Skip to main content
24 Απριλίου 2017 14:07

Οι φορητοί και οι επιτραπέζιοι υπολογιστές προτιμώμενες συσκευές τηλεθέασης

Γράφει: Σ.Χ.
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2F2dfc975095d86716db80641d4295f70c XL

Σηματοδοτώντας μια επιταχυνόμενη μεταβολή στην καταναλωτική συμπεριφορά της αγοράς του ψηφιακού βίντεο, το ποσοστό των καταναλωτών που προτιμούν να παρακολουθούν τηλεοπτικές εκπομπές σε τηλεοπτικές συσκευές μειώθηκε κατά 55% τον περασμένο χρόνο, από 52% σε 23%…

Σηματοδοτώντας μια επιταχυνόμενη μεταβολή στην καταναλωτική συμπεριφορά της αγοράς του ψηφιακού βίντεο, το ποσοστό των καταναλωτών που προτιμούν να παρακολουθούν τηλεοπτικές εκπομπές σε τηλεοπτικές συσκευές μειώθηκε κατά 55% τον περασμένο χρόνο, από 52% σε 23%, σύμφωνα με τα ευρήματα της Accenture “2017  Digital Consumer Survey”.

Η παγκόσμια online έρευνα 26.000 καταναλωτών σε 26 χώρες αποκαλύπτει ότι οι καταναλωτές προτιμούν όλο και περισσότερο να παρακολουθούν τηλεοπτικές εκπομπές σε συσκευές όπως φορητοί και επιτραπέζιοι προσωπικοί υπολογιστές και smartphones. Περισσότεροι από τέσσερις στους 10 καταναλωτές (42%) δήλωσαν ότι προτιμούν να δουν τηλεοπτικές εκπομπές σε φορητό ή επιτραπέζιο υπολογιστή, από 32% της έρευνας του περασμένου έτους. 13% των καταναλωτών δήλωσαν ότι προτιμούν να παρακολουθούν τηλεοπτικές εκπομπές στα smartphones τους, σε σύγκριση με το 10% πέρυσι.

Η πτώση στην τηλεοπτική προβολή κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους ακολουθεί μια τετραετή τάση. Μέχρι το 2014, η έρευνα έδειχνε ότι σχεδόν τα δύο τρίτα (65%) των καταναλωτών προτιμούσαν την τηλεόραση για προβολή τηλεοπτικών εκπομπών.

Τα πιο πρόσφατα ευρήματα, που συνοψίζονται στη νέα έκθεση της Accenture,  “Winning Experiences in the New Video World”, δείχνουν ότι μόνο ένας στους πέντε καταναλωτές (19%) προτιμά τώρα να παρακολουθεί αθλητικά στις τηλεοράσεις τους, από 38% της έρευνας πριν από ένα έτος.

“Η κυριαρχία της τηλεόρασης ως αδιαμφισβήτητης συσκευής ψυχαγωγίας τελειώνει”, δήλωσε ο Gavin Mann, διευθυντής της Accenture. “Ενώ ένας μεγάλος αριθμός ατόμων εξακολουθεί να παρακολουθεί πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σε τηλεοράσεις, η έρευνά μας αποκαλύπτει μια ταχεία επιτάχυνση της προτίμησής τους για προβολή σε άλλες ψηφιακές συσκευές – ειδικά σε φορητούς και επιτραπέζιους υπολογιστές, και σε smartphones”.

Η έκθεση αποκαλύπτει μια ιδιαίτερα απότομη πτώση το τελευταίο έτος στο ποσοστό των καταναλωτών της Ινδίας που προτιμούν να βλέπουν τηλεοπτικές εκπομπές σε τηλεοράσεις. Το ποσοστό αυτό μειώθηκε κατά 78%, από 47% σε 10%. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο αριθμός μειώθηκε κατά 57% (από 59% σε 25%), ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκε το 55% (από 56% σε 25%).

“Οδηγός αυτής της ταχείας μετατόπισης στις προτιμήσεις των καταναλωτών είναι η αυξανόμενη ευκολία, η διαθεσιμότητα και η ποιότητα πιο εξατομικευμένου και συναρπαστικού περιεχομένου σε φορητούς και επιτραπέζιους προσωπικούς υπολογιστές και smartphones”, πρόσθεσε ο Mann. “Η μαζική και επιταχυνόμενη ώθηση των εταιριών επικοινωνιών και των μέσων ενημέρωσης να παρέχουν παντού περιεχόμενο – TV everywhere, συμπεριλαμβανομένου του over the top – έχει δώσει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να έχουν πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο σε πολλές συσκευές”.

Ενώ οι καταναλωτές προτιμούν όλο και περισσότερο να παρακολουθούν τηλεοπτικές εκπομπές σε φορητούς υπολογιστές και επιτραπέζιους υπολογιστές, το smartphone γίνεται η προτιμώμενη συσκευή για την παρακολούθηση σύντομων βίντεο κλιπ. Στην πιο πρόσφατη έρευνα, περισσότερο από το ένα τρίτο (41%) των καταναλωτών δήλωσαν ότι προτιμούν να βλέπουν αυτά τα κλιπ στα κινητά τους τηλέφωνα, σημαντική αύξηση από  το 28% πέρυσι. Αντίθετα, ο αριθμός των καταναλωτών που δήλωσαν ότι προτιμούν να παρακολουθούν βίντεο κλιπ στους φορητούς και  επιτραπέζιους υπολογιστές μειώθηκε ελαφρά, από 47% σε 44% το τελευταίο έτος, ενώ ο αριθμός που δήλωσαν ότι προτιμούν να βλέπουν αυτά τα κλιπ στην τηλεόρασή τους μειώθηκε ακόμα περισσότερο, από 16% σε μόλις 5%.

http://advanced-television.com/2017/04/24/laptops-desktops-preferred-tv-viewing-devices/

 

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

  • Η AVM στην MWC 2024

    Η AVM στην MWC 2024

    Στη φετινή MWC που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη, η AVM παρουσίασε πρωτοποριακές καινοτομίες και νέα προϊόντα FRITZ! για πανίσχυρες συνδέσεις. Το FRITZ!Box 5690 Pro, που υποστηρίζει συνδέσεις οπτ...
  • DiGiVIEW DV-512

    DiGiVIEW DV-512

    Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου DiGiVIEW DV-512. Πρόκειται για ένα σετ που περιλαμβάνει ενισχυτή κεραίας ιστού για αναλογικά και ψηφιακά κανάλια VHF/UHF, καθώς και τρο...
  • Promax Ranger – Ολοκληρώθηκαν τα εκπαιδευτικά video

    Promax Ranger – Ολοκληρώθηκαν τα εκπαιδευτικά video

    Είναι πλέον διαθέσιμη η τέταρτη και τελευταία ομάδα εκπαιδευτικών video με ελληνική περιγραφή για τα πεδιόμετρα Promax Ranger. Τα συγκεκριμένα video έχουν προστεθεί στην Playlist Πεδιόμετρα RANGER...
  • Meliconi Slimstyle Plus 400 ST

    Meliconi Slimstyle Plus 400 ST

    Η Meliconi, ηγέτης στην κατηγορία των επιτοίχιων και επιτραπέζιων βάσεων TV, παρουσιάζει τη σειρά Slimstyle, με την εγγύηση της εξ ολοκλήρου ιταλικής κατασκευής. Αλλάξτε, λοιπόν, τον τρόπο που «βλ...
  • Bridge Cable KL017

    Bridge Cable KL017

    Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου καλωδίου Bridge Cable KL017. Πρόκειται για καλώδιο LAN κατηγορίας CAT6, το οποίο είναι τύπου S/FTP. Διαθέτει τη μέγιστη δυνατή θωράκιση...
  • Ikusi FlasHD HDTF-C48V & HDTF-C48G

    Ikusi FlasHD HDTF-C48V & HDTF-C48G

    Οι πιο ισχυρές επίγειες κεραίες της Ikusi είναι τα μοντέλα FlasHD και συγκεκριμένα, τα HDTF-C48V & HDTF-C48G σε πράσινο και γκρι χρώμα. Με αξιόλογα χαρακτηριστικά και ισχυρή απόρριψη υψηλότερω...
  • Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής κεραίας U20

    Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής κεραίας U20

    Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, στο τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας προχωράμε σε περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Οι...
  • Φωτοβολταϊκό πάνελ & ηλεκτρική γεννήτρια Patona

    Φωτοβολταϊκό πάνελ & ηλεκτρική γεννήτρια Patona

    Η εταιρεία AstraSat προσφέρει νέες λύσεις που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες για παροχή ρεύματος, χωρίς την ανάγκη ύπαρξης δικτύου από πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας. Συγκεκριμένα, διατίθενται τα εξ...
  • D-Link DWA-X1850

    D-Link DWA-X1850

    Το Wi-Fi 6 είναι το μέλλον του Wi-Fi! Αναβαθμίστε το δίκτυό σας με την τελευταία λέξη της ασύρματης τεχνολογίας, χάρη στον αντάπτορα USB AX1800 Wi-Fi 6. Απλώς συνδέστε τον στον υπολογιστή σας και ...
  • Ikusi FTD-420

    Ikusi FTD-420

    Οι λύσεις οπτικών ινών – μεταξύ άλλων – είναι ιδανικές για διανομή ραδιοτηλεοπτικών σημάτων σε κεντρικές εγκαταστάσεις, από μία πολυκατοικία έως και ένα μεγάλο ξενοδοχειακό συγκρότημα. Το πιο σημα...
  • Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η συμμετοχή της IDComs στην Athens Electronix 2024

    Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η συμμετοχή της IDComs στην Athens Electronix 2024

    Η συμμετοχή της IDComs στην Athens Electronix 2024 στέφτηκε από μεγάλη επιτυχία, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου 2 & 3 Μαρτίου. Από νωρίς το πρωί του Σαββάτου, πλήθος επισκεπτών κατέφθασε...
  • devolo Magic 2 WiFi next

    devolo Magic 2 WiFi next

    Το Magic 2 WiFi next της Devolo «ανεβάζει» το Internet στο σπίτι σας σε νέα επίπεδα. Χάρη στην εξαιρετική τεχνολογία Powerline, η πλήρης απόδοση της σύνδεσής σας στο Internet μεταφέρεται με ταχύτη...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2024

    Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2024

    Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Μαΐου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Μαΐου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό ...
  • Cosmote, Nova, Vodafone – Όλα τα πακέτα για streaming και υπερυψηλές ταχύτητες internet μέσω οπτικής ίνας

    Cosmote, Nova, Vodafone – Όλα τα πακέτα για streaming και υπερυψηλές ταχύτητες internet μέσω οπτικής ίνας

    Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι είναι πάντα περιζήτητοι! Εκτός από τις υπηρεσίες τηλεφωνίας και υψηλής ταχύτητας internet που παρέχουν, έχουν εμπλουτίσει το πορτφόλιό τους και με πλατφόρμες συνδρομητ...
  • Kathrein UFOpro

    Kathrein UFOpro

    Το UFOpro αποτελεί την πρόσφατη πλατφόρμα Headend της γερμανικής Kathrein, που προσφέρει ηγετική σχέση απόδοσης - τιμής στην αγορά! Είναι κατασκευασμένο για εφαρμογές τηλεόρασης επόμενης γενιάς σε...
  • Sat & Zap, Μάιος 2024

    Sat & Zap, Μάιος 2024

    Ελάχιστο το ευρωπαϊκό ενδιαφέρον στη γεωστατική τροχιά όπου το streaming έχει υπερκεράσει τους δορυφόρους. Αντίθετα, σε Ασία και Αφρική κάθε μήνα εμφανίζονται νέα ελεύθερα κανάλια. Al Shams...