Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Μεγαλώνει ακόμα η συνδρομητική τηλεόραση στη Δ. Ευρώπη
Οι συνδρομητές τηλεοπτικών υπηρεσιών στη Δυτική Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 1 εκατομμύριο το 2012 και έφτασαν τα 94,1 εκατομμύρια. Η πρόβλεψη για το 2013 λέει ότι θα υπάρξει μία αύξηση επίσης ενός εκατομμυρίου, σύμφωνα με έρευνα της Digital TV Research. Η αύξηση αυτή σημειώνεται αν και μειώθηκαν οι συνδρομητές στην Ιταλία (482.000 λιγότεροι) και στην Ισπανία (350.000 λιγότεροι), μία τάση που θα συνεχιστεί στις δύο χώρες και το 2013, ενώ αναμένεται ανάκαμψη το 2015.
Η έρευνα της Digital TV Research εκτιμά ότι οι συνδρομητές στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 689.000, κυρίως λόγω του αναλογικού switch off, και κατά 347.000 στη Γαλλία.
Η συνδρομητική βάση στην περιοχή θα ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια το 2018, σημειώνοντας αύξηση 6,9% σε σχέση με το 2012. Η αύξηση αυτή θα έλθει παρά τη μείωση των 15,9 εκατομμυρίων συνδρομητών που θα σημειωθεί στην αναλογική καλωδιακή τηλεόραση την ίδια περίοδο. Στις 15 χώρες που καλύπτει η έρευνα, οι συνδρομητές της ψηφιακής καλωδιακής θα αυξηθούν κατά 14,7 εκατομμύρια και της IPTV κατά 6,5 εκατομμύρια έως το 2018, ενώ οι συνδρομητές της δορυφορικής θα αυξηθούν μόλις κατά 2,5 εκατομμύρια. Μείωση κατά 187.000 (στα 7,4 εκατομμύρια) θα σημειωθεί στη συνδρομητική βάση της επίγειας ψηφιακής.
Η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης θα φτάσει στο 57%, δηλαδή θα σημειώσει μία μικρή αύξηση 2 ποσοστιαίων μονάδων. Έως το 2018 θα υπάρχουν πέντε χώρες στις οποίες η διείσδυση της συνδρομητικής θα ξεπερνά το 90%, με πρώτη την Ολλανδία όπου θα φτάσει το 100%. Η Ισπανία φαίνεται ότι θα είναι η χώρα με τη μικρότερη διείσδυση της συνδρομητικής, στο 24%.
Παρόλη την συνολική αύξηση των συνδρομητών, τα έσοδα θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα, γύρω στα 32 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς τα έσοδα ανά συνδρομητή στις περισσότερες χώρες και πλατφόρμες μειώνονται, εν μέρει λόγω του ανταγωνισμού από νέες πλατφόρμες, και ειδικότερα της IPTV.
Πηγή: digitaltvresearch.com
Οι συνδρομητές τηλεοπτικών υπηρεσιών στη Δυτική Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 1 εκατομμύριο το 2012 και έφτασαν τα 94,1 εκατομμύρια. Η πρόβλεψη για το 2013 λέει ότι θα υπάρξει μία αύξηση επίσης ενός εκατομμυρίου, σύμφωνα με έρευνα της Digital TV Research. Η αύξηση αυτή σημειώνεται αν και μειώθηκαν οι συνδρομητές στην Ιταλία (482.000 λιγότεροι) και στην Ισπανία (350.000 λιγότεροι), μία τάση που θα συνεχιστεί στις δύο χώρες και το 2013, ενώ αναμένεται ανάκαμψη το 2015.
Η έρευνα της Digital TV Research εκτιμά ότι οι συνδρομητές στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 689.000, κυρίως λόγω του αναλογικού switch off, και κατά 347.000 στη Γαλλία.
Η συνδρομητική βάση στην περιοχή θα ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια το 2018, σημειώνοντας αύξηση 6,9% σε σχέση με το 2012. Η αύξηση αυτή θα έλθει παρά τη μείωση των 15,9 εκατομμυρίων συνδρομητών που θα σημειωθεί στην αναλογική καλωδιακή τηλεόραση την ίδια περίοδο. Στις 15 χώρες που καλύπτει η έρευνα, οι συνδρομητές της ψηφιακής καλωδιακής θα αυξηθούν κατά 14,7 εκατομμύρια και της IPTV κατά 6,5 εκατομμύρια έως το 2018, ενώ οι συνδρομητές της δορυφορικής θα αυξηθούν μόλις κατά 2,5 εκατομμύρια. Μείωση κατά 187.000 (στα 7,4 εκατομμύρια) θα σημειωθεί στη συνδρομητική βάση της επίγειας ψηφιακής.
Η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης θα φτάσει στο 57%, δηλαδή θα σημειώσει μία μικρή αύξηση 2 ποσοστιαίων μονάδων. Έως το 2018 θα υπάρχουν πέντε χώρες στις οποίες η διείσδυση της συνδρομητικής θα ξεπερνά το 90%, με πρώτη την Ολλανδία όπου θα φτάσει το 100%. Η Ισπανία φαίνεται ότι θα είναι η χώρα με τη μικρότερη διείσδυση της συνδρομητικής, στο 24%.
Παρόλη την συνολική αύξηση των συνδρομητών, τα έσοδα θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα, γύρω στα 32 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς τα έσοδα ανά συνδρομητή στις περισσότερες χώρες και πλατφόρμες μειώνονται, εν μέρει λόγω του ανταγωνισμού από νέες πλατφόρμες, και ειδικότερα της IPTV.
Πηγή: digitaltvresearch.com