ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Προβλήματα για την Google TV

Μετά την άρνηση των 4 μεγαλύτερων τηλεοπτικών δικτύων των ΗΠΑ, δηλαδή των ABC, NBC, CBS και Fox να συνεργαστούν με την Google και να παρέχουν περιεχόμενο στη νέα της Google TV, ήρθε χθες και η απόφαση της ViaCom να μην επιτρέψει στους χρήστες της Google TV την πρόσβαση τους στο online περιεχόμενο των MTV, VH1, Comedy Central και Nickelodeon, τα οποία όμως εξακολουθούν να είναι προσβάσιμα στους χρήστες του διαδικτύου μέσω συνηθισμένων υπολογιστών. Παρόλα αυτά η Viacom δηλώνει ότι είναι έτοιμη να επανεκτιμήσει αυτήν την απόφαση αν αποδειχθεί ότι υπάρχει επιχειρηματικό μέλλον για την πλατφόρμα της Google. Οι λόγοι για τον αποκλεισμό της Google TV από τα τηλεοπτικά δίκτυα έχουν να κάνουν από την μία μεριά με την προστασία του (ακριβού) περιεχομένου από την πειρατεία και την παράνομη αντιγραφή και διάθεση του στο διαδίκτυο, αλλά ίσως πολύ περισσότερο στην μείωση των εσόδων από διαφημίσεις και της διάβρωσης του μεριδίου τους στην αγορά που φοβούνται αυτά τα δίκτυα, αφού η μετάδοση μέσω διαδικτύου είναι πολύ φθηνότερη από τις συνηθισμένες επίγειες, καλωδιακές ή δορυφορικές εκπομπές.
Μετά την άρνηση των 4 μεγαλύτερων τηλεοπτικών δικτύων των ΗΠΑ, δηλαδή των ABC, NBC, CBS και Fox να συνεργαστούν με την Google και να παρέχουν περιεχόμενο στη νέα της Google TV, ήρθε χθες και η απόφαση της ViaCom να μην επιτρέψει στους χρήστες της Google TV την πρόσβαση τους στο online περιεχόμενο των MTV, VH1, Comedy Central και Nickelodeon, τα οποία όμως εξακολουθούν να είναι προσβάσιμα στους χρήστες του διαδικτύου μέσω συνηθισμένων υπολογιστών. Παρόλα αυτά η Viacom δηλώνει ότι είναι έτοιμη να επανεκτιμήσει αυτήν την απόφαση αν αποδειχθεί ότι υπάρχει επιχειρηματικό μέλλον για την πλατφόρμα της Google. Οι λόγοι για τον αποκλεισμό της Google TV από τα τηλεοπτικά δίκτυα έχουν να κάνουν από την μία μεριά με την προστασία του (ακριβού) περιεχομένου από την πειρατεία και την παράνομη αντιγραφή και διάθεση του στο διαδίκτυο, αλλά ίσως πολύ περισσότερο στην μείωση των εσόδων από διαφημίσεις και της διάβρωσης του μεριδίου τους στην αγορά που φοβούνται αυτά τα δίκτυα, αφού η μετάδοση μέσω διαδικτύου είναι πολύ φθηνότερη από τις συνηθισμένες επίγειες, καλωδιακές ή δορυφορικές εκπομπές.