DIABASTE DWREAN DIG 173
techmail
SECURITY REPORT 136
anga2023
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

28 Απριλίου 2020 14:44

Νέο webinar από την Plushost.gr – Εγκατάλειψη καλαθιού: λύσεις και συμβουλές για άμεσα κέρδη

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=file%3Dwp content%252Fuploads%252F2022%252F04%252F23418d7e10b6ae0e7f612914bc156f77 XL

Στις προφανείς αλλά και βαθύτερες αιτίες για τις οποίες οι e-shoppers εγκαταλείπουν το καλάθι τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα στο οποίο πλοηγήθηκαν, θα επιχειρήσει να ρίξει “φως” το νέο webinar που διοργανώνει την ερχόμενη Τετάρτη, 5 Μαΐου (ώρα 5 μ.μ.) η εταιρεία Plushost.gr με τίτλο: «Εγκατάλειψη καλαθιού: λύσεις…

Γιατί οι e-shoppers εγκαταλείπουν συχνά το καλάθι τους; 

Στις προφανείς αλλά και βαθύτερες αιτίες για τις οποίες οι e-shoppers εγκαταλείπουν το καλάθι τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα στο οποίο πλοηγήθηκαν, θα επιχειρήσει να ρίξει “φως” το νέο webinar που διοργανώνει την ερχόμενη Τετάρτη, 5 Μαΐου (ώρα 5 μ.μ.) η εταιρεία Plushost.gr με τίτλο: «Εγκατάλειψη καλαθιού: λύσεις και συμβουλές για άμεσα κέρδη».

 Στο panel των ομιλητών θα συμμετέχουν οι εξής: Θανάσης Καμέας, Founder/CEO – Plushost.gr, Φώτης Ρήγας, Commercial Director –Plushost.gr, Παναγιώτης Μελισσαρόπουλος, Co-Founder, COO –moosend.com και η Εύη Κουκορέμπα, Head of Business Development – socital.com ενώ τη συζήτηση θα συντονίσει η Σόνια Χαϊμαντά,  Δημοσιογράφος, Διδάσκουσα (Π.Δ. 407) στο τμήμα Επικοινωνίας & ΜΜΕ του ΕΚΠΑ. Για εγγραφές πατήστε ΕΔΩ. Υποστηρικτές και Χορηγοί Επικοινωνίας είναι το Direction Business Network, το e-businessworld, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ), η  Mossend, η Socital, το Kelkoogroup και η ContactPigeon.

Αξίζει να σημειωθεί ότι βασική αφορμή για την πραγματοποίηση του webinar αποτέλεσαν τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας για το ηλεκτρονικό εμπόριο με τίτλο “Οι προκλήσεις για το e-commerce και η επόμενη ημέρα” που διεξήχθη από την εταιρεία Plushost.gr σύμφωνα με την οποία  η εκτόξευση της επισκεψιμότητας που παρατηρήθηκε την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου οδήγησε και στην αύξηση της εγκατάλειψης του καλαθιού από τους επισκέπτες.

 Πιο συγκεκριμένα, το 10,07% (29) παρατηρούν ότι αυξήθηκε πάνω από 60%, το 29,86% (86) ότι η αύξηση περιορίστηκε έως +60%, το 28,13% (81) ότι παρέμεινε σταθερή, το 17,36% (50) ότι μειώθηκε έως και 60% ενώ το 13,58% (42) ότι μειώθηκε πάνω από 60%.

Κατά τα άλλα το επίμαχο webinar με τίτλο “Οι προκλήσεις για το e-commerce και η επόμενη ημέρα” κατέληξε στα εξής συμπεράσματα:

  • Η πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων προβλέπουν θετικές εξελίξεις στο Ε-Commerce την “επόμενη ημέρα” της κρίσης της πανδημίας.
  • Αποτυπώθηκε αύξηση του Ε-commerce σε ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά στην πλειονότητα των κλάδων.
  • Παρατηρείται αύξηση της ηλικιακής ομάδας που αγοράζει online ενισχύοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο από μερίδα του πληθυσμού που είχαν χαλαρή σχέση με το e-shopping και πλέον αισθάνονται λιγότερο φόβο και δυσπιστία.
  • Παρατηρήθηκαν αστοχίες και καθυστερήσεις στην παράδοση των παραγγελιών από τις εταιρείες courier.
  • Ενισχύθηκε η χρήση χρεωστικών και πιστωτικών καρτών στις online αγορές.
  • Είναι η κατάλληλη στιγμή να γίνει σωστός επαναπροσδιορισμός των διαδικασιών και του τρόπου με τον οποίο λειτουργούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα προκειμένου να διορθώσουν τα λάθη τους και να θέσουν τις σωστές βάσεις αξιοποιώντας σωστά τις ευκαιρίες ανάπτυξης που παρέχονται.
  • Η σωστή προώθηση, εκτός από τις πωλήσεις, στοχεύσει και στην ενίσχυση του branding ενώ προσελκύει νέους ή επαναλαμβανόμενους χρήστες. Επομένως η μείωση του budget δημιουργεί απώλειες που δύσκολα θα “καλυφθούν” έναντι του ανταγωνισμού.
  • Λόγω της αύξησης των χρηστών στην αλληλεπίδραση με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, η χρονική συγκυρία  αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για την ανάπτυξη του E-Commerce με την προϋπόθεση να αξιοποιηθεί σωστά από τους επιχειρηματίες ώστε να χτιστούν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους χρήστες οι οποίες πρέπει να διατηρηθούν και να ενισχυθούν και την “επόμενη ημέρα”.
  • Ενισχύεται σε πολύ μεγάλο βαθμό το mobile commerce κάτι το οποίο θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη για την περαιτέρω επένδυση στην ανάπτυξη εφαρμογών και λειτουργιών που θα βελτιστοποιήσoυν την εμπειρία των χρηστών μέσα από τις κινητές συσκευές.
  • Παρέχεται η ευκαιρία στα ηλεκτρονικά καταστήματα να βελτιώσουν τις υπηρεσίες που αποτελούν το τυφλό σημείο του E-Commerce κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των online αγοραστών και ενισχύοντας περαιτέρω την πιστότητά τους.   
  • Τα οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα που προέκυψαν από τα capital control και τη πανδημία του COVID 19 οδήγησαν σε μια ταχύτερη ανάπτυξη του E-Commerce.
  • Το E-Commerce ενισχύθηκε από την αύξηση των αγορών που πραγματοποιούνται από τους παραδοσιακούς online αγοραστές που τοποθετούνται ηλικιακά στο φάσμα των 35-50 ετών ενώ επιπλέον κέρδισε καινούργιο κοινό από τα μεγαλύτερης ηλικίας άτομα που θα συνεχίσουν να αγοράζουν online.
  • Πρέπει τα ηλεκτρονικά καταστήματα να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση μέσα από τις  τηλεφωνικές τους υπηρεσίες ώστε να προσφέρουν την απαραίτητη στήριξη σε νέους χρήστες που δεν είναι εξοικειωμένοι με την Τεχνολογία.
  • Θα πρέπει αξιοποιηθούν σωστά οι τεχνικές επαναληπτικού marketing ώστε τα ηλεκτρονικά καταστήματα να αυξήσουν τις αποδόσεις τους, εκμεταλλευόμενα τα νέα κοινά που δημιουργούνται.
  • Τα ηλεκτρονικά καταστήματα πρέπει να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία εξυπηρέτησης και τους χρόνους αποστολής, ώστε να παρέχουν σωστή πληροφόρηση για τις παραγγελίες και τα αποθέματα.
  • Τα ηλεκτρονικά καταστήματα, εκμεταλλευόμενα τις πωλήσεις σε προϊόντα πρώτης ανάγκης, μπορούν να προσφέρουν επιπλέον εκπτώσεις στα υπόλοιπα προϊόντα ώστε να αυξηθούν οι πωλήσεις.
  • Από τις στατιστικές μελέτες προέκυψε το συμπέρασμα ότι ο μέσος Έλληνας χρήστης είναι πλέον αρκετά εξοικειωμένος και συγκρίνεται ισάξια με τους χρήστες των άλλων χωρών ενώ επέδειξε μια μη αναμενόμενη ωριμότητα στο E-Commerce.
  • Οι προτιμήσεις των online αγοραστών σε σχέση με τα προϊόντα είναι παρόμοιες  σε όλη την Ευρώπη.  
  • Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των online πελατών είναι παρόμοια σε όλες τις χώρες της Ευρώπης αλλά διαφοροποιούνται τα οικονομικά χαρακτηριστικά (τζίρος, Μ.Ο. καλαθιού, επαναληψιμότητα) γεγονός που οφείλεται στο μικρότερο οικονομικό υπόβαθρο των Ελλήνων.
  • Θα πρέπει μέσα από τα ηλεκτρονικά καταστήματα να αναδεικνύεται η θετικότητα της “επόμενης ημέρας” μέσα από τα είδη των προϊόντων και τα ευχάριστα banner.     

Περισσότερες πληροφορίες

Info: Η Plushost.gr αποτελεί μια από τις πλέον εξειδικευμένες εταιρείες στο χώρο του e-commerce στην Ελλάδα. Ιδρυτής και ceo είναι ο Θανάσης Καμέας. Η εξέλιξη και η ωρίμανση της εταιρείας ακολούθησε την πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα, καθώς ήδη μετράει 16 χρόνια λειτουργίας.

Η Plushost.gr προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες και εργαλεία και έχει οδηγήσει στην επιτυχία περισσότερες από 700 επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, πανελλαδικά. Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στα Τρίκαλα, την ελληνική πόλη της Τεχνολογίας, ενώ στο δυναμικό της ανήκουν 32 εξειδικευμένα στελέχη. Είναι πιστοποιημένη συνεργάτης της Google, της CS.CART, μέλος του Greca και της ΕΠΑΜ. Στο πελατολόγιό της περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι εξής εταιρείες: Pandora, pancar, Buldoza, SportGallery, FootballPro, Georg Jensen, e-oro.gr, House of Jewels, Central Pharmacy, Parapharmacie.gr, coffees.gr, e-wish, e-dructer και spm network.

Το επόμενο webinar θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 6/5 (ώρα 5 μ.μ.). Για εγγραφές πατήστε ΕΔΩ.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

  • DEEPCOOL LT520

    DEEPCOOL LT520

    Η LT520 υιοθετεί τεχνολογία Anti-leak, ώστε οι χρήστες να μπορούν να απολαμβάνουν εξαιρετική απόδοση ψύξης του επεξεργαστή, ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο διαρροής. Με υψηλή ποιότητα κατασκευής, hi-...
  • IKUSI HTI

    IKUSI HTI

    Οι βασικές μονάδες που διαμορφώνουν τη συγκεκριμένη σειρά, είναι τα quad transmodulators HTI-404 και HTI-424, τα οποία λειτουργούν σε συνεργασία με το τροφοδοτικό PSU-150, τη βάση BACK-500, ενώ σε...
  • NEDIS SPBB306BK

    NEDIS SPBB306BK

    Οργανώστε το πάρτι σας οπουδήποτε κι αν θέλετε με το TWS φορητό Bluetooth ηχείο της Nedis. Πρόκειται για ένα ασύρματο ηχείο 2 καναλιών με μέγιστη ισχύ 16W, που προσφέρει δυνατό και καθαρό ήχο με ε...
  • PROMAX RANGER Neo 2

    PROMAX RANGER Neo 2

    Το PROMAX RANGER Neo 2 είναι ένα επαγγελματικό πεδιόμετρο που ανήκει στη σειρά RANGER Neo, καλύπτοντας άριστα τις ανάγκες του τεχνικού για μετρήσεις δορυφορικών, επίγειων και καλωδιακών σημάτων, ε...
  • ANGA Master 10 / Master 20

    ANGA Master 10 / Master 20

    Η εταιρεία STAM Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των νέων ενισχυτών ANGA Master 10 και ANGA Master 20. Πρόκειται για κεντρικούς ενισχυτές που εξοπλίζονται με 3 εισόδους FM(BI) / VHF(BIII) / UH...
  • TRIAX TDcH Compact HeadEnd 16S-I

    TRIAX TDcH Compact HeadEnd 16S-I

    Κατασκευασμένο για τοποθέτηση σε τοίχο και rack 19", το TDcH 16S-I είναι εξοπλισμένο με 4 εισόδους DVB-S/S2, 16 transmodulators DVB-S2X, με 16 συχνότητες εξόδου QAM ή COFDM (με δυνατότητα εναλλαγή...
  • ANGA PS-100 / PS-500 / PS-300

    ANGA PS-100 / PS-500 / PS-300

    Η εταιρεία STAM Electronics ανακοινώνει τη νέα παραλαβή εσωτερικών κεραιών ANGA για λήψη ψηφιακών τηλεοπτικών σημάτων, η οποία περιλαμβάνει τα εξής μοντέλα: PS-100: Εσωτερική κεραία δωματίου γι...
  • NEDIS VTRA3460GY

    NEDIS VTRA3460GY

    Ασύρματη HDTV λύση για να απολαμβάνετε ποιότητα εικόνας και ήχου HDTV χωρίς να χρειάζονται καλώδια. Η ασύρματη επέκταση της Nedis προσφέρει ασύρματη μετάδοση του HDMI σήματος από τις συνδεδεμένες ...
  • Superior 23-55 Motion Extra Slim

    Superior 23-55 Motion Extra Slim

    Η επιτοίχια βάση 23-55 Motion Extra Slim της Superior είναι κατάλληλη για όλες τις τηλεοράσεις 23"-55" με max Vesa 400x400 και με μέγιστο βάρος 30 κιλών. Διαθέτει οριζόντια περιστροφή (+/-90°) και...
  • TP-Link TL-SG2016P

    TP-Link TL-SG2016P

    Το TL-SG2016P είναι ένα νέο έξυπνο Switch JetStream 16x θυρών με 8x θύρες PoE+, το οποίο έχει σχεδιαστεί από την TP-Link ειδικά για επαγγελματική χρήση. Εξοπλισμένο με οκτώ συμβατές θύρες PoE+ 802...
  • RiotPWR 1950X Cloud

    RiotPWR 1950X Cloud

    Μετατρέψτε τώρα το iPhone σας ή το iPad σας σε μία κονσόλα παιχνιδιών, χάρη στο νέο χειριστήριο παιχνιδιών RP1950X Cloud της RiotPWR™ Edition iOS! Μπορείτε πλέον να παίξετε σχεδόν οποιοδήποτε παιχ...
  • PROMAX ATLAS NG

    PROMAX ATLAS NG

    Το ATLAS NG είναι ένας πολλαπλών χρήσεων αναλυτής TV επόμενης γενιάς ATSC 3.0 και DVB που υποστηρίζει 5G και καλύπτει τις πιο αυστηρές απαιτήσεις για επαγγελματίες εκπομπής. Είναι ένας αναλυτής φά...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Ψηφιακή Τηλεόραση, Τεύχος 174

    Ψηφιακή Τηλεόραση, Τεύχος 174

    Το νέο τεύχος Μαρτίου 2023 του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Ελληνικά καν...
  • Ελληνικά κανάλια σε Android TV Box

    Ελληνικά κανάλια σε Android TV Box

    Η τηλεόραση μέσω Internet κερδίσει συνεχώς έδαφος στις μέρες μας, με ολοένα και περισσότερους χρήστες να στρέφουν την προτίμησή τους προς αυτήν. Ο δημοφιλέστερος τρόπος που χρησιμοποιείται για τέτ...
  • TRIAX TDcH Compact Headend 22STC-I

    TRIAX TDcH Compact Headend 22STC-I

    Ένα υψηλών προδιαγραφών Compact Headend που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά και προσφέρει μια προηγμένη λύση για τη διανομή τεράστιου αριθμού τηλεοπτικών καναλιών στα δωμάτια των ξενοδοχε...
  • Uniguest Tripleplay Hospitality

    Uniguest Tripleplay Hospitality

    Μία νέα ξενοδοχειακή λύση που έκανε την εμφάνισή της πρόσφατα στην ελληνική αγορά, παρουσιάζουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για το Tripleplay της Uniguest, μία ενιαία πλα...
ΤΑ ΠΑΝΤΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ
ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΗ
ΨΗΦΙΑΚΗ
ΚΑΙ HD TV

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
LIBRA PRESS
Καυκάσου 145, Αθήνα, 11364



ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ


Digitaltvinfo.gr - Τα πάντα για τη δορυφορική, ψηφιακή και HD TV
Libra Press © Copyright 2022 | All Rights Reserved
Dual Design