Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Σε δύο μήνες οι ταινίες από τον κινηματογράφο στην τηλεόραση
Τέσσερα κινηματογραφικά στούντιο του Χόλυγουντ συμφώνησαν να διαθέτουν τις ταινίες τους στην συνδρομητική τηλεόραση δύο μόνο μήνες μετά την πρεμιέρα τους στους κινηματογράφους. Η Warner Brothers, Sony Entertainment, Universal Studios και 20th Century Fox συμφώνησαν να διαθέτουν τις ταινίες σε υπηρεσίες «Premium Video On Demand» της συνδρομητικής DirectTV.Η κίνηση αυτή δημιουργεί μία αντιπαράθεση με τις αλυσίδες κινηματογράφων. Οι συνδρομητές θα πρέπει να πληρώνουν περίπου 30 δολάρια για να δουν ένα συγκεκριμένο φιλμ. Με τις πωλήσεις DVD σε πτώση τα στούντιο δημιούργησαν ένα παράθυρο στις premium VOD, ώστε να αποσπάσουν όσο περισσότερα έσοδα είναι δυνατόν από κάθε κινηματογραφικό τίτλο. Η απόφαση αυτή λαμβάνεται σε μία περίοδο που ο αριθμός των εισιτηρίων στους κινηματογράφους στις ΗΠΑ διαγράφει μία πτώση 10% μέσα στο 2010. Η εθνική ομοσπονδία ιδιοκτητών κινηματογράφων έδωσε στην δημοσιότητα μία λακωνική δήλωση στην οποία αναφέρει ότι «επανειλημμένα, ιδιωτικά αλλά και δημοσίως, έχει εκφράσει ερωτήματα και την ανησυχία της για το αν είναι συνετό να μικρύνει το παράθυρο από την κινηματογραφική πρεμιέρα στην τηλεοπτική προβολή, μόνο και μόνο για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που έχουν τα στούντιο στην οικιακή αγορά. Όπως δεν κατάφεραν να διατηρήσουν ένα επίπεδο τιμών στην εγχώρια αγορά, έτσι δεν πιστεύουμε ότι θα το κάνουν και στα πρώτα βήματα του VOD».
Πηγή: advanced-television.com
Τέσσερα κινηματογραφικά στούντιο του Χόλυγουντ συμφώνησαν να διαθέτουν τις ταινίες τους στην συνδρομητική τηλεόραση δύο μόνο μήνες μετά την πρεμιέρα τους στους κινηματογράφους. Η Warner Brothers, Sony Entertainment, Universal Studios και 20th Century Fox συμφώνησαν να διαθέτουν τις ταινίες σε υπηρεσίες «Premium Video On Demand» της συνδρομητικής DirectTV.Η κίνηση αυτή δημιουργεί μία αντιπαράθεση με τις αλυσίδες κινηματογράφων. Οι συνδρομητές θα πρέπει να πληρώνουν περίπου 30 δολάρια για να δουν ένα συγκεκριμένο φιλμ. Με τις πωλήσεις DVD σε πτώση τα στούντιο δημιούργησαν ένα παράθυρο στις premium VOD, ώστε να αποσπάσουν όσο περισσότερα έσοδα είναι δυνατόν από κάθε κινηματογραφικό τίτλο. Η απόφαση αυτή λαμβάνεται σε μία περίοδο που ο αριθμός των εισιτηρίων στους κινηματογράφους στις ΗΠΑ διαγράφει μία πτώση 10% μέσα στο 2010. Η εθνική ομοσπονδία ιδιοκτητών κινηματογράφων έδωσε στην δημοσιότητα μία λακωνική δήλωση στην οποία αναφέρει ότι «επανειλημμένα, ιδιωτικά αλλά και δημοσίως, έχει εκφράσει ερωτήματα και την ανησυχία της για το αν είναι συνετό να μικρύνει το παράθυρο από την κινηματογραφική πρεμιέρα στην τηλεοπτική προβολή, μόνο και μόνο για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που έχουν τα στούντιο στην οικιακή αγορά. Όπως δεν κατάφεραν να διατηρήσουν ένα επίπεδο τιμών στην εγχώρια αγορά, έτσι δεν πιστεύουμε ότι θα το κάνουν και στα πρώτα βήματα του VOD».
Πηγή: advanced-television.com