Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Οι μισοί χρήστες του διαδικτύου παρακολουθούν ελάχιστη ή καθόλου γραμμική τηλεόραση

Το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που ισχυρίζονται ότι παρακολουθούν ελάχιστη ή καθόλου γραμμική τηλεόραση σε μια τυπική ημέρα αυξήθηκε κατά 22% και έφτασε σχεδόν στο μισό (45%) μέσα σε δύο μόλις χρόνια.
Με βάση έρευνα καταναλωτών που διεξήγαγε η Ampere Analysis με 54.000 ενήλικες ηλικίας 18-64 ετών σε 28 αγορές παγκοσμίως, τα ευρήματα δείχνουν ότι ενώ οι νεότερες ομάδες είναι περισσότερο αποστασιοποιημένες από την τηλεόραση, το 35% των ατόμων που ισχυρίζονται ότι δεν παρακολουθούν καθόλου γραμμική τηλεόραση ήταν άνω των 45 ετών – αύξηση από το 28% του πρώτου τριμήνου του 2017.
Σύμφωνα με την Ampere, παρά την απομάκρυνση των παραδοσιακών ακροατηρίων των ραδιοτηλεοπτικών φορέων, υπάρχουν ευκαιρίες να διατηρηθούν οι τηλεθεατές μέσω ενός συνδυασμού ζωντανού περιεχομένου και περιεχομένου εκδηλώσεων, καθώς και μέσω της βελτίωσης των προσφορών streaming των ραδιοτηλεοπτικών φορέων.

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας ήταν τα εξής
Το 1ο τρίμηνο του 2021, το 37% των χρηστών του διαδικτύου υποστήριξε ότι παρακολουθεί ελάχιστη έως καθόλου γραμμική τηλεόραση σε μια τυπική ημέρα. Το α’ τρίμηνο του 2023, το ποσοστό αυτό ανήλθε στο 45% – αύξηση 22%.
Ο αριθμός των τηλεθεατών υψηλής γραμμικής τηλεθέασης – εκείνων που παρακολουθούν τουλάχιστον τέσσερις ώρες τηλεοπτικής μετάδοσης καθημερινά – έχει επίσης μειωθεί στο ίδιο χρονικό διάστημα των δύο ετών, από 19% των ερωτηθέντων το 1ο τρίμηνο του 2021 σε 15% το 1ο τρίμηνο του 2023
Συγκριτικά, ο αριθμός των χρηστών του διαδικτύου που δηλώνουν ότι παρακολουθούν περισσότερες απο τέσσερις ώρες περιεχομένου VOD σε μια τυπική ημέρα έχει αυξηθεί από 58% το 1ο τρίμηνο του 2021 σε 62% το 1ο τρίμηνο του 2023.
Είναι πολύ νωρίς για να ξεγράψουμε τη γραμμική τηλεόραση. Η σταθερότητα της τηλεθέασης χαμηλού επιπέδου (λιγότερο από δύο ώρες την ημέρα) υποδηλώνει ότι πολλοί χρήστες του διαδικτύου εξακολουθούν να παρακολουθούν ζωντανά σημαντικά γεγονότα, όπως αθλητικά γεγονότα, μεγάλες εκπομπές ριάλιτι και αποκλειστικά δράματα. Αυτοί οι πυλώνες περιεχομένου θα πρέπει να παραμείνουν βασικό μέρος των στρατηγικών απόκτησης και ανάθεσης για τους γραμμικούς ραδιοτηλεοπτικούς φορείς.
Επιπλέον, ενώ οι καταναλωτές απομακρύνονται από τη γραμμική τηλεοπτική μετάδοση, οι επενδύσεις των ραδιοτηλεοπτικών φορέων στις δικές τους υπηρεσίες VOD εξασφάλισαν ότι μπορούν ακόμη να προσελκύσουν το κοινό που προτιμά να παρακολουθεί μέσω streaming.
Στην πραγματικότητα, η δέσμευση με αυτές τις υπηρεσίες βίντεο υπό την αιγίδα της ραδιοτηλεόρασης έχει αυξηθεί κατά 26% από το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Σχολιάζοντας τα ευρήματα, η Minal Modha, διευθύντρια έρευνας της Ampere Analysis, δήλωσε: “Η έρευνα για το τηλεοπτικό κοινό είναι πολύ σημαντική: “Με μια πρώτη ματιά, η μείωση της γραμμικής τηλεθέασης φαίνεται να είναι μια ανησυχητική τάση για τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς, καθώς το παραδοσιακό κοινό τους αρχίζει να απομακρύνεται. Ωστόσο, όπως δείχνει η αυξημένη ενασχόληση με τις υπηρεσίες βίντεο υπό την αιγίδα των ραδιοτηλεοπτικών σταθμών, αν τα γραμμικά κανάλια μπορούν να συνεχίσουν να προσαρμόζονται και να παρέχουν μια ισχυρή προσφορά OTT για το κοινό που αλλάζει από τα προγραμματισμένα τηλεοπτικά κανάλια, έχουν την ευκαιρία να το διατηρήσουν, έστω και σε διαφορετικό μέσο”.
Πηγή: broadbandtvnews.com