Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Οικονομικά αποτελέσματα Forthnet Α΄ τριμήνου 2015
Παρά το επιδεινούμενο μακροοικονομικό περιβάλλον, συνεχίζεται και στο πρώτο τρίμηνο του 2015 η αύξηση της συνδρομητικής βάσης, ενώ τα επίπεδα ικανοποίησης και πιστότητας των πελατών μας διατηρούνται υψηλά, συμβάλλοντας στο να παραμένει η εταιρεία ανθεκτική στις πτωτικές τάσεις του κλάδου, σύμφωνα με το Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Πάνο Παπαδόπουλο.
Αποτελέσματα 1ου τριμήνου 2015
29 Μαΐου 2015
Σημαντικά Σημεία
· Ενίσχυση της συνδρομητικής βάσης, παρά το αντίξοο μακροοικονομικό περιβάλλον.
Ø 14,1% αύξηση σε συνδρομητές Nova 3Play
Ø 5,2% αύξηση σε συνδρομητές Nova
Ø 3,0% αύξηση σε συνδρομητές LLU
· Έσοδα Α΄ Τριμήνου στα 92 εκατ. ευρώ
· Προτεραιότητα στην βελτιστοποίηση της κοστολογικής βάσης
Q1 2015 | Q1 2014 | Δ | |
Συνολικές συνδρομές | 1.187.876 | 1.145.948 | 3,7% |
Μοναδικά νοικοκυριά | 818.795 | 822.402 | -0,4% |
Συνδυαστικές υπηρεσίες/3play | 369.081 | 323.546 | 14,1% |
Συνδρομητές Broadband | 680.545 | 663.515 | 2,6% |
Συνδρομητές PayTV στην Ελλάδα | 507.331 | 482.433 | 5,2% |
(.000€) | Q1 2015 | Q1 2014 | Δ |
Συνολικά έσοδα (ομαλοποιημένα) | 91.997 | 97.446 | -5,6% |
Δημοσιευμένα EBITDA | 14.555 | 15.973 | -8,9% |
Προσαρμοσμένα EBITDA | 14.555 | 15.973 | -8,9% |
Σύμφωνα με το Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Πάνο Παπαδόπουλο:
«Παρά το επιδεινούμενο μακροοικονομικό περιβάλλον, στο πρώτο τρίμηνο του 2015 συνεχίστηκε η αύξηση της συνδρομητικής μας βάσης, ενώ τα επίπεδα ικανοποίησης και πιστότητας των πελατών μας διατηρήθηκαν υψηλά, συμβάλλοντας στο να παραμένει η εταιρεία ανθεκτική στις πτωτικές τάσεις του κλάδου. Δεδομένης της μακροοικονομικής κατάστασης, παραμένουμε συντηρητικοί δίνοντας προτεραιότητα στην βελτιστοποίηση της κοστολογικής μας βάσης».
Λειτουργικά Αποτελέσματα
Συνδυαστικές Υπηρεσίες/3Play
Στο τέλος του 1ου τριμήνου του 2015, τα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες της Forthnet, ανήλθαν στα 369 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 14,1%, σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2014, ενισχύοντας την παρουσία της Forthnet στα ελληνικά νοικοκυριά. Αντίστοιχα, αύξηση σημειώθηκε στο μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet, με την τάση αυτή να δρα υποστηρικτικά, τόσο στο μέσο έσοδο ανά συνδρομητή, όσο και στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών.
Q1 2015 | Q1 2014 | Δ | |
Νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες | 369.081 | 323.546 | 14,1% |
Ποσοστό νοικοκυριών με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες | 45,1% | 39,3% | +5,8pp |
Νέα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες | 5.532 | 38.231 | -85,5% |
Τηλεπικοινωνιακές Υπηρεσίες
Στο 1ο τρίμηνο του 2015, οι συνδρομητές τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών αυξήθηκαν κατά 2,6% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, καθώς ανήλθαν στους 680,5 χιλιάδες. Το εκτιμώμενο μερίδιο της Forthnet σε συνδρομητές LLU διαμορφώθηκε στο 31,7%, ενώ οι νέοι συνδρομητές της Forthnet, κατά τη διάρκεια του 1ου τριμήνου, αντιστοιχούν στο 10,9% της συνολικής αγοράς.
Q1 2015 | Q1 2014 | Δ | |
Συνδρομητές Broadband[1] | 680.545 | 663.515 | 2,6% |
Νέοι συνδρομητές | 9.379 | 31.162 | -69,9% |
Ενεργοί συνδρομητές LLU | 645.833 | 627.170 | 3,0% |
Ποσοστό LLU | 94,9% | 94,5% | 0,4π.μ. |
Νέοι συνδρομητές LLU | 2.419 | 30.192 | -92,0% |
Μερίδιο αγοράς σε νέους συνδρομητές | 10,9% | 83,9% | -73,0π.μ. |
Συνολικό μερίδιο αγοράς LLU | 31,7% | 32,3% | -0,6π.μ. |
Υπηρεσίες Συνδρομητικής Τηλεόρασης
Στο 1ο τρίμηνο του 2015, η συνδρομητική βάση παρουσίασε αύξηση 5,2% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 507,3 χιλιάδων συνδρομητών. Η εξάπλωση των υπηρεσιών 3play αναμένεται να συνεχίσει να είναι ο κύριος άξονας ανάπτυξης της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης.
Q1 2015 | Q1 2014 | Δ | |
Συνδρομητές PayTV Ελλάδα | 507.331 | 482.433 | 5,2% |
Οικονομικά Αποτελέσματα
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 1ο τρίμηνο του 2015, ανήλθε στα €92,0εκ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2014, εν μέρει εξαιτίας της μείωσης των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα. Τα έσοδα, προσαρμοσμένα ως προς το λογιστικό χειρισμό των εσόδων που η εταιρεία λειτουργεί ως ενδιάμεσος πάροχος, μειώθηκαν κατά 5,6%. Η μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επηρέασε τα έσοδα κατά €1,9 εκατ.
Ανάλυση εσόδων (€ ‘000) | Q1 2015 | Q1 2014[2] | Δ |
Λιανική | 72.058 | 75.997 | -5,2% |
Λιανική -Telco | 36.802 | 41.616 | -11,6% |
Λιανική – PayTV | 35.256 | 34.381 | 2,5% |
Εταιρικοί πελάτες | 14.014 | 14.491 | -3,3% |
Εταιρικοί πελάτες (Ομαλοποιημένα)3 | 14.097 | 15.133 | -6,9% |
Εταιρικοί πελάτες -Telco | 8.877 | 9.425 | -5,8% |
Εταιρικοί πελάτες -Telco (Ομαλοποιημένα)3 | 8.960 | 10.067 | -11,0% |
Εταιρικοί πελάτες – Pay TV | 5.137 | 5.067 | 1,4% |
Διαφήμιση | 1.625 | 3.639 | -55,3% |
Λοιπά έσοδα | 4.217 | 2.677 | 57,5% |
Κύκλος εργασιών | 91.914 | 96.804 | -5,1% |
Κύκλος εργασιών (Ομαλοποιημένα)[3] | 91.997 | 97.447 | -5,6% |
Τα προσαρμοσμένα EBITDA του 1ου τριμήνου του 2015 ανήλθαν στα €14,56 εκατ., έναντι €15,97 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014, κυρίως λόγω της συμπίεσης των τιμών.
Ανάλυση EBITDA (€ ‘000) | Q1 2015 | Q1 2014 | Δ |
Συνολικά έσοδα (συμπ. λοιπών εσόδων) | 91.914 | 96.804 | -5,1% |
Συνολικά έσοδα (ομαλοποιημένα)3 | 91.997 | 97.446 | -5,6% |
Δημοσιευμένα EBITDA | 14.555 | 15.973 | -8,9% |
Προσαρμοσμένα EBITDA[4] | 14.555 | 15.973 | -8,9% |
Περιθώριο προσαρμοσμένων EBITDA | 15,8% | 16,5% | -0,66π.μ. |
Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός το Μάρτιο του 2015 ανέρχεται σε €325 εκ.
Πρόσφατες Εξελίξεις
· Το ελληνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου θα μεταδίδεται και τα επόμενα 4 χρόνια από τα κανάλια Novasports. Τα κορυφαία αθλητικά κανάλια της χώρας, προχώρησαν σε επέκταση της σύμβασης κεντρικής διαχείρισης τηλεοπτικών δικαιωμάτων με τη Super League, εξασφαλίζοντας μέχρι το 2019 τη δημοφιλέστερη αθλητική διοργάνωση για τον Έλληνα φίλαθλο.
· Η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τις δανείστριες τράπεζες για την αναχρηματοδότηση των δανειακών της υποχρεώσεων. Στις 29/4/2015 υπέβαλε προς τις τράπεζες επικαιροποιημένη πρόταση αναχρηματοδότησης στα πλαίσια της οποίας εξετάζει και την έκδοση Μετατρέψιμου Ομολογιακού δανείου ύψους €100 εκ. Οι συζητήσεις με τις δανείστριες τράπεζες είναι σε εξέλιξη και η διοίκηση της εταιρείας είναι αισιόδοξη για την επιτυχή έκβαση των διαπραγματεύσεων αναχρηματοδότησης.
· Μια νέα πρωτοποριακή λύση λάνσαρε η Forthnet, η οποία περιλαμβάνει υπηρεσίες Cloud PBX (εικονικού τηλεφωνικού κέντρου), καθώς και μια μεγάλη γκάμα πρόσθετων υπηρεσιών UCC. Αποτελεί ιδανική λύση για εταιρίες οι οποίες θέλουν να εγκαταστήσουν, αναβαθμίσουν ή αντικαταστήσουν τις υποδομές τηλεφωνικού κέντρου με χαμηλό μηνιαίο κόστος και άμεση υλοποίηση.
>[1]Ενεργοί & υπό ενεργοποίηση συνδρομητές
>[2]Ορισμένα κονδύλια της προηγούμενης περιόδου αναταξινομήθηκαν προκειμένου να καταστούν συγκρίσιμα με τα αντίστοιχα της τρέχουσας περιόδου
>[3]Η ομαλοποίηση οφείλεται στην αναταξινόμιση στον κύκλο εργασιών κονδυλίων των επιχειρηματικών εσόδων που βάσει λογιστικού χειρισμού παρουσιάζονται στα έξοδα
>[4]Προσαρμοσμένα EBITDA από μη ταμειακές και άλλες προσαρμογές