Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Πιο κοντά στον τηλεθεατή τα Νέα του Alpha, ικανοποιημένο το RTL Group
Τα τελευταία δύο χρόνια η ποιότητα του προγράμματος έχει αυξηθεί σύμφωνα με την φιλοσοφία και τα στάνταρ των νέων του RTL Group. Το αποτέλεσμα είναι η μεγαλύτερη τηλεθέαση και η μείωση του κόστους. Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί με ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο για τους δημοσιογράφους που θα πραγματοποιηθεί τον Ιανουάριο του 2011 σε συνεργασία με την Mediegruppen RTL της Γερμανίας.
Όπως λέει ο Christoph Mainusch, πρόεδρος του Alpha: «Είχαμε ανάγκη για πολλά πράγματα ταυτόχρονα που αφορούσαν τις ειδήσεις μας – ποιότητα, αποτελεσματικότητα, και καλές τηλεθεάσεις. Έτσι είμαι ικανοποιημένος αφού οι δημοσιογράφοι μας έφεραν σε πέρας μία αποστολή που οδήγησε σε ένα αυτόνομο και μοντέρνο δελτίο ειδήσεων που βασίζεται στα γεγονότα με μεγαλύτερη ποιότητα, αλλά και σε μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στο κοινό στο οποίο απευθύνεται ο σταθμός. Δεν χρειάζεται να υπενθυμίσουμε ότι αυτά συνέβησαν κάτω από αυστηρές οικονομικές συνθήκες».
Το νέο σχέδιο επικεντρώνεται στο δυναμικό κοινό που έχει στόχο ο σταθμός, ακολουθώντας μία απλή ιδέα: «Να είμαστε πιο κοντά στους τηλεθεατές». Για το σκοπό αυτό το δελτίο ειδήσεων χωρίζεται σε τρεις ζώνες, τα κυριότερα νέα, τα νέα που αφορούν την καθημερινότητα, και νέα για το Lifestyle. Ταυτόχρονα υπήρξε διακοπή κάποιων ελληνικών «παραδοσιακών» τρόπων μετάδοσης των ειδήσεων, όπως τα πολλά παράθυρα με διάφορους καλεσμένους, πράγμα που σε κάποιους τηλεθεατές προκάλεσε ένα είδος σοκ, όπως λέει ο Matthias Settele, πρώην αντιπρόεδρος του εμπορικού τμήματος του RTL στην Γερμανία, ο οποίος στάλθηκε στην Αθήνα για να υποστηρίξει την διαδικασία των αλλαγών. Τώρα οι ρεπόρτερ είναι οι σταρ των ειδήσεων, με τις συνεντεύξεις, τις live συνδέσεις, τις έρευνες αλλά και αποκαλυπτικά θέματα που βασίζονται στην χρήση κρυφής κάμερας.
Μία σημαντική αλλαγή ήταν η μεταφορά του δελτίου ειδήσεων από τις 8 το βράδυ, που είναι η παραδοσιακή ώρα έναρξης, στις 7 το βράδυ. Την παρουσίαση του δελτίου ανέλαβε ο Αντώνης Σρόιτερ για τις καθημερινές, και ο Νίκος Μάνεσης για τα σαββατοκύριακα. Οι ειδήσεις υποστηρίχτηκαν με βελτιωμένα γραφικά και μία αυστηρά ανεξάρτητη θέση, και όπως τονίζει ο Βασίλης Παπαδρόσος, διευθυντής ειδήσεων του Alpha: «Χαιρόμαστε που το RTL Group είναι ο κύριος μέτοχος, τόσο για την τεχνογνωσία που προσφέρει από άλλες αγορές, όσο και για τον σεβασμό και την επακόλουθη ενίσχυση που έχεις στις δημοσιογραφικές αποφάσεις που λαμβάνονται τοπικά»
Λόγω της οικονομικής κατάστασης στην Ελλάδα η ροή των εργασιών και οι ανάγκες για την παραγωγή έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Συνολικά υπάρχει μία μείωση του κόστους που φτάνει το 50% σε σχέση με το 2008, ενώ ταυτόχρονα η τηλεθέαση έχει αυξηθεί 50%, από το 8% του 2008 στο 12,1% για τους δέκα πρώτους μήνες του 2010, ως αποτέλεσμα της νέας ώρας μετάδοσης και της βελτιωμένης ποιότητας των ειδήσεων.
Τον Ιανουάριο του 2011 ο Alpha σε συνεργασία με το Mediengruppe RTL Deutschland θα οργανώσει μία εκπαιδευτική εβδομάδα με τον Christian Berger, δημοσιογράφο του RTL Nachtjournal, ο οποίος μιλάει ελληνικά. Το κύριο θέμα θα είναι η βελτίωση του τρόπου αφήγησης των ειδήσεων, με βάση την φιλοσοφία «ότι πρέπει να είμαστε τα μάτια και τα αυτιά των τηλεθεατών μας».
Πηγή: RTL Group
Τα τελευταία δύο χρόνια η ποιότητα του προγράμματος έχει αυξηθεί σύμφωνα με την φιλοσοφία και τα στάνταρ των νέων του RTL Group. Το αποτέλεσμα είναι η μεγαλύτερη τηλεθέαση και η μείωση του κόστους. Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί με ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο για τους δημοσιογράφους που θα πραγματοποιηθεί τον Ιανουάριο του 2011 σε συνεργασία με την Mediegruppen RTL της Γερμανίας.
Όπως λέει ο Christoph Mainusch, πρόεδρος του Alpha: «Είχαμε ανάγκη για πολλά πράγματα ταυτόχρονα που αφορούσαν τις ειδήσεις μας – ποιότητα, αποτελεσματικότητα, και καλές τηλεθεάσεις. Έτσι είμαι ικανοποιημένος αφού οι δημοσιογράφοι μας έφεραν σε πέρας μία αποστολή που οδήγησε σε ένα αυτόνομο και μοντέρνο δελτίο ειδήσεων που βασίζεται στα γεγονότα με μεγαλύτερη ποιότητα, αλλά και σε μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στο κοινό στο οποίο απευθύνεται ο σταθμός. Δεν χρειάζεται να υπενθυμίσουμε ότι αυτά συνέβησαν κάτω από αυστηρές οικονομικές συνθήκες».
Το νέο σχέδιο επικεντρώνεται στο δυναμικό κοινό που έχει στόχο ο σταθμός, ακολουθώντας μία απλή ιδέα: «Να είμαστε πιο κοντά στους τηλεθεατές». Για το σκοπό αυτό το δελτίο ειδήσεων χωρίζεται σε τρεις ζώνες, τα κυριότερα νέα, τα νέα που αφορούν την καθημερινότητα, και νέα για το Lifestyle. Ταυτόχρονα υπήρξε διακοπή κάποιων ελληνικών «παραδοσιακών» τρόπων μετάδοσης των ειδήσεων, όπως τα πολλά παράθυρα με διάφορους καλεσμένους, πράγμα που σε κάποιους τηλεθεατές προκάλεσε ένα είδος σοκ, όπως λέει ο Matthias Settele, πρώην αντιπρόεδρος του εμπορικού τμήματος του RTL στην Γερμανία, ο οποίος στάλθηκε στην Αθήνα για να υποστηρίξει την διαδικασία των αλλαγών. Τώρα οι ρεπόρτερ είναι οι σταρ των ειδήσεων, με τις συνεντεύξεις, τις live συνδέσεις, τις έρευνες αλλά και αποκαλυπτικά θέματα που βασίζονται στην χρήση κρυφής κάμερας.
Μία σημαντική αλλαγή ήταν η μεταφορά του δελτίου ειδήσεων από τις 8 το βράδυ, που είναι η παραδοσιακή ώρα έναρξης, στις 7 το βράδυ. Την παρουσίαση του δελτίου ανέλαβε ο Αντώνης Σρόιτερ για τις καθημερινές, και ο Νίκος Μάνεσης για τα σαββατοκύριακα. Οι ειδήσεις υποστηρίχτηκαν με βελτιωμένα γραφικά και μία αυστηρά ανεξάρτητη θέση, και όπως τονίζει ο Βασίλης Παπαδρόσος, διευθυντής ειδήσεων του Alpha: «Χαιρόμαστε που το RTL Group είναι ο κύριος μέτοχος, τόσο για την τεχνογνωσία που προσφέρει από άλλες αγορές, όσο και για τον σεβασμό και την επακόλουθη ενίσχυση που έχεις στις δημοσιογραφικές αποφάσεις που λαμβάνονται τοπικά»
Λόγω της οικονομικής κατάστασης στην Ελλάδα η ροή των εργασιών και οι ανάγκες για την παραγωγή έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Συνολικά υπάρχει μία μείωση του κόστους που φτάνει το 50% σε σχέση με το 2008, ενώ ταυτόχρονα η τηλεθέαση έχει αυξηθεί 50%, από το 8% του 2008 στο 12,1% για τους δέκα πρώτους μήνες του 2010, ως αποτέλεσμα της νέας ώρας μετάδοσης και της βελτιωμένης ποιότητας των ειδήσεων.
Τον Ιανουάριο του 2011 ο Alpha σε συνεργασία με το Mediengruppe RTL Deutschland θα οργανώσει μία εκπαιδευτική εβδομάδα με τον Christian Berger, δημοσιογράφο του RTL Nachtjournal, ο οποίος μιλάει ελληνικά. Το κύριο θέμα θα είναι η βελτίωση του τρόπου αφήγησης των ειδήσεων, με βάση την φιλοσοφία «ότι πρέπει να είμαστε τα μάτια και τα αυτιά των τηλεθεατών μας».
Πηγή: RTL Group