Skip to main content
19 Σεπτεμβρίου 2022 12:40

Οι LG Smart Τηλεοράσεις αποκτούν μια νέα λύση ACR, η παλαιότερη τεχνολογία αντικαθίσταται από την LG Ads Solutions

lg logo 6f95f4f1

Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε σήμερα τη διαθεσιμότητα της αποκλειστικής τεχνολογίας αυτόματης αναγνώρισης περιεχομένου (ACR) της LG Ads Solutions σε LG τηλεοράσεις παγκοσμίως, αρχής γενομένης από τον Σεπτέμβριο. Η διάθεση θα αντικαταστήσει την παλαιού τύπου τεχνολογία και θα ενσωματώσει τη νέα λύση ACR σε εκατομμύρια έξυπνες τηλεοράσεις σε 27 χώρες στην Ευρώπη, την Αφρική, την Ασία-Ειρηνικό, τη Λατινική Αμερική και την Αυστραλία.

Η νέα ACR τεχνολογία που παρέχεται από την LG Ads Solutions είναι ήδη ενεργή στις LG Smart TVs στις ΗΠΑ και με την έναρξη της διαθεσιμότητάς της ,τα δεδομένα LG CTV θα είναι διαθέσιμα αποκλειστικά μέσω της LG Ads Solutions.

Μετά την έναρξη ισχύος της συμφωνίας με την Samba TV, τον Σεπτέμβριο 2022, για αδειοδότηση της τεχνολογίας ACR στις εκτός ΗΠΑ περιοχές, η LG Electronics προσανατολίζεται στη διασφάλιση μιας ενιαίας, παγκόσμιας λειτουργίας ανάλυσης δεδομένων για το κοινό της έξυπνης τηλεόρασης και απομακρύνεται από τη λειτουργία τρίτων μερών. Η νέα ACR τεχνολογία που παρέχεται από την LG Ads Solutions είναι ήδη ενεργή στις LG Smart TVs στις ΗΠΑ και με την έναρξη της διαθεσιμότητάς της, τα δεδομένα LG CTV θα είναι διαθέσιμα αποκλειστικά μέσω της LG Ads Solutions.

Η αυτόματη αναγνώριση περιεχομένου ή αλλιώς ACR, συγκεντρώνει ανωνυμοποιημένες πληροφορίες που περιγράφουν τα τηλεοπτικά προγράμματα και τις διαφημίσεις που επιλέγει να παρακολουθήσει ένας χρήστης. Η τεχνολογία ACR μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνο εφόσον ο καταναλωτής έχει επιλέξει ρητά τη χρήση της, ως μέρος της διαδικασίας εγκατάστασης κατά την αγορά μιας νέας Smart τηλεόρασης. Το LG Ads Solutions ACR αναπτύσσεται σε συμμόρφωση με όλους τους εν ισχύ κανονισμούς περί απορρήτου των καταναλωτών.

«Από το λανσάρισμά της τον περασμένο Μάιο η LG Ads Solutions έχει δημιουργήσει τεράστια δυναμική», δήλωσε ο Chris Jo, Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής της μονάδας Platform Business στην LG Electronics Home Entertainment Company. «Η κυκλοφορία της νέας λύσης ACR είναι ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο που καταδεικνύει τη δέσμευσή της ομάδας στην αριστεία και την αφοσίωσή της να προσφέρει τις καλύτερες δυνατές διαφημιστικές λύσεις σε brands και agencies σε όλο τον κόσμο».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Raghu Kodige δήλωσε: «Αυτή η διαθεσιμότητα σηματοδοτεί την επόμενη σημαντική φάση της παγκόσμιας CTV διαφημιστικής μας δραστηριότητας με την LG Ads Solutions. Είναι μια πολύ σημαντική στιγμή για τα brands σε όλο τον κόσμο, τα οποία χρειάζονται όλο και περισσότερο να προσεγγίσουν τους τηλεθεατές που περιορίζουν ή έχουν διακόψει πλήρως την παρακολούθηση συνδρομητικού περιεχομένου και αυτούς που έχουν μεταναστεύσει σε υπηρεσίες OTT και να κατανοήσουν τη σταδιακή προσέγγιση σε σχέση με τις παραδοσιακές τηλεοπτικές υπηρεσίες. Τώρα με την LG Ads Solutions, τα brands παγκοσμίως μπορούν να σχεδιάζουν, να ενεργοποιούν και να μετρούν τη διαφήμιση CTV χρησιμοποιώντας το καλύτερο σύνολο δεδομένων ACR του κλάδου, που εγγυάται την επιτυχία της καμπάνιας».

Τα δεδομένα ACR, τα οποία συμμορφώνονται με όλους τους παγκόσμιους και τοπικούς κανονισμούς περί απορρήτου δεδομένων καταναλωτών, βοηθούν τα brands να κατανοήσουν, με ανώνυμο τρόπο, πόσο συχνά προβάλλονται ορισμένες τηλεοπτικές διαφημίσεις σε ένα δεδομένο νοικοκυριό. Για τα brands, αυτό σημαίνει ότι μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα συχνότητας για τα νοικοκυριά με χαμηλή συχνότητα προβολής, να περιορίσουν τη συχνότητα για τα νοικοκυριά με υπερβολική συχνότητα προβολής, να κερδίσουν νοικοκυριά που εκτίθενται στις διαφημίσεις των ανταγωνιστών και πολλά άλλα. Εξαιρετικής σημασίας, ενημερώνει brands και agencies ποια νοικοκυριά τους λείπουν εντελώς λόγω της κατάργησης συνδρομητικών υπηρεσιών.

Τα δεδομένα μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας των διαφημίσεων, όπως εάν μια διαφήμιση οδήγησε τους τηλεθεατές σε μια συγκεκριμένη τηλεοπτική εκπομπή ή ταινία ή εάν μια διαφήμιση οδήγησε στη λήψη ή την εγγραφή σε μια εφαρμογή ή υπηρεσία OTT.

Για τους καταναλωτές, το ACR βοηθά να γίνει το περιεχόμενο που απολαμβάνουν πιο προσβάσιμο και πιο ευχάριστο, μέσω λειτουργιών, όπως προτάσεις περιεχομένου.

Για τα brands, το ACR συμβάλλει στην ενημέρωση του σχεδιασμού διαφημιστικών εκστρατειών σε πλατφόρμες συμβατικής και streaming τηλεόρασης. Για παράδειγμα, δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να κατανοήσουν πώς να προσεγγίσουν νοικοκυριά που δεν παρακολουθούν κάποιες παραδοσιακές τηλεοπτικές καμπάνιες ή πώς να προσεγγίσουν νοικοκυριά που έχουν εκτεθεί σε μια συγκεκριμένη διαφήμιση ή σε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα. Αυτά τα ανωνυμοποιημένα δεδομένα σε επίπεδο νοικοκυριού βελτιώνουν κατακόρυφα την απόδοση για τους διαφημιζόμενους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να είναι πιο αποτελεσματικοί, με τις συνολικές τηλεοπτικές τους δαπάνες.

Η LG Ads Solutions τροφοδοτεί ήδη CTV καμπάνιες σε περισσότερες από 40 χώρες παγκοσμίως. Τώρα, τα brands σε οποιαδήποτε χώρα που καλύπτεται από την κυκλοφορία του ACR μπορούν αμέσως να αρχίσουν να εργάζονται με την LG Ads Solutions για να κατανοήσουν την τηλεθέαση του τηλεοπτικού κοινού στη χώρα τους αναλυτικά, προκειμένου να εντοπίσουν τμήματα κοινού και να βελτιστοποιήσουν την προσέγγιση χρηστών, τη συχνότητα και την αποτελεσματικότητα διαφημίσεων σε συμβατική και streaming τηλεόραση.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση – Ενισχυτής κεραίας U35Auto
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα περιγράψουμε σε αυτό το τεύχος τους ενισχυτές κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Οι ενισχυτές με ακροδέκτες ...
TP-Link EAP683 UR AX6000
Το TP-Link Omada EAP683 UR ξεχωρίζει ως μια αξιόπιστη λύση στην κατηγορία των συσκευών δικτύου, συνδυάζοντας συνδεσιμότητα υψηλής ταχύτητας, προηγμένη ασφάλεια και απρόσκοπτη διαχείριση δικτύου. Μ...
Ikusi ENC-108
Η Ikusi, συνεχίζοντας τον σχεδιασμό και την υλοποίηση νέων προϊόντων, παρουσιάζει το ENC-108 με 8 εισόδους HDMI, τα σήματα των οποίων μπορούν να μετατραπούν σε 8 streams IP σε SPTS (unicast ή mult...
Redline S30 HEVC
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου δέκτη της Redline, S30 HEVC. Πρόκειται για έναν οικονομικό δέκτη Full HD που είναι εξοπλισμένος με DVB-T2 tuner και υποστηρίζει συμπίεση H.265...
Ikusi IKUGaF
Η Ikusi καλύπτει με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες τηλεοπτικής αναμετάδοσης προγραμμάτων, με τα έτοιμα επαγγελματικά πακέτα IKUGaF που διαθέτει για τα Gap Fillers. Τα έτοιμα πακέτα IKUGaF είνα...
ANGA PS series
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή σειράς ποιοτικών κεραιών ANGA. Πρόκειται για τη σειρά PS, η οποία περιλαμβάνει εξωτερικές και εσωτερικές κεραίες που είναι κατάλληλες για επίγε...
Amiko MIRA X-4200
Ο Amiko MiraX HiS-4200 είναι ένας κορυφαίος Linux 4K UHD media streamer, που σας επιτρέπει να απολαμβάνετε τα αγαπημένα σας προγράμματα σε 4K UHD. Αυτός ο media streamer υποστηρίζει μεταξύ άλλων τ...
KAL KL-60
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου τηλεχειριστηρίου KL-60. Πρόκειται για ένα προγραμματιζόμενο τηλεχειριστήριο 4:1, το οποίο προγραμματίζεται μέσω μονάδας υπέρυθρων από τ...
Promax ATLaS NG
Η Promax έχει δημιουργήσει μία σειρά εκπαιδευτικών video για τον κορυφαίο αναλυτή φάσματος ATLaS NG. Στα συγκεκριμένα video, περιγράφονται όλες οι λειτουργίες του αναλυτή, καθώς και ο τρόπος που δ...
SatLink COL5141A
Ο κωδικοποιητής COL5141A 4 σε 1 της SatLink είναι μια επαγγελματική συσκευή κωδικοποίησης και πολυπλεξίας ήχου και video με ισχυρή λειτουργικότητα. Διαθέτει διεπαφές εισόδου 4 καναλιών CVBS video ...
AVM FRITZ!DECT 350
Προσαρμόστε το FRITZ!DECT 350 σε πόρτες ή παράθυρα και αμέσως θα ανιχνεύσει αν είναι ανοικτά ή κλειστά. Αποτελώντας έναυσμα για την επακόλουθη λειτουργία προϊόντων FRITZ!DECT και συμβατών συσκευών...
KAL K-320
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του K-320, ενός ασύρματου ανιχνευτή κίνησης υποδοχής με εμβέλεια ανίχνευσης κίνησης 3 έως 7 μέτρων και γωνία κάλυψης 100°. Είναι ιδανικός για τη...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Ιουλίου 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιουλίου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδ...
Διανομή σήματος HDMI στο σπίτι
Για τη θέαση τηλεοπτικών προγραμμάτων υψηλής ανάλυσης μέσω ενός δέκτη, IPTV Box, αποκωδικοποιητή συνδρομητικής πλατφόρμας ή οποιασδήποτε άλλης εξωτερικής πηγής, απαιτείται μόνο η σύνδεσή τους στην...
CRETA ELECTRONIX 2024
Μετά την τεράστια επιτυχία των κλαδικών εκθέσεων Salonica Electronix 2023 και Athens Electronix 2024, που πραγματοποιήθηκαν για τρίτη φορά σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, αντίστοιχα, και έσπασαν κάθε ρε...
Fracarro D-Matrix 4S FTA
Την πιο πρόσφατη μονάδα της οικογένειας των Headend της ιταλικής Fracarro, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για το D-Matrix 4S FTA, ένα Compact Headend που έρχε...
Amiko MIRA X-4200
Ένα νέο μοντέλο της σειράς OTT της Amiko δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για το MIRA X-4200, ένα Set-Top Box που βασίζεται σε λειτουργικό σύστημα Linux και προ...
Sat & Zap, Ιούλιος 2024
Αρκετά νέα κανάλια στις 28 ανατολικά, ενώ και πάλι το Ιράν εμφανίζεται με νέα κανάλια εξωτερικού, μη εγκεκριμένα φυσικά από το θεοκρατικό καθεστώς… Al Mayadeen HD Hot Bird 13G – 13 East 11....