Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Νέο χτύπημα για τη πολωνική δορυφορική πλατφόρμα nc+
Το πολωνικό ραδιοτηλεοπτικό συμβούλιο KRRIT υποστηρίζει την έρευνα της αρχής ανταγωνισμού UOKIK για τη νέα δορυφορική συνδρομητική πλατφόρμα nc+. Σε δήλωση που υπογράφεται από τον Jan Dworak, επικεφαλής του συμβουλίου, το KRRIT λέει ότι οι μονομερείς αλλαγές στα συμβόλαια των πελατών των Canal+ Cyfrowy και ITI Neovision (η πλατφόρμα nc+ δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση των Cyfra+ και n αντίστοιχα) δεν έλαβαν υπόψη τις ανάγκες των πελατών καθώς και τις κοινωνικές προσδοκίες και την πλουραλιστική χρήση του περιεχομένου των ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης. Με αυτό το σκεπτικό το KRRIT υποστηρίζει την απόφαση της UOKIK να ξεκινήσει μία έρευνα για τις συγκεκριμένες πράξεις.
Λέει επίσης ότι το KRRIT αναγνωρίζει την ανάγκη δημιουργίας μίας καταναλωτικής αγοράς για τις συνδρομητικές τηλεοπτικές υπηρεσίες που θα προσφέρει περισσότερες επιλογές στα πακέτα των προγραμμάτων, καθώς και θα επιτρέπει στον καθένα να επιλέγει τη σειρά με την οποία θα λαμβάνει τα προγράμματα.
Το KRRIT αναφέρεται επίσης στη σελίδα για το nc+ στο Facebook από τον Anty, που διαμαρτύρεται για τη νέα δορυφορική πλατφόρμα, η οποία σε λίγο χρόνο κατόρθωσε να έχει 65.000 μέλη.
Η είδηση για την ενέργεια του KRRIT έρχεται τη στιγμή που η nc+ έχει ξοδέψει 14,7 εκατομμύρια Ζλότι (3,6 εκατομμύρια ευρώ) σε μία εντατική διαφημιστική καμπάνια, που ξεκίνησε δύο εβδομάδες πριν από την επίσημη έναρξη της πλατφόρμας, στις 21 Μαρτίου.
Πηγή: broadbandtvnews.com
Το πολωνικό ραδιοτηλεοπτικό συμβούλιο KRRIT υποστηρίζει την έρευνα της αρχής ανταγωνισμού UOKIK για τη νέα δορυφορική συνδρομητική πλατφόρμα nc+. Σε δήλωση που υπογράφεται από τον Jan Dworak, επικεφαλής του συμβουλίου, το KRRIT λέει ότι οι μονομερείς αλλαγές στα συμβόλαια των πελατών των Canal+ Cyfrowy και ITI Neovision (η πλατφόρμα nc+ δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση των Cyfra+ και n αντίστοιχα) δεν έλαβαν υπόψη τις ανάγκες των πελατών καθώς και τις κοινωνικές προσδοκίες και την πλουραλιστική χρήση του περιεχομένου των ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης. Με αυτό το σκεπτικό το KRRIT υποστηρίζει την απόφαση της UOKIK να ξεκινήσει μία έρευνα για τις συγκεκριμένες πράξεις.
Λέει επίσης ότι το KRRIT αναγνωρίζει την ανάγκη δημιουργίας μίας καταναλωτικής αγοράς για τις συνδρομητικές τηλεοπτικές υπηρεσίες που θα προσφέρει περισσότερες επιλογές στα πακέτα των προγραμμάτων, καθώς και θα επιτρέπει στον καθένα να επιλέγει τη σειρά με την οποία θα λαμβάνει τα προγράμματα.
Το KRRIT αναφέρεται επίσης στη σελίδα για το nc+ στο Facebook από τον Anty, που διαμαρτύρεται για τη νέα δορυφορική πλατφόρμα, η οποία σε λίγο χρόνο κατόρθωσε να έχει 65.000 μέλη.
Η είδηση για την ενέργεια του KRRIT έρχεται τη στιγμή που η nc+ έχει ξοδέψει 14,7 εκατομμύρια Ζλότι (3,6 εκατομμύρια ευρώ) σε μία εντατική διαφημιστική καμπάνια, που ξεκίνησε δύο εβδομάδες πριν από την επίσημη έναρξη της πλατφόρμας, στις 21 Μαρτίου.
Πηγή: broadbandtvnews.com