Skip to main content
TM 839
SECURITY REPORT 170
satpraxis 2022
now 33 2022
22 Απριλίου 2025 09:24

Μελέτη: Οι καταναλωτές θέλουν περισσότερο βίντεο επόμενης γενιάς, αλλά οι εταιρείες δεν ανταποκρίνονται

1024X1024 96 66b8ecb0

Μια μελέτη σε 2.510 ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ αποκαλύπτει ότι το 78% των καταναλωτών επιθυμεί οι μάρκες να χρησιμοποιούν περισσότερο βίντεο, αλλά οι εταιρείες δεν ανταποκρίνονται.

Η τέταρτη ετήσια έκθεση State of Video Technology – από την idoomo και την εταιρεία ερευνών αγοράς Atomik Research – δείχνει επίσης πολύ υψηλή ζήτηση για βίντεο επόμενης γενιάς, συμπεριλαμβανομένων βίντεο που είναι εξατομικευμένα, διαδραστικά και δημιουργημένα με τεχνητή νοημοσύνη. Αυτή η προτίμηση για βίντεο επόμενης γενιάς είναι ισχυρότερη μεταξύ των νεότερων, υψηλότερου εισοδήματος και ψηφιακά πρώτων καταναλωτών.

Βασικά συμπεράσματα της μελέτης:

  • Οι εταιρείες δεν χρησιμοποιούν το βίντεο αρκετά στην επικοινωνία με τους πελάτες. Σχεδόν 8 στους 10 καταναλωτές επιθυμούν περισσότερα βίντεο και περισσότεροι από 4 στους 10 δηλώνουν ότι δεν λαμβάνουν ποτέ βίντεο από τις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζονται. Αυτό δείχνει ένα ξεκάθαρο κενό βίντεο που οι εταιρείες πρέπει να καλύψουν για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των καταναλωτών.
  • Τα εξατομικευμένα βίντεο οδηγούν στην αφοσίωση. Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, το εξατομικευμένο βίντεο έχει 4 φορές περισσότερες πιθανότητες να κάνει κάποιον να νιώσει ότι εκτιμάται από μια μάρκα και 3,5 φορές περισσότερες πιθανότητες να τον κάνει να γίνει ή να παραμείνει πελάτης.
  • Οι άνθρωποι τιμωρούν τις εταιρείες όταν δεν εξατομικεύουν. Ένα σημαντικό 44% όλων των καταναλωτών αναφέρει ότι αναστατώνεται όταν οι επικοινωνίες είναι γενικές. Το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 51% για τη γενιά Z – το 80% των οποίων θέλει επίσης οι επικοινωνίες να είναι πιο εξατομικευμένες στο μέλλον.
  • Οι καταναλωτές επιθυμούν βίντεο τεχνητής νοημοσύνης από τις εταιρείες, ειδικά όταν αυτό τους διευκολύνει. Είναι δυο φορές πιο πιθανό να θέλουν ένα βίντεο AI που δημιουργείται από ένα έγγραφο παρά από το ίδιο το έγγραφο.
  • Η γενιά Z, οι υψηλά αμειβόμενοι και οι καταναλωτές με ψηφιακό προσανατολισμό απαιτούν καινοτομία στα βίντεο. Οι νεότεροι καταναλωτές, οι υψηλά αμειβόμενοι και όσοι είναι πιο άνετοι με την ψηφιακή τεχνολογία ενδιαφέρονται περισσότερο για βίντεο επόμενης γενιάς. Η γενιά Z οδηγεί την καμπύλη με το 93% να επιθυμεί εξατομικευμένα και διαδραστικά βίντεο από τις μάρκες. Ακριβώς πίσω τους βρίσκονται οι υψηλά αμειβόμενοι (86% – 88%) και οι καταναλωτές που έχουν προτεραιότητα στην ψηφιακή τεχνολογία (85% – 86%).

«Το μήνυμα των καταναλωτών είναι ηχηρό και σαφές: περιμένουν από τις εταιρείες να υιοθετήσουν λύσεις βίντεο επόμενης γενιάς και θα τιμωρήσουν όσους δεν το κάνουν», σχολίασε ο Yotam Ben Ami, Idomoo CMO. «Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για βασικές ομάδες πληθυσμού, όπως η Gen Z, οι millennials, οι υψηλόμισθοι και οι ψηφιακά πρώτοι καταναλωτές, οι οποίοι δείχνουν σταθερά υψηλότερες προσδοκίες για προηγμένες λύσεις βίντεο και μια ισχυρότερη τάση να αναστατώνονται όταν οι μάρκες δεν τις προσφέρουν».

Πηγή: advanced-television.com

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Ομοαξονικά καλώδια Kathrein για αξιοπιστία, αποδοτικότητα και ανθεκτικότητα
Η σύνδεση δεν είναι απλώς τεχνολογία – είναι θέμα εμπιστοσύνης. Σε έναν κόσμο όπου η ποιότητα του σήματος και η σταθερότητα της μετάδοσης είναι κρίσιμη, τα καλώδια Kathrein προσφέρουν απόλυτη αξιοπι…
PROMAX TV Explorer NG
Είναι πλέον διαθέσιμο από την IDComs το πλήρες manual σε αρχείο PDF, για τον νέο επαναστατικό αναλυτή TV Explorer NG της PROMAX. Το συγκεκριμένο manual διαθέτει πάνω από 120 σελίδες με αναλυτικές πε…
ALE UC Solution
Η υβριδική εργασία αυξάνεται με ραγδαίο ρυθμό. Οι εργαζόμενοι εργάζονται και επικοινωνούν από όπου και αν βρίσκονται, χωρίς να κρίνεται απαραίτητη η φυσική παρουσία στον ίδιο χώρο. Με τη λύση ενοποι…
Akuvox Self-Organizing Network
Η Akuvox παρουσιάζει μια καινοτόμα προσέγγιση στον έλεγχο πρόσβασης για πολυκατοικίες και gated communities, με τη λύση Self-Organizing Network, σχεδιασμένη για να προσφέρει ευκολία, αποδοτικότητα κ…
EDISION διπλές πρίζες TV/R-SAT
Μια εξαιρετική νέα σειρά πριζών τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σήματος και αξεσουάρ είναι άμεσα διαθέσιμη από την EDISION. Οι πρίζες σχεδιάζονται και κατασκευάζονται από την EDISION, διαθέτουν εξαιρετ…
Multimedia Perspectives / Fagor COMPACT ROT 310C & ROR 260C
Η σειρά COMPACT της Multimedia Perspectives / Fagor περιλαμβάνει τον οπτικό πομπό ROT 310C και τον οπτικό δέκτη ROR 260C με ισχυρά χαρακτηριστικά και υψηλή αξιοπιστία, ενώ να σημειωθεί ότι τα παραπά…
Ομοαξονικά καλώδια της Multimedia Perspectives / Fagor
Στη νέα διευρυμένη γκάμα προϊόντων της IDComs συμπεριλαμβάνεται ένα σύνολο ιδιαίτερα αξιόλογων ομοαξονικών καλωδίων για όλες τις εφαρμογές λήψης και διανομής επίγειων και δορυφορικών τηλεοπτικών σημ…
Yeastar TB Series BRI VoIP Gateway
Η σειρά TB της Yeastar περιλαμβάνει τα TB200 και TB400, δύο συμπαγείς και αξιόπιστες αυτόνομες πύλες (gateways) VoIP που μετατρέπουν τις γραμμές ISDN BRI σε VoIP, επιτρέποντας σε επιχειρήσεις να ενσ…
Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall
Η συνδεσιμότητα είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοξενίας και το Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall δίνει τη λύση που κάθε ξενοδόχος χρειάζεται. Με τεχνολογία Wi-Fi 6 AX3000 και ταχύτητες έως 2.974Mbps…
Televes 552220 ενισχυτής γραμμής 3 εξόδων
O Televes 552220 είναι ένας ενισχυτής γραμμής τηλεοπτικού σήματος κατάλληλος για διαμερίσματα, με 3 εξόδους και αυτόματη αποκοπή παρεμβολών 5G / LTE. Διαθέτει 2 κύριες εξόδους και 1 για μία τοπική T…
TP-Link Omada OC220
Η σειρά εξειδικευμένων επιχειρηματικών λύσεων της TP-Link, Omada, μόλις κυκλοφόρησε τον OC220, έναν νέο ελεγκτή υλικού με 2,6 φορές ταχύτερη εκκίνηση από τον ελεγκτή προηγούμενης γενιάς. Μικρό κουτί…
Audien W-990B & W-176
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των ηχείων W-990B μαζί με την κονσόλα χειρισμού W-176 της Audien, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργούν ένα ολοκληρωμένο σετ ήχου, ιδανικό…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, Ιανουάριος 2026
Το νέο τεύχος Ιανουαρίου 2026 του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας.  Θέματα Τεύ…
SAT & ZAP, Ιανουάριος 2026
Για πρώτη φορά, είδα ελεύθερη μετάδοση ισραηλινών καναλιών του πακέτου ΥΕS (δύσκολου στα ΒΔ)! Στα αξιόλογα, στις 13 Ανατολικά το αγγλόφωνο CNBC Europe και το νέο ιταλικό κανάλι για την ποδηλασία. Αξ…
Εφαρμογές ευθυγράμμισης δορυφορικού κατόπτρου
Η δορυφορική λήψη παραμένει για πολλούς το αγαπημένο τους χόμπι, που κρατάει ζωντανό το ενδιαφέρον τους να αναζητούν στον ορίζοντα νέα τηλεοπτικά κανάλια από διάφορες χώρες του πλανήτη. Η ταράτσα στ…
«Η τεχνολογία είναι πάνω απ’ όλα ανθρώπινη υπόθεση»
Σε έναν κόσμο που αλλάζει με ταχύτητα, η τεχνολογία δεν είναι πια πολυτέλεια, είναι η δύναμη που ενώνει ανθρώπους, απλοποιεί διαδικασίες και δημιουργεί νέες εμπειρίες. Από την πρώτη στιγμή, η Par…
EDISION HDMI Modulator 3in1 mini loop
Ο ολοκαίνουργιος ψηφιακός διαμορφωτής της EDISION δοκιμάστηκε στο εργαστήριο της Ψηφιακής Τηλεόρασης για το τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για τον HDMI Modulator 3in1 mini loop, έναν ψηφιακό μονοκ…
Audien W-990B & W-176
Η Audien παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο σετ ηχητικού συστήματος, που είναι ευέλικτο στην εγκατάσταση και εύκολο στον χειρισμό του. Το σετ αυτό αποτελείται από τα ηχεία W-990B και την κονσόλα W-176, τα…
Amiko Mini Combo FTA
Τον τελευταίο δέκτη που κυκλοφόρησε η Amiko δοκιμάσαμε για αυτόν τον μήνα στο εργαστήριο της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για τον Mini Combo FTA, έναν οικονομικό δέκτη με ανάλυση Full HD, που όχι…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.