Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 188
TM 529
SECURITY REPORT 151
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

19 Σεπτεμβρίου 2022 12:40

Οι LG Smart Τηλεοράσεις αποκτούν μια νέα λύση ACR, η παλαιότερη τεχνολογία αντικαθίσταται από την LG Ads Solutions

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Flg logo

Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε σήμερα τη διαθεσιμότητα της αποκλειστικής τεχνολογίας αυτόματης αναγνώρισης περιεχομένου (ACR) της LG Ads Solutions σε LG τηλεοράσεις παγκοσμίως, αρχής γενομένης από τον Σεπτέμβριο. Η διάθεση θα αντικαταστήσει την παλαιού τύπου τεχνολογία και θα ενσωματώσει τη νέα λύση ACR σε εκατομμύρια έξυπνες τηλεοράσεις σε 27 χώρες στην Ευρώπη, την Αφρική, την Ασία-Ειρηνικό, τη Λατινική Αμερική και την Αυστραλία.

Η νέα ACR τεχνολογία που παρέχεται από την LG Ads Solutions είναι ήδη ενεργή στις LG Smart TVs στις ΗΠΑ και με την έναρξη της διαθεσιμότητάς της ,τα δεδομένα LG CTV θα είναι διαθέσιμα αποκλειστικά μέσω της LG Ads Solutions.

Μετά την έναρξη ισχύος της συμφωνίας με την Samba TV, τον Σεπτέμβριο 2022, για αδειοδότηση της τεχνολογίας ACR στις εκτός ΗΠΑ περιοχές, η LG Electronics προσανατολίζεται στη διασφάλιση μιας ενιαίας, παγκόσμιας λειτουργίας ανάλυσης δεδομένων για το κοινό της έξυπνης τηλεόρασης και απομακρύνεται από τη λειτουργία τρίτων μερών. Η νέα ACR τεχνολογία που παρέχεται από την LG Ads Solutions είναι ήδη ενεργή στις LG Smart TVs στις ΗΠΑ και με την έναρξη της διαθεσιμότητάς της, τα δεδομένα LG CTV θα είναι διαθέσιμα αποκλειστικά μέσω της LG Ads Solutions.

Η αυτόματη αναγνώριση περιεχομένου ή αλλιώς ACR, συγκεντρώνει ανωνυμοποιημένες πληροφορίες που περιγράφουν τα τηλεοπτικά προγράμματα και τις διαφημίσεις που επιλέγει να παρακολουθήσει ένας χρήστης. Η τεχνολογία ACR μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνο εφόσον ο καταναλωτής έχει επιλέξει ρητά τη χρήση της, ως μέρος της διαδικασίας εγκατάστασης κατά την αγορά μιας νέας Smart τηλεόρασης. Το LG Ads Solutions ACR αναπτύσσεται σε συμμόρφωση με όλους τους εν ισχύ κανονισμούς περί απορρήτου των καταναλωτών.

«Από το λανσάρισμά της τον περασμένο Μάιο η LG Ads Solutions έχει δημιουργήσει τεράστια δυναμική», δήλωσε ο Chris Jo, Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής της μονάδας Platform Business στην LG Electronics Home Entertainment Company. «Η κυκλοφορία της νέας λύσης ACR είναι ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο που καταδεικνύει τη δέσμευσή της ομάδας στην αριστεία και την αφοσίωσή της να προσφέρει τις καλύτερες δυνατές διαφημιστικές λύσεις σε brands και agencies σε όλο τον κόσμο».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Raghu Kodige δήλωσε: «Αυτή η διαθεσιμότητα σηματοδοτεί την επόμενη σημαντική φάση της παγκόσμιας CTV διαφημιστικής μας δραστηριότητας με την LG Ads Solutions. Είναι μια πολύ σημαντική στιγμή για τα brands σε όλο τον κόσμο, τα οποία χρειάζονται όλο και περισσότερο να προσεγγίσουν τους τηλεθεατές που περιορίζουν ή έχουν διακόψει πλήρως την παρακολούθηση συνδρομητικού περιεχομένου και αυτούς που έχουν μεταναστεύσει σε υπηρεσίες OTT και να κατανοήσουν τη σταδιακή προσέγγιση σε σχέση με τις παραδοσιακές τηλεοπτικές υπηρεσίες. Τώρα με την LG Ads Solutions, τα brands παγκοσμίως μπορούν να σχεδιάζουν, να ενεργοποιούν και να μετρούν τη διαφήμιση CTV χρησιμοποιώντας το καλύτερο σύνολο δεδομένων ACR του κλάδου, που εγγυάται την επιτυχία της καμπάνιας».

Τα δεδομένα ACR, τα οποία συμμορφώνονται με όλους τους παγκόσμιους και τοπικούς κανονισμούς περί απορρήτου δεδομένων καταναλωτών, βοηθούν τα brands να κατανοήσουν, με ανώνυμο τρόπο, πόσο συχνά προβάλλονται ορισμένες τηλεοπτικές διαφημίσεις σε ένα δεδομένο νοικοκυριό. Για τα brands, αυτό σημαίνει ότι μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα συχνότητας για τα νοικοκυριά με χαμηλή συχνότητα προβολής, να περιορίσουν τη συχνότητα για τα νοικοκυριά με υπερβολική συχνότητα προβολής, να κερδίσουν νοικοκυριά που εκτίθενται στις διαφημίσεις των ανταγωνιστών και πολλά άλλα. Εξαιρετικής σημασίας, ενημερώνει brands και agencies ποια νοικοκυριά τους λείπουν εντελώς λόγω της κατάργησης συνδρομητικών υπηρεσιών.

Τα δεδομένα μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας των διαφημίσεων, όπως εάν μια διαφήμιση οδήγησε τους τηλεθεατές σε μια συγκεκριμένη τηλεοπτική εκπομπή ή ταινία ή εάν μια διαφήμιση οδήγησε στη λήψη ή την εγγραφή σε μια εφαρμογή ή υπηρεσία OTT.

Για τους καταναλωτές, το ACR βοηθά να γίνει το περιεχόμενο που απολαμβάνουν πιο προσβάσιμο και πιο ευχάριστο, μέσω λειτουργιών, όπως προτάσεις περιεχομένου.

Για τα brands, το ACR συμβάλλει στην ενημέρωση του σχεδιασμού διαφημιστικών εκστρατειών σε πλατφόρμες συμβατικής και streaming τηλεόρασης. Για παράδειγμα, δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να κατανοήσουν πώς να προσεγγίσουν νοικοκυριά που δεν παρακολουθούν κάποιες παραδοσιακές τηλεοπτικές καμπάνιες ή πώς να προσεγγίσουν νοικοκυριά που έχουν εκτεθεί σε μια συγκεκριμένη διαφήμιση ή σε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα. Αυτά τα ανωνυμοποιημένα δεδομένα σε επίπεδο νοικοκυριού βελτιώνουν κατακόρυφα την απόδοση για τους διαφημιζόμενους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να είναι πιο αποτελεσματικοί, με τις συνολικές τηλεοπτικές τους δαπάνες.

Η LG Ads Solutions τροφοδοτεί ήδη CTV καμπάνιες σε περισσότερες από 40 χώρες παγκοσμίως. Τώρα, τα brands σε οποιαδήποτε χώρα που καλύπτεται από την κυκλοφορία του ACR μπορούν αμέσως να αρχίσουν να εργάζονται με την LG Ads Solutions για να κατανοήσουν την τηλεθέαση του τηλεοπτικού κοινού στη χώρα τους αναλυτικά, προκειμένου να εντοπίσουν τμήματα κοινού και να βελτιστοποιήσουν την προσέγγιση χρηστών, τη συχνότητα και την αποτελεσματικότητα διαφημίσεων σε συμβατική και streaming τηλεόραση.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής κεραίας 2U30
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Οι ενισχυτές με ακροδέκτες χωρίς θωράκιση, ...
Tesla XT850
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου Tesla MediaBox XT850. Πρόκειται για ένα Android TV Box που είναι ταυτόχρονα και DVB-T2 HEVC (H.265) δέκτης, συμβατός με το νέο πρότυπο επίγεια...
SatLink ST-6502
Η εταιρεία Tronix ανακοινώνει την παραλαβή του νέου modulator ST-6502 της SatLink. Πρόκειται για έναν διαμορφωτή ενός καναλιού σε mini μέγεθος, ο οποίος έχει σχεδιαστεί για οικιακή ψυχαγωγία, ξενο...
Fracarro UX-WB LTE
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου LNB της οικογένειας UX της ιταλικής Fracarro. Πρόκειται για το UX-WB LTE, ένα wideband LNB με 2 ξεχωριστές εξόδους, που η μία μεταφέρει όλα τα...
AVM Geofencing
Η τελευταία ενημέρωση του FRITZ!App Smart Home προσθέτει μια λειτουργία που ζητείται συχνά: Το geofencing. Σας επιτρέπει να εκτελείτε ενέργειες στο έξυπνο σπίτι σας όταν εισέρχεστε ή εξέρχεστε από...
Amiko A11 Link
Αναζητείτε έναν προηγμένο τρόπο για να απολαύσετε το αγαπημένο σας περιεχόμενο, είτε πρόκειται για ζωντανή τηλεόραση, είτε για ταινίες ή ραδιόφωνο; Μην ψάχνετε άλλο! Το Amiko A11 Link 4K TV Stick ...
Fracarro D-Matrix 4S FTA
Δεν γίνεται να αφήσετε τους φιλοξενούμενούς σας χωρίς τηλεόραση. Η ιταλική Fracarro έρχεται να δώσει τη λύση με το νέο Compact Headend D-Matrix 4S FTA, το οποίο προορίζεται για σύνδεση σε τηλεοράσ...
AVM FRITZ!Fon X6
Το FRITZ!Fon X6 εντυπωσιάζει με τη μοντέρνα σχεδίασή του σε κομψή λευκή και μαύρη έκδοση, ενώ διαθέτει μεγάλη έγχρωμη οθόνη 2,4” υψηλής αντίθεσης για τέλεια αναγνωσιμότητα. Ο χρήστης μπορεί να βλέ...
Solray S01C, S02B & S03C Series
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει νέες παραλαβές προϊόντων που περιλαμβάνουν σειρές φωτιστικών LED της Solray. Πρόκειται για πλήρως ανεξάρτητα συστήματα φωτισμού που αποτελούνται από προβολέα...
TP-Link EAP623-Outdoor HD AX1800
Το EAP623-Outdoor HD είναι ένα Access Point εξωτερικού χώρου από τη σειρά EAP της TP-Link, που υποστηρίζει το πρότυπο Wi-Fi 6 με μέγιστη ταχύτητα μετάδοσης δεδομένων έως και 1,8Gbps (574Mbps στα 2...
Ikusi ENC-108
Η Ikusi, συνεχίζοντας τον σχεδιασμό και την υλοποίηση νέων προϊόντων, παρουσιάζει το ENC-108 με 8 εισόδους HDMI, τα σήματα των οποίων μπορούν να μετατραπούν σε 8 streams IP σε SPTS (unicast ή mult...
Fracarro PAS4117101
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου καλωδίου PAS4117101 της ιταλικής Fracarro. Πρόκειται για υψηλής ποιότητας ομοαξονικό καλώδιο εξωτερικού χώρου, με τριπλή θωράκιση, διάμετρο 6,...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιούνιος 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιουνίου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδ...
UEFA EURO 2024 GERMANY
Η ώρα για το μεγαλύτερο αθλητικό ραντεβού της τετραετίας στην Ευρώπη έφτασε! Για έναν ολόκληρο μήνα, από 14 Ιουνίου έως 14 Ιουλίου, η καρδιά της ποδοσφαιρικής Ευρώπης θα χτυπάει στα γήπεδα της Γερ...
Η PartnerNET διανέμει αποκλειστικά τα προϊόντα της MaxHub σε Ελλάδα και Κύπρο
H PartnerNET παρουσιάζει την εταιρεία MaxHub, η οποία αναμένεται να επαναπροσδιορίσει τον χώρο των επικοινωνιών (communication) και της έξυπνης συνεργασίας (collaboration) για τις επιχειρήσεις. Με...
Octagon Spirit Pro
Η γερμανική Octagon διευρύνει την γκάμα των HDTV δεκτών της, παρουσιάζοντας τη version 2 του μοντέλου Spirit, τον Octagon Spirit Pro. Πρόκειται για έναν δέκτη IP με επίσημο λειτουργικό σύστημα And...
Ekselans MD HD Easy Twin 122013
Έναν ολοκαίνουργιο στην ελληνική αγορά ψηφιακό διαμορφωτή, που διαθέτει πολλές και σημαντικές καινοτομίες, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για τον MD HD Easy T...
SAT & ZAP, Ιούνιος 2024
Η πικρή αλήθεια είναι ότι το streaming τείνει να υποκαταστήσει και στους DXersτη δορυφορική λήψη ως μέθοδο zapping. Παρ’ όλα αυτά μπορείτε ακόμη να βρείτε κανάλια που δεν μεταδίδονται ιντερνετικά…...