Το Netflix αποκάλυψε ότι η συνδρομητική του επιλογή που υποστηρίζεται απο διαφημίσεις έφτασε τα 5 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως από την έναρξη λειτουργίας του σε 12 αγορές τον Νοέμβριο του 2022.
Ο αριθμός αυτός αποκαλύφθηκε από τον Jeremi Gorman, πρόεδρο της Netflix για την παγκόσμια διαφήμιση, κατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης στους διαφημιστές σε μια εικονική εκδήλωση upfronts.
Ο Gorman επιβεβαίωσε ότι οι παγκόσμιοι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες έφτασαν το ορόσημο των 5 εκατομμυρίων – εκ των οποίων το 1 εκατομμύριο φέρεται να είναι συνδρομητές στις ΗΠΑ. Οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες μετρούν όλα τα προφίλ ενηλίκων που χρησιμοποιούνται σε έναν λογαριασμό με διαφημίσεις. Στα παιδικά προφίλ δεν τρέχουν διαφημίσεις. Το Netflix ανέφερε συνολικά 232,5 εκατομμύρια συνδρομητές που πληρώνουν παγκοσμίως μέχρι το τέλος Μαρτίου 2023.
“Τα μηνύματα είναι ελπιδοφόρα: η δέσμευση στο διαφημιστικό μας πρόγραμμα είναι παρόμοια με τα συγκρίσιμα μη διαφημιστικά προγράμματα. Αυτό είναι κρίσιμο, διότι όλα ξεκινούν και τελειώνουν με τους καταναλωτές. Είναι ο λόγος για τον οποίο, παρά τον ανταγωνισμό εκεί έξω, το Netflix είναι η πιο δημοφιλής υπηρεσία streaming σήμερα. Για να είσαι αυτός που πρέπει να παρακολουθείς, πρέπει να σε παρακολουθούν όλοι. Και αυτό είναι που κάνει το Netflix να ξεχωρίζει. Αυτός που πρέπει να παρακολουθεί”, δήλωσε ο Greg Peters, συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix.
Το Netflix δήλωσε ότι θέλει να συνεργαστεί με τους διαφημιστές για να δημιουργήσει νέους τύπους διαφήμισης που θα μπορούσαν να γίνουν μόνο σε μια ψηφιακή υπηρεσία. Για παράδειγμα, μια 30λεπτη διαφήμιση θα μπορούσε να παιχτεί για αρκετές ημέρες, με μια ιστορία να ξεδιπλώνεται κάθε φορά που ο θεατής παρακολουθεί κάτι στο Netflix. “Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό στη γραμμική τηλεόραση, επειδή οι άνθρωποι δεν ζουν σε ένα κανάλι”, δήλωσε ο συν-διευθύνων σύμβουλος Ted Sarandos.
Πηγή: advanced-television.com