Μείωση 500.000 πελατών καταγράφει η ισπανική συνδρομητική αγορά
Η ισπανική τηλεοπτική συνδρομητική αγορά βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση καταγράφοντας μία μείωση 502.190 πελατών κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, φτάνοντας συνολικά στα 3.771.617 συνδρομητές στα τέλη του Ιουνίου του 2013, 11,7% λιγότερους από τους 4.273.807 του Ιουνίου του 2012, σύμφωνα με την τελευταία τριμηνιαία έκθεση της ισπανικής αρχής για τις τηλεπικοινωνίες CMT (Comisión del Mercado de las Telecomunicaciones).
Όλες οι ισπανικές συνδρομητικές πλατφόρμες καταγράφουν σημαντική πτώση, αλλά τη χειρότερη απόδοση έχει η Movistar TV, η IPTV υπηρεσία της Telefonica, η οποία με την απώλεια 158.685 συνδρομητών έφτασε τους 630.324 συνολικά. Η Gol TV έχει τη δεύτερη μεγαλύτερη πτώση, με απώλεια 110.156 συνδρομητών (σύνολο 223.000), το Canal+ έχασε 98.713 πελάτες (σύνολο 1.646.172) και η ΟΝΟ είχε απώλειες 76.476 συνδρομητών (σύνολο 829.999).
Οι υπηρεσίες pay per view (PPV) για ποδοσφαιρικούς αγώνες και κινηματογραφικές ταινίες κατέρρευσαν: 6.346 ποδοσφαιρικοί αγώνες μεταδόθηκαν μέσω PPV, έναντι 34.618 της προηγούμενης χρονιάς και 1.173.659 ταινίες από 1.632.367 ένα χρόνο νωρίτερα.
Πηγή: advanced-television.com
Η ισπανική τηλεοπτική συνδρομητική αγορά βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση καταγράφοντας μία μείωση 502.190 πελατών κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, φτάνοντας συνολικά στα 3.771.617 συνδρομητές στα τέλη του Ιουνίου του 2013, 11,7% λιγότερους από τους 4.273.807 του Ιουνίου του 2012, σύμφωνα με την τελευταία τριμηνιαία έκθεση της ισπανικής αρχής για τις τηλεπικοινωνίες CMT (Comisión del Mercado de las Telecomunicaciones).
Όλες οι ισπανικές συνδρομητικές πλατφόρμες καταγράφουν σημαντική πτώση, αλλά τη χειρότερη απόδοση έχει η Movistar TV, η IPTV υπηρεσία της Telefonica, η οποία με την απώλεια 158.685 συνδρομητών έφτασε τους 630.324 συνολικά. Η Gol TV έχει τη δεύτερη μεγαλύτερη πτώση, με απώλεια 110.156 συνδρομητών (σύνολο 223.000), το Canal+ έχασε 98.713 πελάτες (σύνολο 1.646.172) και η ΟΝΟ είχε απώλειες 76.476 συνδρομητών (σύνολο 829.999).
Οι υπηρεσίες pay per view (PPV) για ποδοσφαιρικούς αγώνες και κινηματογραφικές ταινίες κατέρρευσαν: 6.346 ποδοσφαιρικοί αγώνες μεταδόθηκαν μέσω PPV, έναντι 34.618 της προηγούμενης χρονιάς και 1.173.659 ταινίες από 1.632.367 ένα χρόνο νωρίτερα.
Πηγή: advanced-television.com




