Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 194
616
SECURITY REPORT 152
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

9 Απριλίου 2011 10:26

Π. Παπαδόπουλος: "Ευπρόσδεκτο ό,τι γεννά αξία για τους μετόχους"

Ο διευθύνων σύμβουλος της Forthnet μιλά για τα επόμενα σχέδια του ομίλου, τον ανταγωνισμό και… Τον ολυμπιακό.

Γράφει: Nick D.
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Ffd81e537fe0750b1f258a09c5079ac4a XL
Σε μια αγορά που βιώνει τις επιπτώσεις της κρίσης, όπως είναι και οι τηλεπικοινωνίες, η διοικητική αλλαγή στη Forthnet έγινε ομαλά, φέρνοντας επικεφαλής έναν άνθρωπο που βρίσκεται 20 χρόνια στην εταιρεία.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, κ. Πάνος Παπαδόπουλος, καλείται να ενδυναμώσει το δίδυμο Forthnet-Nova και τις υπηρεσίες του στην αγορά, να ενισχύσει τα χρηματοοικονομικά μεγέθη τους, ελέγχοντας και μειώνοντας τα κόστη λειτουργίας. Αυτήν τη νέα εποχή της Forthnet και τα επόμενα σχέδιά του περιγράφει μιλώντας στο «Κ».
– Η αγορά των τηλεπικοινωνιών δοκιμάζεται τα τελευταία χρόνια, την ίδια στιγμή που απαιτεί αυξημένες επενδύσεις σε υποδομές. Οι αντοχές της αγοράς εξαντλούνται;
Αντιμετωπίζουμε κι εμείς τις επιπτώσεις από την κρίση, όπως και όλοι οι κλάδοι της οικονομίας. Εντούτοις, φαίνεται μέχρι στιγμής να είμαστε πιο ανθεκτικοί, γιατί, όσο ο κόσμος περιορίζει τα έξοδα και περνά περισσότερο χρόνο στο σπίτι, χρειάζεται τη «διέξοδο» του τηλεφώνου και του Internet και το καλύτερο τηλεοπτικό περιεχόμενο για ψυχαγωγία.
Από την άλλη, οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι στην Ελλάδα έχουν, μέσες-άκρες, όλοι την ίδια οικονομική εμφάνιση στους ισολογισμούς τους: υψηλές επενδύσεις λόγω του απαιτούμενου αρχικού εξοπλισμού και υποδομών, άρα και μεγάλες αποσβέσεις και ανάλογο δανεισμό. Γι΄ αυτό και συνήθως εξετάζεται το business στη λειτουργική του κερδοφορία και στην ικανότητά του να δημιουργεί θετικές ταμειακές ροές, οι οποίες χρηματοδοτούν τυχόν νέες επενδύσεις και, ταυτόχρονα, μειώνουν τον δανεισμό. Για εμάς ο μεγάλος όγκος των αρχικών απαιτούμενων επενδύσεων έχει ολοκληρωθεί. Στόχος μας, πλέον, είναι να συνεχιστεί η αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας και να βελτιωθούν περαιτέρω οι ταμειακές μας ροές μέσα από μείωση του κόστους.
– Για την ανάγκη συγκέντρωσης στις τηλεπικοινωνίες γίνεται συχνά λόγος. Οι συνθήκες αλλά και η χρηματοοικονομική κατάσταση των παρόχων ευνοεί τις συμφωνίες – και ποιος ο ρόλος της Forthnet σε αυτό το τοπίο;
Τουλάχιστον τα τελευταία 2-3 χρόνια γίνονται επαφές και είναι γεγονός ότι η αγορά χρειάζεται τη συγκέντρωση. Σίγουρα η οικονομική κρίση λειτουργεί καταλυτικά προς αυτήν την κατεύθυνση. Εμείς είμαστε θετικοί σε οτιδήποτε δημιουργεί επιπλέον αξία στους μετόχους μας, οι οποίοι έχουν αποδείξει εμπράκτως ότι στηρίζουν συστηματικά την εταιρεία και νιώθουν αισιόδοξοι για το μέλλον. Σκέψεις υπάρχουν και μπορούμε να συζητήσουμε οτιδήποτε θα αυξήσει τα οφέλη για τους μετόχους μας.
– Η στρατηγική της Forthnet και της Nova τι περιλαμβάνει εφεξής;
Εμείς δίνουμε έμφαση πλέον στις συνδυασμένες υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών της Forthnet και περιεχομένου της Nova, κάτι που ήδη από πέρυσι απέδωσε σημαντικά, έχοντας πάνω από 100.000 οικογένειες να απολαμβάνουν το δικό μας “triple-play”. Αυτό μας διαφοροποιεί και από τον ανταγωνισμό και μας δίνει αισιοδοξία. Και, παρά την κρίση, οι συνδρομητές της Nova αυξήθηκαν. Το ποιοτικό περιεχόμενό της, η μετάδοση High Definition, και ειδικά το ποδόσφαιρο με τη Super League, της οποίας τα δικαιώματα μετάδοσης για τις 14 από τις 16 ομάδες έχουμε κλείσει έως το 2014, είναι αποδεδειγμένα ένα σταθερό πλαίσιο για να στηρίξουμε την ανάπτυξή μας.
– Δεν έχετε, όμως, τα δικαιώματα, πρωτίστως, του Ολυμπιακού και της Ξάνθης. Είναι απώλεια αυτό για τη Nova;
Αναμφισβήτητα, ο Ολυμπιακός είναι ένα μεγάλο asset για όποιον μεταδίδει τους αγώνες του. Και δεν σας κρύβω ότι θα επιθυμούσαμε να τον έχουμε εμείς μετά τη λήξη του συμβολαίου του με την ΕΡΤ, τον Μάιο. Θα μας ενδυνάμωνε ακόμα περισσότερο και ήδη βρισκόμαστε σε συνεχείς επαφές με τη SuperLeague για την ένταξη του Ολυμπιακού στην κεντρική τηλεοπτική διαχείρηση, οι οποίες ελπίζω να έχουν θετική κατάληξη.
– Το κόστος δεν μπορεί να μη σας απασχολεί…
Πάντα ήμασταν μια εταιρεία ανάπτυξης και αυτό δεν αλλάζει. Το 2011, όμως, έχουμε αποφασίσει να δώσουμε μεγάλη έμφαση και στον έλεγχο του κόστους και τις περιστολές των δαπανών. Αυτήν τη στιγμή είμαστε στη διαδικασία ανάλυσης αυτών των εξόδων και του σχεδιασμού των επόμενων κινήσεών μας. Θέλουμε τα πρώτα οφέλη να φανούν εφέτος, αλλά από το 2012 θα μπορούμε να δούμε την πλήρη εξέλιξή τους.
Η τηλεόραση θέλει χρόνο
– Για κάποιον που βρίσκεται 20 χρόνια στις τηλεπικοινωνίες και τη Forthnet, η ενασχόληση με την τηλεόραση είναι βατή;
Αυτό που διαπιστώσαμε με την εξαγορά της Nova, μια κίνηση στρατηγικής απόλυτα επιτυχημένη, είναι ότι η τηλεόραση έχει ιδιαιτερότητες, θέλει τεχνογνωσία και εξειδίκευση και δεν τη «μαθαίνει» κανείς από τη μια μέρα στην άλλη. Αποδείχτηκε ότι υπάρχουν πολύ μεγάλες συ-νέργειες μεταξύ Nova και Forthnet, ειδικά στο εμπορικό κομμάτι και στα θέματα εμπειρίας πελάτη.Ίσως, λοιπόν, εάν θέλαμε να χτίσουμε όλο αυτό το τηλεοπτικό οικοδόμημα από το μηδέν ως Forthnet, να μην ήταν καθόλου, μα καθόλου εύκολο…
– Οπότε για εσάς το IPTV δεν υφίσταται ως project…
Το τεχνολογικό αυτό δίλημμα το λύσαμε με την εξαγορά της Nova. Μην παραβλέπουμε, δε, ότι η διεθνής εμπειρία έχει δείξει πως πολλές επενδύσεις έγιναν στο IPTV, αλλά λίγες στέφθηκαν με επιτυχία. Όμως, σκοπεύουμε να επενδύσουμε στο webTV και ήδη μεταδίδουμε επιλεγμένους αγώνες της Super League μέσω Internet αποκλειστικά για τους συνδρομητές Forthnet. Το ανανεωμένο novasports.gr είναι ήδη στον «αέρα» και ετοιμάζουμε πια και τη νέα έκδοση του novacinema.gr.
– Το περιεχόμενο είναι μια ακριβή επένδυση, ιδιαίτερα το ποδόσφαιρο. Αυτό καθορίζει την επιτυχία μιας συνδρομητικής πλατφόρμας;
Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς της τηλεόρασης και η Nova είναι στη θέση όπου άλλοι θα ήθελαν να έρθουν. Ειδικά για το ποδόσφαιρο, και εκ του αποτελέσματος, σας λέω ότι στρατηγικά αξίζει η επένδυση. Η Nova το 2010 κατάφερε, ύστερα από πολλά χρόνια, να αυξήσει κατά 30.000 τους συνδρομητές της. Το εθνικό πρωτάθλημα είναι το Νο 1 περιεχόμενο που διεθνώς θέλει να έχει κάποιος, όταν φτιάχνει συνδρομητική τηλεόραση. Η τεχνολογία, είτε είναι δορυφορική η μετάδοση, είτε IPTV, είτε επίγεια δορυφορική, έρχεται σε δεύτερο ρόλο.
 capital.gr
* Αναδημοσίευση από την εφημερίδα “Κεφάλαιο” της 2ας Απριλίου
Σε μια αγορά που βιώνει τις επιπτώσεις της κρίσης, όπως είναι και οι τηλεπικοινωνίες, η διοικητική αλλαγή στη Forthnet έγινε ομαλά, φέρνοντας επικεφαλής έναν άνθρωπο που βρίσκεται 20 χρόνια στην εταιρεία.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, κ. Πάνος Παπαδόπουλος, καλείται να ενδυναμώσει το δίδυμο Forthnet-Nova και τις υπηρεσίες του στην αγορά, να ενισχύσει τα χρηματοοικονομικά μεγέθη τους, ελέγχοντας και μειώνοντας τα κόστη λειτουργίας. Αυτήν τη νέα εποχή της Forthnet και τα επόμενα σχέδιά του περιγράφει μιλώντας στο «Κ».
– Η αγορά των τηλεπικοινωνιών δοκιμάζεται τα τελευταία χρόνια, την ίδια στιγμή που απαιτεί αυξημένες επενδύσεις σε υποδομές. Οι αντοχές της αγοράς εξαντλούνται;
Αντιμετωπίζουμε κι εμείς τις επιπτώσεις από την κρίση, όπως και όλοι οι κλάδοι της οικονομίας. Εντούτοις, φαίνεται μέχρι στιγμής να είμαστε πιο ανθεκτικοί, γιατί, όσο ο κόσμος περιορίζει τα έξοδα και περνά περισσότερο χρόνο στο σπίτι, χρειάζεται τη «διέξοδο» του τηλεφώνου και του Internet και το καλύτερο τηλεοπτικό περιεχόμενο για ψυχαγωγία.
Από την άλλη, οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι στην Ελλάδα έχουν, μέσες-άκρες, όλοι την ίδια οικονομική εμφάνιση στους ισολογισμούς τους: υψηλές επενδύσεις λόγω του απαιτούμενου αρχικού εξοπλισμού και υποδομών, άρα και μεγάλες αποσβέσεις και ανάλογο δανεισμό. Γι΄ αυτό και συνήθως εξετάζεται το business στη λειτουργική του κερδοφορία και στην ικανότητά του να δημιουργεί θετικές ταμειακές ροές, οι οποίες χρηματοδοτούν τυχόν νέες επενδύσεις και, ταυτόχρονα, μειώνουν τον δανεισμό. Για εμάς ο μεγάλος όγκος των αρχικών απαιτούμενων επενδύσεων έχει ολοκληρωθεί. Στόχος μας, πλέον, είναι να συνεχιστεί η αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας και να βελτιωθούν περαιτέρω οι ταμειακές μας ροές μέσα από μείωση του κόστους.
– Για την ανάγκη συγκέντρωσης στις τηλεπικοινωνίες γίνεται συχνά λόγος. Οι συνθήκες αλλά και η χρηματοοικονομική κατάσταση των παρόχων ευνοεί τις συμφωνίες – και ποιος ο ρόλος της Forthnet σε αυτό το τοπίο;
Τουλάχιστον τα τελευταία 2-3 χρόνια γίνονται επαφές και είναι γεγονός ότι η αγορά χρειάζεται τη συγκέντρωση. Σίγουρα η οικονομική κρίση λειτουργεί καταλυτικά προς αυτήν την κατεύθυνση. Εμείς είμαστε θετικοί σε οτιδήποτε δημιουργεί επιπλέον αξία στους μετόχους μας, οι οποίοι έχουν αποδείξει εμπράκτως ότι στηρίζουν συστηματικά την εταιρεία και νιώθουν αισιόδοξοι για το μέλλον. Σκέψεις υπάρχουν και μπορούμε να συζητήσουμε οτιδήποτε θα αυξήσει τα οφέλη για τους μετόχους μας.
– Η στρατηγική της Forthnet και της Nova τι περιλαμβάνει εφεξής;
Εμείς δίνουμε έμφαση πλέον στις συνδυασμένες υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών της Forthnet και περιεχομένου της Nova, κάτι που ήδη από πέρυσι απέδωσε σημαντικά, έχοντας πάνω από 100.000 οικογένειες να απολαμβάνουν το δικό μας “triple-play”. Αυτό μας διαφοροποιεί και από τον ανταγωνισμό και μας δίνει αισιοδοξία. Και, παρά την κρίση, οι συνδρομητές της Nova αυξήθηκαν. Το ποιοτικό περιεχόμενό της, η μετάδοση High Definition, και ειδικά το ποδόσφαιρο με τη Super League, της οποίας τα δικαιώματα μετάδοσης για τις 14 από τις 16 ομάδες έχουμε κλείσει έως το 2014, είναι αποδεδειγμένα ένα σταθερό πλαίσιο για να στηρίξουμε την ανάπτυξή μας.
– Δεν έχετε, όμως, τα δικαιώματα, πρωτίστως, του Ολυμπιακού και της Ξάνθης. Είναι απώλεια αυτό για τη Nova;
Αναμφισβήτητα, ο Ολυμπιακός είναι ένα μεγάλο asset για όποιον μεταδίδει τους αγώνες του. Και δεν σας κρύβω ότι θα επιθυμούσαμε να τον έχουμε εμείς μετά τη λήξη του συμβολαίου του με την ΕΡΤ, τον Μάιο. Θα μας ενδυνάμωνε ακόμα περισσότερο και ήδη βρισκόμαστε σε συνεχείς επαφές με τη SuperLeague για την ένταξη του Ολυμπιακού στην κεντρική τηλεοπτική διαχείρηση, οι οποίες ελπίζω να έχουν θετική κατάληξη.
– Το κόστος δεν μπορεί να μη σας απασχολεί…
Πάντα ήμασταν μια εταιρεία ανάπτυξης και αυτό δεν αλλάζει. Το 2011, όμως, έχουμε αποφασίσει να δώσουμε μεγάλη έμφαση και στον έλεγχο του κόστους και τις περιστολές των δαπανών. Αυτήν τη στιγμή είμαστε στη διαδικασία ανάλυσης αυτών των εξόδων και του σχεδιασμού των επόμενων κινήσεών μας. Θέλουμε τα πρώτα οφέλη να φανούν εφέτος, αλλά από το 2012 θα μπορούμε να δούμε την πλήρη εξέλιξή τους.
Η τηλεόραση θέλει χρόνο
– Για κάποιον που βρίσκεται 20 χρόνια στις τηλεπικοινωνίες και τη Forthnet, η ενασχόληση με την τηλεόραση είναι βατή;
Αυτό που διαπιστώσαμε με την εξαγορά της Nova, μια κίνηση στρατηγικής απόλυτα επιτυχημένη, είναι ότι η τηλεόραση έχει ιδιαιτερότητες, θέλει τεχνογνωσία και εξειδίκευση και δεν τη «μαθαίνει» κανείς από τη μια μέρα στην άλλη. Αποδείχτηκε ότι υπάρχουν πολύ μεγάλες συ-νέργειες μεταξύ Nova και Forthnet, ειδικά στο εμπορικό κομμάτι και στα θέματα εμπειρίας πελάτη.Ίσως, λοιπόν, εάν θέλαμε να χτίσουμε όλο αυτό το τηλεοπτικό οικοδόμημα από το μηδέν ως Forthnet, να μην ήταν καθόλου, μα καθόλου εύκολο…
– Οπότε για εσάς το IPTV δεν υφίσταται ως project…
Το τεχνολογικό αυτό δίλημμα το λύσαμε με την εξαγορά της Nova. Μην παραβλέπουμε, δε, ότι η διεθνής εμπειρία έχει δείξει πως πολλές επενδύσεις έγιναν στο IPTV, αλλά λίγες στέφθηκαν με επιτυχία. Όμως, σκοπεύουμε να επενδύσουμε στο webTV και ήδη μεταδίδουμε επιλεγμένους αγώνες της Super League μέσω Internet αποκλειστικά για τους συνδρομητές Forthnet. Το ανανεωμένο novasports.gr είναι ήδη στον «αέρα» και ετοιμάζουμε πια και τη νέα έκδοση του novacinema.gr.
– Το περιεχόμενο είναι μια ακριβή επένδυση, ιδιαίτερα το ποδόσφαιρο. Αυτό καθορίζει την επιτυχία μιας συνδρομητικής πλατφόρμας;
Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς της τηλεόρασης και η Nova είναι στη θέση όπου άλλοι θα ήθελαν να έρθουν. Ειδικά για το ποδόσφαιρο, και εκ του αποτελέσματος, σας λέω ότι στρατηγικά αξίζει η επένδυση. Η Nova το 2010 κατάφερε, ύστερα από πολλά χρόνια, να αυξήσει κατά 30.000 τους συνδρομητές της. Το εθνικό πρωτάθλημα είναι το Νο 1 περιεχόμενο που διεθνώς θέλει να έχει κάποιος, όταν φτιάχνει συνδρομητική τηλεόραση. Η τεχνολογία, είτε είναι δορυφορική η μετάδοση, είτε IPTV, είτε επίγεια δορυφορική, έρχεται σε δεύτερο ρόλο.
 capital.gr
* Αναδημοσίευση από την εφημερίδα “Κεφάλαιο” της 2ας Απριλίου

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Γιατί τα πεδιόμετρα Promax Ranger αποτελούν «ελβετικό σουγιά» των μετρήσεων
Ποιος δεν θυμάται τον ατρόμητο Angus MacGyver, ο οποίος, με μεγάλη πείρα και δεξιότητες, κουβαλούσε πάντα μαζί του τον ελβετικό σουγιά του στρατού για να σώσει την κατάσταση σε αμέτρητα σενάρια. Μ...
Grandstream GSC3574/3575
Η Grandstream συνεχίζει να ενδυναμώνει τη σειρά των συστημάτων ελέγχου εγκαταστάσεων και θυροτηλεοράσεών της, με την κυκλοφορία των νέων μοντέλων GSC3574 σε λευκό χρώμα και GSC3575 σε μαύρο. Η Par...
Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές
«Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές». Το webinar επικεντρώθηκε στην περιγραφή της τεχνολογίας με την οποία μπορούμε να έχουμε internet σε απομακρυσμένα σημεία, όπου δεν έχουμε αξ...
Amiko NXH-CO1 & NXH-C02
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή των combiners NXH-CO1 και NXH-CO2 της Amiko. Πρόκειται για μίκτες διανομής δορυφορικού και επίγειου ψηφιακού σήματος, οι οποίοι λειτουργούν σε εύρος ζώ...
Οι επίσημοι εισαγωγείς – διανομείς της Ikusi σε Ελλάδα και Κύπρο
Η IDComs - Ikusi Hellas εκφράζοντας την πολιτική της Ikusi για την Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια, έχει εδώ και δεκαετίες δημιουργήσει στην κάθε περιοχή τις κατάλληλες δομές που της επιτρέπουν ...
Teletek UP01-SA & GUP04-SA
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή πριζών διανομής σήματος της Teletek. Πρόκειται για την UP01-SA (τερματική) και την GUP04-SA (διελεύσεως), οι οποίες είναι εξοπλισμένες με 3 εξόδους TV-...
Redline S150 HD
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Redline S150 HD. Πρόκειται για έναν οικονομικό δορυφορικό δέκτη με ανάλυση Full HD και λειτουργία τυφλής αναζήτησης υπηρεσιών. Χάρη στην υποστήριξη...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
GJ-1600
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της GJ-1600, μιας τροχήλατης βάσης δαπέδου που είναι ιδανική για τηλεοράσεις με μέγεθος οθόνης από 32 έως 65 ίντσες. Είναι σχεδιασμένη για ευκολ...
Μετρήσεις δικτύων κινητής τηλεφωνίας 4G και 5G με τον Atlas NG της Promax
Ο Atlas NG της Promax είναι ο καθολικός αναλυτής εκπομπής που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα στάδια της αλυσίδας μετάδοσης, από το στούντιο έως τα τελικά σημεία. Η νέα επιλογή μέτρησης δικτύων...
Supervoice SVC-WBT41
Το Supervoice SVC-WBT41 είναι ένα επαγγελματικό, ασύρματο μονοφωνικό ακουστικό κεφαλής Bluetooth V5.2, με προηγμένη τεχνολογία Ai dual-mic noise cancelling και πολυτελές design, με εξαιρετικά ελαφ...
Redline RL-SP8624G
Το RL-SP8624G είναι ένα Ethernet PoE Switch της Redline, που χρησιμοποιείται για την επέκταση ενός ενσύρματου δικτύου. Εκεί που οι θύρες του router δεν επαρκούν για τις ενσύρματες συνδέσεις όλων τ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Νοέμβριος 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Νοεμβρίου 2024 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το ...
Επανάσταση στην οικιακή δικτύωση
Η αύξηση του αριθμού των συνδεδεμένων συσκευών στο σύγχρονο σπίτι, οι αυξημένες απαιτήσεις απόδοσης, η αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών και η αλματώδης ανάπτυξη στις τεχνολογίες ευρυζωνικής πρόσ...
Uniguest’s Digital Signage X MaxHub
Η Uniguest, κορυφαία δύναμη στις τεχνολογίες people engagement, ειδικεύεται στη σύνδεση και επικοινωνία των οργανισμών με το κοινό τους μέσω καινοτόμων ψηφιακών καναλιών. Η Uniguest δρα γύρω από τ...
Sat & Zap, Νοέμβριος 2024
Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται σε αθλητικά κανάλια ελεύθερης μετάδοσης ασιατικών χωρών, αλλά και στο πολύ αξιόλογο κανάλι κλασικής μουσικής Stingray HD στις 23.5 ανατολικά. Σημαντικό και το ελεύθερο...