Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
16 Σεπτεμβρίου 2024 11:45
16 Σεπτεμβρίου 2024 11:44
16 Σεπτεμβρίου 2024 11:39
16 Σεπτεμβρίου 2024 11:37
«Σε φόντο άσπρο-μαύρο»: Το νέο αφιέρωμα του ERTFLIX με αριστουργήματα του ασπρόμαυρου κινηματογράφου
16 Σεπτεμβρίου 2024 11:36
16 Σεπτεμβρίου 2024 10:14
16 Σεπτεμβρίου 2024 09:58
16 Σεπτεμβρίου 2024 09:43
17 Μαρτίου 2023 12:02
Οι Έλληνες και το Βίντεο: Νέα Έρευνα της Focus Bari για το πρώτο Greek Tube Festival
Τα τελευταία χρόνια, ειδικά μετά την πανδημία, τα κοινωνικά δίκτυα έχουν παρουσιάσει ραγδαία αύξηση τόσο στη χρήση όσο και στη δημοτικότητά τους και οι Έλληνες χρήστες όλο και αυξάνονται. Ωστόσο, πολλοί χρήστες δηλώνουν ότι ευχαριστιούνται να βλέπουν περιεχόμενο αλλά όχι να το δημιουργούν.
Η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Οι Έλληνες και το Βίντεο» που παρουσίασε η Ξένια Κούρτογλου στο Greek Tube Festival, που έλαβε χώρα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά στις 11-12 Μαρτίου, έδειξε ότι:
- Οι ψηφιακοί Έλληνες, και ειδικά οι νέοι, έχουν καθημερινή τριβή και επηρεάζονται θετικά από την ενασχόληση τους με τα κοινωνικά δίκτυα.
- Τα σύντομα βίντεο που παρέχουν αβίαστα την πληροφορία φαίνεται να έχουν μεγαλύτερη απήχηση.
- Οι ψηφιακοί Έλληνες καταναλώνουν περιεχόμενο βίντεο κάθε μέρα/πολλές φορές την ημέρα για να ψυχαγωγηθούν, να εμπνευστούν, να πάρουν χρήσιμες πληροφορίες
- Ένα σημαντικό ποσοστό των Ελλήνων δεν δημιουργούν βίντεο αλλά δηλώνουν ότι θα ήθελαν να δημιουργήσουν στο μέλλον.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ