευράς πωλήσεων) τηλεοπτικοί σταθμοί της χώρας, το Mega και ο ΑΝΤ1, προχώρησαν, μέσα στο 2010, σε επενδύσεις στον τομέα της διαδικτυακής τηλεόρασης.

Ο δεύτερος μάλιστα παρέχει και παραγωγή αποκλειστικά μέσω Διαδικτύου. Η επέκταση στο Διαδίκτυο συμπεριλαμβάνεται στα σχέδια και των άλλων καναλιών, η κρίση ωστόσο που πλήττει την ελληνική τηλεοπτική αγορά και πολύ μεγάλη κάμψη στη διαφημιστική δαπάνη, έχουν οδηγήσει στο «πάγωμα» των όποιων κινήσεων.

Ανάλογη στάση έχει κρατήσει και η ΕΡΤ η οποία, στο πρώτο εξάμηνο του 2010, είχε εξαγγείλει τη δημιουργία του iERT, μιας πρωτοβουλίας στα πρότυπα του BBC, η κίνηση «πάγωσε» ωστόσο, λόγω των δραστικών περικοπών και της έλλειψης κονδυλίων.

Πηγή :Η Ναυτεμπορική

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Ομοαξονικά καλώδια Kathrein για αξιοπιστία, αποδοτικότητα και ανθεκτικότητα
Η σύνδεση δεν είναι απλώς τεχνολογία – είναι θέμα εμπιστοσύνης. Σε έναν κόσμο όπου η ποιότητα του σήματος και η σταθερότητα της μετάδοσης είναι κρίσιμη, τα καλώδια Kathrein προσφέρουν απόλυτη αξιοπι…
PROMAX TV Explorer NG
Είναι πλέον διαθέσιμο από την IDComs το πλήρες manual σε αρχείο PDF, για τον νέο επαναστατικό αναλυτή TV Explorer NG της PROMAX. Το συγκεκριμένο manual διαθέτει πάνω από 120 σελίδες με αναλυτικές πε…
ALE UC Solution
Η υβριδική εργασία αυξάνεται με ραγδαίο ρυθμό. Οι εργαζόμενοι εργάζονται και επικοινωνούν από όπου και αν βρίσκονται, χωρίς να κρίνεται απαραίτητη η φυσική παρουσία στον ίδιο χώρο. Με τη λύση ενοποι…
Akuvox Self-Organizing Network
Η Akuvox παρουσιάζει μια καινοτόμα προσέγγιση στον έλεγχο πρόσβασης για πολυκατοικίες και gated communities, με τη λύση Self-Organizing Network, σχεδιασμένη για να προσφέρει ευκολία, αποδοτικότητα κ…
EDISION διπλές πρίζες TV/R-SAT
Μια εξαιρετική νέα σειρά πριζών τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σήματος και αξεσουάρ είναι άμεσα διαθέσιμη από την EDISION. Οι πρίζες σχεδιάζονται και κατασκευάζονται από την EDISION, διαθέτουν εξαιρετ…
Multimedia Perspectives / Fagor COMPACT ROT 310C & ROR 260C
Η σειρά COMPACT της Multimedia Perspectives / Fagor περιλαμβάνει τον οπτικό πομπό ROT 310C και τον οπτικό δέκτη ROR 260C με ισχυρά χαρακτηριστικά και υψηλή αξιοπιστία, ενώ να σημειωθεί ότι τα παραπά…
Ομοαξονικά καλώδια της Multimedia Perspectives / Fagor
Στη νέα διευρυμένη γκάμα προϊόντων της IDComs συμπεριλαμβάνεται ένα σύνολο ιδιαίτερα αξιόλογων ομοαξονικών καλωδίων για όλες τις εφαρμογές λήψης και διανομής επίγειων και δορυφορικών τηλεοπτικών σημ…
Yeastar TB Series BRI VoIP Gateway
Η σειρά TB της Yeastar περιλαμβάνει τα TB200 και TB400, δύο συμπαγείς και αξιόπιστες αυτόνομες πύλες (gateways) VoIP που μετατρέπουν τις γραμμές ISDN BRI σε VoIP, επιτρέποντας σε επιχειρήσεις να ενσ…
Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall
Η συνδεσιμότητα είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοξενίας και το Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall δίνει τη λύση που κάθε ξενοδόχος χρειάζεται. Με τεχνολογία Wi-Fi 6 AX3000 και ταχύτητες έως 2.974Mbps…
Televes 552220 ενισχυτής γραμμής 3 εξόδων
O Televes 552220 είναι ένας ενισχυτής γραμμής τηλεοπτικού σήματος κατάλληλος για διαμερίσματα, με 3 εξόδους και αυτόματη αποκοπή παρεμβολών 5G / LTE. Διαθέτει 2 κύριες εξόδους και 1 για μία τοπική T…
TP-Link Omada OC220
Η σειρά εξειδικευμένων επιχειρηματικών λύσεων της TP-Link, Omada, μόλις κυκλοφόρησε τον OC220, έναν νέο ελεγκτή υλικού με 2,6 φορές ταχύτερη εκκίνηση από τον ελεγκτή προηγούμενης γενιάς. Μικρό κουτί…
Audien W-990B & W-176
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των ηχείων W-990B μαζί με την κονσόλα χειρισμού W-176 της Audien, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργούν ένα ολοκληρωμένο σετ ήχου, ιδανικό…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, Ιανουάριος 2026
Το νέο τεύχος Ιανουαρίου 2026 του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας.  Θέματα Τεύ…
SAT & ZAP, Ιανουάριος 2026
Για πρώτη φορά, είδα ελεύθερη μετάδοση ισραηλινών καναλιών του πακέτου ΥΕS (δύσκολου στα ΒΔ)! Στα αξιόλογα, στις 13 Ανατολικά το αγγλόφωνο CNBC Europe και το νέο ιταλικό κανάλι για την ποδηλασία. Αξ…
Εφαρμογές ευθυγράμμισης δορυφορικού κατόπτρου
Η δορυφορική λήψη παραμένει για πολλούς το αγαπημένο τους χόμπι, που κρατάει ζωντανό το ενδιαφέρον τους να αναζητούν στον ορίζοντα νέα τηλεοπτικά κανάλια από διάφορες χώρες του πλανήτη. Η ταράτσα στ…
«Η τεχνολογία είναι πάνω απ’ όλα ανθρώπινη υπόθεση»
Σε έναν κόσμο που αλλάζει με ταχύτητα, η τεχνολογία δεν είναι πια πολυτέλεια, είναι η δύναμη που ενώνει ανθρώπους, απλοποιεί διαδικασίες και δημιουργεί νέες εμπειρίες. Από την πρώτη στιγμή, η Par…
EDISION HDMI Modulator 3in1 mini loop
Ο ολοκαίνουργιος ψηφιακός διαμορφωτής της EDISION δοκιμάστηκε στο εργαστήριο της Ψηφιακής Τηλεόρασης για το τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για τον HDMI Modulator 3in1 mini loop, έναν ψηφιακό μονοκ…
Audien W-990B & W-176
Η Audien παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο σετ ηχητικού συστήματος, που είναι ευέλικτο στην εγκατάσταση και εύκολο στον χειρισμό του. Το σετ αυτό αποτελείται από τα ηχεία W-990B και την κονσόλα W-176, τα…
Amiko Mini Combo FTA
Τον τελευταίο δέκτη που κυκλοφόρησε η Amiko δοκιμάσαμε για αυτόν τον μήνα στο εργαστήριο της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για τον Mini Combo FTA, έναν οικονομικό δέκτη με ανάλυση Full HD, που όχι…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.