Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 199
TM 721
sec162
satpraxis 2022
AC25
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

28 Απριλίου 2020 14:44

Νέο webinar από την Plushost.gr – Εγκατάλειψη καλαθιού: λύσεις και συμβουλές για άμεσα κέρδη

23418d7e10b6ae0e7f612914bc156f77 XL 861857f3

Στις προφανείς αλλά και βαθύτερες αιτίες για τις οποίες οι e-shoppers εγκαταλείπουν το καλάθι τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα στο οποίο πλοηγήθηκαν, θα επιχειρήσει να ρίξει “φως” το νέο webinar που διοργανώνει την ερχόμενη Τετάρτη, 5 Μαΐου (ώρα 5 μ.μ.) η εταιρεία Plushost.gr με τίτλο: «Εγκατάλειψη καλαθιού: λύσεις…

Γιατί οι e-shoppers εγκαταλείπουν συχνά το καλάθι τους; 

Στις προφανείς αλλά και βαθύτερες αιτίες για τις οποίες οι e-shoppers εγκαταλείπουν το καλάθι τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα στο οποίο πλοηγήθηκαν, θα επιχειρήσει να ρίξει “φως” το νέο webinar που διοργανώνει την ερχόμενη Τετάρτη, 5 Μαΐου (ώρα 5 μ.μ.) η εταιρεία Plushost.gr με τίτλο: «Εγκατάλειψη καλαθιού: λύσεις και συμβουλές για άμεσα κέρδη».

 Στο panel των ομιλητών θα συμμετέχουν οι εξής: Θανάσης Καμέας, Founder/CEO – Plushost.gr, Φώτης Ρήγας, Commercial Director –Plushost.gr, Παναγιώτης Μελισσαρόπουλος, Co-Founder, COO –moosend.com και η Εύη Κουκορέμπα, Head of Business Development – socital.com ενώ τη συζήτηση θα συντονίσει η Σόνια Χαϊμαντά,  Δημοσιογράφος, Διδάσκουσα (Π.Δ. 407) στο τμήμα Επικοινωνίας & ΜΜΕ του ΕΚΠΑ. Για εγγραφές πατήστε ΕΔΩ. Υποστηρικτές και Χορηγοί Επικοινωνίας είναι το Direction Business Network, το e-businessworld, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ), η  Mossend, η Socital, το Kelkoogroup και η ContactPigeon.

Αξίζει να σημειωθεί ότι βασική αφορμή για την πραγματοποίηση του webinar αποτέλεσαν τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας για το ηλεκτρονικό εμπόριο με τίτλο “Οι προκλήσεις για το e-commerce και η επόμενη ημέρα” που διεξήχθη από την εταιρεία Plushost.gr σύμφωνα με την οποία  η εκτόξευση της επισκεψιμότητας που παρατηρήθηκε την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου οδήγησε και στην αύξηση της εγκατάλειψης του καλαθιού από τους επισκέπτες.

 Πιο συγκεκριμένα, το 10,07% (29) παρατηρούν ότι αυξήθηκε πάνω από 60%, το 29,86% (86) ότι η αύξηση περιορίστηκε έως +60%, το 28,13% (81) ότι παρέμεινε σταθερή, το 17,36% (50) ότι μειώθηκε έως και 60% ενώ το 13,58% (42) ότι μειώθηκε πάνω από 60%.

Κατά τα άλλα το επίμαχο webinar με τίτλο “Οι προκλήσεις για το e-commerce και η επόμενη ημέρα” κατέληξε στα εξής συμπεράσματα:

  • Η πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων προβλέπουν θετικές εξελίξεις στο Ε-Commerce την “επόμενη ημέρα” της κρίσης της πανδημίας.
  • Αποτυπώθηκε αύξηση του Ε-commerce σε ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά στην πλειονότητα των κλάδων.
  • Παρατηρείται αύξηση της ηλικιακής ομάδας που αγοράζει online ενισχύοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο από μερίδα του πληθυσμού που είχαν χαλαρή σχέση με το e-shopping και πλέον αισθάνονται λιγότερο φόβο και δυσπιστία.
  • Παρατηρήθηκαν αστοχίες και καθυστερήσεις στην παράδοση των παραγγελιών από τις εταιρείες courier.
  • Ενισχύθηκε η χρήση χρεωστικών και πιστωτικών καρτών στις online αγορές.
  • Είναι η κατάλληλη στιγμή να γίνει σωστός επαναπροσδιορισμός των διαδικασιών και του τρόπου με τον οποίο λειτουργούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα προκειμένου να διορθώσουν τα λάθη τους και να θέσουν τις σωστές βάσεις αξιοποιώντας σωστά τις ευκαιρίες ανάπτυξης που παρέχονται.
  • Η σωστή προώθηση, εκτός από τις πωλήσεις, στοχεύσει και στην ενίσχυση του branding ενώ προσελκύει νέους ή επαναλαμβανόμενους χρήστες. Επομένως η μείωση του budget δημιουργεί απώλειες που δύσκολα θα “καλυφθούν” έναντι του ανταγωνισμού.
  • Λόγω της αύξησης των χρηστών στην αλληλεπίδραση με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, η χρονική συγκυρία  αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για την ανάπτυξη του E-Commerce με την προϋπόθεση να αξιοποιηθεί σωστά από τους επιχειρηματίες ώστε να χτιστούν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους χρήστες οι οποίες πρέπει να διατηρηθούν και να ενισχυθούν και την “επόμενη ημέρα”.
  • Ενισχύεται σε πολύ μεγάλο βαθμό το mobile commerce κάτι το οποίο θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη για την περαιτέρω επένδυση στην ανάπτυξη εφαρμογών και λειτουργιών που θα βελτιστοποιήσoυν την εμπειρία των χρηστών μέσα από τις κινητές συσκευές.
  • Παρέχεται η ευκαιρία στα ηλεκτρονικά καταστήματα να βελτιώσουν τις υπηρεσίες που αποτελούν το τυφλό σημείο του E-Commerce κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των online αγοραστών και ενισχύοντας περαιτέρω την πιστότητά τους.   
  • Τα οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα που προέκυψαν από τα capital control και τη πανδημία του COVID 19 οδήγησαν σε μια ταχύτερη ανάπτυξη του E-Commerce.
  • Το E-Commerce ενισχύθηκε από την αύξηση των αγορών που πραγματοποιούνται από τους παραδοσιακούς online αγοραστές που τοποθετούνται ηλικιακά στο φάσμα των 35-50 ετών ενώ επιπλέον κέρδισε καινούργιο κοινό από τα μεγαλύτερης ηλικίας άτομα που θα συνεχίσουν να αγοράζουν online.
  • Πρέπει τα ηλεκτρονικά καταστήματα να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση μέσα από τις  τηλεφωνικές τους υπηρεσίες ώστε να προσφέρουν την απαραίτητη στήριξη σε νέους χρήστες που δεν είναι εξοικειωμένοι με την Τεχνολογία.
  • Θα πρέπει αξιοποιηθούν σωστά οι τεχνικές επαναληπτικού marketing ώστε τα ηλεκτρονικά καταστήματα να αυξήσουν τις αποδόσεις τους, εκμεταλλευόμενα τα νέα κοινά που δημιουργούνται.
  • Τα ηλεκτρονικά καταστήματα πρέπει να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία εξυπηρέτησης και τους χρόνους αποστολής, ώστε να παρέχουν σωστή πληροφόρηση για τις παραγγελίες και τα αποθέματα.
  • Τα ηλεκτρονικά καταστήματα, εκμεταλλευόμενα τις πωλήσεις σε προϊόντα πρώτης ανάγκης, μπορούν να προσφέρουν επιπλέον εκπτώσεις στα υπόλοιπα προϊόντα ώστε να αυξηθούν οι πωλήσεις.
  • Από τις στατιστικές μελέτες προέκυψε το συμπέρασμα ότι ο μέσος Έλληνας χρήστης είναι πλέον αρκετά εξοικειωμένος και συγκρίνεται ισάξια με τους χρήστες των άλλων χωρών ενώ επέδειξε μια μη αναμενόμενη ωριμότητα στο E-Commerce.
  • Οι προτιμήσεις των online αγοραστών σε σχέση με τα προϊόντα είναι παρόμοιες  σε όλη την Ευρώπη.  
  • Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των online πελατών είναι παρόμοια σε όλες τις χώρες της Ευρώπης αλλά διαφοροποιούνται τα οικονομικά χαρακτηριστικά (τζίρος, Μ.Ο. καλαθιού, επαναληψιμότητα) γεγονός που οφείλεται στο μικρότερο οικονομικό υπόβαθρο των Ελλήνων.
  • Θα πρέπει μέσα από τα ηλεκτρονικά καταστήματα να αναδεικνύεται η θετικότητα της “επόμενης ημέρας” μέσα από τα είδη των προϊόντων και τα ευχάριστα banner.     

Περισσότερες πληροφορίες

Info: Η Plushost.gr αποτελεί μια από τις πλέον εξειδικευμένες εταιρείες στο χώρο του e-commerce στην Ελλάδα. Ιδρυτής και ceo είναι ο Θανάσης Καμέας. Η εξέλιξη και η ωρίμανση της εταιρείας ακολούθησε την πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα, καθώς ήδη μετράει 16 χρόνια λειτουργίας.

Η Plushost.gr προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες και εργαλεία και έχει οδηγήσει στην επιτυχία περισσότερες από 700 επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, πανελλαδικά. Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στα Τρίκαλα, την ελληνική πόλη της Τεχνολογίας, ενώ στο δυναμικό της ανήκουν 32 εξειδικευμένα στελέχη. Είναι πιστοποιημένη συνεργάτης της Google, της CS.CART, μέλος του Greca και της ΕΠΑΜ. Στο πελατολόγιό της περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι εξής εταιρείες: Pandora, pancar, Buldoza, SportGallery, FootballPro, Georg Jensen, e-oro.gr, House of Jewels, Central Pharmacy, Parapharmacie.gr, coffees.gr, e-wish, e-dructer και spm network.

Το επόμενο webinar θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 6/5 (ώρα 5 μ.μ.). Για εγγραφές πατήστε ΕΔΩ.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής γραμμής L269
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, μετά τους ενισχυτές κεραίας θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών γραμμής. Οι ενισχυτές γραμμής διατίθενται σε τέσσερις κατηγορίες. Ο καθένας έχει τα…
IKUSI by FAGOR IPolo SIT 402/422
Η σειρά IPolo SIT της IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει 2 μοντέλα SAT to IP Streamers για rack 19”, προκειμένου να επιτυγχάνεται διανομή δορυφορικών καναλιών σε δίκτυο Ethernet. Πρόκειται για τα μοντέλα S…
TP-Link Omada EAP772-Outdoor
Το νέο σημείο πρόσβασης EAP772-Outdoor από τη σειρά Omada της TP-Link παρέχει μια λύση δικτύου Wi-Fi που είναι ευέλικτη, στιβαρή, εύκολη στην ανάπτυξη και διαχειρίσιμη. Είναι σχεδιασμένο για εγκατάσ…
IKUSI by FAGOR IPolo TIT 402/422
Η σειρά IPolo TIT της IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει 2 μοντέλα TER to IP Streamers για rack 19”, προκειμένου να επιτυγχάνεται διανομή επίγειων ψηφιακών καναλιών σε δίκτυο Ethernet. Πρόκειται για τα μον…
Prolink PLT-288B
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της νέας σειράς καλωδίων PLT-288B της Prolink. Πρόκειται για νέας γενιάς ενεργά οπτικά καλώδια HDMI σε HDMI με βύσματα 24 επίχρυσων επαφών, τα οπο…
IKUSI by FAGOR STT 8000
Η IKUSI by FAGOR έχει παρουσιάσει 4 ιδιαίτερα ενδιαφέροντα μοντέλα Transmodulators της σειράς STT 8000, για αλλαγή διαμόρφωσης από DVB-S/S2 QPSK/8PSK σε DVB-T COFDM στην μπάντα 47-862 MHz. Τα μοντέλ…
IKUSI by FAGOR IPolo SIT 402/422
Η σειρά IPolo SIT της IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει 2 μοντέλα SAT to IP Streamers για rack 19”, προκειμένου να επιτυγχάνεται διανομή δορυφορικών καναλιών σε δίκτυο Ethernet. Πρόκειται για τα μοντέλα S…
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής γραμμής Mini Line
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, μετά τους ενισχυτές κεραίας θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών γραμμής. Οι ενισχυτές γραμμής διατίθενται σε τέσσερις κατηγορίες. Ο καθένας έχει τα…
Akubela HyPanel Lux Knob
Η τελευταία καινοτομία της Akubela, το HyPanel Lux Knob συνδυάζει κορυφαία τεχνολογία με εκλεπτυσμένο σχεδιασμό, προσφέροντας μια νέα διάσταση στην εμπειρία του έξυπνου κτιρίου. Σε μια εποχή όπου η…
Ekselans ODU LTE 4G router
Στην Ελλάδα υπάρχουν πολυάριθμα μικρά ξενοδοχεία, αλλά και ενοικιαζόμενα δωμάτια για τις περιόδους των διακοπών και όχι μόνο. Μία ιδιαίτερα σημαντική υπηρεσία που πρέπει να παρέχει κάθε μικρό ξενοδο…
Grandstream GRP2610(P)
Η τεχνολογία συνεχίζει να εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς, και όλες οι επιχειρήσεις που βασίζονται στην επικοινωνία αναζητούν λύσεις που θα βοηθήσουν στο να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Ένα από τα π…
Promax MD-200C
Η Promax – εκτός από κορυφαία πεδιόμετρα – παράγει μία ευρεία γκάμα οργάνων μέτρησης για όλες τις εφαρμογές. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το ψηφιακό επιτραπέζιο πολύμετρο MD-200C, το οποίο φέ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Μαΐου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Μαΐου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «…
Salonica Electronix 2025
Σάββατο 15 και Κυριακή 16 Μαρίου 2025, στο Porto Palace Hotel Thessaloniki διεξήχθη το μεγαλύτερο event της αγοράς συστημάτων ασφαλείας, τηλεόρασης, δικτύων και τεχνολογίας ξενοδοχείων για το 2025…
Sat & Zap, Μάιος 2025
Ο ισχυρός Astra 1P στις 19.2 ανατολικά έχει ήδη αντικαταστήσει πλήρως τον παλιό 1ΚR και μερικώς τον 1Μ. Αρκετά εύκολη και η λήψη των ρωσικών καναλιών στις 80 ανατολικά. 3 Sat HD Astra 1P – 19…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.