Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Μικραίνει ο κύκλος αντικατάστασης των τηλεοράσεων
Τα ευρήματα της ετήσιας έρευνας NPD DisplaySearch Global Replacement Study, δείχνουν ότι πέρυσι ο ετήσιος κύκλος αντικατάστασης των τηλεοράσεων μειώθηκε από τα 8,4 στα 6,9 χρόνια παγκοσμίως. Σύμφωνα με την μελέτη υπάρχουν διάφοροι λόγοι που ενισχύουν αυτή την τάση, που περιλαμβάνουν τις μειώσεις στις τιμές, τη μεγαλύτερη διαθεσιμότητα διάφορων μεγεθών τηλεοράσεων και την επιθυμία για την απόκτηση της τελευταίας τεχνολογίας.
Η μελέτη ανέλυσε την πρόθεση αγοράς των καταναλωτών σε 14 διαφορετικές αγορές. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το επόμενο έτος το 31% των νοικοκυριών σχεδιάζει να αντικαταστήσει την τηλεόραση του, ενώ το 22% σχεδιάζει την αγορά ακόμα μίας νέας τηλεόρασης.
Ο πιο σημαντικός παράγοντας που βοηθά την τάση για την αντικατάσταση της τηλεόρασης σε όλες σχεδόν τις χώρες, είναι η επιθυμία για μεγαλύτερο μέγεθος, ενώ ακολουθεί η επιθυμία για αγορά επίπεδης τηλεόρασης με βελτιωμένη ποιότητα εικόνας. Αν και η τιμή δεν βρίσκεται ανάμεσα στους τρεις κυριότερους λόγους που οδηγούν στις πρόσφατες αντικαταστάσεις των τηλεοράσεων, η μελέτη δείχνει ότι έχει σημαντική επίπτωση στην λήψη της τελικής απόφασης για νέα αγορά. Έτσι η τιμολόγηση μπορεί να αποτελέσει βασικό μοχλό για την αύξηση της διείσδυσης των επίπεδων τηλεοράσεων (με την αντικατάσταση των CRT) και της μείωσης του κύκλου αντικατάστασης (αντικατάσταση παλαιότερων επίπεδων τηλεοράσεων με νέες – επίσης επίπεδες – τηλεοράσεις).
Τα βασικά ευρήματα της έρευνας NPD DisplaySearch Global Replacement Study είναι:
-Η αλλαγή κατοικίας – που κάποτε θεωρούνταν σημαντικός λόγος αντικατάστασης – δεν επηρεάζει ιδιαίτερα τις αντικαταστάσεις των τηλεοράσεων σε όλες τις αγορές της έρευνας.
– Σε εννέα αγορές η διείσδυση των επίπεδων τηλεοράσεων (flat panel) ξεπερνά τα 50%, ενώ υπάρχουν πέντε αγορές όπου το 40% των νοικοκυριών έχει μόνο τηλεόραση CRT.
– Η μέση ηλικία της βασικής συσκευής τηλεόρασης του νοικοκυριού κυμαίνεται από 4 – 7 έτη, με την Ινδία να έχει τις παλαιότερες τηλεοράσεις με ηλικία 6,7 έτη, και τις αστικές περιοχές της Κίνας τις νεώτερες με μέση ηλικία 3,5 έτη.
– Τα νοικοκυριά των αναδυόμενων αγορών, όπως της Ρωσίας, Βραζιλίας, Μεξικού και Κίνας, έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να σχεδιάζουν την αντικατάσταση ή την αγορά μιας νέας τηλεόρασης, από τα νοικοκυριά της Ευρώπης και των ΗΠΑ.
– Πάνω από το 40% των νοικοκυριών της Κίνας σχεδιάζουν την αντικατάσταση της επίπεδης τηλεόρασης πρώτης γενιάς. Το ποσοστό είναι αντίστοιχο με αυτό των ώριμων αγορών.
– Οι τηλεοράσεις διαστάσεων 32 ιντσών είναι αυτές που έχουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις στις περισσότερες αναδυόμενες αγορές, ενώ στις ώριμες αγορές κυριαρχούν οι τηλεοράσεις των 40 – 44 ιντσών.
Πηγή: advanced-television.com
Τα ευρήματα της ετήσιας έρευνας NPD DisplaySearch Global Replacement Study, δείχνουν ότι πέρυσι ο ετήσιος κύκλος αντικατάστασης των τηλεοράσεων μειώθηκε από τα 8,4 στα 6,9 χρόνια παγκοσμίως. Σύμφωνα με την μελέτη υπάρχουν διάφοροι λόγοι που ενισχύουν αυτή την τάση, που περιλαμβάνουν τις μειώσεις στις τιμές, τη μεγαλύτερη διαθεσιμότητα διάφορων μεγεθών τηλεοράσεων και την επιθυμία για την απόκτηση της τελευταίας τεχνολογίας.
Η μελέτη ανέλυσε την πρόθεση αγοράς των καταναλωτών σε 14 διαφορετικές αγορές. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το επόμενο έτος το 31% των νοικοκυριών σχεδιάζει να αντικαταστήσει την τηλεόραση του, ενώ το 22% σχεδιάζει την αγορά ακόμα μίας νέας τηλεόρασης.
Ο πιο σημαντικός παράγοντας που βοηθά την τάση για την αντικατάσταση της τηλεόρασης σε όλες σχεδόν τις χώρες, είναι η επιθυμία για μεγαλύτερο μέγεθος, ενώ ακολουθεί η επιθυμία για αγορά επίπεδης τηλεόρασης με βελτιωμένη ποιότητα εικόνας. Αν και η τιμή δεν βρίσκεται ανάμεσα στους τρεις κυριότερους λόγους που οδηγούν στις πρόσφατες αντικαταστάσεις των τηλεοράσεων, η μελέτη δείχνει ότι έχει σημαντική επίπτωση στην λήψη της τελικής απόφασης για νέα αγορά. Έτσι η τιμολόγηση μπορεί να αποτελέσει βασικό μοχλό για την αύξηση της διείσδυσης των επίπεδων τηλεοράσεων (με την αντικατάσταση των CRT) και της μείωσης του κύκλου αντικατάστασης (αντικατάσταση παλαιότερων επίπεδων τηλεοράσεων με νέες – επίσης επίπεδες – τηλεοράσεις).
Τα βασικά ευρήματα της έρευνας NPD DisplaySearch Global Replacement Study είναι:
-Η αλλαγή κατοικίας – που κάποτε θεωρούνταν σημαντικός λόγος αντικατάστασης – δεν επηρεάζει ιδιαίτερα τις αντικαταστάσεις των τηλεοράσεων σε όλες τις αγορές της έρευνας.
– Σε εννέα αγορές η διείσδυση των επίπεδων τηλεοράσεων (flat panel) ξεπερνά τα 50%, ενώ υπάρχουν πέντε αγορές όπου το 40% των νοικοκυριών έχει μόνο τηλεόραση CRT.
– Η μέση ηλικία της βασικής συσκευής τηλεόρασης του νοικοκυριού κυμαίνεται από 4 – 7 έτη, με την Ινδία να έχει τις παλαιότερες τηλεοράσεις με ηλικία 6,7 έτη, και τις αστικές περιοχές της Κίνας τις νεώτερες με μέση ηλικία 3,5 έτη.
– Τα νοικοκυριά των αναδυόμενων αγορών, όπως της Ρωσίας, Βραζιλίας, Μεξικού και Κίνας, έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να σχεδιάζουν την αντικατάσταση ή την αγορά μιας νέας τηλεόρασης, από τα νοικοκυριά της Ευρώπης και των ΗΠΑ.
– Πάνω από το 40% των νοικοκυριών της Κίνας σχεδιάζουν την αντικατάσταση της επίπεδης τηλεόρασης πρώτης γενιάς. Το ποσοστό είναι αντίστοιχο με αυτό των ώριμων αγορών.
– Οι τηλεοράσεις διαστάσεων 32 ιντσών είναι αυτές που έχουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις στις περισσότερες αναδυόμενες αγορές, ενώ στις ώριμες αγορές κυριαρχούν οι τηλεοράσεις των 40 – 44 ιντσών.
Πηγή: advanced-television.com