ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Οι αναδυόμενες αγορές οδηγούν την ανάπτυξη της δορυφορικής συνδρομητικής τηλεόρασης

Σύμφωνα με έρευνα της Digital TV Research, ο αριθμός των νοικοκυριών με δορυφορική συνδρομητική τηλεόραση θα αυξηθεί στα 265 εκατομμύρια μέχρι το 2020, από 203 εκατομμύρια στα τέλη του περασμένου έτους. Τέσσερις χώρες – η Ινδία, οι ΗΠΑ, η Ρωσία και η Βραζιλία – θα αντιπροσωπεύουν πάνω από το μισό του συνόλου.
Σύμφωνα με έρευνα της Digital TV Research, ο αριθμός των νοικοκυριών με δορυφορική συνδρομητική τηλεόραση θα αυξηθεί στα 265 εκατομμύρια μέχρι το 2020, από 203 εκατομμύρια στα τέλη του περασμένου έτους. Τέσσερις χώρες – η Ινδία, οι ΗΠΑ, η Ρωσία και η Βραζιλία – θα αντιπροσωπεύουν πάνω από το μισό του συνόλου. Η Ινδία θα συνεχίσει να ηγείται του τομέα με 66,9 εκατομμύρια νοικοκυριά με δορυφορική συνδρομητική τηλεόραση μέχρι το 2020, ακολουθούμενη από τις ΗΠΑ με 34,1 εκατομμύρια, τη Ρωσία με 18,5 εκατομμύρια και τη Βραζιλία με 15,3 εκατομμύρια.
Η Ινδία θα αντιπροσωπεύει επίσης τη μερίδα του λέοντος της αύξησης από τώρα και μέχρι το 2020, με την προσθήκη 23,5 εκατομμυρίων νοικοκυριών. Η Ινδονησία θα βρεθεί στη δεύτερη θέση από την άποψη της ανάπτυξης, με πέντε εκατομμύρια νέα νοικοκυριά με δορυφορική συνδρομητική έως το 2020. Η Βραζιλία θα προσθέσει 3,4 εκατομμύρια και η Ρωσία 2,7 εκατομμύρια.
Σύμφωνα με την Digital TV Research, ο συνολικός αριθμός των συνδρομητών δορυφορικής τηλεόρασης θα διπλασιαστεί σε 41 χώρες και θα μειωθεί σε 17, λόγω της μετάβασης σε άλλες πλατφόρμες. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η διείσδυση θα αυξηθεί στο 15,6%, από 13,1% που είναι σήμερα. Είκοσι επτά χώρες θα έχουν διείσδυση άνω του 25%, έναντι 11 χωρών το 2010.
Τα έσοδα από την δορυφορική αναμένεται να ξεπεράσουν τα έσοδα από την καλωδιακή μέσα στο 2015, σημειώνοντας αύξηση από τα 88,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2014 στα 94,8 δισεκατομμύρια το 2020. Ενώ τα έσοδα θα αυξηθούν στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού και στην υποσαχάρια Αφρική, θα μειωθούν στη Δυτική Ευρώπη και στη Βόρεια Αμερική. Το μερίδιο των ΗΠΑ στο σύνολο των εσόδων, θα μειωθεί από το 44,8% το 2014 στο 41,3% το 2020. Η Βραζιλία θα βρεθεί στη δεύτερη θέση, με έσοδα 6,.8 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η Ινδία θα βρεθεί από την δέκατη στην πέμπτη θέση στον τομέα των εσόδων από την δορυφορική συνδρομητική τηλεόραση, με 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια επιπλέον.
http://www.digitaltveurope.net/373211/emerging-markets-to-drive-satellite-pay-tv-growth/