24 Αυγούστου 2013 12:41
Σε πλήρη εξέλιξη ο "πόλεμος" Nova – ΣΚΑΪ
Γράφει: Γιάννης-Φίλιππος Δημητριάδης

Στην αντεπίθεση πέρασε πριν από λίγα λεπτά το γραφείο Τύπου της Forthnet σχετικά με τα δημοσιεύματα του μηντιακού ομίλου του ΣΚΑΪ, για εξαπάτηση των καταναλωτών σχετικά με την προσφορά για τα αθλητικά κανάλια της Nova.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της συνδρομητικής πλατφόρμας αναφέρει:”Για άλλη μία φορά η διοίκηση του ΣΚΑΪ, κατά την συνήθη τακτική της, καταφεύγει στη γνωστή εκβιαστική λογική του ‘φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης’.
Σήμερα, Παρασκευή 23 Αυγούστου, η διοίκηση του ΣΚΑΪ αντί να χρησιμοποιεί την ραδιοφωνική συχνότητα που της έχει παραχωρηθεί για την ενημέρωση του κοινού, την χρησιμοποιεί για να εξυπηρετήσει τα επιχειρηματικά της συμφέροντα συκοφαντώντας την εταιρεία μας.
Όλως τυχαίως, η επίθεση αυτή συμπίπτει χρονικά με την έναρξη του πρωταθλήματος της Super League και την κλοπή των στιγμιοτύπων του από την τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Θυμίζουμε ότι και πέρυσι, όταν υπήρξε η σχετική δικαστική απόφαση που έβαζε τέλος στην αυθαιρεσία του συγκροτήματος του Φαλήρου, υπήρξε και πάλι μια ανάλογη δυσφημιστική πρακτική από τα δελτία ειδήσεων του ΣΚΑΪ.
Φέτος, η διοίκηση του ΣΚΑΪ, καταστρατηγώντας για άλλη μία φορά κάθε έννοια δημοσιογραφικής δεοντολογίας, επέλεξε πάλι να “δημιουργήσει” ειδήσεις εκεί που δεν υπάρχουν και να περιβάλλει με την “αυθεντία της αντικειμενικής ειδησεογραφίας” τις συκοφαντικές και αστήρικτες επιθέσεις της κατά της Nova κάνοντας λόγο για “παραπλανητική διαφήμιση”. Θα θέλαμε να θυμίσουμε στην διοίκηση του ΣΚΑΪ ότι υπάρχουν αρμόδιες Αρχές για να κρίνουν την ύπαρξη παραπλανητικής διαφήμισης, εάν τέτοια υπήρχε.
Τέλος, ενδεικτικό της απόλυτης σύγχυσης στην οποία έχει περιέλθει η διοίκηση του ΣΚΑΪ, είναι ότι με την άλλη της ιδιότητα, αυτή της διοίκησης της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, προωθεί την συγκεκριμένη προσφορά σε συνεργασία με τη Nova στους φίλους του Παναθηναϊκού, όπως χαρακτηριστικά φαίνεται στο επίσημο web site της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Γνωστοποιούμε προς πάσα κατεύθυνση ότι η εταιρεία μας θα εξαντλήσει κάθε νόμιμο δικαίωμα προκειμένου να προστατεύσει τόσο το τηλεοπτικό προϊόν στο οποίο έχει επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ όσο και την φήμη και τα συμφέροντα της”.
Από το πρωί οι ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές συχνότητες του ΣΚΑΪ μεταδίδουν ρεπορτάζ περί εξαπάτησης των καταναλωτών επί τη βάση ότι στη διαφήμιση το ποδοσφαιρικό πακέτο διαφημίζεται με συνδρομή 19,90 ευρώ ενώ στην ουσία το συγκεκριμένο πακέτο κοστίζει 49,80 ευρώ, γιατί για να αποκτήσει κάποιος το ποδοσφαιρικό πακέτο με 19,90 ευρώ θα πρέπει να έχει γίνει συνδρομητής και σε ένα άλλο πακέτο το 3play πληρώνοντας άλλα 29,90 ευρώ και μάλιστα με δέσμευση 12 μηνών.
“Η NOVA ακόμα και στο διευκρινιστικό crawl bar που παίζει μαζί με τη διαφήμιση, αποφεύγει να εξηγήσει στους τηλεθεατές το συνολικό κόστος του πακέτου“, αναφέρει το ρεπορτάζ που μεταδίδει το ΣΚΑΪ, το οποίο φιλοξενεί και δηλώσει της γγ. του κέντρου προστασίας Καταναλωτών και Αντιπρόεδρος στο Παρατηρητήριο εσωτερικώς αγοράς της Ευρωπαϊκής, Οικονομικής και Κοινωνικής επιτροπής, Ευαγγελία Κεκελέκη: “Εάν δεν δίνεται στην ίδια τη διαφήμιση η διευκρίνηση, είτε με γράμματα από κάτω που τρέχουν, είτε με το σπικάζ, τότε είναι παραπλανητική και από νομικής πλευράς. Εάν όμως δίνεται με κάποιον τρόπο μια προειδοποίηση στον καταναλωτή τότε είναι αυτό που λέμε το ανήθικο”.
Πηγή: http://www.emea.gr
Στην αντεπίθεση πέρασε πριν από λίγα λεπτά το γραφείο Τύπου της Forthnet σχετικά με τα δημοσιεύματα του μηντιακού ομίλου του ΣΚΑΪ, για εξαπάτηση των καταναλωτών σχετικά με την προσφορά για τα αθλητικά κανάλια της Nova.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της συνδρομητικής πλατφόρμας αναφέρει:”Για άλλη μία φορά η διοίκηση του ΣΚΑΪ, κατά την συνήθη τακτική της, καταφεύγει στη γνωστή εκβιαστική λογική του ‘φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης’.
Σήμερα, Παρασκευή 23 Αυγούστου, η διοίκηση του ΣΚΑΪ αντί να χρησιμοποιεί την ραδιοφωνική συχνότητα που της έχει παραχωρηθεί για την ενημέρωση του κοινού, την χρησιμοποιεί για να εξυπηρετήσει τα επιχειρηματικά της συμφέροντα συκοφαντώντας την εταιρεία μας.
Όλως τυχαίως, η επίθεση αυτή συμπίπτει χρονικά με την έναρξη του πρωταθλήματος της Super League και την κλοπή των στιγμιοτύπων του από την τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Θυμίζουμε ότι και πέρυσι, όταν υπήρξε η σχετική δικαστική απόφαση που έβαζε τέλος στην αυθαιρεσία του συγκροτήματος του Φαλήρου, υπήρξε και πάλι μια ανάλογη δυσφημιστική πρακτική από τα δελτία ειδήσεων του ΣΚΑΪ.
Φέτος, η διοίκηση του ΣΚΑΪ, καταστρατηγώντας για άλλη μία φορά κάθε έννοια δημοσιογραφικής δεοντολογίας, επέλεξε πάλι να “δημιουργήσει” ειδήσεις εκεί που δεν υπάρχουν και να περιβάλλει με την “αυθεντία της αντικειμενικής ειδησεογραφίας” τις συκοφαντικές και αστήρικτες επιθέσεις της κατά της Nova κάνοντας λόγο για “παραπλανητική διαφήμιση”. Θα θέλαμε να θυμίσουμε στην διοίκηση του ΣΚΑΪ ότι υπάρχουν αρμόδιες Αρχές για να κρίνουν την ύπαρξη παραπλανητικής διαφήμισης, εάν τέτοια υπήρχε.
Τέλος, ενδεικτικό της απόλυτης σύγχυσης στην οποία έχει περιέλθει η διοίκηση του ΣΚΑΪ, είναι ότι με την άλλη της ιδιότητα, αυτή της διοίκησης της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, προωθεί την συγκεκριμένη προσφορά σε συνεργασία με τη Nova στους φίλους του Παναθηναϊκού, όπως χαρακτηριστικά φαίνεται στο επίσημο web site της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Γνωστοποιούμε προς πάσα κατεύθυνση ότι η εταιρεία μας θα εξαντλήσει κάθε νόμιμο δικαίωμα προκειμένου να προστατεύσει τόσο το τηλεοπτικό προϊόν στο οποίο έχει επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ όσο και την φήμη και τα συμφέροντα της”.
Από το πρωί οι ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές συχνότητες του ΣΚΑΪ μεταδίδουν ρεπορτάζ περί εξαπάτησης των καταναλωτών επί τη βάση ότι στη διαφήμιση το ποδοσφαιρικό πακέτο διαφημίζεται με συνδρομή 19,90 ευρώ ενώ στην ουσία το συγκεκριμένο πακέτο κοστίζει 49,80 ευρώ, γιατί για να αποκτήσει κάποιος το ποδοσφαιρικό πακέτο με 19,90 ευρώ θα πρέπει να έχει γίνει συνδρομητής και σε ένα άλλο πακέτο το 3play πληρώνοντας άλλα 29,90 ευρώ και μάλιστα με δέσμευση 12 μηνών.
“Η NOVA ακόμα και στο διευκρινιστικό crawl bar που παίζει μαζί με τη διαφήμιση, αποφεύγει να εξηγήσει στους τηλεθεατές το συνολικό κόστος του πακέτου“, αναφέρει το ρεπορτάζ που μεταδίδει το ΣΚΑΪ, το οποίο φιλοξενεί και δηλώσει της γγ. του κέντρου προστασίας Καταναλωτών και Αντιπρόεδρος στο Παρατηρητήριο εσωτερικώς αγοράς της Ευρωπαϊκής, Οικονομικής και Κοινωνικής επιτροπής, Ευαγγελία Κεκελέκη: “Εάν δεν δίνεται στην ίδια τη διαφήμιση η διευκρίνηση, είτε με γράμματα από κάτω που τρέχουν, είτε με το σπικάζ, τότε είναι παραπλανητική και από νομικής πλευράς. Εάν όμως δίνεται με κάποιον τρόπο μια προειδοποίηση στον καταναλωτή τότε είναι αυτό που λέμε το ανήθικο”.
Πηγή: http://www.emea.gr