Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Netflix: Δοκιμές για να ξεφύγει από το password sharing
Δυσάρεστα τα νέα από πλευράς Netflix για όσους μοιράζονται τον λογαριασμό τους με άλλους χρήστες. Η πρακτική αυτή δεν είναι καθόλου σπάνια, αφού αρκετοί φίλοι ή μέλη οικογένειας συνηθίζουν να πληρώνουν από κοινού μια premium συνδρομή και να επωφελούνται από τα προνόμια της συνδρομής με πολύ μικρότερο (κατ’ άτομο) κόστος.
Δυσάρεστα τα νέα από πλευράς Netflix για όσους μοιράζονται τον λογαριασμό τους με άλλους χρήστες. Η πρακτική αυτή δεν είναι καθόλου σπάνια, αφού αρκετοί φίλοι ή μέλη οικογένειας συνηθίζουν να πληρώνουν από κοινού μια premium συνδρομή και να επωφελούνται από τα προνόμια της συνδρομής με πολύ μικρότερο (κατ’ άτομο) κόστος.
Όπως αναφέρει ο Chengyi Long στο επίσημο blog της εταιρείας: Γνωρίζουμε ότι είναι ιδιαίτερα δημοφιλής η συγκεκριμένη πρακτική, αλλά ταυτόχρονα έχει δημιουργηθεί μια σύγχυση σχετικά με το πότε και πως μπορείς να μοιράζεσαι τον λογαριασμό του Netflix. Ως εκ τούτου, παρατηρούμε ότι μοιράζονται λογαριασμοί μεταξύ διαφορετικών σπιτιών, γεγονός που επηρεάζει σημαντικά τη δυνατότητα μας να επενδύουμε σε νέες τηλεοπτικές και κινηματογραφικές παραγωγές για τους συνδρομητές μας.
Σε πρώτη φάση, η Netflix ξεκινά δοκιμές σε τρεις χώρες (Χιλή, Περού και Κόστα Ρίκα) για τη δυνατότητα προσθήκης νέου χρήστη στο κύριο πακέτο με ένα πολύ μικρότερο κόστος σε σχέση με την κανονική συνδρομή (π.χ. $2.99 στην Κόστα Ρίκα). Δεν ξεκαθαρίζει, ωστόσο, πως θα γίνεται ο έλεγχος των διαμοιρασμένων λογαριασμών και με ποιον τρόπο, ενδεχομένως, θα τους αποκλείσει.
Το σίγουρο είναι ότι η Netflix θα χρειαστεί να παλέψει πολύ όχι μόνο για να μεγαλώσει τη βάση των συνδρομητών της, αλλά ακόμα και να την διατηρήσει στα ίδια επίπεδα λόγω του υψηλού ανταγωνισμού από Disney+, Apple TV+, HBO Max, Paramount+ κλπ. Αυτό προϋποθέτει ότι θα προχωρήσει σε ακόμα πιο εντυπωσιακές (και ακριβές) παραγωγές και από κάπου θα πρέπει να βγουν αυτά τα χρήματα. Ήδη έχει προχωρήσει και σε αυξήσεις τιμών συνδρομής σε ορισμένες χώρες.
Πηγή: techgear.gr
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 18/3/2022)