Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Netflix: Θα συνεργαστούμε στην Ελλάδα με τους παρόχους που έχουμε κοινό όραμα
Την πρόθεση της ιντερνετικής πλατφόρμας συνδρομητικής τηλεόρασης να δραστηριοποιηθεί και να επενδύσει στην ελληνική αγορά, έκαναν γνωστή σε ενημερωτική συνάντηση για τους εκπροσώπους του τύπου, τα στελέχη της Netflix, Yann Lafarge και Yenia Zaba. To digitaltvinfo.gr ήταν παρών στη συνάντηση και έθεσε κάποια ερωτήματα στους εκπροσώπους της Netflix.
Την πρόθεση της ιντερνετικής πλατφόρμας συνδρομητικής τηλεόρασης να δραστηριοποιηθεί και να επενδύσει στην ελληνική αγορά, έκαναν γνωστή σε ενημερωτική συνάντηση για τους εκπροσώπους του τύπου, τα στελέχη της Netflix, Yann Lafarge και Yenia Zaba. Όπως θα διαβάσατε και στο σχετικό Δελτίο Τύπου, από την Τρίτη 12 Δεκεμβρίου, όλο το περιεχόμενο της Netflix είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα, με το 70% του συνολικού καταλόγου να είναι ήδη υποτιτλισμένο στη γλώσσα μας. To digitaltvinfo.gr ήταν παρών στη συνάντηση και έθεσε κάποια ερωτήματα στους εκπροσώπους της Netflix.
D.TV : Στην ελληνική αγορά υπάρχουν τρεις εταιρείες που προσφέρουν ήδη συνδρομητικές τηλεοπτικές υπηρεσίες (Nova, Cosmote TV, Vodafone TV) και μια ακόμη που βρίσκεται στο ξεκίνημα της(Wind). Προτίθεστε να συνεργαστείτε με περισσότερες από μια πλατφόρμες η θα προσφέρετε το περιεχόμενο σας αποκλειστικά σε μια;
Y.L: Δεν θα απέκλεια ούτε το ένα ούτε το άλλο ενδεχόμενο. Κάποια πράγματα θα ξεκαθαριστούν και από την πορεία των συζητήσεων που θα έχουμε με τους τοπικούς παρόχους.
D.TV : Στην επιλογή των συνεργασιών που αναζητάτε στην ελληνική αγορά, παίζει ρόλο και η συνδρομητική βάση μιας πλατφόρμας; Έχει κάποιο προβάδισμα παραδείγματος χάριν, η Cosmote TV που αριθμεί πάνω από μισό εκατομμύριο συνδρομητές, έναντι της Wind που ξεκινά από το νέο έτος;
Y.L: Η συνδρομητική βάση μιας πλατφόρμας είναι σαφώς ένας σημαντικός παράγοντας αλλά δεν είναι ο μόνος. Ρόλο παίζει και η διάθεση συνεργασίας, η «χημεία» μεταξύ των δυο brand, το κοινό όραμα, η δυνατότητα διοργάνωσης προωθητικών ενεργειών καθώς και διαφημιστικών εκστρατειών της τάξεως των πέντε εκατομμυρίων ευρώ(!). Θα πρέπει επίσης η πλατφόρμα με την οποία θα συνεργαστούμε να διαθέτει δέκτες που δε θα περιορίζουν τις δυνατότητες που η Netflix θέλει να προσφέρει στον καταναλωτή. Δέκτες παλαιότερης τεχνολογίας, που δε δύναται να αναβαθμιστούν, δε μπορούν να υποστηρίξουν υλικό με ποιότητα 4Κ.
D.TV : Οι πληροφορίες που κυκλοφορούν στα media, σας θέλουν να βρίσκεστε πιο κοντά σε μια συνεργασία με την Wind. Ισχύει κάτι τέτοιο;
Y.L: Δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο αυτή τη στιγμή. Εξετάζουμε τα ενδεχόμενα συνεργασιών και μόλις υπάρξει κάτι επίσημο θα υπάρξουν οι σχετικές ανακοινώσεις.
D.TV : Κάποιοι σας κατηγορούν πως παρότι δραστηριοποιήστε στην ελληνική αγορά εντούτοις δεν αποδίδετε στο κράτος τους ανάλογους , με άλλους συνδρομητικούς παρόχους φόρους. Ποιο είναι το σχόλιο σας;
Y.L: Πληρώνουμε τον ΦΠΑ 24% που μας αναλογεί, αλλά ακόμη και να πληρώναμε φόρους αυτή τη στιγμή δεν θα πληρώναμε κάτι παραπάνω αφού προς το παρόν δεν έχουμε κέρδη από τη δραστηριότητά μας στην Ελλάδα αφού αυτή την περίοδο κυρίως επενδύουμε.
Το Netflix αποτελεί την κορυφαία διαδικτυακή υπηρεσία ψυχαγωγίας παγκοσμίως, με 109 εκατομμύρια μέλη, σε πάνω από 190 χώρες, που απολαμβάνουν περισσότερες από 140 εκατομμύρια ώρες τηλεοπτικών εκπομπών και ταινιών ημερησίως, μεταξύ άλλων πρωτότυπων σειρών, ντοκιμαντέρ και ταινιών μεγάλου μήκους. Τα μέλη του μπορούν να παρακολουθούν απεριόριστο περιεχόμενο, όποτε και όπου επιθυμούν, σχεδόν από οποιαδήποτε συσκευή με σύνδεση στο Internet. Τα μέλη έχουν επίσης τη δυνατότητα να παρακολουθούν, να κάνουν παύση και να συνεχίζουν να παρακολουθούν το περιεχόμενο, χωρίς διαφημιστικά σποτ ή δεσμεύσεις.
N.D