Skip to main content
TM 839
SECREPORT 169
satpraxis 2022
now 33 2022
9 Απριλίου 2011 10:26

Π. Παπαδόπουλος: "Ευπρόσδεκτο ό,τι γεννά αξία για τους μετόχους"

Ο διευθύνων σύμβουλος της Forthnet μιλά για τα επόμενα σχέδια του ομίλου, τον ανταγωνισμό και… Τον ολυμπιακό.

Γράφει: Nick D.
image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Ffd81e537fe0750b1f258a09c5079ac4a XL
Σε μια αγορά που βιώνει τις επιπτώσεις της κρίσης, όπως είναι και οι τηλεπικοινωνίες, η διοικητική αλλαγή στη Forthnet έγινε ομαλά, φέρνοντας επικεφαλής έναν άνθρωπο που βρίσκεται 20 χρόνια στην εταιρεία.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, κ. Πάνος Παπαδόπουλος, καλείται να ενδυναμώσει το δίδυμο Forthnet-Nova και τις υπηρεσίες του στην αγορά, να ενισχύσει τα χρηματοοικονομικά μεγέθη τους, ελέγχοντας και μειώνοντας τα κόστη λειτουργίας. Αυτήν τη νέα εποχή της Forthnet και τα επόμενα σχέδιά του περιγράφει μιλώντας στο «Κ».
– Η αγορά των τηλεπικοινωνιών δοκιμάζεται τα τελευταία χρόνια, την ίδια στιγμή που απαιτεί αυξημένες επενδύσεις σε υποδομές. Οι αντοχές της αγοράς εξαντλούνται;
Αντιμετωπίζουμε κι εμείς τις επιπτώσεις από την κρίση, όπως και όλοι οι κλάδοι της οικονομίας. Εντούτοις, φαίνεται μέχρι στιγμής να είμαστε πιο ανθεκτικοί, γιατί, όσο ο κόσμος περιορίζει τα έξοδα και περνά περισσότερο χρόνο στο σπίτι, χρειάζεται τη «διέξοδο» του τηλεφώνου και του Internet και το καλύτερο τηλεοπτικό περιεχόμενο για ψυχαγωγία.
Από την άλλη, οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι στην Ελλάδα έχουν, μέσες-άκρες, όλοι την ίδια οικονομική εμφάνιση στους ισολογισμούς τους: υψηλές επενδύσεις λόγω του απαιτούμενου αρχικού εξοπλισμού και υποδομών, άρα και μεγάλες αποσβέσεις και ανάλογο δανεισμό. Γι΄ αυτό και συνήθως εξετάζεται το business στη λειτουργική του κερδοφορία και στην ικανότητά του να δημιουργεί θετικές ταμειακές ροές, οι οποίες χρηματοδοτούν τυχόν νέες επενδύσεις και, ταυτόχρονα, μειώνουν τον δανεισμό. Για εμάς ο μεγάλος όγκος των αρχικών απαιτούμενων επενδύσεων έχει ολοκληρωθεί. Στόχος μας, πλέον, είναι να συνεχιστεί η αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας και να βελτιωθούν περαιτέρω οι ταμειακές μας ροές μέσα από μείωση του κόστους.
– Για την ανάγκη συγκέντρωσης στις τηλεπικοινωνίες γίνεται συχνά λόγος. Οι συνθήκες αλλά και η χρηματοοικονομική κατάσταση των παρόχων ευνοεί τις συμφωνίες – και ποιος ο ρόλος της Forthnet σε αυτό το τοπίο;
Τουλάχιστον τα τελευταία 2-3 χρόνια γίνονται επαφές και είναι γεγονός ότι η αγορά χρειάζεται τη συγκέντρωση. Σίγουρα η οικονομική κρίση λειτουργεί καταλυτικά προς αυτήν την κατεύθυνση. Εμείς είμαστε θετικοί σε οτιδήποτε δημιουργεί επιπλέον αξία στους μετόχους μας, οι οποίοι έχουν αποδείξει εμπράκτως ότι στηρίζουν συστηματικά την εταιρεία και νιώθουν αισιόδοξοι για το μέλλον. Σκέψεις υπάρχουν και μπορούμε να συζητήσουμε οτιδήποτε θα αυξήσει τα οφέλη για τους μετόχους μας.
– Η στρατηγική της Forthnet και της Nova τι περιλαμβάνει εφεξής;
Εμείς δίνουμε έμφαση πλέον στις συνδυασμένες υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών της Forthnet και περιεχομένου της Nova, κάτι που ήδη από πέρυσι απέδωσε σημαντικά, έχοντας πάνω από 100.000 οικογένειες να απολαμβάνουν το δικό μας “triple-play”. Αυτό μας διαφοροποιεί και από τον ανταγωνισμό και μας δίνει αισιοδοξία. Και, παρά την κρίση, οι συνδρομητές της Nova αυξήθηκαν. Το ποιοτικό περιεχόμενό της, η μετάδοση High Definition, και ειδικά το ποδόσφαιρο με τη Super League, της οποίας τα δικαιώματα μετάδοσης για τις 14 από τις 16 ομάδες έχουμε κλείσει έως το 2014, είναι αποδεδειγμένα ένα σταθερό πλαίσιο για να στηρίξουμε την ανάπτυξή μας.
– Δεν έχετε, όμως, τα δικαιώματα, πρωτίστως, του Ολυμπιακού και της Ξάνθης. Είναι απώλεια αυτό για τη Nova;
Αναμφισβήτητα, ο Ολυμπιακός είναι ένα μεγάλο asset για όποιον μεταδίδει τους αγώνες του. Και δεν σας κρύβω ότι θα επιθυμούσαμε να τον έχουμε εμείς μετά τη λήξη του συμβολαίου του με την ΕΡΤ, τον Μάιο. Θα μας ενδυνάμωνε ακόμα περισσότερο και ήδη βρισκόμαστε σε συνεχείς επαφές με τη SuperLeague για την ένταξη του Ολυμπιακού στην κεντρική τηλεοπτική διαχείρηση, οι οποίες ελπίζω να έχουν θετική κατάληξη.
– Το κόστος δεν μπορεί να μη σας απασχολεί…
Πάντα ήμασταν μια εταιρεία ανάπτυξης και αυτό δεν αλλάζει. Το 2011, όμως, έχουμε αποφασίσει να δώσουμε μεγάλη έμφαση και στον έλεγχο του κόστους και τις περιστολές των δαπανών. Αυτήν τη στιγμή είμαστε στη διαδικασία ανάλυσης αυτών των εξόδων και του σχεδιασμού των επόμενων κινήσεών μας. Θέλουμε τα πρώτα οφέλη να φανούν εφέτος, αλλά από το 2012 θα μπορούμε να δούμε την πλήρη εξέλιξή τους.
Η τηλεόραση θέλει χρόνο
– Για κάποιον που βρίσκεται 20 χρόνια στις τηλεπικοινωνίες και τη Forthnet, η ενασχόληση με την τηλεόραση είναι βατή;
Αυτό που διαπιστώσαμε με την εξαγορά της Nova, μια κίνηση στρατηγικής απόλυτα επιτυχημένη, είναι ότι η τηλεόραση έχει ιδιαιτερότητες, θέλει τεχνογνωσία και εξειδίκευση και δεν τη «μαθαίνει» κανείς από τη μια μέρα στην άλλη. Αποδείχτηκε ότι υπάρχουν πολύ μεγάλες συ-νέργειες μεταξύ Nova και Forthnet, ειδικά στο εμπορικό κομμάτι και στα θέματα εμπειρίας πελάτη.Ίσως, λοιπόν, εάν θέλαμε να χτίσουμε όλο αυτό το τηλεοπτικό οικοδόμημα από το μηδέν ως Forthnet, να μην ήταν καθόλου, μα καθόλου εύκολο…
– Οπότε για εσάς το IPTV δεν υφίσταται ως project…
Το τεχνολογικό αυτό δίλημμα το λύσαμε με την εξαγορά της Nova. Μην παραβλέπουμε, δε, ότι η διεθνής εμπειρία έχει δείξει πως πολλές επενδύσεις έγιναν στο IPTV, αλλά λίγες στέφθηκαν με επιτυχία. Όμως, σκοπεύουμε να επενδύσουμε στο webTV και ήδη μεταδίδουμε επιλεγμένους αγώνες της Super League μέσω Internet αποκλειστικά για τους συνδρομητές Forthnet. Το ανανεωμένο novasports.gr είναι ήδη στον «αέρα» και ετοιμάζουμε πια και τη νέα έκδοση του novacinema.gr.
– Το περιεχόμενο είναι μια ακριβή επένδυση, ιδιαίτερα το ποδόσφαιρο. Αυτό καθορίζει την επιτυχία μιας συνδρομητικής πλατφόρμας;
Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς της τηλεόρασης και η Nova είναι στη θέση όπου άλλοι θα ήθελαν να έρθουν. Ειδικά για το ποδόσφαιρο, και εκ του αποτελέσματος, σας λέω ότι στρατηγικά αξίζει η επένδυση. Η Nova το 2010 κατάφερε, ύστερα από πολλά χρόνια, να αυξήσει κατά 30.000 τους συνδρομητές της. Το εθνικό πρωτάθλημα είναι το Νο 1 περιεχόμενο που διεθνώς θέλει να έχει κάποιος, όταν φτιάχνει συνδρομητική τηλεόραση. Η τεχνολογία, είτε είναι δορυφορική η μετάδοση, είτε IPTV, είτε επίγεια δορυφορική, έρχεται σε δεύτερο ρόλο.
 capital.gr
* Αναδημοσίευση από την εφημερίδα “Κεφάλαιο” της 2ας Απριλίου
Σε μια αγορά που βιώνει τις επιπτώσεις της κρίσης, όπως είναι και οι τηλεπικοινωνίες, η διοικητική αλλαγή στη Forthnet έγινε ομαλά, φέρνοντας επικεφαλής έναν άνθρωπο που βρίσκεται 20 χρόνια στην εταιρεία.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, κ. Πάνος Παπαδόπουλος, καλείται να ενδυναμώσει το δίδυμο Forthnet-Nova και τις υπηρεσίες του στην αγορά, να ενισχύσει τα χρηματοοικονομικά μεγέθη τους, ελέγχοντας και μειώνοντας τα κόστη λειτουργίας. Αυτήν τη νέα εποχή της Forthnet και τα επόμενα σχέδιά του περιγράφει μιλώντας στο «Κ».
– Η αγορά των τηλεπικοινωνιών δοκιμάζεται τα τελευταία χρόνια, την ίδια στιγμή που απαιτεί αυξημένες επενδύσεις σε υποδομές. Οι αντοχές της αγοράς εξαντλούνται;
Αντιμετωπίζουμε κι εμείς τις επιπτώσεις από την κρίση, όπως και όλοι οι κλάδοι της οικονομίας. Εντούτοις, φαίνεται μέχρι στιγμής να είμαστε πιο ανθεκτικοί, γιατί, όσο ο κόσμος περιορίζει τα έξοδα και περνά περισσότερο χρόνο στο σπίτι, χρειάζεται τη «διέξοδο» του τηλεφώνου και του Internet και το καλύτερο τηλεοπτικό περιεχόμενο για ψυχαγωγία.
Από την άλλη, οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι στην Ελλάδα έχουν, μέσες-άκρες, όλοι την ίδια οικονομική εμφάνιση στους ισολογισμούς τους: υψηλές επενδύσεις λόγω του απαιτούμενου αρχικού εξοπλισμού και υποδομών, άρα και μεγάλες αποσβέσεις και ανάλογο δανεισμό. Γι΄ αυτό και συνήθως εξετάζεται το business στη λειτουργική του κερδοφορία και στην ικανότητά του να δημιουργεί θετικές ταμειακές ροές, οι οποίες χρηματοδοτούν τυχόν νέες επενδύσεις και, ταυτόχρονα, μειώνουν τον δανεισμό. Για εμάς ο μεγάλος όγκος των αρχικών απαιτούμενων επενδύσεων έχει ολοκληρωθεί. Στόχος μας, πλέον, είναι να συνεχιστεί η αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας και να βελτιωθούν περαιτέρω οι ταμειακές μας ροές μέσα από μείωση του κόστους.
– Για την ανάγκη συγκέντρωσης στις τηλεπικοινωνίες γίνεται συχνά λόγος. Οι συνθήκες αλλά και η χρηματοοικονομική κατάσταση των παρόχων ευνοεί τις συμφωνίες – και ποιος ο ρόλος της Forthnet σε αυτό το τοπίο;
Τουλάχιστον τα τελευταία 2-3 χρόνια γίνονται επαφές και είναι γεγονός ότι η αγορά χρειάζεται τη συγκέντρωση. Σίγουρα η οικονομική κρίση λειτουργεί καταλυτικά προς αυτήν την κατεύθυνση. Εμείς είμαστε θετικοί σε οτιδήποτε δημιουργεί επιπλέον αξία στους μετόχους μας, οι οποίοι έχουν αποδείξει εμπράκτως ότι στηρίζουν συστηματικά την εταιρεία και νιώθουν αισιόδοξοι για το μέλλον. Σκέψεις υπάρχουν και μπορούμε να συζητήσουμε οτιδήποτε θα αυξήσει τα οφέλη για τους μετόχους μας.
– Η στρατηγική της Forthnet και της Nova τι περιλαμβάνει εφεξής;
Εμείς δίνουμε έμφαση πλέον στις συνδυασμένες υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών της Forthnet και περιεχομένου της Nova, κάτι που ήδη από πέρυσι απέδωσε σημαντικά, έχοντας πάνω από 100.000 οικογένειες να απολαμβάνουν το δικό μας “triple-play”. Αυτό μας διαφοροποιεί και από τον ανταγωνισμό και μας δίνει αισιοδοξία. Και, παρά την κρίση, οι συνδρομητές της Nova αυξήθηκαν. Το ποιοτικό περιεχόμενό της, η μετάδοση High Definition, και ειδικά το ποδόσφαιρο με τη Super League, της οποίας τα δικαιώματα μετάδοσης για τις 14 από τις 16 ομάδες έχουμε κλείσει έως το 2014, είναι αποδεδειγμένα ένα σταθερό πλαίσιο για να στηρίξουμε την ανάπτυξή μας.
– Δεν έχετε, όμως, τα δικαιώματα, πρωτίστως, του Ολυμπιακού και της Ξάνθης. Είναι απώλεια αυτό για τη Nova;
Αναμφισβήτητα, ο Ολυμπιακός είναι ένα μεγάλο asset για όποιον μεταδίδει τους αγώνες του. Και δεν σας κρύβω ότι θα επιθυμούσαμε να τον έχουμε εμείς μετά τη λήξη του συμβολαίου του με την ΕΡΤ, τον Μάιο. Θα μας ενδυνάμωνε ακόμα περισσότερο και ήδη βρισκόμαστε σε συνεχείς επαφές με τη SuperLeague για την ένταξη του Ολυμπιακού στην κεντρική τηλεοπτική διαχείρηση, οι οποίες ελπίζω να έχουν θετική κατάληξη.
– Το κόστος δεν μπορεί να μη σας απασχολεί…
Πάντα ήμασταν μια εταιρεία ανάπτυξης και αυτό δεν αλλάζει. Το 2011, όμως, έχουμε αποφασίσει να δώσουμε μεγάλη έμφαση και στον έλεγχο του κόστους και τις περιστολές των δαπανών. Αυτήν τη στιγμή είμαστε στη διαδικασία ανάλυσης αυτών των εξόδων και του σχεδιασμού των επόμενων κινήσεών μας. Θέλουμε τα πρώτα οφέλη να φανούν εφέτος, αλλά από το 2012 θα μπορούμε να δούμε την πλήρη εξέλιξή τους.
Η τηλεόραση θέλει χρόνο
– Για κάποιον που βρίσκεται 20 χρόνια στις τηλεπικοινωνίες και τη Forthnet, η ενασχόληση με την τηλεόραση είναι βατή;
Αυτό που διαπιστώσαμε με την εξαγορά της Nova, μια κίνηση στρατηγικής απόλυτα επιτυχημένη, είναι ότι η τηλεόραση έχει ιδιαιτερότητες, θέλει τεχνογνωσία και εξειδίκευση και δεν τη «μαθαίνει» κανείς από τη μια μέρα στην άλλη. Αποδείχτηκε ότι υπάρχουν πολύ μεγάλες συ-νέργειες μεταξύ Nova και Forthnet, ειδικά στο εμπορικό κομμάτι και στα θέματα εμπειρίας πελάτη.Ίσως, λοιπόν, εάν θέλαμε να χτίσουμε όλο αυτό το τηλεοπτικό οικοδόμημα από το μηδέν ως Forthnet, να μην ήταν καθόλου, μα καθόλου εύκολο…
– Οπότε για εσάς το IPTV δεν υφίσταται ως project…
Το τεχνολογικό αυτό δίλημμα το λύσαμε με την εξαγορά της Nova. Μην παραβλέπουμε, δε, ότι η διεθνής εμπειρία έχει δείξει πως πολλές επενδύσεις έγιναν στο IPTV, αλλά λίγες στέφθηκαν με επιτυχία. Όμως, σκοπεύουμε να επενδύσουμε στο webTV και ήδη μεταδίδουμε επιλεγμένους αγώνες της Super League μέσω Internet αποκλειστικά για τους συνδρομητές Forthnet. Το ανανεωμένο novasports.gr είναι ήδη στον «αέρα» και ετοιμάζουμε πια και τη νέα έκδοση του novacinema.gr.
– Το περιεχόμενο είναι μια ακριβή επένδυση, ιδιαίτερα το ποδόσφαιρο. Αυτό καθορίζει την επιτυχία μιας συνδρομητικής πλατφόρμας;
Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς της τηλεόρασης και η Nova είναι στη θέση όπου άλλοι θα ήθελαν να έρθουν. Ειδικά για το ποδόσφαιρο, και εκ του αποτελέσματος, σας λέω ότι στρατηγικά αξίζει η επένδυση. Η Nova το 2010 κατάφερε, ύστερα από πολλά χρόνια, να αυξήσει κατά 30.000 τους συνδρομητές της. Το εθνικό πρωτάθλημα είναι το Νο 1 περιεχόμενο που διεθνώς θέλει να έχει κάποιος, όταν φτιάχνει συνδρομητική τηλεόραση. Η τεχνολογία, είτε είναι δορυφορική η μετάδοση, είτε IPTV, είτε επίγεια δορυφορική, έρχεται σε δεύτερο ρόλο.
 capital.gr
* Αναδημοσίευση από την εφημερίδα “Κεφάλαιο” της 2ας Απριλίου

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Ομοαξονικά καλώδια Kathrein για αξιοπιστία, αποδοτικότητα και ανθεκτικότητα
Η σύνδεση δεν είναι απλώς τεχνολογία – είναι θέμα εμπιστοσύνης. Σε έναν κόσμο όπου η ποιότητα του σήματος και η σταθερότητα της μετάδοσης είναι κρίσιμη, τα καλώδια Kathrein προσφέρουν απόλυτη αξιοπι…
PROMAX TV Explorer NG
Είναι πλέον διαθέσιμο από την IDComs το πλήρες manual σε αρχείο PDF, για τον νέο επαναστατικό αναλυτή TV Explorer NG της PROMAX. Το συγκεκριμένο manual διαθέτει πάνω από 120 σελίδες με αναλυτικές πε…
ALE UC Solution
Η υβριδική εργασία αυξάνεται με ραγδαίο ρυθμό. Οι εργαζόμενοι εργάζονται και επικοινωνούν από όπου και αν βρίσκονται, χωρίς να κρίνεται απαραίτητη η φυσική παρουσία στον ίδιο χώρο. Με τη λύση ενοποι…
Akuvox Self-Organizing Network
Η Akuvox παρουσιάζει μια καινοτόμα προσέγγιση στον έλεγχο πρόσβασης για πολυκατοικίες και gated communities, με τη λύση Self-Organizing Network, σχεδιασμένη για να προσφέρει ευκολία, αποδοτικότητα κ…
EDISION διπλές πρίζες TV/R-SAT
Μια εξαιρετική νέα σειρά πριζών τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σήματος και αξεσουάρ είναι άμεσα διαθέσιμη από την EDISION. Οι πρίζες σχεδιάζονται και κατασκευάζονται από την EDISION, διαθέτουν εξαιρετ…
Multimedia Perspectives / Fagor COMPACT ROT 310C & ROR 260C
Η σειρά COMPACT της Multimedia Perspectives / Fagor περιλαμβάνει τον οπτικό πομπό ROT 310C και τον οπτικό δέκτη ROR 260C με ισχυρά χαρακτηριστικά και υψηλή αξιοπιστία, ενώ να σημειωθεί ότι τα παραπά…
Ομοαξονικά καλώδια της Multimedia Perspectives / Fagor
Στη νέα διευρυμένη γκάμα προϊόντων της IDComs συμπεριλαμβάνεται ένα σύνολο ιδιαίτερα αξιόλογων ομοαξονικών καλωδίων για όλες τις εφαρμογές λήψης και διανομής επίγειων και δορυφορικών τηλεοπτικών σημ…
Yeastar TB Series BRI VoIP Gateway
Η σειρά TB της Yeastar περιλαμβάνει τα TB200 και TB400, δύο συμπαγείς και αξιόπιστες αυτόνομες πύλες (gateways) VoIP που μετατρέπουν τις γραμμές ISDN BRI σε VoIP, επιτρέποντας σε επιχειρήσεις να ενσ…
Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall
Η συνδεσιμότητα είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοξενίας και το Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall δίνει τη λύση που κάθε ξενοδόχος χρειάζεται. Με τεχνολογία Wi-Fi 6 AX3000 και ταχύτητες έως 2.974Mbps…
Televes 552220 ενισχυτής γραμμής 3 εξόδων
O Televes 552220 είναι ένας ενισχυτής γραμμής τηλεοπτικού σήματος κατάλληλος για διαμερίσματα, με 3 εξόδους και αυτόματη αποκοπή παρεμβολών 5G / LTE. Διαθέτει 2 κύριες εξόδους και 1 για μία τοπική T…
TP-Link Omada OC220
Η σειρά εξειδικευμένων επιχειρηματικών λύσεων της TP-Link, Omada, μόλις κυκλοφόρησε τον OC220, έναν νέο ελεγκτή υλικού με 2,6 φορές ταχύτερη εκκίνηση από τον ελεγκτή προηγούμενης γενιάς. Μικρό κουτί…
Audien W-990B & W-176
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των ηχείων W-990B μαζί με την κονσόλα χειρισμού W-176 της Audien, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργούν ένα ολοκληρωμένο σετ ήχου, ιδανικό…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Δεκεμβρίου 2025
Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας.  Θέματα Τεύχους…
Λίστες αναπαραγωγής M3U
Για τους χρήστες που αρέσκονται να χρησιμοποιούν την IPTV και όχι τον παραδοσιακό τρόπο της επίγειας λήψης για να βλέπουν τηλεόραση, οι λίστες αναπαραγωγής M3U αποτελούν ένα τέλειο εργαλείο που μπορ…
EDISION CAM-100
Ένα νέο μοντέλο EDISION ενισχυτή δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για τον CAM-100, έναν ποιοτικό κεντρικό ενισχυτή που διαθέτει μία είσοδο UHF για…
Kathrein UFX 12 & UFX 14
Η γερμανική Kathrein, που αποτελεί έναν αξιόπιστο και δυναμικό συνεργάτη για όσους επιδιώκουν αποτελεσματικότητα, καινοτομία και βιώσιμες λύσεις, παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα διαμορφωτών, τα UFX 12 κ…
ARLI βάσεις TV
Η Astrasat διαθέτει σειρά βάσεων της ARLI για διάφορα μεγέθη τηλεοράσεων, όπως βάσεις τοίχου σταθερές ή με κλίση και περιστροφή που είναι σχεδιασμένες να μειώνουν την απόσταση της τηλεόρασης από τον…
Lemco HDMOD-7
Ένα νέο HDMI modulator της Lemco που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για το HDMOD-7, το οποίο συνδυάζει…
Sat & Zap, Δεκέμβριος 2025
Λίγα τα αξιόλογα ελεύθερα κανάλια του δορυφορικού τόξου – για να περνάει η ώρα θα προτείναμε το Strongman Champions League στις 13 Ανατολικά ή το δικαστικό Court TV στις 28.2 Ανατολικά. Για ποδοσφαι…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.