ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Πρώτο το Deal του Χρήστου Φερεντίνου τον Μάρτιο

Τι κι αν βρίσκεται στην 3η σεζόν του; Τι κι αν ο ανταγωνισμός στη ζώνη προβολής του είναι ισχυρός; Το Deal του Alpha φαίνεται να μην… «καταλαβαίνει τίποτα» και να μην αποχωρίζεται την κορυφή παραμένοντας στην πρώτη θέση των προτιμήσεων του κοινού. Το αγαπημένο τηλεπαιχνίδι και τον Μάρτιο τερμάτισε πρώτο στο σύνολο κοινού με 22,2%, ενώ στο δυναμικό κοινό…
Τι κι αν βρίσκεται στην 3η σεζόν του; Τι κι αν ο ανταγωνισμός στη ζώνη προβολής του είναι ισχυρός; Το Deal του Alpha φαίνεται να μην… «καταλαβαίνει τίποτα» και να μην αποχωρίζεται την κορυφή παραμένοντας στην πρώτη θέση των προτιμήσεων του κοινού. Το αγαπημένο τηλεπαιχνίδι και τον Μάρτιο τερμάτισε πρώτο στο σύνολο κοινού με 22,2%, ενώ στο δυναμικό κοινό (18-54) συγκέντρωσε το 19,5% των τηλεθεατών.
Ο πρώτος μήνας της άνοιξης μπήκε, λοιπόν, με το δεξί για τον Χρήστο Φερεντίνο αφού το Deal σημείωσε άνοδο σχεδόν μίας μονάδας στο σύνολο κοινού και σχεδόν 2 μονάδων στο δυναμικό κοινό.
Τέλος, σε στιγμές μεγάλης αγωνίας το Deal τον Μάρτιο καθήλωσε 1.340.000 τηλεθεατές που το παρακολούθησαν έστω για 1’.