Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Οι φορητοί και οι επιτραπέζιοι υπολογιστές προτιμώμενες συσκευές τηλεθέασης
Σηματοδοτώντας μια επιταχυνόμενη μεταβολή στην καταναλωτική συμπεριφορά της αγοράς του ψηφιακού βίντεο, το ποσοστό των καταναλωτών που προτιμούν να παρακολουθούν τηλεοπτικές εκπομπές σε τηλεοπτικές συσκευές μειώθηκε κατά 55% τον περασμένο χρόνο, από 52% σε 23%…
Σηματοδοτώντας μια επιταχυνόμενη μεταβολή στην καταναλωτική συμπεριφορά της αγοράς του ψηφιακού βίντεο, το ποσοστό των καταναλωτών που προτιμούν να παρακολουθούν τηλεοπτικές εκπομπές σε τηλεοπτικές συσκευές μειώθηκε κατά 55% τον περασμένο χρόνο, από 52% σε 23%, σύμφωνα με τα ευρήματα της Accenture “2017 Digital Consumer Survey”.
Η παγκόσμια online έρευνα 26.000 καταναλωτών σε 26 χώρες αποκαλύπτει ότι οι καταναλωτές προτιμούν όλο και περισσότερο να παρακολουθούν τηλεοπτικές εκπομπές σε συσκευές όπως φορητοί και επιτραπέζιοι προσωπικοί υπολογιστές και smartphones. Περισσότεροι από τέσσερις στους 10 καταναλωτές (42%) δήλωσαν ότι προτιμούν να δουν τηλεοπτικές εκπομπές σε φορητό ή επιτραπέζιο υπολογιστή, από 32% της έρευνας του περασμένου έτους. 13% των καταναλωτών δήλωσαν ότι προτιμούν να παρακολουθούν τηλεοπτικές εκπομπές στα smartphones τους, σε σύγκριση με το 10% πέρυσι.
Η πτώση στην τηλεοπτική προβολή κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους ακολουθεί μια τετραετή τάση. Μέχρι το 2014, η έρευνα έδειχνε ότι σχεδόν τα δύο τρίτα (65%) των καταναλωτών προτιμούσαν την τηλεόραση για προβολή τηλεοπτικών εκπομπών.
Τα πιο πρόσφατα ευρήματα, που συνοψίζονται στη νέα έκθεση της Accenture, “Winning Experiences in the New Video World”, δείχνουν ότι μόνο ένας στους πέντε καταναλωτές (19%) προτιμά τώρα να παρακολουθεί αθλητικά στις τηλεοράσεις τους, από 38% της έρευνας πριν από ένα έτος.
“Η κυριαρχία της τηλεόρασης ως αδιαμφισβήτητης συσκευής ψυχαγωγίας τελειώνει”, δήλωσε ο Gavin Mann, διευθυντής της Accenture. “Ενώ ένας μεγάλος αριθμός ατόμων εξακολουθεί να παρακολουθεί πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σε τηλεοράσεις, η έρευνά μας αποκαλύπτει μια ταχεία επιτάχυνση της προτίμησής τους για προβολή σε άλλες ψηφιακές συσκευές – ειδικά σε φορητούς και επιτραπέζιους υπολογιστές, και σε smartphones”.
Η έκθεση αποκαλύπτει μια ιδιαίτερα απότομη πτώση το τελευταίο έτος στο ποσοστό των καταναλωτών της Ινδίας που προτιμούν να βλέπουν τηλεοπτικές εκπομπές σε τηλεοράσεις. Το ποσοστό αυτό μειώθηκε κατά 78%, από 47% σε 10%. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο αριθμός μειώθηκε κατά 57% (από 59% σε 25%), ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκε το 55% (από 56% σε 25%).
“Οδηγός αυτής της ταχείας μετατόπισης στις προτιμήσεις των καταναλωτών είναι η αυξανόμενη ευκολία, η διαθεσιμότητα και η ποιότητα πιο εξατομικευμένου και συναρπαστικού περιεχομένου σε φορητούς και επιτραπέζιους προσωπικούς υπολογιστές και smartphones”, πρόσθεσε ο Mann. “Η μαζική και επιταχυνόμενη ώθηση των εταιριών επικοινωνιών και των μέσων ενημέρωσης να παρέχουν παντού περιεχόμενο – TV everywhere, συμπεριλαμβανομένου του over the top – έχει δώσει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να έχουν πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο σε πολλές συσκευές”.
Ενώ οι καταναλωτές προτιμούν όλο και περισσότερο να παρακολουθούν τηλεοπτικές εκπομπές σε φορητούς υπολογιστές και επιτραπέζιους υπολογιστές, το smartphone γίνεται η προτιμώμενη συσκευή για την παρακολούθηση σύντομων βίντεο κλιπ. Στην πιο πρόσφατη έρευνα, περισσότερο από το ένα τρίτο (41%) των καταναλωτών δήλωσαν ότι προτιμούν να βλέπουν αυτά τα κλιπ στα κινητά τους τηλέφωνα, σημαντική αύξηση από το 28% πέρυσι. Αντίθετα, ο αριθμός των καταναλωτών που δήλωσαν ότι προτιμούν να παρακολουθούν βίντεο κλιπ στους φορητούς και επιτραπέζιους υπολογιστές μειώθηκε ελαφρά, από 47% σε 44% το τελευταίο έτος, ενώ ο αριθμός που δήλωσαν ότι προτιμούν να βλέπουν αυτά τα κλιπ στην τηλεόρασή τους μειώθηκε ακόμα περισσότερο, από 16% σε μόλις 5%.
http://advanced-television.com/2017/04/24/laptops-desktops-preferred-tv-viewing-devices/