Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 194
629
SECURITY REPORT 152
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

13 Ιουλίου 2011 18:35

Oι ευρωπαίοι προτιμούν πακέτα που συνδυάζουν διαδίκτυο, τηλέφωνο και τηλεόραση

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F94f8027ba7d7432d5b3d11bb49e5d608 XL

Σύμφωνα με μία νέα έρευνα του Ευρωβαρομέτρου, τέσσερα στα δέκα ευρωπαϊκά νοικοκυριά αγοράζουν «δεσμοποιημένες» υπηρεσίες διαδικτύου, τηλεφώνου και τηλεόρασης από ένα και μοναδικό πάροχο. Από την έρευνα προέκυψε επίσης ότι το 65% των ανθρώπων περιορίζουν τις κλήσεις τους στο κινητό τηλέφωνο λόγω κόστους και ότι οι κλήσεις μέσω διαδικτύου καθίστανται συνεχώς δημοφιλέστερες. Η έρευνα νοικοκυριών για τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες διεξήχθη στο διάστημα μεταξύ 9 Φεβρουαρίου και 8 Μαρτίου 2011 με την χρήση δείγματος 27.000 νοικοκυριών αντιπροσωπευτικών του πληθυσμού της ΕΕ.

Από όσους απάντησαν, ένας στους τέσσερεις θεωρούσε ότι οι ταχύτητές τους καταφόρτωσης από το διαδίκτυο δεν ανταποκρίνονται στους όρους του συμβολαίου που υπέγραψε· πρόβλημα που διαπιστώθηκε επίσης στην ανακοίνωση της Επιτροπής για τη διαδικτυακή ουδετερότητα – βλ. IP/11/486) ενώ ένας στους τρεις δήλωσε ότι υπέστη διακοπές της σύνδεσης. Η νέα εφαρμοστέα από τις 25 Μαΐου 2011 ενωσιακή νομοθεσία επιβάλει στους παρόχους υπηρεσιών την υποχρέωση να παρέχουν εκ των προτέρων στους πελάτες διεξοδική και επακριβή πληροφόρηση – πριν να υπογράψουν το συμβόλαιο – σχετικά με τα ελάχιστα επίπεδα ποιότητας της υπηρεσίας συμπεριλαμβανομένων των πραγματικών ταχυτήτων σύνδεσης και των πιθανών ορίων στις ταχύτητες διαδικτύου (βλ. MEMO/11/319). Η Επιτροπή διερευνά τώρα τις ευρυζωνικές ταχύτητες και άλλα ζητήματα διαφάνειας και ποιότητας υπηρεσιών (βλ. IP/11/486).

Η αρμόδια για το Ψηφιακό Θεματολόγιο Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κα Neelie Kroes, δήλωσε τα εξής: «Οι καταναλωτές μας φωνάζουν καθαρά ότι είναι στενοχωρημένοι επειδή δεν απολαμβάνουν τις ταχύτητες και την ποιότητα υπηρεσίας του διαδικτύου που τους υποσχέθηκαν. Οι εθνικές αρχές οφείλουν να λάβουν τα ενδεδειγμένα μέτρα ώστε να διασφαλιστεί ότι οι φορείς εκμετάλλευσης τηρούν τους νέους ενωσιακούς κανόνες που απαιτούν από αυτούς να είναι διαφανείς σχετικά με τις ταχύτητες σύνδεσης και την ποιότητα της υπηρεσίας. Αν αυτό δεν επαρκεί, δεν θα διστάσω να λάβω και άλλα μέτρα με τη μορφή υποχρεωτικών κατευθύνσεων ή ακόμη και με νομοθεσία εάν χρειαστεί.»

Από την έρευνα διαπιστώθηκε επίσης ότι οι πολίτες της ΕΕ ανησυχούν για τα δεδομένα ιδιωτικού χαρακτήρα – το 88% εκείνων που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσε ότι θα επιθυμούσε να πληροφορηθεί εάν τα προσωπικά δεδομένα που συγκέντρωσε η επιχείρηση τηλεπικοινωνιών χάθηκαν, εκλάπησαν ή αλλοιώθηκαν καθ’ οιονδήποτε τρόπο. Δυνάμει των νέων εφαρμοστέων από τις 25 Μαΐου 2011 ενωσιακών κανόνων (βλ. MEMO/11/320), οι φορείς εκμετάλλευσης τηλεπικοινωνιών και οι πάροχοι υπηρεσιών διαδικτύου οφείλουν να λαμβάνουν αυστηρά μέτρα ασφαλείας για να προστατεύσουν τα ονόματα, τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις και τις πληροφορίες για τον τραπεζικό λογαριασμό των πελατών τους, παράλληλα με τα δεδομένα για κάθε τηλεφωνική κλήση και διαδικτυακή συνεδρία στην οποία συμμετέχουν. Οι νέοι κανόνες απαιτούν επίσης από τους φορείς εκμετάλλευσης, εάν παραβιαστεί η ασφάλεια ή/και αν χαθούν ή κλαπούν προσωπικά δεδομένα, να πληροφορούν τις αρχές προστασίας δεδομένων και τους πελάτες τους χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση.

Από την έρευνα προέκυψαν επίσης τα εξής:

• Τα νοικοκυριά της ΕΕ σε ποσοστό 98% έχουν πρόσβαση σε τηλέφωνο και αυξημένο ποσοστό νοικοκυριών (τώρα είναι 89%) έχει πρόσβαση σε κινητό τηλέφωνο. Το 62% έχει και σταθερό και κινητό τηλέφωνο, ενώ μόνο το 9% εξαρτάται μόνο από σταθερή γραμμή.
• Τα νοικοκυριά της ΕΕ σε ποσοστό 98% διαθέτουν τηλεόραση. Τα δημοφιλέστερα μέσα τηλεοπτικής λήψης είναι το καλώδιο (35%), και ακολουθεί η ψηφιακή χερσαία λήψη (ποσοστό 30%, δηλαδή αύξηση 7 εκατοστιαίων μονάδων από το διάστημα Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2009).

Συνδυασμένα πακέτα τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών

• Τα νοικοκυριά σε ποσοστό 42% είναι συνδρομητές σε «δεσμοποιημένη» υπηρεσία, ενώ το 61% της πάσης φύσεως πρόσβασης στο διαδίκτυο και το μισό των υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας αγοράζονται ως τμήμα του συνδυασμού.
• Τα νοικοκυριά σε ποσοστό 41% δήλωσαν ότι το κυριότερο πλεονέκτημα των εν λόγω συνδυασμών ήταν η άνεση που παρέχει ο ενιαίος πάροχος υπηρεσιών και ο ένας και μοναδικός λογαριασμός. Το 33% πιστεύει ότι ο συνδυασμός είναι φτηνότερος από την πληρωμή για κάθε υπηρεσία χωριστά.
• Ωστόσο, το 16% θεωρεί ότι οι συνδυασμοί προσφέρουν ορισμένες υπηρεσίες που δεν τις χρειάζονται και ακόμη ένα ποσοστό 10% διατυπώνει ανησυχίες για την έλλειψη διαφάνειας και σαφήνειας σε σχέση με το κόστος και τους όρους παροχής κάθε υπηρεσίας χωριστά.

Αλλαγή παρόχου υπηρεσιών

• Έξι στα δέκα νοικοκυριά δηλώνουν ότι ποτέ δεν εξέτασαν το ενδεχόμενο αλλαγής στρεφόμενοι σε άλλο πάροχο υπηρεσιών.
• Τα νοικοκυριά σε ποσοστό 77% είναι «αδρανή», δηλ. δεν θα άλλαζαν ποτέ τον συνδυασμό τους. Το 12% των νοικοκυριών είναι «ενεργώς ενδιαφερόμενα για αλλαγή» και ένα ακόμη ποσοστό 12% θα επιθυμούσε να αλλάξει πάροχο, αλλά εμποδίζεται για κάποιο λόγο.

Μεταξύ των εμποδίων στην αλλαγή παρόχου υπηρεσιών αναφέρονται ο κίνδυνος προσωρινής απώλειας υπηρεσίας, ο κίνδυνος να υποχρεωθούν να πληρώσουν περισσότερους από ένα πάροχο στη διάρκεια της διαδικασίας αλλαγής και την έλλειψη σαφήνειας σχετικά με τα απαιτούμενα βήματα για την αλλαγή παρόχου.

Η ποιότητα των υπηρεσιών σημαντική πηγή ανησυχίας

Πέραν των προβλημάτων που διαπιστώθηκαν όσον αφορά τις ταχύτητες σύνδεσης στο διαδίκτυο και τις βλάβες σύνδεσης, ένας στους τέσσερις από τους συμμετέχοντες στην έρευνα αναφέρει δυσκολίες στη σύνδεση στο κινητό δίκτυο και ανάλογο ποσοστό αναφέρει ότι στη διάρκεια κλήσης συνέβη διακοπή των κινητών επικοινωνιών.

Ανησυχίες για το αν είναι οικονομικώς ανεκτή η χρήση κινητού και έξυπνου τηλεφώνου

• Το 65% των συμμετεχόντων στην έρευνα περιορίζει τώρα τις κλήσεις στο κινητό λόγω ανησυχιών για το κόστος (αύξηση κατά 4% από την περίοδο της τελευταίας έρευνας το Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2009)
• Οι μισοί από εκείνους που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω έξυπνων τηλεφώνων περιορίζουν την χρήση τους λόγω ανησυχιών για το κόστος.
• Η δωρεάν ή σε φτηνή τιμή κλήση μέσω διαδικτύου από ηλεκτρονικό υπολογιστή ή συσκευή με σύνδεση WiFi αυξάνεται, και ποσοστό 28% των νοικοκυριών με πρόσβαση στο διαδίκτυο διενεργεί αυτού του είδους τις φωνητικές κλήσεις, αύξηση 6% από την περίοδο της τελευταίας έρευνας.

Μόνο κινητό

Μόνο το 27% των νοικοκυριών έχει πρόσβαση στο δημόσιο τηλεφωνικό δίκτυο από κινητό τηλέφωνο – ποσοστό που αυξήθηκε σε 17 κράτη μέλη από την εποχή της τελευταίας έρευνας και το οποίο φθάνει σε επίπεδα ανώτερα από το 50% των νοικοκυριών σε πέντε χώρες (Τσεχική Δημοκρατία, Φινλανδία, Λετονία, Λιθουανία και Σλοβακία).

Τι πράττει η Επιτροπή;

Η Επιτροπή ζήτησε από τον Φορέα των Ευρωπαϊκών Ρυθμιστικών Αρχών στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες (BEREC) να αναλάβει τη διεξαγωγή αυστηρής έρευνας για να διαπιστωθούν τα πραγματικά περιστατικά σχετικά με τους φραγμούς στην αλλαγή του φορέα εκμετάλλευσης, την αναστολή ή τον στραγγαλισμό της διαδικτυακής κίνησης (για παράδειγμα των υπηρεσιών φωνής μέσω διαδικτύου), τη διαφάνεια και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η Επιτροπή θα δημοσιεύσει τα ευρήματα της έρευνας του BEREC έως τα τέλη του 2011, περιλαμβανομένων τυχόν περιστατικών αναστολής ή στραγγαλισμού ορισμένων τύπων κίνησης. Εάν τα ευρήματα του BEREC και άλλα στοιχεία που θα συγκεντρωθούν καταδείξουν εκκρεμή προβλήματα, η Επιτροπή θα εκτιμήσει την ανάγκη για αυστηρότερα μέτρα (IP/11/486).

Η Επιτροπή εκπονεί επίσης μελέτη για τη σύγκριση των διαφημιζόμενων ταχυτήτων διαδικτύου με τις πραγματικές. Τα δεδομένα θα είναι διαθέσιμα στα τέλη 2011.

Πηγή: Δελτίο Τύπου Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Σύμφωνα με μία νέα έρευνα του Ευρωβαρομέτρου, τέσσερα στα δέκα ευρωπαϊκά νοικοκυριά αγοράζουν «δεσμοποιημένες» υπηρεσίες διαδικτύου, τηλεφώνου και τηλεόρασης από ένα και μοναδικό πάροχο. Από την έρευνα προέκυψε επίσης ότι το 65% των ανθρώπων περιορίζουν τις κλήσεις τους στο κινητό τηλέφωνο λόγω κόστους και ότι οι κλήσεις μέσω διαδικτύου καθίστανται συνεχώς δημοφιλέστερες. Η έρευνα νοικοκυριών για τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες διεξήχθη στο διάστημα μεταξύ 9 Φεβρουαρίου και 8 Μαρτίου 2011 με την χρήση δείγματος 27.000 νοικοκυριών αντιπροσωπευτικών του πληθυσμού της ΕΕ.

Από όσους απάντησαν, ένας στους τέσσερεις θεωρούσε ότι οι ταχύτητές τους καταφόρτωσης από το διαδίκτυο δεν ανταποκρίνονται στους όρους του συμβολαίου που υπέγραψε· πρόβλημα που διαπιστώθηκε επίσης στην ανακοίνωση της Επιτροπής για τη διαδικτυακή ουδετερότητα – βλ. IP/11/486) ενώ ένας στους τρεις δήλωσε ότι υπέστη διακοπές της σύνδεσης. Η νέα εφαρμοστέα από τις 25 Μαΐου 2011 ενωσιακή νομοθεσία επιβάλει στους παρόχους υπηρεσιών την υποχρέωση να παρέχουν εκ των προτέρων στους πελάτες διεξοδική και επακριβή πληροφόρηση – πριν να υπογράψουν το συμβόλαιο – σχετικά με τα ελάχιστα επίπεδα ποιότητας της υπηρεσίας συμπεριλαμβανομένων των πραγματικών ταχυτήτων σύνδεσης και των πιθανών ορίων στις ταχύτητες διαδικτύου (βλ. MEMO/11/319). Η Επιτροπή διερευνά τώρα τις ευρυζωνικές ταχύτητες και άλλα ζητήματα διαφάνειας και ποιότητας υπηρεσιών (βλ. IP/11/486).

Η αρμόδια για το Ψηφιακό Θεματολόγιο Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κα Neelie Kroes, δήλωσε τα εξής: «Οι καταναλωτές μας φωνάζουν καθαρά ότι είναι στενοχωρημένοι επειδή δεν απολαμβάνουν τις ταχύτητες και την ποιότητα υπηρεσίας του διαδικτύου που τους υποσχέθηκαν. Οι εθνικές αρχές οφείλουν να λάβουν τα ενδεδειγμένα μέτρα ώστε να διασφαλιστεί ότι οι φορείς εκμετάλλευσης τηρούν τους νέους ενωσιακούς κανόνες που απαιτούν από αυτούς να είναι διαφανείς σχετικά με τις ταχύτητες σύνδεσης και την ποιότητα της υπηρεσίας. Αν αυτό δεν επαρκεί, δεν θα διστάσω να λάβω και άλλα μέτρα με τη μορφή υποχρεωτικών κατευθύνσεων ή ακόμη και με νομοθεσία εάν χρειαστεί.»

Από την έρευνα διαπιστώθηκε επίσης ότι οι πολίτες της ΕΕ ανησυχούν για τα δεδομένα ιδιωτικού χαρακτήρα – το 88% εκείνων που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσε ότι θα επιθυμούσε να πληροφορηθεί εάν τα προσωπικά δεδομένα που συγκέντρωσε η επιχείρηση τηλεπικοινωνιών χάθηκαν, εκλάπησαν ή αλλοιώθηκαν καθ’ οιονδήποτε τρόπο. Δυνάμει των νέων εφαρμοστέων από τις 25 Μαΐου 2011 ενωσιακών κανόνων (βλ. MEMO/11/320), οι φορείς εκμετάλλευσης τηλεπικοινωνιών και οι πάροχοι υπηρεσιών διαδικτύου οφείλουν να λαμβάνουν αυστηρά μέτρα ασφαλείας για να προστατεύσουν τα ονόματα, τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις και τις πληροφορίες για τον τραπεζικό λογαριασμό των πελατών τους, παράλληλα με τα δεδομένα για κάθε τηλεφωνική κλήση και διαδικτυακή συνεδρία στην οποία συμμετέχουν. Οι νέοι κανόνες απαιτούν επίσης από τους φορείς εκμετάλλευσης, εάν παραβιαστεί η ασφάλεια ή/και αν χαθούν ή κλαπούν προσωπικά δεδομένα, να πληροφορούν τις αρχές προστασίας δεδομένων και τους πελάτες τους χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση.

Από την έρευνα προέκυψαν επίσης τα εξής:

• Τα νοικοκυριά της ΕΕ σε ποσοστό 98% έχουν πρόσβαση σε τηλέφωνο και αυξημένο ποσοστό νοικοκυριών (τώρα είναι 89%) έχει πρόσβαση σε κινητό τηλέφωνο. Το 62% έχει και σταθερό και κινητό τηλέφωνο, ενώ μόνο το 9% εξαρτάται μόνο από σταθερή γραμμή.
• Τα νοικοκυριά της ΕΕ σε ποσοστό 98% διαθέτουν τηλεόραση. Τα δημοφιλέστερα μέσα τηλεοπτικής λήψης είναι το καλώδιο (35%), και ακολουθεί η ψηφιακή χερσαία λήψη (ποσοστό 30%, δηλαδή αύξηση 7 εκατοστιαίων μονάδων από το διάστημα Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2009).

Συνδυασμένα πακέτα τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών

• Τα νοικοκυριά σε ποσοστό 42% είναι συνδρομητές σε «δεσμοποιημένη» υπηρεσία, ενώ το 61% της πάσης φύσεως πρόσβασης στο διαδίκτυο και το μισό των υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας αγοράζονται ως τμήμα του συνδυασμού.
• Τα νοικοκυριά σε ποσοστό 41% δήλωσαν ότι το κυριότερο πλεονέκτημα των εν λόγω συνδυασμών ήταν η άνεση που παρέχει ο ενιαίος πάροχος υπηρεσιών και ο ένας και μοναδικός λογαριασμός. Το 33% πιστεύει ότι ο συνδυασμός είναι φτηνότερος από την πληρωμή για κάθε υπηρεσία χωριστά.
• Ωστόσο, το 16% θεωρεί ότι οι συνδυασμοί προσφέρουν ορισμένες υπηρεσίες που δεν τις χρειάζονται και ακόμη ένα ποσοστό 10% διατυπώνει ανησυχίες για την έλλειψη διαφάνειας και σαφήνειας σε σχέση με το κόστος και τους όρους παροχής κάθε υπηρεσίας χωριστά.

Αλλαγή παρόχου υπηρεσιών

• Έξι στα δέκα νοικοκυριά δηλώνουν ότι ποτέ δεν εξέτασαν το ενδεχόμενο αλλαγής στρεφόμενοι σε άλλο πάροχο υπηρεσιών.
• Τα νοικοκυριά σε ποσοστό 77% είναι «αδρανή», δηλ. δεν θα άλλαζαν ποτέ τον συνδυασμό τους. Το 12% των νοικοκυριών είναι «ενεργώς ενδιαφερόμενα για αλλαγή» και ένα ακόμη ποσοστό 12% θα επιθυμούσε να αλλάξει πάροχο, αλλά εμποδίζεται για κάποιο λόγο.

Μεταξύ των εμποδίων στην αλλαγή παρόχου υπηρεσιών αναφέρονται ο κίνδυνος προσωρινής απώλειας υπηρεσίας, ο κίνδυνος να υποχρεωθούν να πληρώσουν περισσότερους από ένα πάροχο στη διάρκεια της διαδικασίας αλλαγής και την έλλειψη σαφήνειας σχετικά με τα απαιτούμενα βήματα για την αλλαγή παρόχου.

Η ποιότητα των υπηρεσιών σημαντική πηγή ανησυχίας

Πέραν των προβλημάτων που διαπιστώθηκαν όσον αφορά τις ταχύτητες σύνδεσης στο διαδίκτυο και τις βλάβες σύνδεσης, ένας στους τέσσερις από τους συμμετέχοντες στην έρευνα αναφέρει δυσκολίες στη σύνδεση στο κινητό δίκτυο και ανάλογο ποσοστό αναφέρει ότι στη διάρκεια κλήσης συνέβη διακοπή των κινητών επικοινωνιών.

Ανησυχίες για το αν είναι οικονομικώς ανεκτή η χρήση κινητού και έξυπνου τηλεφώνου

• Το 65% των συμμετεχόντων στην έρευνα περιορίζει τώρα τις κλήσεις στο κινητό λόγω ανησυχιών για το κόστος (αύξηση κατά 4% από την περίοδο της τελευταίας έρευνας το Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2009)
• Οι μισοί από εκείνους που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω έξυπνων τηλεφώνων περιορίζουν την χρήση τους λόγω ανησυχιών για το κόστος.
• Η δωρεάν ή σε φτηνή τιμή κλήση μέσω διαδικτύου από ηλεκτρονικό υπολογιστή ή συσκευή με σύνδεση WiFi αυξάνεται, και ποσοστό 28% των νοικοκυριών με πρόσβαση στο διαδίκτυο διενεργεί αυτού του είδους τις φωνητικές κλήσεις, αύξηση 6% από την περίοδο της τελευταίας έρευνας.

Μόνο κινητό

Μόνο το 27% των νοικοκυριών έχει πρόσβαση στο δημόσιο τηλεφωνικό δίκτυο από κινητό τηλέφωνο – ποσοστό που αυξήθηκε σε 17 κράτη μέλη από την εποχή της τελευταίας έρευνας και το οποίο φθάνει σε επίπεδα ανώτερα από το 50% των νοικοκυριών σε πέντε χώρες (Τσεχική Δημοκρατία, Φινλανδία, Λετονία, Λιθουανία και Σλοβακία).

Τι πράττει η Επιτροπή;

Η Επιτροπή ζήτησε από τον Φορέα των Ευρωπαϊκών Ρυθμιστικών Αρχών στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες (BEREC) να αναλάβει τη διεξαγωγή αυστηρής έρευνας για να διαπιστωθούν τα πραγματικά περιστατικά σχετικά με τους φραγμούς στην αλλαγή του φορέα εκμετάλλευσης, την αναστολή ή τον στραγγαλισμό της διαδικτυακής κίνησης (για παράδειγμα των υπηρεσιών φωνής μέσω διαδικτύου), τη διαφάνεια και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η Επιτροπή θα δημοσιεύσει τα ευρήματα της έρευνας του BEREC έως τα τέλη του 2011, περιλαμβανομένων τυχόν περιστατικών αναστολής ή στραγγαλισμού ορισμένων τύπων κίνησης. Εάν τα ευρήματα του BEREC και άλλα στοιχεία που θα συγκεντρωθούν καταδείξουν εκκρεμή προβλήματα, η Επιτροπή θα εκτιμήσει την ανάγκη για αυστηρότερα μέτρα (IP/11/486).

Η Επιτροπή εκπονεί επίσης μελέτη για τη σύγκριση των διαφημιζόμενων ταχυτήτων διαδικτύου με τις πραγματικές. Τα δεδομένα θα είναι διαθέσιμα στα τέλη 2011.

Πηγή: Δελτίο Τύπου Ευρωπαϊκής Επιτροπής

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Γιατί τα πεδιόμετρα Promax Ranger αποτελούν «ελβετικό σουγιά» των μετρήσεων
Ποιος δεν θυμάται τον ατρόμητο Angus MacGyver, ο οποίος, με μεγάλη πείρα και δεξιότητες, κουβαλούσε πάντα μαζί του τον ελβετικό σουγιά του στρατού για να σώσει την κατάσταση σε αμέτρητα σενάρια. Μ...
Grandstream GSC3574/3575
Η Grandstream συνεχίζει να ενδυναμώνει τη σειρά των συστημάτων ελέγχου εγκαταστάσεων και θυροτηλεοράσεών της, με την κυκλοφορία των νέων μοντέλων GSC3574 σε λευκό χρώμα και GSC3575 σε μαύρο. Η Par...
Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές
«Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές». Το webinar επικεντρώθηκε στην περιγραφή της τεχνολογίας με την οποία μπορούμε να έχουμε internet σε απομακρυσμένα σημεία, όπου δεν έχουμε αξ...
Amiko NXH-CO1 & NXH-C02
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή των combiners NXH-CO1 και NXH-CO2 της Amiko. Πρόκειται για μίκτες διανομής δορυφορικού και επίγειου ψηφιακού σήματος, οι οποίοι λειτουργούν σε εύρος ζώ...
Οι επίσημοι εισαγωγείς – διανομείς της Ikusi σε Ελλάδα και Κύπρο
Η IDComs - Ikusi Hellas εκφράζοντας την πολιτική της Ikusi για την Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια, έχει εδώ και δεκαετίες δημιουργήσει στην κάθε περιοχή τις κατάλληλες δομές που της επιτρέπουν ...
Teletek UP01-SA & GUP04-SA
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή πριζών διανομής σήματος της Teletek. Πρόκειται για την UP01-SA (τερματική) και την GUP04-SA (διελεύσεως), οι οποίες είναι εξοπλισμένες με 3 εξόδους TV-...
Redline S150 HD
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Redline S150 HD. Πρόκειται για έναν οικονομικό δορυφορικό δέκτη με ανάλυση Full HD και λειτουργία τυφλής αναζήτησης υπηρεσιών. Χάρη στην υποστήριξη...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
GJ-1600
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της GJ-1600, μιας τροχήλατης βάσης δαπέδου που είναι ιδανική για τηλεοράσεις με μέγεθος οθόνης από 32 έως 65 ίντσες. Είναι σχεδιασμένη για ευκολ...
Μετρήσεις δικτύων κινητής τηλεφωνίας 4G και 5G με τον Atlas NG της Promax
Ο Atlas NG της Promax είναι ο καθολικός αναλυτής εκπομπής που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα στάδια της αλυσίδας μετάδοσης, από το στούντιο έως τα τελικά σημεία. Η νέα επιλογή μέτρησης δικτύων...
Supervoice SVC-WBT41
Το Supervoice SVC-WBT41 είναι ένα επαγγελματικό, ασύρματο μονοφωνικό ακουστικό κεφαλής Bluetooth V5.2, με προηγμένη τεχνολογία Ai dual-mic noise cancelling και πολυτελές design, με εξαιρετικά ελαφ...
Redline RL-SP8624G
Το RL-SP8624G είναι ένα Ethernet PoE Switch της Redline, που χρησιμοποιείται για την επέκταση ενός ενσύρματου δικτύου. Εκεί που οι θύρες του router δεν επαρκούν για τις ενσύρματες συνδέσεις όλων τ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Δεκέμβριος 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Δεκεμβρίου 2024 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το...
Creta Electronix 2024
Σάββατο 2 και Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2024, έλαβε χώρα στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης ένα ιδιαιτέρως επιτυχημένο κλαδικό διήμερο: Η έκθεση Creta Electronix 2024, η δεύτερη κλαδική έκθεση συστημάτ...
Grandstream DP755
Η επικοινωνία, τόσο μεταξύ υπαλλήλων όσο και με πελάτες, είναι κρίσιμη για όλες τις επιχειρήσεις. Η ανάγκη για προϊόντα που μπορούν να καλύψουν αυτές τις απαιτήσεις είναι ζωτικής σημασίας. Για να...
Sat & Zap, Δεκέμβριος 2024
Αρκετά νέα κανάλια αυτόν τον μήνα, με το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται στα αγγλόφωνα, όπως το αμερικανικό One America News κ.λπ. Επίσης, τουλάχιστον στα Δυτικά της χώρας, αλλά πιθανότατα και στα Νό...