Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Σπουδαία πρωτοβουλία από το Twitter. Τέλος οι πολιτικές διαφημίσεις
Αμέσως μετά τις εξαγγελίες, η Χίλαρι Κλίντον πέταξε το γάντι… στο Facebook
«Λάβαμε την απόφαση να βάλουμε τέλος σε όλες τις πολιτικές διαφημίσεις στο Twitter σε όλον τον κόσμο. Πιστεύουμε ότι η εμβέλεια ενός πολιτικού μηνύματος πρέπει να κερδίζεται, όχι να αγοράζεται». Aυτό τόνισε σε ανακοίνωσή του ο Τζακ Ντόρσεϊ συνιδρυτής της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης Twitter ενώ ακολούθησε μια σειρά αναρτήσεων με τις οποίες..
ο Ντόρσεϊ εξηγούσε τους λόγους που οδήγησαν στην απόφαση αυτή.
Όπως ανέφερε, η νέα πολιτική της πλατφόρμας θα αρχίσει να εφαρμόζεται από τις 22 Νοεμβρίου. Μία εβδομάδα νωρίτερα θα ανακοινωθούν περισσότερες λεπτομέρειες καθώς και οι εξαιρέσεις που θα ισχύσουν: επί παραδείγματι, σημείωσε ότι θα επιτρέπονται οι προτροπές προς τους ψηφοφόρους να εγγραφούν στους εκλογικούς καταλόγους για να ψηφίσουν.
Η στόχευση του Τζαν Ντόρσεϊ είναι προφανής. Να φέρει τον Μαρκ Ζάκερμπεργκ και το Facebook σε δύσκολη θέση, και να επαναπροσδιορίσει το Twitter ως περισσότερο «εγκεφαλική», ευέλικτη και… επαναστατική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Την ίδια ώρα, περισσότερο μαζικό και… φλύαρο, το Facebook δυσκολεύεται να υιοθετήσει αντίστοιχες επιλογές.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, αμέσως μετά τις εξαγγελίες Ντόρσεϊ, η Χίλαρι Κλίντον, μέσω του προσωπικού λογαριασμού της στο Twitter, πέταξε το γάντι στον Ζάκερμπεργκ, για το τι θα κάνει με τη σειρά του το Facebook.