ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΟΤΕ: Πονοκέφαλος για Rom Telecom και Telekom Σερβίας

Χρηματιστήριο
Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι η ρουμανική κυβέρνηση εξετάζει, για ακόμα μία φορά, το ενδεχόμενο εισαγωγής της Rom telecom στο Χρηματιστήριο του Βουκουρεστίου.Η Rom telecom αποτελεί το μεγαλύτερο πάροχο σταθερών τηλεπικοινωνιών της Ρουμανίας, ενώ το 2009 είχε εμφανίσει έσοδα ύψους 800 εκατ. ευρώ.Το 1998, ο ΟΤΕ κατέβαλε στις αρχές της Ρουμανίας 675 εκατ. δολάρια για το 35% της Rom telecom. Ο ελληνικός Οργανισμός έγινε κάτοχος του πλειοψηφικού ποσοστού το 2003, αφού κατέβαλε ακόμα 273 εκατ. δολάρια. Πρόσφατα η Rom telecom ανακοίνωσε περαιτέρω μείωση του προσωπικού κατά 1.200 εργαζομένους, κυρίως μέσω προγραμμάτων εθελουσίας εξόδου.Την ίδια στιγμή η διοίκηση του ΟΤΕ καλείται να λάβει μία ακόμα σημαντική απόφαση για την επένδυση στη Σερβία για τη διαδικασία ιδιωτικοποίησής της η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη. Οι υποψήφιοι μνηστήρες για το 51% της σερβικής Telekom Srbija, όπου ο ΟΤΕ ελέγχει το 20%, είναι οι Telekom Austria, France Telecom, America Movil, Turkcell, Deutsche Telekom, VimpelCom και Weather Investments. Σύμφωνα με Σέρβους αξιωματούχους, η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή προσφορών είναι τα τέλη Φεβρουαρίου.
Εναλλακτικούς τρόπους εσόδων αναζητεί η διοίκηση
Σε… δυσεπίλυτο γρίφο εξελίσσεται για τον ΟΤΕ η τιμολογιακή του πολιτική. Η «αιμορραγία» πελατών στη σταθερή τηλεφωνία από τη μία και η απόσυρση προϊόντων από την αγορά λόγω παρέμβασης της ΕΕΤΤ, αλλά και η καθυστέρηση στην έγκριση άλλων πακέτων από την άλλη, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση στην χώρα μας, οδηγούν τον ΟΤΕ σε επαναπροσδιορισμό της πολιτικής του. Η διοίκηση του Οργανισμού αναζητά επειγόντως εναλλακτικούς τρόπους εσόδων για να παραμείνει στο προσκήνιο της ελληνικής τηλεπικοινωνιακής αγοράς, ωστόσο υπό την «ομηρεία» της ρύθμισης δεν μπορεί να προσφέρει εναλλακτικά προϊόντα.Στελέχη του Οργανισμού φαίνονται προβληματισμένα για το μέλλον και όπως αναφέρουν αυτή τη στιγμή ο ΟΤΕ δεν μπορεί να διαφημίσει ούτε να προσφέρει ελκυστικά πακέτα ενώ από την άλλη η κυβέρνηση και οι καταναλωτικές οργανώσεις πιέζουν σημαντικά για μειώσεις τιμολογίων. Τρία πακέτα βρίσκονται, σύμφωνα με τα ίδια στελέχη στην ΕΕΤΤ, περιμένοντας το «πράσινο φως» της Επιτροπής αν και ήδη έχουν περάσει τρεις και παραπάνω μήνες από την κατάθεσή τους.
Πηγή : H ημερησία
Χρηματιστήριο
Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι η ρουμανική κυβέρνηση εξετάζει, για ακόμα μία φορά, το ενδεχόμενο εισαγωγής της Rom telecom στο Χρηματιστήριο του Βουκουρεστίου.Η Rom telecom αποτελεί το μεγαλύτερο πάροχο σταθερών τηλεπικοινωνιών της Ρουμανίας, ενώ το 2009 είχε εμφανίσει έσοδα ύψους 800 εκατ. ευρώ.Το 1998, ο ΟΤΕ κατέβαλε στις αρχές της Ρουμανίας 675 εκατ. δολάρια για το 35% της Rom telecom. Ο ελληνικός Οργανισμός έγινε κάτοχος του πλειοψηφικού ποσοστού το 2003, αφού κατέβαλε ακόμα 273 εκατ. δολάρια. Πρόσφατα η Rom telecom ανακοίνωσε περαιτέρω μείωση του προσωπικού κατά 1.200 εργαζομένους, κυρίως μέσω προγραμμάτων εθελουσίας εξόδου.Την ίδια στιγμή η διοίκηση του ΟΤΕ καλείται να λάβει μία ακόμα σημαντική απόφαση για την επένδυση στη Σερβία για τη διαδικασία ιδιωτικοποίησής της η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη. Οι υποψήφιοι μνηστήρες για το 51% της σερβικής Telekom Srbija, όπου ο ΟΤΕ ελέγχει το 20%, είναι οι Telekom Austria, France Telecom, America Movil, Turkcell, Deutsche Telekom, VimpelCom και Weather Investments. Σύμφωνα με Σέρβους αξιωματούχους, η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή προσφορών είναι τα τέλη Φεβρουαρίου.
Εναλλακτικούς τρόπους εσόδων αναζητεί η διοίκηση
Σε… δυσεπίλυτο γρίφο εξελίσσεται για τον ΟΤΕ η τιμολογιακή του πολιτική. Η «αιμορραγία» πελατών στη σταθερή τηλεφωνία από τη μία και η απόσυρση προϊόντων από την αγορά λόγω παρέμβασης της ΕΕΤΤ, αλλά και η καθυστέρηση στην έγκριση άλλων πακέτων από την άλλη, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση στην χώρα μας, οδηγούν τον ΟΤΕ σε επαναπροσδιορισμό της πολιτικής του. Η διοίκηση του Οργανισμού αναζητά επειγόντως εναλλακτικούς τρόπους εσόδων για να παραμείνει στο προσκήνιο της ελληνικής τηλεπικοινωνιακής αγοράς, ωστόσο υπό την «ομηρεία» της ρύθμισης δεν μπορεί να προσφέρει εναλλακτικά προϊόντα.Στελέχη του Οργανισμού φαίνονται προβληματισμένα για το μέλλον και όπως αναφέρουν αυτή τη στιγμή ο ΟΤΕ δεν μπορεί να διαφημίσει ούτε να προσφέρει ελκυστικά πακέτα ενώ από την άλλη η κυβέρνηση και οι καταναλωτικές οργανώσεις πιέζουν σημαντικά για μειώσεις τιμολογίων. Τρία πακέτα βρίσκονται, σύμφωνα με τα ίδια στελέχη στην ΕΕΤΤ, περιμένοντας το «πράσινο φως» της Επιτροπής αν και ήδη έχουν περάσει τρεις και παραπάνω μήνες από την κατάθεσή τους.
Πηγή : H ημερησία