Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Σε κορεσμό η αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Πολωνία
Το 2011 είναι πιθανό να είναι το τελευταίο έτος που θα σημειωθεί σημαντική αύξηση στην συνδρομητική αγορά στην Πολωνία η οποία πλέον πλησιάζει στον κορεσμό. Άλλωστε πολύ μικρή αύξηση του αριθμού των συνδρομητών, ιδιαίτερα στις μεγαλύτερες συνδρομητικές πλατφόρμες της χώρας, έχει πιθανώς επιτευχθεί ήδη από το δεύτερο τρίμηνο αυτού του έτους. Σύμφωνα με τη γνώμη ομάδας αναλυτών, η εφημερίδα Rzeczpospolita αναφέρει ότι το Cyfrowy Polsat, η μεγαλύτερη δορυφορική συνδρομητική πλατφόρμα της Πολωνίας, ίσως έχει συνολικά μηδενική αύξηση συνδρομητών στο δεύτερο τρίμηνο του 2011, έχοντας καταγράψει συνολικά 3,47 εκατομμύρια συνδρομητές στο τέλος του πρώτου τριμήνου. Ταυτόχρονα η δορυφορική συνδρομητική πλατφόρμα n είχε μία αύξηση μόλις 30.000 συνδρομητών στο δεύτερο τρίμηνο. Με τον κορεσμό σε ότι αφορά τον αριθμό των συνδρομητών να πλησιάζει – αφού συνολικά τα σπίτια που έχουν συνδρομητική τηλεόραση πλησιάζουν τα 10 εκατομμύρια – οι τηλεοπτικοί φορείς εστιάζονται στην παροχή επιπρόσθετων υπηρεσιών, όπως πρόσβαση στο διαδίκτυο και στην τηλεφωνία.
Πηγή: broadbandtvnews.com
Το 2011 είναι πιθανό να είναι το τελευταίο έτος που θα σημειωθεί σημαντική αύξηση στην συνδρομητική αγορά στην Πολωνία η οποία πλέον πλησιάζει στον κορεσμό. Άλλωστε πολύ μικρή αύξηση του αριθμού των συνδρομητών, ιδιαίτερα στις μεγαλύτερες συνδρομητικές πλατφόρμες της χώρας, έχει πιθανώς επιτευχθεί ήδη από το δεύτερο τρίμηνο αυτού του έτους. Σύμφωνα με τη γνώμη ομάδας αναλυτών, η εφημερίδα Rzeczpospolita αναφέρει ότι το Cyfrowy Polsat, η μεγαλύτερη δορυφορική συνδρομητική πλατφόρμα της Πολωνίας, ίσως έχει συνολικά μηδενική αύξηση συνδρομητών στο δεύτερο τρίμηνο του 2011, έχοντας καταγράψει συνολικά 3,47 εκατομμύρια συνδρομητές στο τέλος του πρώτου τριμήνου. Ταυτόχρονα η δορυφορική συνδρομητική πλατφόρμα n είχε μία αύξηση μόλις 30.000 συνδρομητών στο δεύτερο τρίμηνο. Με τον κορεσμό σε ότι αφορά τον αριθμό των συνδρομητών να πλησιάζει – αφού συνολικά τα σπίτια που έχουν συνδρομητική τηλεόραση πλησιάζουν τα 10 εκατομμύρια – οι τηλεοπτικοί φορείς εστιάζονται στην παροχή επιπρόσθετων υπηρεσιών, όπως πρόσβαση στο διαδίκτυο και στην τηλεφωνία.
Πηγή: broadbandtvnews.com