Skip to main content
6 Ιουλίου 2013 12:14

Προβλήματα με τη διαφήμιση της Vodafone – απορρίφθηκε και ζητήθηκε τροποποίηση

Γράφει: N.D
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Ffc34f61d23b74be53ee07d469bd32064 XL
Η νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Vodafone εξετάστηκε από το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας το οποίο έλαβε υπόψη του και την τροποποίηση που κατατέθηκε απορρίπτοντάς της και ζητώντας τροποποίηση.
Η επίμαχη διαφήμιση αποτελεί “συγκριτική” διαφήμιση με στοιχεία που να δείχνουν ανωτερότητα της Vodafone έναντι άλλων παρόχων τα οποία όμως το ΣΕΕ αντέκρουσε, απέρριψε τη διαφήμιση και ζήτησε άμεση τροποίησή της.
Η απόφασή του είναι η ακόλουθη:
Σχετικά με την επικοινωνία VODAFONE (με ημερομηνία 1ης εμφάνισης 25.06.2013) η Επιτροπή ομόφωνα έκρινε ότι η τροποποίησή της δεν συνάδει με το γράμμα και το πνεύμα της Α 4714 Απόφασής της. Ειδικότερα, η Επιτροπή ομόφωνα έκρινε ότι στην υπό έλεγχο επικοινωνία εξακολουθούν να επικοινωνούνται μηνύματα υπεροχής της εταιρείας VODAFONE έναντι των ανταγωνιστικών της εταιρειών, ως προς την ευκολία και ταχύτητα πραγματοποίησης μίας κλήσης, κατά παράβαση της αρχικής  Α 4714 Απόφασης, σύμφωνα με την οποία ελλείψει αντικειμενικών και κοινά αποδεκτών μετρήσεων δεν μπορούν να εξαχθούν συγκρίσιμα αποτελέσματα που να τεκμηριώνουν επαρκώς την υπεροχή της διαφημιζόμενης εταιρείας – πολύ δε περισσότερο όταν μετρήσεις άλλων εταιρειών (COSMOTE) καταλήγουν σε διαφορετικά αποτελέσματα. 
Κατά συνέπεια, η Επιτροπή ομόφωνα αποφάσισε ότι τόσο ο ισχυρισμός «Με τη VODAFONE είσαι σίγουρος ότι βγάζεις εύκολα και γρήγορα κλήση με ποσοστό επιτυχίας που αγγίζει το 100%» – στο βαθμό που εκφράζει σύγκριση και υπεροχή, όσο και η οπτική απόδοση της σύγκρισης και υπεροχής (βάθρο και κάτοχος κινητού άλλης εταιρείας που δυσκολεύεται να πραγματοποιήσει την κλήση) είναι συγκριτικοί, υπερβολικοί, δεν τεκμηριώθηκαν επαρκώς και μπορεί να λειτουργήσουν απαξιωτικά για τον ανταγωνισμό και να οδηγήσουν σε παραπλάνηση τον καταναλωτή.  

Επίσης, η Επιτροπή επισημαίνει ότι σύμφωνα με το σκεπτικό της αρχικής Α 4714 Απόφασης, αλλά και της παρούσης, οι δηλώσεις «πανελλαδικές μετρήσεις ανεξαρτήτων φορέων» και «επιβεβαιωμένη μεθοδολογία» μπορεί να οδηγήσουν σε παραπλάνηση, καθώς πιθανόν να δημιουργήσουν την εσφαλμένη εντύπωση ότι πρόκειται περί κοινά αποδεκτών ή/και πιστοποιημένων μετρήσεων, γεγονός που δεν είναι αληθές.  

Για τους λόγους αυτούς η Επιτροπή ομόφωνα αποφάσισε ότι στα παραπάνω αναφερόμενα σημεία η επικοινωνία VODAFONE προσκρούει στα άρθρα 5, 8 11 και 12 του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να τροποποιηθεί άμεσα.  

Τέλος, η Επιτροπή με βάση το άρθρο 10.Η του Κανονισμού αποφάσισε τυχόν τροποποίηση της επικοινωνίας VODAFONE να της υποβληθεί για έγκριση πριν τη μετάδοση της, προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν παρερμηνείες. Η σχετική Απόφαση θα ληφθεί εντός 2 ημερών από την υποβολή της τροποποιημένης επικοινωνίας στο ΣΕΕ.”
Η επίμαχη διαφήμιση :

http://www.youtube.com/watch?v=0YhCer0m_vs

biznews.gr

Η νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Vodafone εξετάστηκε από το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας το οποίο έλαβε υπόψη του και την τροποποίηση που κατατέθηκε απορρίπτοντάς της και ζητώντας τροποποίηση.
Η επίμαχη διαφήμιση αποτελεί “συγκριτική” διαφήμιση με στοιχεία που να δείχνουν ανωτερότητα της Vodafone έναντι άλλων παρόχων τα οποία όμως το ΣΕΕ αντέκρουσε, απέρριψε τη διαφήμιση και ζήτησε άμεση τροποίησή της.
Η απόφασή του είναι η ακόλουθη:
Σχετικά με την επικοινωνία VODAFONE (με ημερομηνία 1ης εμφάνισης 25.06.2013) η Επιτροπή ομόφωνα έκρινε ότι η τροποποίησή της δεν συνάδει με το γράμμα και το πνεύμα της Α 4714 Απόφασής της. Ειδικότερα, η Επιτροπή ομόφωνα έκρινε ότι στην υπό έλεγχο επικοινωνία εξακολουθούν να επικοινωνούνται μηνύματα υπεροχής της εταιρείας VODAFONE έναντι των ανταγωνιστικών της εταιρειών, ως προς την ευκολία και ταχύτητα πραγματοποίησης μίας κλήσης, κατά παράβαση της αρχικής  Α 4714 Απόφασης, σύμφωνα με την οποία ελλείψει αντικειμενικών και κοινά αποδεκτών μετρήσεων δεν μπορούν να εξαχθούν συγκρίσιμα αποτελέσματα που να τεκμηριώνουν επαρκώς την υπεροχή της διαφημιζόμενης εταιρείας – πολύ δε περισσότερο όταν μετρήσεις άλλων εταιρειών (COSMOTE) καταλήγουν σε διαφορετικά αποτελέσματα. 
Κατά συνέπεια, η Επιτροπή ομόφωνα αποφάσισε ότι τόσο ο ισχυρισμός «Με τη VODAFONE είσαι σίγουρος ότι βγάζεις εύκολα και γρήγορα κλήση με ποσοστό επιτυχίας που αγγίζει το 100%» – στο βαθμό που εκφράζει σύγκριση και υπεροχή, όσο και η οπτική απόδοση της σύγκρισης και υπεροχής (βάθρο και κάτοχος κινητού άλλης εταιρείας που δυσκολεύεται να πραγματοποιήσει την κλήση) είναι συγκριτικοί, υπερβολικοί, δεν τεκμηριώθηκαν επαρκώς και μπορεί να λειτουργήσουν απαξιωτικά για τον ανταγωνισμό και να οδηγήσουν σε παραπλάνηση τον καταναλωτή.  

Επίσης, η Επιτροπή επισημαίνει ότι σύμφωνα με το σκεπτικό της αρχικής Α 4714 Απόφασης, αλλά και της παρούσης, οι δηλώσεις «πανελλαδικές μετρήσεις ανεξαρτήτων φορέων» και «επιβεβαιωμένη μεθοδολογία» μπορεί να οδηγήσουν σε παραπλάνηση, καθώς πιθανόν να δημιουργήσουν την εσφαλμένη εντύπωση ότι πρόκειται περί κοινά αποδεκτών ή/και πιστοποιημένων μετρήσεων, γεγονός που δεν είναι αληθές.  

Για τους λόγους αυτούς η Επιτροπή ομόφωνα αποφάσισε ότι στα παραπάνω αναφερόμενα σημεία η επικοινωνία VODAFONE προσκρούει στα άρθρα 5, 8 11 και 12 του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να τροποποιηθεί άμεσα.  

Τέλος, η Επιτροπή με βάση το άρθρο 10.Η του Κανονισμού αποφάσισε τυχόν τροποποίηση της επικοινωνίας VODAFONE να της υποβληθεί για έγκριση πριν τη μετάδοση της, προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν παρερμηνείες. Η σχετική Απόφαση θα ληφθεί εντός 2 ημερών από την υποβολή της τροποποιημένης επικοινωνίας στο ΣΕΕ.”
Η επίμαχη διαφήμιση :

http://www.youtube.com/watch?v=0YhCer0m_vs

biznews.gr

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Γιατί τα πεδιόμετρα Promax Ranger αποτελούν «ελβετικό σουγιά» των μετρήσεων
Ποιος δεν θυμάται τον ατρόμητο Angus MacGyver, ο οποίος, με μεγάλη πείρα και δεξιότητες, κουβαλούσε πάντα μαζί του τον ελβετικό σουγιά του στρατού για να σώσει την κατάσταση σε αμέτρητα σενάρια. Μ...
Grandstream GSC3574/3575
Η Grandstream συνεχίζει να ενδυναμώνει τη σειρά των συστημάτων ελέγχου εγκαταστάσεων και θυροτηλεοράσεών της, με την κυκλοφορία των νέων μοντέλων GSC3574 σε λευκό χρώμα και GSC3575 σε μαύρο. Η Par...
Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές
«Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές». Το webinar επικεντρώθηκε στην περιγραφή της τεχνολογίας με την οποία μπορούμε να έχουμε internet σε απομακρυσμένα σημεία, όπου δεν έχουμε αξ...
Amiko NXH-CO1 & NXH-C02
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή των combiners NXH-CO1 και NXH-CO2 της Amiko. Πρόκειται για μίκτες διανομής δορυφορικού και επίγειου ψηφιακού σήματος, οι οποίοι λειτουργούν σε εύρος ζώ...
Οι επίσημοι εισαγωγείς – διανομείς της Ikusi σε Ελλάδα και Κύπρο
Η IDComs - Ikusi Hellas εκφράζοντας την πολιτική της Ikusi για την Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια, έχει εδώ και δεκαετίες δημιουργήσει στην κάθε περιοχή τις κατάλληλες δομές που της επιτρέπουν ...
Teletek UP01-SA & GUP04-SA
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή πριζών διανομής σήματος της Teletek. Πρόκειται για την UP01-SA (τερματική) και την GUP04-SA (διελεύσεως), οι οποίες είναι εξοπλισμένες με 3 εξόδους TV-...
Redline S150 HD
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Redline S150 HD. Πρόκειται για έναν οικονομικό δορυφορικό δέκτη με ανάλυση Full HD και λειτουργία τυφλής αναζήτησης υπηρεσιών. Χάρη στην υποστήριξη...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
GJ-1600
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της GJ-1600, μιας τροχήλατης βάσης δαπέδου που είναι ιδανική για τηλεοράσεις με μέγεθος οθόνης από 32 έως 65 ίντσες. Είναι σχεδιασμένη για ευκολ...
Μετρήσεις δικτύων κινητής τηλεφωνίας 4G και 5G με τον Atlas NG της Promax
Ο Atlas NG της Promax είναι ο καθολικός αναλυτής εκπομπής που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα στάδια της αλυσίδας μετάδοσης, από το στούντιο έως τα τελικά σημεία. Η νέα επιλογή μέτρησης δικτύων...
Supervoice SVC-WBT41
Το Supervoice SVC-WBT41 είναι ένα επαγγελματικό, ασύρματο μονοφωνικό ακουστικό κεφαλής Bluetooth V5.2, με προηγμένη τεχνολογία Ai dual-mic noise cancelling και πολυτελές design, με εξαιρετικά ελαφ...
Redline RL-SP8624G
Το RL-SP8624G είναι ένα Ethernet PoE Switch της Redline, που χρησιμοποιείται για την επέκταση ενός ενσύρματου δικτύου. Εκεί που οι θύρες του router δεν επαρκούν για τις ενσύρματες συνδέσεις όλων τ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Νοέμβριος 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Νοεμβρίου 2024 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το ...
Επανάσταση στην οικιακή δικτύωση
Η αύξηση του αριθμού των συνδεδεμένων συσκευών στο σύγχρονο σπίτι, οι αυξημένες απαιτήσεις απόδοσης, η αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών και η αλματώδης ανάπτυξη στις τεχνολογίες ευρυζωνικής πρόσ...
Uniguest’s Digital Signage X MaxHub
Η Uniguest, κορυφαία δύναμη στις τεχνολογίες people engagement, ειδικεύεται στη σύνδεση και επικοινωνία των οργανισμών με το κοινό τους μέσω καινοτόμων ψηφιακών καναλιών. Η Uniguest δρα γύρω από τ...
Sat & Zap, Νοέμβριος 2024
Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται σε αθλητικά κανάλια ελεύθερης μετάδοσης ασιατικών χωρών, αλλά και στο πολύ αξιόλογο κανάλι κλασικής μουσικής Stingray HD στις 23.5 ανατολικά. Σημαντικό και το ελεύθερο...