Skip to main content
28 Απριλίου 2020 13:44

Νέο webinar από την Plushost.gr – Εγκατάλειψη καλαθιού: λύσεις και συμβουλές για άμεσα κέρδη

image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2F23418d7e10b6ae0e7f612914bc156f77 XL

Στις προφανείς αλλά και βαθύτερες αιτίες για τις οποίες οι e-shoppers εγκαταλείπουν το καλάθι τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα στο οποίο πλοηγήθηκαν, θα επιχειρήσει να ρίξει “φως” το νέο webinar που διοργανώνει την ερχόμενη Τετάρτη, 5 Μαΐου (ώρα 5 μ.μ.) η εταιρεία Plushost.gr με τίτλο: «Εγκατάλειψη καλαθιού: λύσεις…

Γιατί οι e-shoppers εγκαταλείπουν συχνά το καλάθι τους; 

Στις προφανείς αλλά και βαθύτερες αιτίες για τις οποίες οι e-shoppers εγκαταλείπουν το καλάθι τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα στο οποίο πλοηγήθηκαν, θα επιχειρήσει να ρίξει “φως” το νέο webinar που διοργανώνει την ερχόμενη Τετάρτη, 5 Μαΐου (ώρα 5 μ.μ.) η εταιρεία Plushost.gr με τίτλο: «Εγκατάλειψη καλαθιού: λύσεις και συμβουλές για άμεσα κέρδη».

 Στο panel των ομιλητών θα συμμετέχουν οι εξής: Θανάσης Καμέας, Founder/CEO – Plushost.gr, Φώτης Ρήγας, Commercial Director –Plushost.gr, Παναγιώτης Μελισσαρόπουλος, Co-Founder, COO –moosend.com και η Εύη Κουκορέμπα, Head of Business Development – socital.com ενώ τη συζήτηση θα συντονίσει η Σόνια Χαϊμαντά,  Δημοσιογράφος, Διδάσκουσα (Π.Δ. 407) στο τμήμα Επικοινωνίας & ΜΜΕ του ΕΚΠΑ. Για εγγραφές πατήστε ΕΔΩ. Υποστηρικτές και Χορηγοί Επικοινωνίας είναι το Direction Business Network, το e-businessworld, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ), η  Mossend, η Socital, το Kelkoogroup και η ContactPigeon.

Αξίζει να σημειωθεί ότι βασική αφορμή για την πραγματοποίηση του webinar αποτέλεσαν τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας για το ηλεκτρονικό εμπόριο με τίτλο “Οι προκλήσεις για το e-commerce και η επόμενη ημέρα” που διεξήχθη από την εταιρεία Plushost.gr σύμφωνα με την οποία  η εκτόξευση της επισκεψιμότητας που παρατηρήθηκε την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου οδήγησε και στην αύξηση της εγκατάλειψης του καλαθιού από τους επισκέπτες.

 Πιο συγκεκριμένα, το 10,07% (29) παρατηρούν ότι αυξήθηκε πάνω από 60%, το 29,86% (86) ότι η αύξηση περιορίστηκε έως +60%, το 28,13% (81) ότι παρέμεινε σταθερή, το 17,36% (50) ότι μειώθηκε έως και 60% ενώ το 13,58% (42) ότι μειώθηκε πάνω από 60%.

Κατά τα άλλα το επίμαχο webinar με τίτλο “Οι προκλήσεις για το e-commerce και η επόμενη ημέρα” κατέληξε στα εξής συμπεράσματα:

  • Η πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων προβλέπουν θετικές εξελίξεις στο Ε-Commerce την “επόμενη ημέρα” της κρίσης της πανδημίας.
  • Αποτυπώθηκε αύξηση του Ε-commerce σε ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά στην πλειονότητα των κλάδων.
  • Παρατηρείται αύξηση της ηλικιακής ομάδας που αγοράζει online ενισχύοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο από μερίδα του πληθυσμού που είχαν χαλαρή σχέση με το e-shopping και πλέον αισθάνονται λιγότερο φόβο και δυσπιστία.
  • Παρατηρήθηκαν αστοχίες και καθυστερήσεις στην παράδοση των παραγγελιών από τις εταιρείες courier.
  • Ενισχύθηκε η χρήση χρεωστικών και πιστωτικών καρτών στις online αγορές.
  • Είναι η κατάλληλη στιγμή να γίνει σωστός επαναπροσδιορισμός των διαδικασιών και του τρόπου με τον οποίο λειτουργούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα προκειμένου να διορθώσουν τα λάθη τους και να θέσουν τις σωστές βάσεις αξιοποιώντας σωστά τις ευκαιρίες ανάπτυξης που παρέχονται.
  • Η σωστή προώθηση, εκτός από τις πωλήσεις, στοχεύσει και στην ενίσχυση του branding ενώ προσελκύει νέους ή επαναλαμβανόμενους χρήστες. Επομένως η μείωση του budget δημιουργεί απώλειες που δύσκολα θα “καλυφθούν” έναντι του ανταγωνισμού.
  • Λόγω της αύξησης των χρηστών στην αλληλεπίδραση με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, η χρονική συγκυρία  αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για την ανάπτυξη του E-Commerce με την προϋπόθεση να αξιοποιηθεί σωστά από τους επιχειρηματίες ώστε να χτιστούν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους χρήστες οι οποίες πρέπει να διατηρηθούν και να ενισχυθούν και την “επόμενη ημέρα”.
  • Ενισχύεται σε πολύ μεγάλο βαθμό το mobile commerce κάτι το οποίο θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη για την περαιτέρω επένδυση στην ανάπτυξη εφαρμογών και λειτουργιών που θα βελτιστοποιήσoυν την εμπειρία των χρηστών μέσα από τις κινητές συσκευές.
  • Παρέχεται η ευκαιρία στα ηλεκτρονικά καταστήματα να βελτιώσουν τις υπηρεσίες που αποτελούν το τυφλό σημείο του E-Commerce κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των online αγοραστών και ενισχύοντας περαιτέρω την πιστότητά τους.   
  • Τα οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα που προέκυψαν από τα capital control και τη πανδημία του COVID 19 οδήγησαν σε μια ταχύτερη ανάπτυξη του E-Commerce.
  • Το E-Commerce ενισχύθηκε από την αύξηση των αγορών που πραγματοποιούνται από τους παραδοσιακούς online αγοραστές που τοποθετούνται ηλικιακά στο φάσμα των 35-50 ετών ενώ επιπλέον κέρδισε καινούργιο κοινό από τα μεγαλύτερης ηλικίας άτομα που θα συνεχίσουν να αγοράζουν online.
  • Πρέπει τα ηλεκτρονικά καταστήματα να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση μέσα από τις  τηλεφωνικές τους υπηρεσίες ώστε να προσφέρουν την απαραίτητη στήριξη σε νέους χρήστες που δεν είναι εξοικειωμένοι με την Τεχνολογία.
  • Θα πρέπει αξιοποιηθούν σωστά οι τεχνικές επαναληπτικού marketing ώστε τα ηλεκτρονικά καταστήματα να αυξήσουν τις αποδόσεις τους, εκμεταλλευόμενα τα νέα κοινά που δημιουργούνται.
  • Τα ηλεκτρονικά καταστήματα πρέπει να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία εξυπηρέτησης και τους χρόνους αποστολής, ώστε να παρέχουν σωστή πληροφόρηση για τις παραγγελίες και τα αποθέματα.
  • Τα ηλεκτρονικά καταστήματα, εκμεταλλευόμενα τις πωλήσεις σε προϊόντα πρώτης ανάγκης, μπορούν να προσφέρουν επιπλέον εκπτώσεις στα υπόλοιπα προϊόντα ώστε να αυξηθούν οι πωλήσεις.
  • Από τις στατιστικές μελέτες προέκυψε το συμπέρασμα ότι ο μέσος Έλληνας χρήστης είναι πλέον αρκετά εξοικειωμένος και συγκρίνεται ισάξια με τους χρήστες των άλλων χωρών ενώ επέδειξε μια μη αναμενόμενη ωριμότητα στο E-Commerce.
  • Οι προτιμήσεις των online αγοραστών σε σχέση με τα προϊόντα είναι παρόμοιες  σε όλη την Ευρώπη.  
  • Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των online πελατών είναι παρόμοια σε όλες τις χώρες της Ευρώπης αλλά διαφοροποιούνται τα οικονομικά χαρακτηριστικά (τζίρος, Μ.Ο. καλαθιού, επαναληψιμότητα) γεγονός που οφείλεται στο μικρότερο οικονομικό υπόβαθρο των Ελλήνων.
  • Θα πρέπει μέσα από τα ηλεκτρονικά καταστήματα να αναδεικνύεται η θετικότητα της “επόμενης ημέρας” μέσα από τα είδη των προϊόντων και τα ευχάριστα banner.     

Περισσότερες πληροφορίες

Info: Η Plushost.gr αποτελεί μια από τις πλέον εξειδικευμένες εταιρείες στο χώρο του e-commerce στην Ελλάδα. Ιδρυτής και ceo είναι ο Θανάσης Καμέας. Η εξέλιξη και η ωρίμανση της εταιρείας ακολούθησε την πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα, καθώς ήδη μετράει 16 χρόνια λειτουργίας.

Η Plushost.gr προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες και εργαλεία και έχει οδηγήσει στην επιτυχία περισσότερες από 700 επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, πανελλαδικά. Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στα Τρίκαλα, την ελληνική πόλη της Τεχνολογίας, ενώ στο δυναμικό της ανήκουν 32 εξειδικευμένα στελέχη. Είναι πιστοποιημένη συνεργάτης της Google, της CS.CART, μέλος του Greca και της ΕΠΑΜ. Στο πελατολόγιό της περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι εξής εταιρείες: Pandora, pancar, Buldoza, SportGallery, FootballPro, Georg Jensen, e-oro.gr, House of Jewels, Central Pharmacy, Parapharmacie.gr, coffees.gr, e-wish, e-dructer και spm network.

Το επόμενο webinar θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 6/5 (ώρα 5 μ.μ.). Για εγγραφές πατήστε ΕΔΩ.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

TP-Link Omada ER706W-4G
Το ER706W-4G είναι ένα ασύρματο router της TP-Link, το οποίο παρέχει συνδεσιμότητα στο internet μέσω των κεραιών της κινητής τηλεφωνίας, με δυνατότητα υποστήριξης 4G+ Cat6. Η συσκευή διαθέτει μία υπ…
Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής κεραίας 2U30F
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή του τελευταίου μοντέλου της σειράς θωρακισμένων ενισχυτών με βύσματα F. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες…
Bridge Cable KL015 / KL016 / KL017 / KL018 / KL019
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή σειράς καλωδίων LAN μάρκας Bridge Cable, σε κουλούρες 100m. Πρόκειται για μονόκλωνα καλώδια CAT6 με πάχος καλωδίου 23AWG, τα οποία προσφέρουν αξιό…
Promax ATLaS NG
Έχει προστεθεί μία τρίτη ομάδα εκπαιδευτικών video με ελληνική περιγραφή για το πεδιόμετρο - ναυαρχίδα Promax ATLaS NG. Τα συγκεκριμένα video έχουν προστεθεί στην playlist Promax ATLaS NG - Εκπαιδευ…
Ikusi AM 321
Ο Multiband ενισχυτής AM 321 της Ikusi by Fagor, είναι ένας αυτοτροφοδοτούμενος ενισχυτής πολλαπλών ζωνών με 3 εισόδους για εσωτερικούς χώρους, προσαρμοσμένος στο LTE. Ο AM 321 (Ref. 35386) είναι κα…
Ikusi WAF 201
Ο ενισχυτής WAF 201 (Ref. 35150) είναι ένας broadband ενισχυτής υψηλής στάθμης εξόδου, ιδανικός για την ενίσχυση όλων των τηλεοπτικών καναλιών σε κεντρικές εγκαταστάσεις. Βασικά χαρακτηριστικά: •…
Η IDComs συμμετέχει στη Salonica Electronix 2025!
Στα πλαίσια της συνεχούς δυναμικής παρουσίας της IDComs σε εκθέσεις και events, η εταιρεία θα συμμετάσχει και φέτος στην έκθεση Salonica Electronix 2025, η οποία θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη…
Ruijie Reyee RG-RAP72Pro
Το RG-RAP72Pro σχεδιάστηκε για να προσφέρει ασύρματη σύνδεση υψηλής απόδοσης σε επαγγελματικούς χώρους. Αυτοί οι επαγγελματικοί χώροι κυμαίνονται από ξενοδοχειακές μονάδες, σε μικρές επιχειρήσεις, γ…
Goobay HDMI Optical Hybrid Ultra High Speed 30m / 40m / 50m
Η εταιρεία STAM Electronics ανακοινώνει την παραλαβή σειράς καλωδίων HDMI μάρκας Goobay. Πρόκειται για ultra high speed ενεργά οπτικά καλώδια (AOC – Active Optical Cable) HDMI version 2.1, τα οποία…
TP-Link Omada EAP650-Desktop
Η TP-Link παρουσιάζει το νέο EAP650-Desktop, ένα επιτραπέζιο Access Point για συνδεσιμότητα υψηλής ταχύτητας με ευέλικτη ανάπτυξη. Προσφέρει εξαιρετικά γρήγορες ταχύτητες Wi-Fi 6 και είναι ιδανικό γ…
H850 – Συσκευή ανάγνωσης κωδικού και συχνότητας για ασύρματα τηλεχειριστήρια
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή ενός ποιοτικού και αξιόπιστου αντιγραφέα τηλεκοντρόλ, του H850. Πρόκειται για μια μικροσκοπική συσκευή ανάγνωσης κωδικού και συχνότητας για ασύρμα…
IKUSI by FAGOR FMC Series
Η σειρά FMC της IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει 20 μοντέλα Cascade πολυδιακοπτών στους οποίους ο αριθμός εισόδων αποτελεί επίσης και τον αριθμό γραμμών καθόδου (trunk lines). Για τις εν λόγω σειρές, δια…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάρτιος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Μαρτίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Φεβρουαρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περ…
Σταθερή, internet & συνδρομητική TV
Οι τηλεπικοινωνίες και η συνδρομητική τηλεόραση αποτελούν προϊόντα ευρείας κατανάλωσης στο σύγχρονο ελληνικό σπίτι. Οι εταιρείες που τα πωλούν έχουν δημιουργήσει μεγάλο ανταγωνισμό στις τιμές και στ…
LOR 700BLE & 7000 SMART
Δύο νέα τηλεχειριστήρια της FT Electronics πέρασαν αυτόν τον μήνα την πόρτα του εργαστηρίου της Ψηφιακής Τεχνολογίας. Πρόκειται για τα LOR 700BLE και LOR 7000 SMART, τα οποία προγραμματίζονται για ν…
Sat & Zap, Μάρτιος 2025
Ο νέος δορυφόρος Astra 1P στις 19.2 Ανατολικά με την πανευρωπαϊκή του δέσμη εύκολης λήψης ξεκίνησε τις μεταδόσεις, ενώ ο παλαιός 1KR στην ίδια θέση εγκαταλείπεται σταδιακά. Την ίδια ώρα, τα ελεύθερα…