25 Οκτωβρίου 2013 12:21
Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται για δέκτες iptv…
Γράφει: Γιάννης-Φίλιππος Δημητριάδης
…σε αντικατάσταση των άλλων συνδρομητικών δεκτών.
Σύμφωνα με την εταιρεία TDG που μελετά τις τάσεις της αγοράς και με βάση την τελευταία της έρευνα με την ονομασία Video Behavior in the Age of Quantum Media
Περισσότεροι από 28% των καταναλωτών βλέπουν θετικά την αγορά ενός iptv box (Istb) τους επόμενους έξι μήνες, με το 56% από αυτούς να δηλώνει ότι κίνητρο για την επιλογή τους αποτελεί η απόκτηση υπηρεσιών streaming video για υποκατάσταση της παραδοσιακής συνδρομητικής τηλεόρασης.
«Τα ιντερνετικά set top boxes είναι ειδικά κατασκευασμένα με στόχο να παρέχουν μία ποικιλία υπηρεσιών βίντεο καθώς και άλλων εφαρμογών στον τηλεοπτικό δέκτη» τονίζει ο κός Michael Greeson, συνιδρυτής της TDG. «Δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη το ότι βλέπουμε αυτή τη συσχέτιση».
Το 56% όσων σκέφτονται την αγορά Istb συμφωνούν πως ο «παράγοντας αντικατάσταση» παίζει μεγάλο ρόλο στην απόφασή τους (38% μεταξύ άλλων, 17% απολύτως). Το ποσοστό αυτό είναι αισθητά υψηλότερο από όσους σκέφτονται να αγοράσουν μία παιχνιδοκονσόλα τους επόμενους έξι μήνες, όπου ο παράγοντας «αντικατάσταση» βαρύνει μόνο στο 23% (μεταξύ άλλων) και στο 9% (ολικά).
«Δεδομένου του εύρους του περιεχομένου και των εφαρμογών, χωρίς να υπολογίσουμε και τις χαμηλές τιμές, αυτές οι συσκευές φαίνεται να εμφανίζουν μία ελκυστική πλατφόρμα για όσους θα ήθελαν να καταργήσουν τις συνδρομητικές τους υπηρεσίες με μηνιαίο αντίτιμο».
Πηγή: advanced-television.com
…σε αντικατάσταση των άλλων συνδρομητικών δεκτών.
Σύμφωνα με την εταιρεία TDG που μελετά τις τάσεις της αγοράς και με βάση την τελευταία της έρευνα με την ονομασία Video Behavior in the Age of Quantum Media
Περισσότεροι από 28% των καταναλωτών βλέπουν θετικά την αγορά ενός iptv box (Istb) τους επόμενους έξι μήνες, με το 56% από αυτούς να δηλώνει ότι κίνητρο για την επιλογή τους αποτελεί η απόκτηση υπηρεσιών streaming video για υποκατάσταση της παραδοσιακής συνδρομητικής τηλεόρασης.
«Τα ιντερνετικά set top boxes είναι ειδικά κατασκευασμένα με στόχο να παρέχουν μία ποικιλία υπηρεσιών βίντεο καθώς και άλλων εφαρμογών στον τηλεοπτικό δέκτη» τονίζει ο κός Michael Greeson, συνιδρυτής της TDG. «Δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη το ότι βλέπουμε αυτή τη συσχέτιση».
Το 56% όσων σκέφτονται την αγορά Istb συμφωνούν πως ο «παράγοντας αντικατάσταση» παίζει μεγάλο ρόλο στην απόφασή τους (38% μεταξύ άλλων, 17% απολύτως). Το ποσοστό αυτό είναι αισθητά υψηλότερο από όσους σκέφτονται να αγοράσουν μία παιχνιδοκονσόλα τους επόμενους έξι μήνες, όπου ο παράγοντας «αντικατάσταση» βαρύνει μόνο στο 23% (μεταξύ άλλων) και στο 9% (ολικά).
«Δεδομένου του εύρους του περιεχομένου και των εφαρμογών, χωρίς να υπολογίσουμε και τις χαμηλές τιμές, αυτές οι συσκευές φαίνεται να εμφανίζουν μία ελκυστική πλατφόρμα για όσους θα ήθελαν να καταργήσουν τις συνδρομητικές τους υπηρεσίες με μηνιαίο αντίτιμο».
Πηγή: advanced-television.com




