Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Μείωση εσόδων για την Romtelecom και τον OTE
Η ρουμανική εταιρεία τηλεπικοινωνιών Romtelecom (ιδιοκτησίας ΟΤΕ) στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2011 είχε 1.064.710 συνδρομητές στις δορυφορικές, καλωδιακές και IPTV υπηρεσίες. Παρόλο που ο αριθμός είναι αυξημένος κατά 14,9% από την ίδια περίοδο πέρυσι, χωρίς αμφιβολία αντιπροσωπεύει μία επιβράδυνση στην ανάπτυξη της πολύ επιτυχημένης δορυφορικής υπηρεσίας Dolce. Εντωμεταξύ η καλωδιακή υπηρεσία NextGen της εταιρείας ακολουθώντας μία διαφορετική στρατηγική κατόρθωσε να έχει αύξηση 103% στα έσοδα από το προηγούμενο τρίμηνο, και η IPTV πλατφόρμα Dolce Interactiv είχε περισσότερους από 33000 συνδρομητές στο τέλος του τριμήνου. Τα έσοδα της Romtelecom για το πρώτο τέταρτο του έτους έφτασαν τα 166,3 εκατομμύρια ευρώ, 10,9% λιγότερα από την ίδια περίοδο πέρυσι. Επιπλέον τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) είχαν αρνητικό πρόσημο και έφτασαν τα -16,7 εκατομμύρια ευρώ σε σύγκριση με τα 13,3 εκατομμύρια πέρυσι. Δύσκολο πρώτο τρίμηνο είχε και ο ΟΤΕ, ιδιοκτήτης της Romtelecom με τα έσοδα του πρώτου τριμήνου να έχουν μία μείωση κατά 12,6% σε ετήσια βάση και να φτάνουν τα 1.224,8 εκατομμύρια ευρώ, και το καθαρό εισόδημα (κέρδη) να έχει μείωση της τάξης του 54,1% (30,2 εκατομμύρια ευρώ). Υπέρ του ήταν η αύξηση των συνδρομητών της IPTV που έφτασαν του 56.464 στις 31 Μαρτίου σημειώνοντας αύξηση 140,9% σε ετήσια βάση.
Πηγή: broadbandtvnews.com
Η ρουμανική εταιρεία τηλεπικοινωνιών Romtelecom (ιδιοκτησίας ΟΤΕ) στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2011 είχε 1.064.710 συνδρομητές στις δορυφορικές, καλωδιακές και IPTV υπηρεσίες. Παρόλο που ο αριθμός είναι αυξημένος κατά 14,9% από την ίδια περίοδο πέρυσι, χωρίς αμφιβολία αντιπροσωπεύει μία επιβράδυνση στην ανάπτυξη της πολύ επιτυχημένης δορυφορικής υπηρεσίας Dolce. Εντωμεταξύ η καλωδιακή υπηρεσία NextGen της εταιρείας ακολουθώντας μία διαφορετική στρατηγική κατόρθωσε να έχει αύξηση 103% στα έσοδα από το προηγούμενο τρίμηνο, και η IPTV πλατφόρμα Dolce Interactiv είχε περισσότερους από 33000 συνδρομητές στο τέλος του τριμήνου. Τα έσοδα της Romtelecom για το πρώτο τέταρτο του έτους έφτασαν τα 166,3 εκατομμύρια ευρώ, 10,9% λιγότερα από την ίδια περίοδο πέρυσι. Επιπλέον τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) είχαν αρνητικό πρόσημο και έφτασαν τα -16,7 εκατομμύρια ευρώ σε σύγκριση με τα 13,3 εκατομμύρια πέρυσι. Δύσκολο πρώτο τρίμηνο είχε και ο ΟΤΕ, ιδιοκτήτης της Romtelecom με τα έσοδα του πρώτου τριμήνου να έχουν μία μείωση κατά 12,6% σε ετήσια βάση και να φτάνουν τα 1.224,8 εκατομμύρια ευρώ, και το καθαρό εισόδημα (κέρδη) να έχει μείωση της τάξης του 54,1% (30,2 εκατομμύρια ευρώ). Υπέρ του ήταν η αύξηση των συνδρομητών της IPTV που έφτασαν του 56.464 στις 31 Μαρτίου σημειώνοντας αύξηση 140,9% σε ετήσια βάση.
Πηγή: broadbandtvnews.com